Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
PUNCTELE DE LUCRU ALE UNEI FIRME ,MAI TREBUIESC TINUTE JURNALELE DE CUMPARARE SI VANZARE ? - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


PUNCTELE DE LUCRU ALE UNEI FIRME ,MAI TREBUIESC TINUTE JURNALELE DE CUMPARARE SI VANZARE ?

3 replies to this topic

#1 ocoleanuionut

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 318 Postari:

Postat 01 February 2007 - 02:33 PM

AM O INTREBARE?!
LA PUNCTELE DE LUCRU ALE UNEI FIRME ,MAI TREBUIESC TINUTE JURNALELE DE CUMPARARE SI VANZARE ?
O BAZA LEGALA IN ACEST SENS DACA SE POATE .LEGAT DE JURNALE -VANZARE SI CUMPARARE !!!!!!!!
VA MULTUMESC]
ocoleanui



#2 cristina5859

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1152 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 04 February 2007 - 11:33 AM

Cand am depus 100 si 300 la adm.fin. sector 4, era un afis in care se spunea ca, toate pers.juridice care au avut puncte de lucru carora li s-a atribuit cod fiscal , sa depuna aceste coduri la adm. fin. , deoarece societatea v-a trebui sa aiba un singur CIF de la 01.01.2007, .......scrie si in normele la legea 571.
eu cred ca le tii in continuare, chiar daca centralizarea pt decontul 300 , o faci la locul unde ai inregistrat CIF !! Parerea mea !

Imaginatia este mai importanta decat cunoasterea. Cunoasterea este limitata, imaginatia inconjoara lumea .



#3 mariana_flo

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 206 Postari:
  • Location:bucuresti, sector 3
  • Interests:vreau sa fiu la curent cu noutatile in domeniu

Postat 05 February 2007 - 08:42 AM

vrei sa spui ca daca am punct de lucru cu CUI diferit fata de cel al sediului, trebuie sa ma duc la adm financiara sa-l anulez? unde anume in normele de la Codul Fiscal scrie asta? poti sa-mi dai detalii? multumesc anitcipat.



#4 mirelaz

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 83 Postari:
  • Location:bucuresti

Postat 05 February 2007 - 11:02 PM

Vezi postareacristina5859, la Feb 4 2007, 11:33 AM, a spus:

Cand am depus 100 si 300 la adm.fin. sector 4, era un afis in care se spunea ca, toate pers.juridice care au avut puncte de lucru carora li s-a atribuit cod fiscal , sa depuna aceste coduri la adm. fin. , deoarece societatea v-a trebui sa aiba un singur CIF de la 01.01.2007, .......scrie si in normele la legea 571.
eu cred ca le tii in continuare, chiar daca centralizarea pt decontul 300 , o faci la locul unde ai inregistrat CIF !! Parerea mea !
04 ianuarie2007



C O M U N I C A T D E P R E S Ă



Referitor la sediile permanente responsabile pentru toate obligațiile în scopuri de TV, Serviciul de Comunicare și Relații Publice din cadrul Agenției Naționale de Administrare Fiscală, vă transmite următoarele:

Potrivit dispozițiilor punctului 66 alin.(5) și alin.(6) din Hotărârea Guvernului nr.1861/2006 pentru modificarea și completarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr.44/2004, persoanele impozabile care au fost înregistrate în scopuri de TVA prin sedii permanente, înainte de data aderării, au obligația ca, până la 31 ianuarie 2007, să desemneze un sediu permanent responsabil pentru toate obligațiile în scopuri de TVA ale tuturor sediilor permanente de pe teritoriul României.
Ca urmare, începând cu luna ianuarie 2007, toate operațiunile impozabile ale tuturor sediilor permanente vor fi efectuate utilizând codul de înregistrare în scopuri de TVA al sediului permanent desemnat.
Totodată, celelalte sedii permanente vor solicita, până la 31 ianuarie 2007, scoaterea din evidență ca persoană impozabilă înregistrată în scopuri de TVA, prin depunerea declarației de mențiuni, însoțită de certificatul de înregistrare în scopuri de TVA, la organul fiscal în a cărui evidență sunt înregistrate.






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL