decont 300
#1
Postat 18 December 2006 - 09:02 PM
#2
Postat 18 December 2006 - 09:23 PM
#3
Postat 28 January 2007 - 06:44 PM
Merci
#4
Postat 30 January 2007 - 02:18 PM
a mai facut cineva asa? sau a mai facut cineva vreo adresa la finante.....stie cineva cum e cel mai corect?
sau poate e mai bine in martie la regularizari sa trec?
#5
Postat 30 January 2007 - 03:55 PM
roxanna_roxa, la Jan 30 2007, 02:18 PM, a spus:
a mai facut cineva asa? sau a mai facut cineva vreo adresa la finante.....stie cineva cum e cel mai corect?
sau poate e mai bine in martie la regularizari sa trec?
cred ca cel mai bine e sa refaci acum decontul si sa treci sumele corecte folosind randurile de regularizari.daca astepti pana in martie la urmatorul decont si intre timp ai vreun control nu mai poti face nici o regularizare si iei si amenda ca nu ai calculat corect,iar daca greseala e la tva-ul colectat ( sa zicem ca ai omis cateva facturi) intra si la evaziune fiscala. in plus tb sa mai atasezi o declaratie prin care specifici ca pana la data la care ai depus decontul cu regularizarile nu ai avut nici un control.
#6
Postat 30 January 2007 - 09:01 PM
#7
Postat 19 February 2007 - 04:56 PM
- tva pt facturi interne constructii-montaj(taxare inversa) la care randuri se trec 4 si 15( art.160CF) sau in alt loc?
- dar achizitiile intracomunitare care nu se declara intrastat( marfuri care au fost in antrepozite).Dupa instructiuni ar fi la rd.4 si 15
- dar tva import servicii? rd.4 si 15 ?
Nu stiu daca am inteles bine...
Daca sunt unii mai lamuriti,poate ne luminati si pe noi...
Cu multumiri
#8
Postat 19 February 2007 - 06:15 PM
Din pacate si eu sunt intr-o mare ceata!
Obiectul de activitate al firmei este : intermediere servicii transport.
In Jurnalul de cumparari, dar si in decontul de TVA nu regasesc nicaieri locul unde pot inscrie "cumpararea de servicii pentru revanzare"
Singura varianta logica mi se pare a fii sa trec sumele la col.8-9 in jurnalul de cumparari (adica la "Bunuri destinate revanzarii") si la rd.18 in decont, chiar daca nu se refera la servicii.
Am senzatia ca leguitorii nostri au omis ca exista si servicii care nu sunt "achizitionate" pentru nevoile firmei ci pentru asa zisa "revanzare". Sau poate ma insel!!!
Nici la jurnalul pentru vanzari nu e mai buna situatia ...
Am facturat servicii de transport catre un client din Germania (cu cod valabil de TVA) , asta inseamna ca locul prestarii este in Germania. In jurnalul de vanzari eu cred ca ar trebui sa inreg in col.12, dar sper sa nu gresesc , sa nu fie col.16.
Asa ca subscriu la cele spuse de Gabriela "Daca sunt unii mai lamuriti,poate ne luminati si pe noi..."
Va multumesc
#9
Postat 19 February 2007 - 07:14 PM
Problema e ca trebuie sa facem in asa fel ca in decont sa apara 4426 si 4427
Daca ma poate ajuta cinva...
1.unde trec achzitie de marfa din UE pe care o vand in Romania(taxare inversa,ambele firme cu cod de TVA) intrastat
2. unde trec achizitia pt.nevoi proprii (materiale) ambele firme platitoare de TVA cea din RO nu da intrastat (tot taxare inversa)
#10
Postat 20 February 2007 - 10:19 AM
Doina P, la Feb 19 2007, 07:14 PM, a spus:
Problema e ca trebuie sa facem in asa fel ca in decont sa apara 4426 si 4427
Daca ma poate ajuta cinva...
1.unde trec achzitie de marfa din UE pe care o vand in Romania(taxare inversa,ambele firme cu cod de TVA) intrastat
2. unde trec achizitia pt.nevoi proprii (materiale) ambele firme platitoare de TVA cea din RO nu da intrastat (tot taxare inversa)
Pt.punctul 1. treci la randul 13( pt.4426) si la rd.3(pt.4427)
pt.punctul 2.treci la rd.14( 4426) si tot rd.3 (4427)
#11
Postat 20 February 2007 - 01:23 PM
Pt. 1
Am incercat exact cum ai spus tu 3+13,dar nu-mi da rezultatul bun ,ramane de plata TVA,ceeace nu este bine.(4426-4427=0)
Asa ca am ales 3+18 .
La 2 nu am facut pt.ca nu am cazul (norocul meu)
#12
Postat 20 February 2007 - 04:40 PM
Doina P, la Feb 20 2007, 01:23 PM, a spus:
Pt. 1
Am incercat exact cum ai spus tu 3+13,dar nu-mi da rezultatul bun ,ramane de plata TVA,ceeace nu este bine.(4426-4427=0)
Asa ca am ales 3+18 .
La 2 nu am facut pt.ca nu am cazul (norocul meu)
Ma gandesc de ce nu ti-a iesit... Pentru ca vezi tu , rd.18 este pentru achizitii in interiorul tarii.Daca este comert intracomunitar ,ma gandesc ca ar trbui 3+13.Mie mi-a iesit asa ,cu 3+13.
Nu zic ca este ca mine,dar daca declaram si intrastat,ma gandesc ca ar trebui sa se "pupe"datele...Eu stiu...Poate ne mai ajuta si altii !
#13
Postat 22 February 2007 - 11:56 AM
Am reusit sa -mi dea decontul corect pt.speta cu achizitii UE intrastat completand astfel:
rd 3 :doar baza fara TVA
rd 13: baza+TVA
#14
Postat 23 February 2007 - 05:21 PM
#15
Postat 23 February 2007 - 05:28 PM
art 149 alin1 b) bunurile care fac obiectul inchirierii, leasingului,
concesionarii sau oricarei alte metode de punere a acestora la
dispozitia unei persoane sunt considerate bunuri de capital apartinad
persoanei care le inchiriaza,le da in leasing sau le pune la dispozitia
altei persoane
#16
Postat 23 February 2007 - 07:06 PM
#17
Postat 23 March 2007 - 09:08 AM
Similar Topics
1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi