Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
inregistrare cumparare imobil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


inregistrare cumparare imobil

6 replies to this topic

#1 andrag

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 5 Postari:

Postat 14 December 2006 - 09:22 AM

Buna ziua,

Am si eu o rugaminte, daca ma poate ajuta cineva cu o mica problema. Firma la care lucrez a cumparat un imobil de la o persoana fizica. Avansul a fost primit de catre aceasta persoana in fata notarului si a fost trecut in contractul semnat de ambele parti. Intrebarea mea este: se poate inregistra in contabilitate suma platita vanzatorului, iesita din casa, pe baza contractului sau trebuie si o dispozitie de plata care sa il insoteasca?

Multumesc mult.



#2 Cristina Vanghele

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 198 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti
  • Interests:informare si cunoastere

Postat 14 December 2006 - 09:27 AM

Eu zic ca trebuie si dispozitie de casierie (plata) cu suma platita pers. fizice.




#3 unam

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 65 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 14 December 2006 - 10:07 AM

Salut,
Sigur se intocmeste si dispozitie de plata pentru banii iesiti din casa.Deoarece se plateste la persoana fizica nu este plafonata suma si trebuie toate semnaturile pe ea (este o suma mare probabil, atentie la casa)



#4 andrag

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 5 Postari:

Postat 15 December 2006 - 11:54 AM

Mai am o rugaminte: puteti sa imi spuneti in ce lege gasesc care sunt documentele de plata folosite in relatia cu casa.
De fapt problema mea e urmatoarea: se poate considera contractul de vanzare-cumparare semnat de vanzator in fata notarului (unde se scrie ca vanzatorul a primit suma de bani ca avans in fata notarului) document de plata care poate fi inregistrat in contabilitate?



#5 Ioan P.

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 178 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 16 December 2006 - 03:11 PM

OMFP 1850/2005. Actul normativ nu este foarte clar daca trebuie emisa dp in acest caz. Eu zic sa emiti si dp. Daca nu trebuie, nu trebuie, dar daca controlul considera ca trebuia atunci vei primi amenda.
Ioan Butariu
expert contabil



#6 BIBI

    Membru activ

  • Validating
  • PipPipPip
  • 1336 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti
  • Interests:contabilitate, fiscalitate, legislatie

Postat 16 December 2006 - 09:04 PM

regulamentul operatiunilor de casa, decretul 290 din 5 iulie 1976, in vigoare

Aceasta postare a fost editata de BIBI: 16 December 2006 - 09:12 PM




#7 andrag

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 5 Postari:

Postat 17 December 2006 - 12:57 PM

Multumesc mult tuturor.






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL