Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
registru de evidenta a salariatilor - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 2

Salt la continut


registru de evidenta a salariatilor

1009 replies to this topic

#21 Septimiu

    Peter Pan

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4882 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Nici unu - am o lene de ma doare !!!

Postat 09 February 2006 - 07:37 PM

daca ai tai angajatori nu o au inseamna ca nu te intereseaza momentan...



#22 lolita

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 197 Postari:

Postat 10 February 2006 - 08:27 AM

Korina, uite aici :


Semnatura electronica reprezinta informatii în format electronic si care sunt atasate sau logic asociate unor documete în forma de asemenea electronica Semnatura electronica serveste ca metoda de identificare a semnatarului si este înmagazinata pe suport magnetic securizat. O semnatura electronica extinsa trebuie sa îndeplineasca cumulativ, urmatoarele conditii:

Este legata în mod unic de semnatar.
Asigura identificarea semnatarului.
Este creata prin mijloace controlate exclusiv de semnatar.
Este legata de documentul în forma electronica la care se raporteaza în asa fel încât orice modificare a documentului, ulterioara semnarii, sa duca automat la invalidarea semnaturii.

--------------------------------------------------------------------------------

Certificate digitale de semnatura calificata
aduce semnatura electronica in viata fiecarui cetatean si permite afacerilor si consumatorilor sa comunice cu incredere si sa incheie tranzactii prin intermediul retelelor digitale.

Suportul
pentru certificatul digital de semnatura electronica este:
eToken PRO*

eToken PRO este un dispozitiv portabil USB de autentificare de marimea unei chei obisnuite, care ofera o metoda de cost eficace pentru autentificarea utilizatorului atunci cand acceseaza o retea si pentru securizarea aplicatiilor de afaceri electronice.

eToken PRO combina simplicitatea dispozitivului USB, calitatile unui smart card (fara a fi necesar cititorul de smart card) si un pret mic, pentru a implemneta PKI-ul (infrastructura cheii publice). Se realizeaza autentificari si non-repudieri garantate pentru aplicatii importante cum ar fi eBanking, bursa, eCommerce si tranzactii financiare cu acest dispozitiv usor de instalat.

Siguranta eToken PRO, asigura operatiuni ale cheii RSA 1024-bit, ce permit integrarea directa in arhitecturile PKI. eToken poate genera si stoca informatii despre utilizatori, precum cheile private, parolele si certificatele digitale, in mediul protejat de insusi SIM-ul smart card-ului. Cheile private ale utilizatorilor nu pot fi exportate de pe token.

eToken PRO ofera:

Autentificare dubla
Procesoare criptografice Onboard
Nivel ITSEC LE4 al securitatii de certificare
Suport rezistent la apa si loviri accidentale



Semnatura electronica este de fapt o succesiune de biti - adica un set de date in forma electronica, care sunt asociate sau logic asociate cu alte date in forma electronica si care servesc ca date de identificare.


Semnatura electronica indeplineste cumulativ urmatoarele conditii:

- este legata in mod unic de semnatar

- asigura identificarea semnatarului

- este creata prin mijloace exclusive controlate de semnatar

- este legata de datele in forma electronica, la care se raporteaza in asa fel incat orice modificare ulterioara a acestora este identificabila.

Documentele "parafate“ cu o semnatura electronica au valabilitate juridica in instanta.

Cu alte cuvinte, emitentul acesteia este identificat fara putinta de tagada. Clientul va primi din partea "furnizorului“ de semnatura electronica doua "chei":

- una privata, la care are acces doar el;

- una publica, la care are acces, in principiu, orice posibil utilizator de Internet. Un document criptat si "stampilat“ cu cheia privata nu va putea fi citit de destinatar decat daca acesta are cheia privata. In plus, daca in timpul transferului, continutul documentului a fost modificat, semnatura va fi alterata, iar deschiderea documentului va deveni imposibila.

Ce sunt aceste "chei"? Practic sunt coduri; siruri de biti furnizate de un program capabil sa genereze aceste perechi.

Cheia privata este un cod digital cu caracter de unicitate, generat printr-un dispozitiv hardware si/sau software specializat.

Cheia publica este tot un cod digital, perechea cheii private, necesara verificarii semnaturii electronice.


Atentie! Semnatura electronica nu este:

- semnatura scanata;

- o iconita;

- o poza;

- o holograma;

- un smart card.

Semnatura digitala (electronica) este pentru documentele electronice ceea ce este semnatura olografa pentru documentele tiparite.




#23 -ina-

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 23 Postari:
  • Location:Arad

Postat 20 February 2006 - 11:49 AM

Cum se anuleaza o pagina din registru?
Mentionez ca e nou, deci as putea sa cumpar altul...
multumesc



#24 lolita

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 197 Postari:

Postat 20 February 2006 - 04:51 PM

"Tai" pur simplu pagina, semnezi si stampilezi si scrii "anulat" pe ea.
Nu are rost sa mai dai bani pe altul si sa mai umbli sa-l inregistrezi. Mai ales ca se pare ca il vom tine in forma electronica.



#25 -ina-

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 23 Postari:
  • Location:Arad

Postat 20 February 2006 - 09:33 PM

Mersi pt raspuns.

Asa ma gindeam si eu, sper sa nu fie probleme chiar daca datele de pe pagina anulata si cea noua nu corespund.

Cristina



#26 lolita

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 197 Postari:

Postat 21 February 2006 - 06:16 PM

Stai linistita, ca nu e nici o problema! Ar fi culmea!



#27 tatianadaniel

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 30 Postari:
  • Location:bacau

Postat 24 February 2006 - 11:48 AM

va rog cine imi poate spune cum se poate completa registul salariatilor, sunt intr-o mare dilema.. cum trebuie si daca e bine.
va multumesc pt orice ajutor!!



#28 adrianabb

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 114 Postari:

Postat 24 February 2006 - 12:50 PM

pur si simplu completezi casutele ,in ordinea venirii salariatilor in firma din 2003 .dc vrei mai multe detalii astept intrebarile tale la adi_bb@yahoo.com.o zi buna



#29 adrianabb

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 114 Postari:

Postat 24 February 2006 - 12:54 PM

spune :
"Nu are rost sa mai dai bani pe altul si sa mai umbli sa-l inregistrezi. Mai ales ca se pare ca il vom tine in forma electronica."
vreau sa precizez ca se va tine sigur in format electronic.
cat despre cumparat alt registru .... nu e chiar asa usor.tb sa faci dovada ca s-a deteriorat , terminat.



#30 lolita

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 197 Postari:

Postat 24 February 2006 - 01:16 PM

S-a aprobat hotararea pentru tinerea in forma electronica a Registrului de evidenta salariati : Hotarare 161/2006 publicata in Mof 172/22.02.2006
Guvernul României

Hotărâre nr. 161/2006


din 03/02/2006
Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 172 din 22/02/2006


privind întocmirea și completarea registrului general de evidență a salariaților




În temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. 34 alin. (7) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, cu modificările și completările ulterioare,


Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.


Art. 1. - Prezenta hotărâre stabilește metodologia de întocmire și completare a registrului general de evidență a salariaților, înregistrările care se efectuează, precum și orice alte elemente în legătură cu acesta.
Art. 2. - (1) Încadrarea în muncă a unei persoane se realizează, potrivit prevederilor Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, cu modificările și completările ulterioare, numai prin încheierea unui contract individual de muncă, în temeiul căruia persoana fizică, în calitate de salariat, se obligă să presteze munca pentru și sub autoritatea unui angajator, persoană fizică sau juridică, în schimbul unei remunerații denumite salariu.
(2) Fiecare angajator are obligația de a înființa un registru general de evidență a salariaților, denumit în continuare registru, și de a-l prezenta inspectorilor de muncă, la solicitarea acestora.
(3) Angajatorii care au înființat sucursale, agenții, reprezentanțe sau alte asemenea unități fără personalitate juridică, cărora le-au delegat competența încadrării personalului prin încheierea de contracte individuale de muncă, pot delega acestora și competența înființării registrului.
(4) Nu au obligația de a înființa registru misiunile diplomatice, oficiile consulare străine cu sediul în România, precum și reprezentanțele din România ale persoanelor juridice străine pentru perioadele în care contractele individuale de muncă încheiate cu cetățenii români se înregistrează la inspectoratul teritorial de muncă.
Art. 3. - (1) Registrul se întocmește în formă electronică.
(2) Registrul se completează în ordinea angajării și cuprinde următoarele elemente:
a) elementele de identificare a tuturor salariaților: numele, prenumele, codul numeric personal (CNP);
B) data angajării;
c) funcția/ocupația conform specificației Clasificării Ocupațiilor din România (COR) sau altor acte normative;
d) tipul contractului individual de muncă;
e) data și temeiul încetării contractului individual de muncă.
(3) Registrul se transmite la inspectoratul teritorial de muncă în format electronic, prin utilizarea uneia dintre următoarele modalități:
a) prin completarea on-line a bazei de date existente pe portalul Inspecției Muncii;
B) prin e-mail, pe bază de semnătură electronică;
c) prin depunerea la sediul inspectoratului teritorial de muncă în format electronic, însoțit de o adresă de înaintare semnată de angajator.
(4) Evidența registrelor, respectiv a datelor cuprinse în acestea, transmise de angajatori la inspectoratul teritorial de muncă, se ține într-o bază de date organizată la nivelul Inspecției Muncii.
(5) Procedura privind transmiterea registrului în format electronic se stabilește prin ordin al ministrului muncii, solidarității sociale și familiei, după adoptarea soluției tehnice a registrului în format electronic și în funcție de aceasta.
Art. 4. - (1) Angajatorii au obligația de a transmite registrul în formă electronică la inspectoratul teritorial de muncă în a cărui rază teritorială își au sediul sau domiciliul, după caz, în termen de 20 de zile de la data angajării primului salariat.
(2) Angajatorii care la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri au încadrat personal cu contract individual de muncă sunt obligați să transmită inspectoratului teritorial de muncă în a cărui rază teritorială își au sediul sau domiciliul, după caz, registrul în formă electronică, în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.
(3) După îndeplinirea obligației prevăzute la alin. (1) și (2), angajatorii vor transmite registrul la inspectoratul teritorial de muncă în a cărui rază teritorială își au sediul sau domiciliul, numai în cazul în care intervin modificări ale elementelor prevăzute la art. 3 alin. (2).
(4) Registrul se transmite la inspectoratul teritorial de muncă în a cărui rază teritorială își are sediul sau domiciliul angajatorul, în cazurile menționate la alin. (3), în termen de 5 zile de la data la care au intervenit modificări ale elementelor prevăzute la art. 3 alin. (2).
Art. 5. - Unitățile fără personalitate juridică ce au competența înființării registrului au obligația de a transmite registrul, în termenele prevăzute la art. 4, la inspectoratul teritorial de muncă în a cărui rază teritorială își desfășoară activitatea, cu îndeplinirea obligațiilor prevăzute de prezenta hotărâre.
Art. 6. - Registrul se păstrează în formă electronică la sediul angajatorului și, după caz, la sediul sucursalei, agenției, reprezentanței sau al altor asemenea unități fără personalitate juridică.
Art. 7. - (1) Angajatorul are obligația de a întocmi un dosar personal pentru fiecare dintre salariați și de a-l prezenta inspectorilor de muncă, la solicitarea acestora.
(2) Dosarul personal al salariatului cuprinde cel puțin: actele necesare angajării, contractul individual de muncă, actele adiționale și celelalte acte referitoare la modificarea, suspendarea și încetarea contractelor individuale de muncă, precum și orice alte documente care certifică legalitatea și corectitudinea completării în registru.
(3) La solicitarea scrisă a salariatului, angajatorul este obligat să îi elibereze copii, certificate de reprezentantul legal al acestuia sau de persoana împuternicită de angajator pentru conformitate cu originalul, ale documentelor existente în dosarul personal, ale paginii/paginilor din registrul electronic, care cuprinde/cuprind înscrierile referitoare la persoana sa și/sau un document care să ateste activitatea desfășurată de acesta, vechimea în muncă, în meserie și în specialitate, astfel cum rezultă din registrul general de evidență și din dosarul personal.
(4) Registrul electronic și dosarele personale ale fiecărui salariat se vor păstra în condiții care să asigure securitatea datelor, precum și păstrarea lor îndelungată și corespunzătoare.
Art. 8. - (1) Constituie contravenții următoarele fapte săvârșite de angajatori, persoane fizice sau juridice:
a) neînființarea registrului și/sau netransmiterea acestuia în formă electronică la inspectoratul teritorial de muncă în termenele și forma prevăzute de prezenta hotărâre;
B) refuzul de a pune la dispoziție inspectorului de muncă registrul în formă electronică, precum și dosarul personal al salariaților;
c) necompletarea registrului în conformitate cu prevederile prezentei hotărâri.
(2) Contravențiile prevăzute la alin. (1) se sancționează cu amendă de la 2.000 lei (RON) la 5.000 lei (RON).
(3) Constatarea contravențiilor și aplicarea sancțiunilor se fac de către inspectorii de muncă.
(4) Contravenientul poate achita pe loc sau în termen de cel mult 48 de ore de la data încheierii procesului-verbal ori, după caz, de la data comunicării acestuia jumătate din minimul amenzii prevăzute la alin. (2), inspectorul de muncă făcând mențiune despre această posibilitate în procesul-verbal.
Art. 9. - Prevederile art. 8 se completează cu dispozițiile Ordonanței Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravențiilor, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 180/2002, cu modificările și completările ulterioare.
Art. 10. - (1) Inspecția Muncii adoptă soluția tehnică privind registrul în formă electronică și aplicația informatică pentru completarea și transmiterea registrului de către angajatori.
(2) Aplicația informatică este distribuită angajatorilor care au obligația de a înființa registrul.
Art. 11. - Registrele înființate și înregistrate în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 247/2003 privind întocmirea și completarea registrului general de evidență a salariaților, cu modificările și completările ulterioare, se păstrează și se arhivează de către angajatori.
Art. 12. - (1) Prezenta hotărâre intră în vigoare la data de 1 septembrie 2006.
(2) Pe data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se abrogă Hotărârea Guvernului nr. 247/2003 privind întocmirea și completarea registrului general de evidență a salariaților, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 164 din 14 martie 2003, cu modificările și completările ulterioare.


PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemnează: ─────────────── p. Ministrul muncii, solidarității sociale și familiei, Mihai Constantin Șeitan, secretar de stat Ministrul finanțelor publice, Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu



București, 3 februarie 2006.
Nr. 161.



#31 fboji

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1114 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 24 February 2006 - 01:32 PM

lolita a spus:

S-a aprobat hotararea pentru tinerea in forma electronica a Registrului de evidenta salariati : Hotarare 161/2006 publicata in Mof 172/22.02.2006...  
Art. 12. - (1) Prezenta hotărâre intră în vigoare la data de 1 septembrie 2006. ...București, 3 februarie 2006.  
Nr. 161.
:)



#32 lolita

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 197 Postari:

Postat 24 February 2006 - 02:55 PM

Fboji, nu cred ca este cazul sa facem :lol: !
Incearca sa faci diferenta intre "a se aproba" si "a intra in vigoare".



#33 ralsera

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 309 Postari:

Postat 24 February 2006 - 04:38 PM

a aparut hg nr.161/2006
privind modul de completare a registrului de evidenta a salariatilor
serafimescu



#34 jenimarica

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 27 Postari:
  • Location:bucuresti
  • Interests:informatii

Postat 24 February 2006 - 11:38 PM

nu stiu ce registre aveti voi , dar eu am unul care o foaie inseamna o pagina pentru ca pe verso nu am nimic. si este inregistrat in luna 4 2003
bafta

:(



#35 dexter

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 228 Postari:
  • Location:Timis

Postat 25 February 2006 - 02:10 AM

Guvernul României

Hotărâre nr. 161/2006


din 03/02/2006
Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 172 din 22/02/2006


privind întocmirea și completarea registrului general de evidență a salariaților




În temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. 34 alin. (7) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, cu modificările și completările ulterioare,


Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.


Art. 1. - Prezenta hotărâre stabilește metodologia de întocmire și completare a registrului general de evidență a salariaților, înregistrările care se efectuează, precum și orice alte elemente în legătură cu acesta.
Art. 2. - (1) Încadrarea în muncă a unei persoane se realizează, potrivit prevederilor Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, cu modificările și completările ulterioare, numai prin încheierea unui contract individual de muncă, în temeiul căruia persoana fizică, în calitate de salariat, se obligă să presteze munca pentru și sub autoritatea unui angajator, persoană fizică sau juridică, în schimbul unei remunerații denumite salariu.
(2) Fiecare angajator are obligația de a înființa un registru general de evidență a salariaților, denumit în continuare registru, și de a-l prezenta inspectorilor de muncă, la solicitarea acestora.
(3) Angajatorii care au înființat sucursale, agenții, reprezentanțe sau alte asemenea unități fără personalitate juridică, cărora le-au delegat competența încadrării personalului prin încheierea de contracte individuale de muncă, pot delega acestora și competența înființării registrului.
(4) Nu au obligația de a înființa registru misiunile diplomatice, oficiile consulare străine cu sediul în România, precum și reprezentanțele din România ale persoanelor juridice străine pentru perioadele în care contractele individuale de muncă încheiate cu cetățenii români se înregistrează la inspectoratul teritorial de muncă.
Art. 3. - (1) Registrul se întocmește în formă electronică.
(2) Registrul se completează în ordinea angajării și cuprinde următoarele elemente:
a) elementele de identificare a tuturor salariaților: numele, prenumele, codul numeric personal (CNP);
B) data angajării;
c) funcția/ocupația conform specificației Clasificării Ocupațiilor din România (COR) sau altor acte normative;
d) tipul contractului individual de muncă;
e) data și temeiul încetării contractului individual de muncă.
(3) Registrul se transmite la inspectoratul teritorial de muncă în format electronic, prin utilizarea uneia dintre următoarele modalități:
a) prin completarea on-line a bazei de date existente pe portalul Inspecției Muncii;
B) prin e-mail, pe bază de semnătură electronică;
c) prin depunerea la sediul inspectoratului teritorial de muncă în format electronic, însoțit de o adresă de înaintare semnată de angajator.
(4) Evidența registrelor, respectiv a datelor cuprinse în acestea, transmise de angajatori la inspectoratul teritorial de muncă, se ține într-o bază de date organizată la nivelul Inspecției Muncii.
(5) Procedura privind transmiterea registrului în format electronic se stabilește prin ordin al ministrului muncii, solidarității sociale și familiei, după adoptarea soluției tehnice a registrului în format electronic și în funcție de aceasta.
Art. 4. - (1) Angajatorii au obligația de a transmite registrul în formă electronică la inspectoratul teritorial de muncă în a cărui rază teritorială își au sediul sau domiciliul, după caz, în termen de 20 de zile de la data angajării primului salariat.
(2) Angajatorii care la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri au încadrat personal cu contract individual de muncă sunt obligați să transmită inspectoratului teritorial de muncă în a cărui rază teritorială își au sediul sau domiciliul, după caz, registrul în formă electronică, în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.
(3) După îndeplinirea obligației prevăzute la alin. (1) și (2), angajatorii vor transmite registrul la inspectoratul teritorial de muncă în a cărui rază teritorială își au sediul sau domiciliul, numai în cazul în care intervin modificări ale elementelor prevăzute la art. 3 alin. (2).
(4) Registrul se transmite la inspectoratul teritorial de muncă în a cărui rază teritorială își are sediul sau domiciliul angajatorul, în cazurile menționate la alin. (3), în termen de 5 zile de la data la care au intervenit modificări ale elementelor prevăzute la art. 3 alin. (2).
Art. 5. - Unitățile fără personalitate juridică ce au competența înființării registrului au obligația de a transmite registrul, în termenele prevăzute la art. 4, la inspectoratul teritorial de muncă în a cărui rază teritorială își desfășoară activitatea, cu îndeplinirea obligațiilor prevăzute de prezenta hotărâre.
Art. 6. - Registrul se păstrează în formă electronică la sediul angajatorului și, după caz, la sediul sucursalei, agenției, reprezentanței sau al altor asemenea unități fără personalitate juridică.
Art. 7. - (1) Angajatorul are obligația de a întocmi un dosar personal pentru fiecare dintre salariați și de a-l prezenta inspectorilor de muncă, la solicitarea acestora.
(2) Dosarul personal al salariatului cuprinde cel puțin: actele necesare angajării, contractul individual de muncă, actele adiționale și celelalte acte referitoare la modificarea, suspendarea și încetarea contractelor individuale de muncă, precum și orice alte documente care certifică legalitatea și corectitudinea completării în registru.
(3) La solicitarea scrisă a salariatului, angajatorul este obligat să îi elibereze copii, certificate de reprezentantul legal al acestuia sau de persoana împuternicită de angajator pentru conformitate cu originalul, ale documentelor existente în dosarul personal, ale paginii/paginilor din registrul electronic, care cuprinde/cuprind înscrierile referitoare la persoana sa și/sau un document care să ateste activitatea desfășurată de acesta, vechimea în muncă, în meserie și în specialitate, astfel cum rezultă din registrul general de evidență și din dosarul personal.
(4) Registrul electronic și dosarele personale ale fiecărui salariat se vor păstra în condiții care să asigure securitatea datelor, precum și păstrarea lor îndelungată și corespunzătoare.
Art. 8. - (1) Constituie contravenții următoarele fapte săvârșite de angajatori, persoane fizice sau juridice:
a) neînființarea registrului și/sau netransmiterea acestuia în formă electronică la inspectoratul teritorial de muncă în termenele și forma prevăzute de prezenta hotărâre;
B) refuzul de a pune la dispoziție inspectorului de muncă registrul în formă electronică, precum și dosarul personal al salariaților;
c) necompletarea registrului în conformitate cu prevederile prezentei hotărâri.
(2) Contravențiile prevăzute la alin. (1) se sancționează cu amendă de la 2.000 lei (RON) la 5.000 lei (RON).
(3) Constatarea contravențiilor și aplicarea sancțiunilor se fac de către inspectorii de muncă.
(4) Contravenientul poate achita pe loc sau în termen de cel mult 48 de ore de la data încheierii procesului-verbal ori, după caz, de la data comunicării acestuia jumătate din minimul amenzii prevăzute la alin. (2), inspectorul de muncă făcând mențiune despre această posibilitate în procesul-verbal.
Art. 9. - Prevederile art. 8 se completează cu dispozițiile Ordonanței Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravențiilor, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 180/2002, cu modificările și completările ulterioare.
Art. 10. - (1) Inspecția Muncii adoptă soluția tehnică privind registrul în formă electronică și aplicația informatică pentru completarea și transmiterea registrului de către angajatori.
(2) Aplicația informatică este distribuită angajatorilor care au obligația de a înființa registrul.
Art. 11. - Registrele înființate și înregistrate în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 247/2003 privind întocmirea și completarea registrului general de evidență a salariaților, cu modificările și completările ulterioare, se păstrează și se arhivează de către angajatori.
Art. 12. - (1) Prezenta hotărâre intră în vigoare la data de 1 septembrie 2006.
(2) Pe data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se abrogă Hotărârea Guvernului nr. 247/2003 privind întocmirea și completarea registrului general de evidență a salariaților, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 164 din 14 martie 2003, cu modificările și completările ulterioare.


PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU



#36 mony23

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1239 Postari:
  • Location:

Postat 25 February 2006 - 04:13 AM

Art. 6. - Registrul se păstrează în formă electronică la sediul angajatorului și, după caz, la sediul sucursalei, agenției, reprezentanței sau al altor asemenea unități fără personalitate juridică.


Art. 12. - (1) Prezenta hotărâre intră în vigoare la data de 1 septembrie 2006.


tot nu inteleg. pana la intrarea in vigoare a prezentei hotarari nu mai e necesar sa avem registrul de evidenta al salariatilor?
Am invatat ca succesul se masoara nu atat prin pozitia pe care cineva a castigat-o in viata cat prin obstacolele pe care el le-a depasit incercand sa invinga.



#37 mony23

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1239 Postari:
  • Location:

Postat 25 February 2006 - 04:23 AM

acum am inteles. e valabila vechea lege pana la intrarea noi legi in vigoare.
cata birocratie.....
Am invatat ca succesul se masoara nu atat prin pozitia pe care cineva a castigat-o in viata cat prin obstacolele pe care el le-a depasit incercand sa invinga.



#38 lolita

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 197 Postari:

Postat 25 February 2006 - 12:37 PM

Avem 2 subiecte cu acelasi nume!
Credeti ca e cazul la cate informatii avem de acumulat?



#39 fboji

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1114 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 27 February 2006 - 01:19 PM

lolita a spus:

Fboji, nu cred ca este cazul sa facem  :lol: !
Incearca sa faci diferenta intre "a se aproba" si "a intra in vigoare".
Nu te supara, te rog! :(
Faceam doar haz de necaz pentru ca si OUG pt. declaratiile la sanatate a aparut in iulie 2005 iar in februarie 2006, la Bucuresti, inca se testa programul si nu avem inca aplicatie unitara de la ei pentru toata tara ( cum ar fi normal, odata ce baza legala este pentru toata tara).



#40 izaroman

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 244 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Cluj Napoca

Postat 13 March 2006 - 01:29 PM

Eu nu am inteles ce voi face cu angajatii care au contracte de munca pe perioada determinata - deci pot avea mai multe contracte cu aceeasi firma intr-un an sau pe parcursul mai multor ani - sau chiar cu angajatii care pleaca si vin inapoi. Ce numar de evidenta le dau in Registru? Acelasi? Altul? Ce parere aveti?






Similar Topics Collapse

  Topic Forum Deschis de Statistici Ultima postare

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL