Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
registru cumparari pentru cheltuieli cu TVA 0 - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


registru cumparari pentru cheltuieli cu TVA 0

7 replies to this topic

#1 mihaci

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 493 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 12 December 2006 - 05:28 PM

buna ziua, am urmatoarea situatie, o soc.com. platitoare de TVA, are facturile de la RDS si Electrica pe numele patronului , adresa coincide cu sediul firmei, le inregistrez pe cheltuieli, dar fara TVA-ul aferent, nefiind pe numele firmei, in programul SAGA , aceste sume apar la rubrica achizitii scutite de TVA, este corect? daca trec TVA=0, atunci imi pare baza de impozitare egala cu suma totala factura si TVA=0, dar nu cred ca e corect, cum sa procedez?Multumesc



#2 marian.apetre

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 939 Postari:
  • Gender:Male

Postat 12 December 2006 - 05:32 PM

Nu le poti trece pe firma.




#3 mirela 0702

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 920 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Iasi

Postat 13 December 2006 - 09:40 AM

Nici daca firma si administratorul au aceeasi adresa? Practic cheltuielile sunt facute atat de administrator cat si de firma....



#4 IULIANA1207

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 755 Postari:
  • Location:Ploiesti

Postat 13 December 2006 - 11:42 AM

Cheltuielile personale ale administratorului nu pot fi decontate in firma. Trebuie intocmit un contract in care se stipuleaza clar cota parte de spatiu, energie, apa etc. pe care administratorul in calitate de proprietar al imobilului o pune la dispozitia soietatii. Doar acea parte se deconteaza pe firma. TVA-ul de pe factura patronului nu se deduce, nici pentru partea firmei.
iuliana



#5 aikido

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 224 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:BUH

Postat 14 December 2006 - 10:55 AM

Cu contractul de comodat sau inchiriere al spatiului te duci la Electrica si iti trece contractul de energie pe firma (alte tarife).
In forma actuala cheltuielile se pot deconta totusi pe firma, dar nu sunt deductibile (nici TVA).
A fine is a tax for doing wrong. A tax is a fine for doing well.



#6 ocoleanuionut

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 318 Postari:

Postat 14 December 2006 - 11:13 PM

DACA LA CUMPARATOR SCRIE NUMELE FIRMEI ,SE DEDUCE T V A -UL!!!
CITESTE NORMELE LA COD FISCAL!
ocoleanui



#7 iimro2003

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 108 Postari:

Postat 14 December 2006 - 11:43 PM

Vezi postareaocoleanuionut, la Dec 15 2006, 12:13 AM, a spus:

DACA LA CUMPARATOR SCRIE NUMELE FIRMEI ,SE DEDUCE T V A -UL!!!
CITESTE NORMELE LA COD FISCAL!
normele specifica la cheltuieli cu deductibilitate limitata, cheltuielile de intretinere pentru locuintele de serviciu, ca si cele pentru sedii sociale in spatii inchiriate sau detinute in baza unui contract de comodat. cheltuielile sunt limitate la a)procentul utilizat din suprafata locuintei - pentru sediile sociale sau punctele de lucru - si la b)cheltuielile stabilite pentru bugetari, respectiv normate pe mp/persoana etc - pentru apartamentele de serviciu - in cazul societatilor care nu inregistreaza profit! in ambele cazuri recomand detinerea de documente contractuale care sa justifice in cazul a) procentul de suprafata si in cazul b) numarul de persoane care locuiesc in locuinta de serviciu. nu se pot deduce aceste cheltuieli pentru locuintele de serviciu daca administratorul are domiciliul in aceeasi localitate! Nu recomand deducerea energiei electrice, care clar necesita contract separat, fiind chiar sustragere de la plata taxei radio tv prin neincheierea unui contract separat pentru energia electrica pe societate! de fapt, atentie! daca nu aveti contract de energie electrica, oricum sinteti obligati la plata acestor taxe AVETI GRIJA SA NU VA POMENITI CU NOTIFICARE DE LA RADIODIFUZIUNEA ROMANA! eu am patit-o la o societate si va asigur ca au venit cu tot cu penalitati!



#8 iimro2003

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 108 Postari:

Postat 15 December 2006 - 12:00 AM

se pot deduce cheltuielile cu gunoiul menajer, calculat proportional cu nr de angajati care isi desfasoara activitatea in sediul respectiv.






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL