Autorizatii, avize, licente firma
#81
Postat 15 February 2010 - 01:27 PM
#82
Postat 16 February 2010 - 12:59 PM
Aceasta postare a fost editata de MIKY2010: 16 February 2010 - 03:21 PM
#83
Postat 17 February 2010 - 01:26 AM
Aceasta postare a fost editata de Florin_76: 17 February 2010 - 01:29 AM
#84
Postat 17 February 2010 - 09:11 AM
...
" LICENȚIERE SOCIETĂȚI DE PAZĂ ȘI PROTECȚIE
Data actualizării :15.03.2009
Cadrul legal:
Societățile specializate de pază și protecție se înființează și funcționează în condițiile Legii nr.333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor, a Normelor metodologice adoptate prin HG nr.1010/2004 și HG 935/2007.
Pentru obținerea licenței de funcționare conducătorii societăților specializate de pază și protecție se vor adresa la serviciul poliției de ordine publică din inspectoratul județean de poliție sau Direcția Generală de Poliție a Municipiului București, în a căror rază teritorială își are sediul social societatea.
Licența de funcționare se eliberează numai în situația în care toți asociații/administratorii societății îndeplinesc condițiile prevăzute la art.20 alin.10 din Legea nr.333/2003 și s-a obținut avizul favorabil al Serviciului Român de Informații.
Documentația se va depune în două exemplare, unul în extras adresat Serviciului Român de Informații și unul Poliției, ambele având filele numerotate și certificate de reprezentatul societății (semnătura și stampilă), piesele fiind consemnate în opisul lucrării cu referire la paginație.
Documente necesare obținerii licenței de funcționare:
A. Pentru constituirea societăților comerciale, la cererea Oficiilor teritoriale ale registrului comerțului ori a reprezentanților societăților, se vor acorda avize de principiu societăților comerciale care au ca obiect principal de activitate codul CAEN revizuit – 8010 pentru activități de protecție și gardă.
Pentru acordarea avizului de principiu (prealabil), se va depune în două exemplare, (unul fiind destinat Serviciului Român de Informații, următoarele documente:
cererea de acordare adresată inspectoratului județean de poliție sau DGPMB, după caz, pe raza căruia își are sediul social societatea;
actul constitutiv al societății comerciale, atestat sau autentificat;
dovada de rezervare a denumirii pentru înscrierea societății la Oficiul registrului comerțului;
documentele conducătorilor societății, respectiv:act identitate, curriculum vitae (elaborate conform HG 1021/2004), acte de studii, dovada pregătirii de specialitate; certificate medicale și psihologice eliberate de laboratoare sau cabinete autorizate la categoria aplicată în domeniul securității naționale, declarații că nu au făcut parte din structuri de informații străine, organizații secrete transnaționale și nu au colaborat cu acestea, certificate de polițist sau autentificate de notar;
declarații de neimplicare în activitatea firmei pentru asociații sau acționarii care nu vor deține funcții operative în societate;
documentele ale soțului/soției sau persoanei cu care conducătorii societății coabitează;
Eliberarea avizului de principiu se face după efectuarea verificărilor prevăzute la Secțiunea I din Anexa nr.1 a HG nr.1010/2004. conține referiri la obiectul de activitate, denumirea societății, avizarea asociatului/asociaților și personalului de conducere (cu nominalizarea acestora, inclusiv CNP), avizul emis fiind valabil și în procedura de licențiere.
Nu se poate acorda avizul de principiu în situația adoptării de denumiri, însemne asemănătoare sau de natură să creeze confuzii cu cele ale autorităților statului, organismelor internaționale ori altor societăți licențiate, fapt interzis de art. 22 alin.4 din Legea nr.333/2003.
B. Pentru obținerea licenței de funcționare, reprezentantul societății trebuie să depună la inspectoratul județean de poliție, respectiv Direcția Generală de Poliție a Municipiului București, în a cărui rază teritorială își are sediul social, pe bază de opis, următoarele documente:
cerere adresată DGPMB sau inspectoratului județean de poliție (după caz) în care se solicită efectuarea verificărilor în vederea licențierii.
cerere adresată Inspectoratului General al Poliției Române - Direcția de Ordine Publică, prin care se solicită licențierea pentru cel puțin unul dintre obiectele de activitate prevăzute de lege, înregistrată și datată, din care să rezulte denumirea societății, adresa sediului social/administrativ, telefon, fax; Cererea va fi formulată pentru a avea caracter oficial, cuprinzând număr și dată de înregistrare la solicitant, iar numele semnatarului va fi consemnat în clar.
aviz de principiu eliberat de inspectoratul județean de poliție sau, după caz, de către Direcția Generală de Poliție a Municipiului București, în a cărei rază teritorială va funcționa societatea, dacă este cazul.
documentele de constituire a societății potrivit legislației comerciale și certificatul constatator de la oficiul registrului comerțului care furnizează toate informațiile înregistrate - document eliberat în baza Legii nr.26/1990, emis cu dată recentă. Obiectul de activitate al societății trebuie să cuprindă codul CAEN revizuit: 8010- activități de protecție și gardă, ca activitate principală.
* copii ale documentelor de identitate, studii și curriculum vitae ale asociaților și administratorilor și ale soților/soțiilor acestora;
* certificate medicale și de atestare psihologică eliberate de unități autorizate, care să certifice capacitățile și disponibilitățile conducătorilor societății pentru exercitarea atribuțiilor ce le revin;
* documente din care să rezulte că personalul de conducere posedă pregătire corespunzătoare atribuțiilor ce îi revin, respectiv atestate de absolvire a unor cursuri de calificare sau adeverințe din care să rezulte că a profesat minimum un an în domeniul pazei obiectivelor, bunurilor și valorilor (dovada se face prin anexarea avizului poliției și copiei după cartea de muncă). Sunt exceptate de la obligația obținerii certificatului profesional persoanele care fac dovada că provin din sistemul de apărare, ordine publică și siguranță națională;
* declarație pe propria răspundere, autentificată, a asociatului/asociaților cu privire la disponibilitatea financiară a societății de a asigura dotarea cu uniformă și mijloace individuale de autoapărare și prezentarea listei cu mijloacele materiale, tehnice, de transport, de comunicații, a mijloacelor audio-video, a aparaturii de recunoaștere și identificare, a sistemelor de alarmă împotriva efracției, a sistemelor de cronometrare și numărare, a centralelor de supraveghere, a dispeceratelor, a tehnicii de calcul și a softului utilizat, a armamentului, a altor mijloace tehnice care vor face parte din dotarea societății în funcție de obiectul de activitate;
* declarații pe propria răspundere ale asociaților/administratorilor că nu au făcut parte din structuri de informații străine, organizații secrete transnaționale și nu au colaborat cu acestea, certificate de polițist sau autentificate de notar;
prezentarea dovezilor de înregistrare cu denumirea societății și a însemnelor distinctive înregistrate la Oficiul de Stat pentru Invenții și Mărci, împreună cu planșele fotografice ale acestora, și a notificării prin care se încunoștințează consiliul județean sau, după caz, Consiliul General al Municipiului București de faptul că societatea va avea sediul în zona de responsabilitate a acestora. Dovada de înregistrare se face inițial cu cererea de solicitare a înregistrării denumirii și siglei, decizia de constituire a depozitului eliberată de Oficiul de Stat pentru Înregistrarea Mărcilor și plata taxei aferente, ulterior după obținerea certificatului de înregistrare dovada se face cu acesta;
regulamentul de organizare și funcționare al societății în domeniul pazei obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecției persoanelor, folosindu-se modelul cadru postat pe site-ul Direcției Poliției de Ordine Publică, adaptat particularităților societății, întocmit în două exemplare, unul pentru titular, iar celălalt pentru Poliție.
Prin regulamentul de organizare și funcționare se va propune uniforma care se dorește a fi aprobată pentru echiparea agenților de pază/intervenție ai societății specializate, aceasta fiind stabilită cu respectarea HG nr.935/2007.
La regulament se vor anexa planșele color cu prezentarea uniformelor, respectiv: vedere față, spate și profil, precum și a accesoriilor propuse a fi folosite, Articolele de echipament și accesoriile vor fi atașate și în format electronic.
(2) Documentele prevăzute la alin. (1) se vor prezenta în două exemplare, în xerocopie, respectiv xerocopie color pentru cererea de înregistrare a mărcii la O.S.I.M., cu excepția certificatelor de cazier fiscal și constatator care în exemplarul Poliției vor fi anexate în original.
Certificatele menționate trebuie să fie în termenul de valabilitate la depunerea documentației la unitățile teritoriale de poliție.
Ambele regulamente vor fi anexate la exemplarul 1 (destinat Poliției), la celălalt dosar, care este destinat S.R.I. nu se va atașa ROF.
NOTĂ: *Aceleași documente depuse cu ocazia solicitării avizului de principiu.
Pentru obținerea modelului cadru a regulamentului de organizare și funcționare, care urmează a fi personalizat societății specializate solicitante, accesați butonul:
#85
Postat 24 February 2010 - 11:27 AM
Multumesc!
#86
Postat 24 February 2010 - 12:41 PM
#87
Postat 01 September 2010 - 09:29 AM
Am nevoie de o indrumare din partea Dvs, va rog sa imi spuneti ce documente trebuie sa depun pentru:
- autorizarea unei activitati secundare (cuprinse in actul constitutiv). Mentionez ca activitatea trebuie autorizata ca si “activitate desfasurata in afara sediului social si a sediilor secundare”.
- prelungirea contractului de inchiriere (ne-a expirat contractul de inchiriere pentru sediu si s-a prelungit cu un act aditional, adresa a ramas aceeasi).
Cu stima,
#88
Postat 01 September 2010 - 10:26 AM
#89
Postat 01 September 2010 - 04:31 PM
topic inchis si marcat pt. unire cu cel de la "societati comerciale", "avize, licente"
#90
Postat 20 January 2011 - 07:48 PM
#91
Postat 21 January 2011 - 11:10 AM
#92
Postat 22 January 2011 - 12:00 PM
acount, la Jan 20 2011, 09:48 PM, a spus:
#93
Postat 03 February 2011 - 05:49 PM
asta e a 2-a incalcare a regulamentului priv. postarea si de aceea ia avertisment public !
topic marcat pt mutare si unire cu cel existen deja !
#94
Postat 22 February 2011 - 08:39 PM
VA ROG FOARTE MULT SA MA AJUTATI INTR-O PROBLEMA.CE AVIZE SI AUTORIZATII IMI SUNT NECESARE PENTRU COMERT CU AMANUNTUL ARTICOLE MEDICALE SI ORTOPEDICE(CAEN 4774)?
VA ROG SA MA AJUTATI DACA PUTETI.
#95
Postat 26 May 2011 - 11:24 PM
Imi cer scuze daca nu postez in aria potrivita pentru intrebarea mea.
Conduc un mic studio de publicitate si as vrea sa imi extind serviciile catre publicitate mobila. Pe masini, oameni costumati ( mascote ),etc.
Pentru a putea presta astfel de servicii in spatiile publice, respectiv strazi, trotuare, parcuri...etc, am nevoie de autorizatie din partea vreunei institutii?
Multumesc.
#96
Postat 27 May 2011 - 09:21 AM
Eu pot doar sa-ti citez din Codul fiscal:
Art. 272 (Scutiri de la taxa de afisaj):
(5) Nu se datoreaza taxa pentru folosirea mijloacelor de reclama si publicitate pentru afisajul efectuat pe mijloacele de transport care nu sunt destinate, prin constructia lor, realizarii de reclama si publicitate.
#97
Postat 19 June 2011 - 07:48 PM
Revin cu o alta intrebare:
Pentru publicitatea in parcuri pe vehicule nemotorizate ( mai exact biciclete adaptate pentru publicitate ) am nevoie de autorizatie de la ALPAB ?
Am sapat internetul si tot ce gasesc este legat de autorizarea de comercializare in spatii de agrement.
Concis: Pot sa ma plimb cu asa ceva prin parc ( nu stationez nici 1' ) fara sa am autorizatie de la ALPAB ?
Aceasta postare a fost editata de eneyonut: 19 June 2011 - 07:50 PM
#98
Postat 22 January 2012 - 06:04 PM
ma puteti ajuta va rog, cu cateva informatii referitoare la oferirea de servicii gen speed dating? (intalniri scurte, fata in fata, intre persoane selectionate anterior, dornice de a stabili relatii sentimentale)
As dori sa aflu:
- ce cod CAEN se preteaza in aceasta situatie?
- avem nevoie de vreo autorizatie de functionare (certificat constatator) ? Mentionez ca activitatile se desfasoara la terti.
- ce alte acte/autorizatii mai sunt necesare pentru desfasurarea acestui tip de activitate?
Multumesc,
ruxl
#99
Postat 24 January 2013 - 10:40 AM
Similar Topics
Topic | Forum | Deschis de | Statistici | Ultima postare | |
---|---|---|---|---|---|
emitere factura catre firma din SUA |
Contabilitate PFA | mihaci |
|
||
Salariu si tichete de masa neridicate de catre salariatul plecat din firma |
SALARII | Otilia Alupei |
|
||
Salariat la o firma din strainatate dar lucrez de acasa |
Impozitare - VENIT | StefanNed |
|
||
Amortizare autorizatii farmacie achizitionate sub forma de fond comercial |
IMOBILIZARI | AndreiEcco |
|
||
Deducere Impozit microintreprinderi din facturi primite de la firma INACTIVAfirme inactive deduceri profi |
Impozitare - PROFIT | Ana2020 |
|
2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi