Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Cum are loc recrutarea, selectia si angajarea - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Cum are loc recrutarea, selectia si angajarea

2 replies to this topic

#1 ABC

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 130 Postari:
  • Gender:Not Telling
  • Location:Bucuresti
  • Interests:management financiar, contabilitate manageriala,
    analize, bugete, controlling

Postat 30 November 2006 - 10:16 PM

Felicitari pentru initierea acestui proiect si mult succes in continuare.

Avand in vedere specificul acestui capitol de discutii, va propun sa dezbatem toate elementele care stau la baza unui proces de recrutare, selectie si angajare:

1. modul cum iti concepi anuntul de angajare / cv-ul de prezentare:
-domeniul de expertiza: contabilitate financiara sau contabilitate manageriala
-nivelul de pregatire si experienta profesionala
-atestate si certificari profesionale
-capacitate de analiza, sinteza si interpretare a informatiilor financiare
-abilitati personale: comunicare, flexibilitate, preocupare pentru dezvoltarea personala

2. modul cum iti pregatesti interviul de angajare pentru:
-evaluarea profesionala (cunostinte profesionale)
-evaluarea personala (comportament, atitudine, limbaj)

3. conditiile in care are loc angajarea:
-sarcini si responsabilitati
-salariu si alte beneficii

De ce cred ca este important sa discutam si despre aceste lucruri?
Pentru ca, indiferent de conditiile de pregatire profesionala sau conditiile salariale, la angajare este bine sa luam in considerare si compatibilitatea intre persoana nou angajata si mediul de lucru existent.
Voi ce parere aveti?
ABC Training Consulting
Analize, Bugete, Controlling



#2 MARUTU

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 105 Postari:

Postat 05 December 2006 - 04:16 PM

Este un inceput promitator.

marutu



#3 Sunel2

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 25 September 2009 - 09:11 PM

Felicitari pentru initiativa ! :lostit (13):






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL