Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Program gratuit de facturare - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Program gratuit de facturare


103 replies to this topic

#1 Guest_Anton KOVACS_*

  • Guests

Postat 18 January 2007 - 06:10 PM

Program gratuit pentru listarii facturilor si chitantelor.

Versiunea 070202

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Andreea`: 08 February 2007 - 07:40 PM




#2 speed

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 19 January 2007 - 03:24 PM

Programul e bun, cu interfata prietenoasa, are functie de eliberat facturi si chitante.
Avantajul e ca programelul e gratis si pt asta multumim.
Problema mea este ca nu pot salva datele cumparatorului.
Mai are cineva aceasta problema?




#3 Guest_Anton KOVACS_*

  • Guests

Postat 19 January 2007 - 03:46 PM

Scrie-mi pe mail. La fel pot face toti cei care au avut probleme la descarcarea programului de pe site. Puteti sa-mi scrieti si pentru alte probleme sau intrebari, totul se va rezolva mult mai operativ. Stiu ca nu ar fi stricat un mic help dar deocamdata nu am timp pentru asta, poate peste doua-trei saptamani.

Aceasta postare a fost editata de Andreea`: 03 February 2007 - 01:16 PM




#4 Ocsi

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 766 Postari:
  • Location:Oradea
  • Interests:Excursii, internet, filme S.F. etc.

Postat 19 January 2007 - 11:18 PM

Am gasit pe net un programel de facturare destul de usor de folosit.
Sper sa reusesc sa-l atasez.
Cele scrise mai sus reprezinta doar o parere,
daca o iei de buna, o faci pe riscul tau.



#5 mony23

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1239 Postari:
  • Location:

Postat 19 January 2007 - 11:32 PM

merci
Am invatat ca succesul se masoara nu atat prin pozitia pe care cineva a castigat-o in viata cat prin obstacolele pe care el le-a depasit incercand sa invinga.



#6 DR

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 639 Postari:
  • Gender:Female

Postat 19 January 2007 - 11:38 PM

E super .Am introdus o factura ,am listat-o dar ,cand apas pe centralizator facturi emise ,nu merge.OCSI te rog lumineaza-ma.
Multumesc.



#7 aura_pecingine

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 122 Postari:
  • Location:Craiova

Postat 20 January 2007 - 05:00 AM

Am descarcat programul si e super.Iti multumesc mult OCSI!



#8 Ocsi

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 766 Postari:
  • Location:Oradea
  • Interests:Excursii, internet, filme S.F. etc.

Postat 20 January 2007 - 09:06 PM

Vezi postareaDR, la Jan 20 2007, 12:38 AM, a spus:

E super .Am introdus o factura ,am listat-o dar ,cand apas pe centralizator facturi emise ,nu merge.OCSI te rog lumineaza-ma.
Multumesc.
Am luat legatura cu programatorul, partea de centralizatoare inca nu este facut. Urmeaza sa-l faca in sapt. care vin, tot atunci si partea pt. avize insotire marfa. Cum zice el, programul va fi free si in final. Cel putin atat am aflat.

Copiez mai jos raspunsul lui la intrebarile mele :

"Poate ma veti socoti ca fiind un tip obraznic (desi nu sunt),
R: In nici un caz. Din contra, sunteti unul din foarte putinii de la care am avut un feedback in privinta programului.[/size]
1. La cumparator nu accepta denumiri lungi (am client a carei denumire este format din 52 caractere) ba mai mult, si din lungimea acceptata initial in baza de date, la listare mai taie si lasa la maxim 30 caractere.
R: S-a rezolvat partial, in sensul ca denumirea clientului poate fi de maxim 50 de caractere
2. La codul iban al clientului nu listeaza decat 21 din cele 24 de caractere
R: S-a rezolvat
3 . Pe langa tipurile "normale" de taxare la TVA (19%, 9% si neimpozabil) ar fi util si modul de taxare inversa, cand nu se trece val. TVA in factura, dar in rubrica respectiva ar trebui sa apara mentiunea "TAXARE INVERSA" dar trebuie avut in vedere ca o firma poate emite atat facturi cu taxare cat si facturi cu taxare inversa, deci optiunea respectiva ar fi bine sa apara la facturarea efectiva, nu la date firma! (ex. op. cu taxare inversa : cele cuprinse la art. 160 din codul fiscal)
R: S-a rezolvat. Eu ma gandisem ca omul sa puna cota 0 si sa scrie la observatii "TAXARE INVERSA" dar pana la urma am facut cum mi-ati sugerat deoarece varianta dumneavoastra era mult mai eleganta decat a mea
5. La denumire produs ar fi util fie un camp de minim 128 caractere sau posibilitatea de editare de info suplim. aferente produselor respective.
R: Rezolvat partial inca de ieri, denumirea poate fi de 80 de caractere.
6. Posibilitatea de a introduce info suplimentar despre delegat si persoana care a emis factura, eventual sa fie optionale (CI, nume prenume, cnp etc).
R: Am adaugat un camp (la configurare) "Operator" care apare si in partea de jos a facturii. Cam atat s-a putut face.
7. Am observat ca programul functioneaza si pe medii de stocare USB, acest lucru il face deosebit de util, intrebarea mea ar fi daca astfel folosit se pastreaza integritatea bazei de date si pe viitor? (deocamdata asa pare ca da)
R: In principiu se pastreaza, insa, bazandu-ma pe experienta personala va sugerez sa nu va bazati pe astfel de medii pentru termen lung fara un backup.
8. Partea de rapoarte inca nu este functional? Sau va fi funtional doar in versiunea comerciala al produsului?
R: Partea de raportare nu este facuta inca. Ce va fi pe viitor inca nu stiu nici eu. Ma gandesc la urmatoarele variante:
a. O varianta free care cuprinde soldurile clientilor si centralizatorul cu facturi si o varianta pe bani (putini, pe undeva la 50 EUR+TVA) care cuprinde toate optiuniile si chiar mai multe;
b. O varianta free care cuprinde tot dar va avea o mica reclama (de exemplu unde apare motto-ul nostru), reclama care se va schimba periodic. Dar pentru asta cineva va trebui sa cumpere acel spatiu de reclama.
Ma mai gandesc sa pun si noutatile legislative (cam ca si pe site-ul nostru) direct in program. Avantajul este ca acele noutati (deocamdata doar pe site) sunt filtrate, asa ca cel interesat nu mai este nevoit sa citeasca tot felul de decrete cu privire la demiterea unor generali sau referitoare la cresterea balenelor in UE ci citeste doar ce este important. Mai o sa fac si o parte pentru emiterea de avize de expeditie, probabil intr-o saptamana-doua, in functie de timp In privinta celorlalte modificari propuse este cam greu sa fac ceva pentru ca acest lucru ar presupune modificari majore a fisierelor. Oricum, din experienta mea cred ca nu vor mai fi probleme in privinta folosirii programului. Pentru a beneficia de modificarile facute la sugestia dumneavoastra va fi necesar sa dezinstalati programul si sa stergeti complet directorul "**************" din "Program Files", dupa care sa reinstalati noua varianta [size="2"]
Cu deosebita stima
"

Aceasta postare a fost editata de Ocsi: 20 January 2007 - 09:13 PM

Cele scrise mai sus reprezinta doar o parere,
daca o iei de buna, o faci pe riscul tau.



#9 iozsef39

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 118 Postari:
  • Gender:Male

Postat 21 January 2007 - 01:10 AM

Multumesc Ocsi si asteptam.....

Aceasta postare a fost editata de iozsef39: 21 January 2007 - 01:12 AM




#10 ursache ramona paula

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 75 Postari:
  • Location:oradea

Postat 22 January 2007 - 09:44 AM

pana la urma pe facturile vechi, in chenarul numar factura din mijloc sus, scriu numarul din coltul dreapta sus, sau numarul alocat de firma?? la fel si avizele de insotire??? ca am complectat deja aviz si nu am stiut ce sa spun colegei mele. Dupa mine, merge in continuare numarul din dreapta sus. e corect???



#11 anatati_b

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 22 January 2007 - 10:36 AM

Buna dimineata!

Problema mea este: pot sa emit deja facturi electronice? Au aparut norme de aplicare ale legii, e totul OK? Un inspector de la Finante mi-a spus ca NU se stie inca. Eu sunt traducator autorizat, nu contabil. Sunt pierduta in jungla asta fiscala.

Multumesc.



#12 finandRO

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 6 Postari:
  • Location:Bucuresti online

Postat 22 January 2007 - 01:34 PM

Se pot trasmite facturi prin mijloace electronice în următoarele condiţii:
a) pentru operaţiuni efectuate în România, inclusiv pentru livrări intracomunitare:
1. părţile să încheie un acord prin care să se prevadă această procedură de facturare;
2. furnizorul/prestatorul şi/sau cumpărătorul, dacă sunt înregistraţi in scopuri de TVA (conform art. 153 din Codul fiscal), să notifice, prin scrisoare recomandată, organul fiscal competent că vor aplica o astfel de procedură de facturare, cu cel puţin o lună calendaristică înainte de a o iniţia, şi să anexeze la notificare acordul prevăzut la lit. a);
3. să se garanteze autenticitatea sursei şi integritatea conţinutului facturii prin: semnatură electronică, conform prevederilor Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronică, prin schimbul electronic de date EDI definit la art. 2 din Recomandările Comisiei 1994/820/EC din 19 octombrie 1994 referitor la aspectele legale ale schimbului electronic de date, sau orice alte mijloace electronice agreate de Direcţia de tehnologia informaţiei din cadrul Ministerului Finanţelor Publice;
4. să existe un document centralizator pe suport de hârtie, cu evidenţa tuturor facturilor transmise prin schimbul electronic de date EDI, într-o lună
calendaristică de o persoană impozabilă înregistrată conform art. 153 din Codul fiscal, sau a tuturor facturilor astfel primite într-o lună calendaristică de orice persoană obligată la plata taxei, în cazul în care furnizorul/prestatorul nu este înregistrat conform art. 153 din Codul Fiscal;
b) pentru achiziţiile intracomunitare efectuate în România:
1. părţile să încheie un acord prin care să se prevadă această procedură de facturare;
2. cumpărătorul, în cazul în care este persoana impozabilă sau persoana juridică neimpozabilă înregistrată în scopuri de TVA conform art. 153 indice 1 din Codul fiscal, să notifice, prin scrisoare recomandată, organul fiscal competent că va aplica o astfel de procedură de facturare, cu cel puţin o lună calendaristică înainte de a o iniţia, şi să anexeze la scrisoare acordul prevăzut la lit. a);
3. să existe un document pe suport de hârtie, cu evidenţa tuturor facturilor primite prin schimbul electronic de date EDI într-o lună calendaristică de orice persoană impozabilă sau persoana juridică neimpozabilă înregistrată conform art. 1531 din Codul fiscal;

În sensul alin. (1) lit. b) condiţiile pentru facturarea prin mijloace electronice sunt stabilite de ţara în care au loc livrările intracomunitare.

Precizarile de mai sus sunt la pct. 73 (1) din Normele de aplicare ale CF.

Pentru alte clarificari trimite-mi un mail.

Numai bine
si decide informat

rectificare prevederile de mai sus sunt la pct. 75 (1) din Normele de aplicare a CF

rectificarea rectificarii. off conta.ro
nu luati in seama rectificarea

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 09 July 2008 - 01:07 PM
citare mesaj anterior

Numai bine si Decide informat



#13 florinaM

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 15 Postari:

Postat 26 January 2007 - 08:55 PM

colegii,pt neplatitor de tva,complet factura si scriu in casuta de tva neplatitor de tva..? si cu trimitere la art.152 cod fiscal? ca se aplica regim special de scutire ..? mie mi este f neclar ce treb sa fac cu tva ul-ca am si o firma platit tva.. ca treb specificat..cu taxare inversa samd.. ma lamureste si pe mine cineva? multumesc
si cu declaratia CA 2006 cum e? depun doar dc depaseste,nu? firma neplatit tva nou infiintata a mers si a depus decl ca va avea pana n 200mil ron. thx

scuze,cu CA ul am gasit in alt subiect postat pe forum.multumesc

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 09 July 2008 - 01:08 PM




#14 sailorriver

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 28 January 2007 - 11:48 AM

Am luat programul pentru facturi,l-am instalat dar la rulare primesc eroarea "not a table".Putin ajutor va rog.Multumesc.



#15 Guest_Anton KOVACS_*

  • Guests

Postat 29 January 2007 - 11:41 PM

Vezi postareaNeouber, la Jan 29 2007, 02:40 PM, a spus:

la operator nu accepta decat numele, nu si CNP si seria de buletin
Omisiunea a fost intentionata: cnp seria si nr. CI sunt date cu caracter personal, si prin inregistrarea acestora se poate foarte usor incalca legea care se refera la acest gen de date, o data cu abrogarea dispozitiilor care prevedeau obligativitatea inscrierii acestora in facturi.

Citeaza

iar la denumirea serviciului, campul e cam scurt si nu permite trecerea de denumiri mai lungi..
Sunt 80 de caractere la denumirea serviciilor/bunurilor, se poate scrie si un catren acolo

Aceasta postare a fost editata de Anton KOVACS: 29 January 2007 - 11:45 PM




#16 caiutza

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 11 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Timisoara

Postat 29 January 2007 - 11:44 PM

Felicitari pentru program si pentru gestul de a beneficia de el gratuit.Multumim, tot Banatu-i fruncea!!!!



#17 Neouber

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 62 Postari:

Postat 30 January 2007 - 09:29 AM

DO NOT SHOOT THE PIANO PLAYER
Eu nu am spus ca este un program rau, din contra pe asta il si folosesc, si faptul ca e gratis nu poate decat sa ma bucure,
Precizare....nu stiam ca nu mai e obligatorie inscrierea CNP si a seriei de CI MEA CULPA
Iar la denumire produs sau serviciu: Contravaloare prestari servicii financiar-contabile pentru luna ianuarie 2007, conform contract nr. AART 02/2000..sunt mai mult de 80 caractere, dar m-am adaptat..am prescurtat si acum se incadreaza...asa ca multam inca o data
Daca intelegi mai mult de 20 % din ceea ce spun inseamna ca m-am exprimat gresit



#18 tookie

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 10 Postari:
  • Location:iasi

Postat 30 January 2007 - 08:44 PM

Vezi postareasailorriver, la Jan 28 2007, 11:48 AM, a spus:

Am luat programul pentru facturi,l-am instalat dar la rulare primesc eroarea "not a table".Putin ajutor va rog.Multumesc.

Acum vreo 10 zile a functionat, insa de vreo cateva zile imi apare aceeasi eroare.



#19 Iaro

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 423 Postari:

Postat 30 January 2007 - 08:53 PM

Eu unul nu sunt sigur ca daca nu voi trece datele de identificare ale celui care a intocmit factura, precum si ale delegatului, adik nume, prenume, numar si serie de buletin, si CNP, nu voi primi amenzi la eventuale controale ale celor de la ANAF, Garda Fianciara, etc. pentru ca eu am omis sa trec acele date pe factura emisa unui client. Asa ca pana la noi reglementari legale in domeniu, cel putin eu unul voi trece in continuare acele date, pentru a fi in regula la un eventual control. Nu doresc sa am probleme cu cei de la Fisc sau Garda! :lostit (13):
Programul oferit gratuit este util, insa in masura in care iti ofera toate datele ce sunt cerute de reglementarile legale in vigoare in Romania!

Aceasta postare a fost editata de ALUPEI OTILIA: 02 February 2007 - 07:57 PM




#20 Guest_Anton KOVACS_*

  • Guests

Postat 30 January 2007 - 10:29 PM

Reglementarile legale (adica ord.2226, codul fiscal si normele la acesta spun (la art. 155):

Factura cuprinde în mod obligatoriu urmatoarele informatii:
a) numarul de ordine, în baza uneia sau mai multor serii, care identifica factura în mod unic;
b) data emiterii facturii;
c) denumirea/numele, adresa si codul de înregistrare prevazut la art. 153, dupa caz, ale persoanei impozabile care emite factura;
d) denumirea/numele, adresa i codul de înregistrare prevazut la art. 153, ale reprezentantului fiscal, în cazul în care furnizorul/prestatorul nu este stabilit în România i i-a desemnat un reprezentant fiscal, daca acesta din urma este
persoana obligata la plata taxei;
e) denumirea/numele, adresa si codul de înregistrare prevazut la art. 153, ale cumparatorului de bunuri sau servicii, dupa caz;
f) numele si adresa cumparatorului, precum si codul de înregistrare în scopuri de TVA, în cazul în care cumparatorul este înregistrat, conform art. 153, precum si adresa exacta a locului în care au fost transferate bunurile, în cazul livrarilor
intracomunitare de bunuri prevazute la art. 143 alin. (2) lit. d);
g) denumirea/numele, adresa i codul de înregistrare prevazut la art. 153, ale reprezentantului fiscal, în cazul în care cealalta parte contractanta nu este stabilita în România i i-a desemnat un reprezentant fiscal în România, în cazul în care reprezentantul fiscal este persoana obligata la plata taxei;
h) codul de înregistrare în scopuri de TVA furnizat de client prestatorului, pentru serviciile prevazute la art. 133 alin. (2) lit. c)-f), lit. h) pct. 2 i lit. i);
i) codul de înregistrare în scopuri de TVA cu care se identifica cumparatorul în celalalt stat membru, în cazul operatiunii prevazute la art. 143 alin. (2) lit. a);
j) codul de înregistrare în scopuri de TVA cu care furnizorul s-a identificat în alt stat membru si sub care a efectuat achizitia intracomunitara în România, precum si codul de înregistrare în scopuri de TVA, prevazut la art. 153 sau 153, al cumparatorului, în cazul aplicarii art. 126 alin. (4) lit. b);
k) denumirea i cantitatea bunurilor livrate, denumirea serviciilor prestate, precum si particularitatile prevazute la art. 125 alin. (3) în definirea bunurilor, în cazul livrarii intracomunitare de mijloace de transport noi;
l) data la care au fost livrate bunurile/prestate serviciile sau data încasarii unui avans, cu exceptia cazului în care factura este emisa înainte de data livrarii/prestarii sau încasarii avansului;
m) baza de impozitare a bunurilor i serviciilor, pentru fiecare cota, scutire sau operatiune netaxabila, pretul unitar, exclusiv taxa, precum i rabaturile, remizele, risturnele si alte reduceri de pret;
n) indicarea, în functie de cotele taxei, a taxei colectate si a sumei totale a taxei colectate, exprimate în lei, sau a urmatoarelor mentiuni:
1. în cazul în care nu se datoreaza taxa, o mentiune referitoare la prevederile aplicabile din acest titlu sau din Directiva a 6-a, ori mentiunile ?scutit cu drept de deducere?, ?scutit fara drept de deducere?, ?neimpozabila în România? sau, dupa caz, ?neinclus în baza de impozitare?;
2. în cazul în care taxa se datoreaza de beneficiar în conditiile art. 150 alin. (1) lit. b)-d) i g) sau ale art. 160, o mentiune la prevederile prezentului titlu sau ale Directivei a 6-a ori mentiunea ?taxare inversa?;
o) o referire la alte facturi sau documente emise anterior, atunci când se emit mai multe facturi sau documente pentru aceea i operatiune;
p) orice alta mentiune ceruta de acest titlu.
(6) Semnarea si tampilarea facturilor nu sunt obligatorii.


Deci, nici o referire la CUI-ul, seria si nr. CI al delegatului sau al celui care emite factura

Dar ia sa facem copy&paste si pe Legea 677/2001, o lege care (doar) aparent, nu are nici o legatura cu contabilitatea si cu facturile:

Art. 3: Definitii
În întelesul prezentei legi, urmatorii termeni se definesc dupa cum urmeaza:
a)date cu caracter personal - orice informatii referitoare la o persoana fizica identificata sau identificabila; o persoana identificabila este acea persoana care poate fi identificata, direct sau indirect, în mod particular prin referire la un numar de
identificare


b)prelucrarea datelor cu caracter personal - orice operatiune sau set de operatiuni care se efectueaza asupra datelor cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvaluirea catre terti prin transmitere, diseminare sau în orice alt mod, alaturarea ori combinarea, blocarea, stergerea sau distrugerea;
c)stocarea - pastrarea pe orice fel de suport a datelor cu caracter personal culese;
...........................................................................
e)operator - orice persoana fizica sau juridica, de drept privat ori de drept public, inclusiv autoritatile publice, institutiile si structurile teritoriale ale acestora, care stabileste scopul si mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal;


Art. 5: (1) Orice prelucrare de date cu caracter personal, cu exceptia prelucrarilor care vizeaza date din categoriile mentionate la art. 7 alin. (1), art. 8 si 10, poate fi efectuata numai daca persoana vizata si-a dat consimtamântul în mod expres si neechivoc pentru acea prelucrare

Art. 8: (1)Prelucrarea codului numeric personal sau a altor date cu caracter personal având o functie de identificare de aplicabilitate generala poate fi efectuata numai daca:
a)persoana vizata si-a dat în mod expres consimtamântul; sau
b)prelucrarea este prevazuta în mod expres de o dispozitie legala.

Art. 22: Notificarea catre autoritatea de supraveghere
(1)Operatorul este obligat sa notifice autoritatii de supraveghere, personal sau prin reprezentant, înainte de efectuarea oricarei prelucrari ori a oricarui ansamblu de prelucrari având acelasi scop sau scopuri corelate

(7)Notificarea este supusa unei taxe care trebuie platita de operator autoritatii de supraveghere
(se pare ca 1000 RON - AK)

Deci, citind putin cele de mai sus ajungem la concluzia ca, pe langa ca nu este ceruta de lege, din contra, inscrierea datelor cum ar fi CNP sau numarul de buletin este chiar interzisa, daca posesorul acestor date nu isi da in mod express consimtamantul sau inscrierea nu este ceruta de o dispozitie legala (si nu este, nu de cand a aparut noul cod fiscal ci de anul trecut, cand a aparut un ordin care mentiona care sunt datele care trebuie obligatoriu inscrise pe factura)
Pe langa cele de mai sus, prelucrarea acestor date (asta inseamna si inscrierea pe o factura sau pastrarea acestora intr-un calculator) poate fi facuta (chiar daca posesorul si-a dat acordul) numai dupa notificarea autoritatii competente, adica Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii datelor cu Caracter Personal, si numai dupa ce se primeste acordul acestei autoritati (este o procedura destul de complicata pentru obtinerea abrobarii de a functiona ca operator de date cu caracter personal).
Asa ca atentie ce date inscrieti pe documente sau inregistrati in calculatoare (si nu e valabil numai pentru facturi).

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 09 July 2008 - 01:09 PM
citare mesaj anterior







Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL