Am 2 probleme si nu stiu cum as putea sa le rezolv:
1.eu tin contabilitatea si la firma ce inchiriaza si la chirias.
S a hotarat ca ,chiria pentru anul 2006 sa fie facturata si platita la sfarsitul anului toata.
Suntem micro..daca ajuta cu ceva..si in total chiria pe anul acesta se ridica la 20.000 de euro.
Am inteles de pe forum ca pentru sume atat de mari,trebuie sa fac o declaratie la Admin.Financiara.
-ce inregistrari as putea face (pentru tot anul),intr-o singura luna si pentru locator si pentru locatar?
-trebuie sa fac aceea declaratie,pana cand?
2.Locatorul asigura electricitate,caldura,apa curenta si le factureaza ca :Intretinere.pe luna x si Intretinere suplimentara-lumina..in contract pentru caldura si apa,curatenie este trecuta o cota fixa de plata pe luna.
In cateva luni,colega de dinainte a scris pe facturi in paranteza:Intretinere suplimentara(elctricitate si aer conditionat)..eu sunt convinsa ca nu e de bine..dar astept si sfatul vostru
In plus,s a constatat ca nu s a facturat pana acum o parte din cota fixa adica in loc de 200 de euro s a facturat 100 dintr o eroare care s a tot extins pe cateva luni.
Am voie ca pe factura sa apara scris "diferenta aferenta 05.2006-11.2006"..?
Va multumesc din suflet si astept sfaturile dumneavoastra.