Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
administrator de bloc - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


administrator de bloc

12 replies to this topic

#1 clara10

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 92 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:PLOIESTI

Postat 25 February 2007 - 02:34 PM

buna
am o mare rugaminte daca pute-ti sa ma ajutati
exista urmatoarea situatie un administrator de bloc este pensionar nu are ontract de munca decat cu asociatia de proprietari si castiga pe luna 100 ron net ce trebuie sa faca in aceste conditii are de platit ceva la bugetul de stat trebuie sa depuna o declaratie undeva la o institutie publica?
asociatia nu a inregistrat nici un contract de munca la camera de munca
administratorul de bloc a depus anual declaratia 205 la finante si a platit impozitul stabilit cf declaratiei de impunere si trimisa acasa de administratia financiara
va multumesc pentru ajutor si astept mesaje.... o dupa amiaza calda si linistita va doresc



#2 monica_m_mm

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 34 Postari:

Postat 25 February 2007 - 03:19 PM

nu prea am inteles ce ai scris: odata ai scris ca nu are ontract de munca decat cu asociatia de proprietari si mai jos scrii ca asociatia asociatia nu a inregistrat nici un contract de munca la camera de munca. in cazul in care are contract de munca, cu cate ore este contractul? daca nu are contract pe ce baza i se da salarul? daca are contract, odata pe an trebuie depusa declaratia 100, adica anul viitor in ianuarie pentru anul 2007. da-mi mai multe date pentru a putea sa te ajut mai mult.




#3 clara10

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 92 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:PLOIESTI

Postat 25 February 2007 - 04:46 PM

Vezi postareamonica_m_mm, la Feb 25 2007, 03:19 PM, a spus:

nu prea am inteles ce ai scris: odata ai scris ca nu are ontract de munca decat cu asociatia de proprietari si mai jos scrii ca asociatia asociatia nu a inregistrat nici un contract de munca la camera de munca. in cazul in care are contract de munca, cu cate ore este contractul? daca nu are contract pe ce baza i se da salarul? daca are contract, odata pe an trebuie depusa declaratia 100, adica anul viitor in ianuarie pentru anul 2007. da-mi mai multe date pentru a putea sa te ajut mai mult.

mii de scuze am vrut sa subliniez ca nu are contract de munca ci un contract intre administrator si asociatie si au stabilit de comun acord salariul adica 100 pe luna este vb de mama unei colege si nu stiu ce sa-i spun ma innebuneste de cap ca trebuie sa plateasca 6% fond sanatate si sa faca o declaratie iar eu nu am habar ceea ce trebuie sa faca ce tip de declaratie :lostit (13):



#4 monica_m_mm

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 34 Postari:

Postat 25 February 2007 - 06:06 PM

ca sa fie administrator de bloc trebuie neaparat sa fie angajata cu contract de munca, sau sa fie persoana fizica autorizata pentru asa ceva. nu exista alta forma de angajare. si mai trebuie neaparat sa fie atestata de primaria unde locuieste pentru a putea presta aceste servicii. sunt singurele modalitati de a putea fi administrator de bloc. nu mai pot fi angajati adminstratori pe baza de conventii civile. trebuie neaparat cu contract de munca, se poate si cu norma de 2 ore, sau sa fie persoana fizica autorizata, asa cum ti-am mai spus.



#5 clara10

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 92 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:PLOIESTI

Postat 25 February 2007 - 06:14 PM

[quote name='monica_m_mm' date='Feb 25 2007, 06:06 PM' post='122794']
ca sa fie administrator de bloc trebuie neaparat sa fie angajata cu contract de munca, sau sa fie persoana fizica autorizata pentru asa ceva. nu exista alta forma de angajare. si mai trebuie neaparat sa fie atestata de primaria unde locuieste pentru a putea presta aceste servicii. sunt singurele modalitati de a putea fi administrator de bloc. nu mai pot fi angajati adminstratori pe baza de conventii civile. trebuie neaparat cu contract de munca, se poate si cu norma de 2 ore, sau sa fie persoana fizica autorizata, asa cum ti-am mai spus.
[/quote

multumesc mult o singura intrebare te rog mult daca este persoana fizica autorizata ce trebuie sa faca :lostit (13):



#6 puchky_me

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 8 Postari:

Postat 03 March 2007 - 11:27 AM

daca este persoana fizica autorizata adica are "acea hartie de la primarie ca sa poata exercita functia de administrator de bloc" nu vei avea nici un fel de probleme, se duce la administratie se inregistreaza si acolo pe formular 020 ca persoana fizica autorizata, face o copie dupa ea, o depune la asociatie si mergeti innainte.

Dar acum vine problema: cum il angajezi? cu conventie (care este valabila doar daca are acea hartie) si atentie cat impozit declara ca la sfarsitul anului o sa puneti diferenta de impozit pe liste cum se intampla in acest moment si intra adm financiara pe fir (NU AVETI VOIE!!!) sau cu contract de munca timp partial si nu conteaza prea mult daca area acea hartie (totusi pentru sufletelul tau este bine sa o aiba, asat ca sa nu ai dureri de cap cu ceilalti proprietari).



#7 BIBI

    Membru activ

  • Validating
  • PipPipPip
  • 1336 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti
  • Interests:contabilitate, fiscalitate, legislatie

Postat 03 March 2007 - 05:50 PM

Pentru administrator imobile nu exista "persoana fizica autorizata";m-am informat la primarie;ca sa fii administrator trebuie sa fii atestat de primarie si sa fii angajat cu contract de munca cu timp partial;administratia de imobile se poate face pe firma, avand obiect de cativitate"administrarea de imobile pe baza de contract;
Sunt cenzor de ceva timp si am avut cateva controale;
Fiind persoana juridica cu personal angajat , asociatia are aceleasi obligatii;se incadreaza la persoane juridice fara scop patimonial.



#8 monica_m_mm

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 34 Postari:

Postat 03 March 2007 - 07:14 PM

se poate si persoana fizica autorizata ca administrator. sigur se poate. in acest caz, administratorul va incheia un contract de pretari servicii cu asociatia respectiva si va taia factura si chitanta pentru onorariul lui. dar, aceeasi conditie trebuie sa fie indeplinita: sa fie atestat d primarie. de fapt, altfel nu poate obtine autorizatia pentru a putea presta acest fel de serviciu.



#9 Mary

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 157 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 04 March 2007 - 08:51 AM

M-a rugat si pe mine cineva sa fac decl 205 sau fise fiscale....pt o asoc de proprietari...
M-au bagat in ceata... :lostit (13):

Au doar un proces verbal al adunarii generale prin care s--a stabilit ca administratorului in se plateste suma de 200ron , iar ingrijitorului 150ron.
Au niste state de salarii unde au calculat doar impozit(10%), spunand ca e conventie civila ,care nu e inregistrata pe nicaieri...
Au depus declaratie 100 cu imp pe venitul din contr/conventii civile....
E bine oare ce-au facut? :pullhair:
Administratorul are atestarea respectiva , dar nu este inregistrat ca persoana fizica autorizata....



#10 tony

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 471 Postari:

Postat 05 March 2007 - 10:44 AM

Vezi postareaMary, la Mar 4 2007, 06:51 AM, a spus:

M-a rugat si pe mine cineva sa fac decl 205 sau fise fiscale....pt o asoc de proprietari...
M-au bagat in ceata... :lostit (13):

Au doar un proces verbal al adunarii generale prin care s--a stabilit ca administratorului in se plateste suma de 200ron , iar ingrijitorului 150ron.
Au niste state de salarii unde au calculat doar impozit(10%), spunand ca e conventie civila ,care nu e inregistrata pe nicaieri...
Au depus declaratie 100 cu imp pe venitul din contr/conventii civile....
E bine oare ce-au facut? :pullhair:
Administratorul are atestarea respectiva , dar nu este inregistrat ca persoana fizica autorizata....

nu mai e 10% de vre-o 2-3 ani.....trebuiau sa plateasca 16%
si pe vremea cand era 10%, intr-adevar, nu se inregistrau la ITM, dar de cand a devenit 16% se inregistreaza
si da, se depune 100 lunar pentru impozitul la conventii
nu aveti ce fise fiscale sa le faceti...ci doar le dati nishte adeverinte in care scrieti cam toate informatiile esentiale ce s-ar gasi in FF2
si da, faceti decl 205, pe programul de pe mfinante.ro....bifand sus, conventii civile.....si avand de completat, numele salariatilor, CNP, salariul si impozitul retinut la sursa si virat
dvs depuneti decl 205, lor le dati acele adeverinte....iar pe baza adevertintelor isi fac declaratia de venit....daca ati fi virat dvs 16%, nu mai era nevoie sa faca decl de venit
sumele din adeverinte se inscriu la angajati in decl de venit la fel ca si o FF2
dar atentie......asta se facea acum 2-3 ani
dvs. erati obligati acum sa inregistrati conventiile civile la ITM si mai ales sa platiti 16% la stat in loc de 10%



#11 Mary

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 157 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 05 March 2007 - 01:09 PM

Pe declaratia 205 este trecut imp.10%; diferenta pana la 16%, consider ca trebuie sa o plateasca persoana care se supune imp pe venitul global...administrator de bloc...

Incepand cu 2007 este obligatoriu 16%, nu?



#12 tony

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 471 Postari:

Postat 05 March 2007 - 02:32 PM

Vezi postareaMary, la Mar 5 2007, 11:09 AM, a spus:

Pe declaratia 205 este trecut imp.10%; diferenta pana la 16%, consider ca trebuie sa o plateasca persoana care se supune imp pe venitul global...administrator de bloc...

Incepand cu 2007 este obligatoriu 16%, nu?


in decl 205 trebuia trecut impozit de 16%...si nu este obligatoriu din 2007....ci de prin 2005 sau 2004 daca nu ma insel....vezi si tu de la ce data s-a modificat in codul fiscal de la 10 la 16%.....art.78



#13 Mary

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 157 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 06 March 2007 - 08:40 AM

Trebuie sa fie optiune din partea contribuabilului pt 16%?
Mie nu mi se pare f clar la art.78....
doar ca difera de activitatile de la art.53 unde se spune ca sunt impozitate cu 10% :pullhair: :lostit (13):






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL