Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
REGISTRUL DE EVIDENTA FISCALA - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


REGISTRUL DE EVIDENTA FISCALA

13 replies to this topic

#1 mihavesa

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1623 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 30 November 2006 - 07:28 PM

Ordin nr. 1857 din 06/11/2006 pentru modificarea Ordinului ministrului finanțelor publice nr. 870/2005 privind Registrul de evidență fiscală

Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 954 din 27/11/2006

Intrare in vigoare: 27/11/2006


"Art. 12. - (1) Prin derogare de la prevederile art.1 alin. (1), contribuabilii înregistrați ca plătitori de impozit pe profit pot ține Registrul de evidență fiscală în formă electronică, cu respectarea modelului
și conținutului prevăzute în anexa nr. 1 la prezentul ordin.
(2) Derogarea se acordă conform competențelor de către direcțiile generale ale finanțelor publice județene
și a municipiului București și Direcția generală de administrare a marilor contribuabili, cu respectarea condițiilor
prevăzute la lit. G și H din anexa nr. 1 la Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 1.850/2004 privind registrele și formularele financiar-contabile."



#2 lauramino

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 38 Postari:

Postat 02 December 2006 - 10:41 AM

Foarte bine!Dar in acest caz mai complectam ceva in registrul vechi?
Povestea e valabila si in cazul registrului jurnal, dar daca nu ai complectat lunar total rulaje cu manuta...degeaba :thumbup:




#3 GAMA

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 675 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Brasov
  • Interests:Dialogul este cea mai buna cale de a ajunge mai repede la solutii pozitive

Postat 02 December 2006 - 11:57 AM

Vezi postarealauramino, la Dec 2 2006, 12:41 PM, a spus:

Foarte bine!Dar in acest caz mai complectam ceva in registrul vechi?
Povestea e valabila si in cazul registrului jurnal, dar daca nu ai complectat lunar total rulaje cu manuta...degeaba :thumbup:
De vreme ce trebuie obtinuta derogare de la Dir.Finante Publice,este clar ca nu mai trebuie scris cu manuta,il vei face in format electronic,il indosariezi frumos,numerotezi filele si gata.
La reg.jurnal se mentioneaza ca trebuie trecute in registru totalurile preluate din reg.in format electronic.



#4 lauramino

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 38 Postari:

Postat 02 December 2006 - 12:01 PM

aha!Si astefel obtin al treilea registru de evid fiscala? :thumbup:



#5 GAMA

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 675 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Brasov
  • Interests:Dialogul este cea mai buna cale de a ajunge mai repede la solutii pozitive

Postat 02 December 2006 - 12:14 PM

Vezi postarealauramino, la Dec 2 2006, 02:01 PM, a spus:

aha!Si astefel obtin al treilea registru de evid fiscala? :thumbup:
aha! o fi el al treilea,dar ai scapat de scris. Oricum,este mai bine asa. :lostit (13):



#6 Babiela

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 32 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 05 December 2006 - 08:28 AM

Adica pur si simplu nu mai completez registrul de evidenta fiscala cu manuta,
ci doar listez din calculator? Pai asa da, dar parca totusi e prea simplu....
Si n-am inteles prea bine, trebuie sa obtii o aprobare de la Finante ca sa nu-l mai scrii de mana? :thumbup:
O zi buna !



#7 GAMA

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 675 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Brasov
  • Interests:Dialogul este cea mai buna cale de a ajunge mai repede la solutii pozitive

Postat 07 December 2006 - 03:39 AM

Vezi postareaBabiela, la Dec 5 2006, 10:28 AM, a spus:

Adica pur si simplu nu mai completez registrul de evidenta fiscala cu manuta,
ci doar listez din calculator? Pai asa da, dar parca totusi e prea simplu....
Si n-am inteles prea bine, trebuie sa obtii o aprobare de la Finante ca sa nu-l mai scrii de mana? :thumbup:
O zi buna !
Ai rabdare,ca nici aici inca nu se stie pe la Admin.nimic,probabil vor edita un formular,sau va face firma o cerere si ei o vor inregistra si cred ca asta va fi. Nu ne va durea deloc. :lostit (13):



#8 Andi_cmn

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 77 Postari:
  • Location:bucuresti
  • Interests:Contabilitate

Postat 14 December 2006 - 11:24 AM

Ordinul ministrului finanțelor publice Nr. 1857 din 6 noiembrie 2006
pentru modificarea Ordinului ministrului finanțelor publice nr. 870/2005 privind Registrul de evidență fiscală
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL NR. 954 din 27 noiembrie 2006

În temeiul art. 11 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 208/2005 privind organizarea și funcționarea Ministerului Finanțelor Publice și a Agenției Naționale de Administrare Fiscală, cu modificările și completările ulterioare,
în baza dispozițiilor pct. 15 din normele metodologice de aplicare a prevederilor titlului II din Codul fiscal, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 44/2004, cu modificările și completările ulterioare,

ministrul finanțelor publice emite următorul ordin:

ART. 1
Articolul 12 din Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 870/2005 privind Registrul de evidență fiscală, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 549 din 28 iunie 2005, cu completările ulterioare, se modifică și va avea următorul cuprins:
"ART. 12
(1) Prin derogare de la prevederile art. 1 alin. (1), contribuabilii înregistrați ca plătitori de impozit pe profit pot ține Registrul de evidență fiscală în formă electronică, cu respectarea modelului și conținutului prevăzute în anexa nr. 1 la prezentul ordin.
(2) Derogarea se acordă conform competențelor de către direcțiile generale ale finanțelor publice județene și a municipiului București și Direcția generală de administrare a marilor contribuabili, cu respectarea condițiilor prevăzute la lit. G și H din anexa nr. 1 la Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 1.850/2004 privind registrele și formularele financiar-contabile."
ART. 2
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul finanțelor publice,
Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu



#9 Andi_cmn

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 77 Postari:
  • Location:bucuresti
  • Interests:Contabilitate

Postat 14 December 2006 - 02:00 PM

Acest ordin a fost publicat in Monitorul Oficial nr. 954 din data de 27 noiembrie 2006



#10 gepeto

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 11 Postari:
  • Location:United States of Europe

Postat 14 December 2006 - 02:41 PM

Vezi postareaAndi_cmn, la Dec 14 2006, 02:00 PM, a spus:

Acest ordin a fost publicat in Monitorul Oficial nr. 954 din data de 27 noiembrie 2006

Exact...scrie si mai sus ;)
Salut Prieteni



#11 ics21

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 169 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Miercurea Ciuc

Postat 08 January 2007 - 03:01 PM

Ma intereseaza mult chestia cu registru....acu aproape toate registrele tre sa le tinem in format electronic....ce fac contabili mai in varsta??? cei care nu au calculator la indemana....cei care fac contabilitatea manual??? nimeni nu se gandeste la ei??
Si cei care nu au posibilitatea la acces la internet...de unde o sa stie de modificarile efectuate atat de des??? :lostit (13):



#12 Dumi007

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 26 Postari:

Postat 26 January 2007 - 09:25 PM

Am solutia pentru categoria "mai in varsta"
Intineresc pana dau in mintea copiilor, cer lu'papa calculator, ma joc pe internet si nu ma mai apuc de contabilitate nici batut.



#13 mihaelatb

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 9 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:rm sarat

Postat 22 February 2007 - 09:19 PM

Raspuns dat de djfp Buzau : La intrebarea dumneavoastra cu privire la formalitatile ce trebuiesc indeplinite de catre agentii economici pentru a obtine derogarea in vederea tinerii Registrului de evidenta fiscala in format electronic, va comunicam ca aceasta se acorda cu indeplinirea conditiilor prevazute in Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1850 / 2004 , anexa nr. 1 , lit. G si H . - privind registrele si formularele financiar – contabile .
Stie cineva ce spune ordinul cu pricina? :lostit (13):



#14 andreipa2003

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 297 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:sa pot ajuta cu ce pot si cat mai multi daca doresc -indiferent profesia ce o are

Postat 22 February 2007 - 10:06 PM

[b]Uite ce spune OMF 1850/2004:[/b]Ministerul Finanțelor PubliceOrdin nr. 1850 din 14/12/2004
Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 23 din 07/01/2005
[color="#000080"]privind registrele și formularele financiar-contabile[/color]


În temeiul prevederilor art. 10 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 1.574/2003 privind organizarea și funcționarea Ministerului Finanțelor Publice și a Agenției Naționale de Administrare Fiscală, cu modificările și completările ulterioare,
în temeiul prevederilor art. 4 alin. (1) din Legea contabilității nr. 82/1991, republicată, cu modificările și completările ulterioare,


ministrul finanțelor publice emite următorul ordin:


Art. 1. - Se aprobă Normele metodologice de întocmire și utilizare a registrelor și formularelor comune pe economie privind activitatea financiară și contabilă, cuprinse în anexa nr. 1*) care face parte integrantă din prezentul ordin.
__________
*) Anexele nr. 1 și 2 se publică ulterior în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 23 bis abonament, care se poate achiziționa și de la Centrul pentru relații cu publicul al Regiei Autonome "Monitorul Oficial", București, șos. Panduri nr. 1.


Art. 2. - Se aprobă Nomenclatorul, modelele și normele de întocmire și utilizare a registrelor și formularelor financiar-contabile, comune pe economie, care nu au regim special de înseriere și numerotare, cuprinse în anexa nr. 2*) care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 3. - Direcția de reglementări contabile va lua măsuri pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin.
Art. 4. - (1) Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.
(2) Pe data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul ministrului finanțelor nr. 425/1998 pentru aprobarea Normelor metodologice de întocmire și utilizare a formularelor tipizate, comune pe economie, care nu au regim special, privind activitatea financiară și contabilă, precum și a modelelor acestora, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 391 bis din 15 octombrie 1998.


p. Ministrul finanțelor publice,
Gheorghe Gherghina,
secretar de stat


București, 14 decembrie 2004.
Nr. 1.850.


ANEXA Nr. 1


NORME METODOLOGICE
de întocmire și utilizare a registrelor și formularelor comune pe
economie privind activitatea financiară și contabilă


ANEXA Nr. 2


NOMENCLATORUL
modelele și normele de întocmire și utilizare a registrelor și
formularelor financiar-contabile, comune pe economie, care nu au
regim special de înseriere și numerotare

[b]Anexa 1 si 2 au un continit mare si de altfel aici e esenta problemei,dar va redau capitolul ce face referire la acest aspect:[/b]"

"H. Condițiile în care se pot întocmi, edita și arhiva electronic registrele, jurnalele și alte documente financiar-contabile
46. Din punct de vedere al bazei de date să existe posibilitatea reconstituirii în orice moment a conținutului registrelor, jurnalelor și altor documente financiar-contabile.
47. Registrele, jurnalele și alte documente financiar-contabile, care se arhivează pe suport WORM (Write Once Read Many), să fie semnate de persoana care le întocmește, în conformitate cu prevederile Legii nr. 455/2001 privind semnătura electronică.
48. Să existe un plan de securitate al sistemului informatic, cuprinzând măsurile tehnice și organizatorice care să asigure următoarele cerințe minimale:
a) confidențialitatea și integritatea comunicațiilor;
b) confidențialitatea și nonrepudierea tranzacțiilor;
c) confidențialitatea și integritatea datelor;
d) împiedicarea, detectarea și monitorizarea accesului neautorizat în sistem;
e) restaurarea informațiilor gestionate de sistem în cazul unor calamități naturale, evenimente imprevizibile, prin:
- arhivarea datelor utilizând tehnologia WORM (Write Once Read Many), care să permită inscripționarea o singură dată și accesarea ori de câte ori este nevoie a informațiilor stocate;
- înregistrarea datelor din documentele financiar-contabile în timp real, în alt sistem de calcul, cu aceleași caracteristici, care să fie amplasat într-o altă locație.
49. Să se asigure listarea tuturor registrelor, jurnalelor și formularelor la cererea organelor de control. "

Mult succes!

Vezi postareamihaelatb, la Feb 22 2007, 07:19 PM, a spus:

Raspuns dat de djfp Buzau : La intrebarea dumneavoastra cu privire la formalitatile ce trebuiesc indeplinite de catre agentii economici pentru a obtine derogarea in vederea tinerii Registrului de evidenta fiscala in format electronic, va comunicam ca aceasta se acorda cu indeplinirea conditiilor prevazute in Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1850 / 2004 , anexa nr. 1 , lit. G si H . - privind registrele si formularele financiar – contabile .
Stie cineva ce spune ordinul cu pricina? :lostit (13):

Aceasta postare a fost editata de andreipa2003: 22 February 2007 - 10:08 PM

„Doar doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. In legatura cu universul nu sunt sigur. Albert Einstein " , (attributed)






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL