Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Planul de conturi pentru institutii publice - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Planul de conturi pentru institutii publice

8 replies to this topic

#1

  • Guests

Postat 28 January 2005 - 12:45 PM

Oameni buni, spuneti-mi si mie va rog, unde pot gasi un plan de conturi pt institutii publice (de preferat pe net, da' pot sa bat si drumuri ca sa-l cumpar de pe undeva...). Sau poate stie cineva ce se inregistreaza in contul 950 in cazul investitiilor multianuale? :? :cry:



#2 sogardro

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 126 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 28 January 2005 - 02:05 PM

Asta te intereseaza?

ORDIN nr. 1829 din 22 decembrie 2003 privind aprobarea Reglementãrilor contabile pentru persoanele juridice fãrã scop patrimonial




#3 wex

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 36 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 31 January 2005 - 09:04 AM

Nu stiu daca urmatoarele iti vor fi de folos:
OMFP 1792/2002

Contul 950 "Angajamente bugetare"
Cu ajutorul acestui cont instituþiile publice, indiferent de subordonare ºi de modul de finanþare a cheltuielilor, þin evidenþa angajamentelor bugetare, respectiv a sumelor rezervate în vederea efectuãrii unor cheltuieli bugetare, în limita creditelor bugetare aprobate.
Contabilitatea analiticã a angajamentelor bugetare se þine pe titluri, articole ºi alineate în cadrul fiecãrui subcapitol sau capitol al bugetului aprobat.
În debitul contului se înregistreazã angajamentele bugetare, precum ºi suplimentãrile efectuate în cursul exerciþiului bugetar, care majoreazã angajamentele bugetare iniþiale.
În creditul contului se înregistreazã diminuãrile de angajamente bugetare efectuate în cursul exerciþiului bugetar, care micºoreazã angajamentele bugetare iniþiale.
Soldul contului reprezintã totalul angajamentelor bugetare la un moment dat.
Soldurile conturilor 940 "Credite bugetare aprobate" ºi 950 "Angajamente bugetare" la finele exerciþiului bugetar nu se redeschid în anul urmãtor.
La începutul fiecãrui exerciþiu bugetar, în debitul contului 950 "Angajamente bugetare" se preia soldul contului 960 "Angajamente legale" de la finele exerciþiului bugetar anterior.
Fac excepþie angajamentele legale neplãtite aferente acþiunilor multianuale, pentru care în debitul contului 950 "Angajamente bugetare" se preiau numai angajamentele legale neplãtite pentru care existã credite aprobate în exerciþiul bugetar curent.



#4 andi

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 77 Postari:

Postat 29 June 2005 - 03:15 PM

un plan de conturi actual pt instit pb cu monografiile corespunzatore il poti gasi in tribuna economica nr 2/2005.
andi



#5 antonela

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 14 Postari:

Postat 08 July 2005 - 01:21 PM

vezi la ccecar aveau o carte f bine conceputa cu contabilitatea instit publice



#6 teodorescu nicoleta

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 6 Postari:
  • Location:bacau

Postat 20 February 2006 - 12:43 PM

:) Ma numesc Nicoleta Teodorescu,sunt contabil la un centru bugetar din tara si ca urmare a aparitiei noului plan de conturi pentru institutii publice am intampinat o serie de probleme pe care nu am reusit sa le elucidam.Drept urmare va rugam sa ne lamuriti cateva din aceste problemele care au aparut in cadrul unitatilor noastre:

1.Cum scoatem din magazie obiectele de inventar pe care le-am procurat pana la data de 30 decembrie 2005?

2.Cum se inregistreaza intrarea si miscarea obiectelor de inventar din magazie procurate din 01 ianuarie 2006?

3.Cum se inregistreaza justificarea debitorilor in cazul salariilor?

4.Cum se inregistreaza materialele date spre prelucrare?

5.Cum se inregistreaza amortizarea lunara si daca azeasta se scade concomitent din valoarea mijlocului fix?

6.Care este fondul aferent procurarii mijloacelor fixe care alcatuiesc domeniul privat al unitatilor administrativ-teritoriale?

7.Cum se inregitreaza retinerea garantieie materiale si respectiv restituirea acesteia?

8.Cum se iregistreaza manualele scolare si carnetele de alocatii?

9.Cum se inregistreaza acum dispozitiile bugetare primite?

10.Care este corespondenul conturilor vechi 520"Venituri din autofinantate" si 528"Venituri din anii precedenti"?

11.Cum se face inchiderea contului 520 care trebuia efectuata in luna ianuarie?

12. care este corespondentul conturilor vechi 700 si 120?



In speranta ca ne veti raspunde urgent va multumim anticipat!



#7 Lola

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 7 Postari:
  • Location:oradea

Postat 20 February 2006 - 07:18 PM

Ordinul 1917 din 12/12/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, publicat in M. Of. 1186 din 29/12/2005 s-ar putea sa te ajute. Eu l-am descarcat de pe site-ul mfinante.ro - legislatie - reglementari contabile. Este foarte mare, am tiparit vreo 600 de pagini



#8 costinel062000

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 28 Postari:
  • Location:targu jiu

Postat 20 February 2006 - 07:51 PM

teodorescu nicoleta a spus:

:) Ma numesc Nicoleta Teodorescu,sunt contabil la un centru bugetar din tara si ca urmare a aparitiei noului plan de conturi pentru institutii publice am intampinat o serie de probleme pe care nu am reusit sa le elucidam.Drept urmare va rugam sa ne lamuriti cateva din aceste problemele care au aparut in cadrul unitatilor noastre:

1.Cum scoatem din magazie obiectele de inventar pe care le-am procurat pana la data de 30 decembrie 2005?

2.Cum se inregistreaza intrarea si miscarea obiectelor de inventar din magazie procurate din 01 ianuarie 2006?

3.Cum se inregistreaza justificarea debitorilor in cazul salariilor?

4.Cum se inregistreaza materialele date spre prelucrare?

5.Cum se inregistreaza amortizarea lunara si daca azeasta se scade concomitent din valoarea mijlocului fix?

6.Care este fondul aferent procurarii mijloacelor fixe care alcatuiesc domeniul privat al unitatilor administrativ-teritoriale?
  101
7.Cum se inregitreaza retinerea garantieie materiale si respectiv restituirea acesteia?

8.Cum se iregistreaza manualele scolare si carnetele de alocatii?

9.Cum se inregistreaza acum dispozitiile bugetare primite?
                     c 9062 este c944
10.Care este corespondenul conturilor vechi 520"Venituri din autofinantate" si 528"Venituri din anii precedenti"?

11.Cum se face inchiderea contului 520 care trebuia efectuata in luna ianuarie?
         c520 se preia in contul 117.10 lainceputul anului
12. care este corespondentul conturilor vechi 700 si 120?

corespondentul c 700-770
                         120-562
In speranta ca ne veti raspunde urgent va multumim anticipat!




#9 teodorescu nicoleta

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 6 Postari:
  • Location:bacau

Postat 22 February 2006 - 04:26 PM

:) costinel062000
ITI MULTUMESC pentru raspunsuri daca vrei sa mai discutam scrie pe adresa neronico2006@yahoo.com






Similar Topics Collapse

  Topic Forum Deschis de Statistici Ultima postare

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL