Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Monografie bar restaurant - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 2

Salt la continut


- - - - -

Monografie bar restaurant

inregistrari contabile
35 replies to this topic

#21 dana_curte

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 12 April 2008 - 09:44 AM

Vezi postareanelynely07, la Apr 12 2008, 09:06 AM, a spus:

v-as ruga daca are cineva o monografie ptr alimentatie publica s-au ptr un bar restaurant mai precis unde se face pizza




#22 madalinab

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1733 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 12 April 2008 - 12:08 PM

de ce nu incercati o cautare pe forum?

Madalina



#23 nelynely07

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 30 Postari:

Postat 12 April 2008 - 01:15 PM

am incercat dar nu am gasit



#24 pasin

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 23 April 2008 - 08:01 AM

Va rog, imi trimite si mie cineva monografia? paula.santimbrean@gmail.com
Va multumesc



#25 Iulia Ruxandra

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 7 Postari:

Postat 08 May 2008 - 12:01 PM

jedialex cum ai facut pana la urma?
Acum incep si eu conta la un resturant si trebuie sa ii tin si gestiunea. :thumbup:



#26 ramo2008

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 38 Postari:
  • Gender:Female

Postat 18 June 2009 - 11:14 AM

buna ziua , am si eu o intrebare :
cum se vor inregistra receptiile, bon de la casa de marcat si alte doc.....daca barul (firma ) este neplatitoare de tva?
multumesc anticipat



#27 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 18 June 2009 - 02:24 PM

fara tva
adica incluzi tva in pretul achizitiilor/serviciilor

Vezi postareaented2004, la Feb 18 2008, 11:50 AM, a spus:

Eu am lucrat la un hotel care avea si restaurant si totul introduceam pe marfuri, inclusiv materiile prime pentru restaurant.
Descarcarea se face be baza retetarelor.
Este un sistem cu care lucreaza majoritatea restaurantelor datorita faptului ca multe produse achizitionate sunt si marfa si materie prima si nu vrei sa te incurci.

Si unde este productia? ca doar produci mancare, cocktail...care cumuleaza material+manopera



#28 irinel

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 51 Postari:
  • Location:Falticeni

Postat 28 September 2010 - 11:38 AM

Ma poate ajuta cineva cu o monografie de restaurant? Am intalnit diverse pareri as dori sa mai vad si altele
__"*"__



#29 mariabalan

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 20 Postari:

Postat 14 August 2011 - 06:46 PM

are cneva o monografie contabila pentru o shaormerie? mersi.



#30 toaderanelia

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 8 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Baia Mare

Postat 30 August 2011 - 09:49 AM

buna ziua,
Va rog sa ma ajutati si pe mine , cum tin evidenta contabila la o activitate de bar restaurant.In bar este simplu cu raport de gestiune global valorica deoarece am preturile la bauturi , mai putin cafea . In bucatarie mai este nevoie de raport de gestiune ? Intreb deoarece materiile prime nu le pot evidentia la pret cu amanuntul. Ce formulare ar trebui sa folosesc pentru descarcarea gestiunii? Concret activitatea mea vinde din bucatarie clatite cu diferite ingrediente.Trebuie sa fac fisa limita si bonuri de consum pe ingredientele folosite , sau este suficient un inventar lunar pe baza caruia fac bonuri de consum in functie de cate clatite s-au vindut in acea luna?



#31 glavaf

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 24 March 2012 - 04:50 PM

Vezi postarearadu_o, la 19 June 2007 - 09:12 AM, a spus:



Multumesc radu_o , sa traiesti, sa infloresti!

Aceasta postare a fost editata de glavaf: 24 March 2012 - 04:54 PM




#32 dual

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 8 Postari:

Postat 12 July 2012 - 11:29 AM

Buna ziua,

Va rog sa ma ajutati, in masura posibilitatilor, cu un model de lucru (inregistrari contabile) pentru o gestiune de mic bar.
Problema majora este ca, datorita produselor compuse, ajungem la situatii de gestiune a productiei, etc.. parca am fi
Combinatul de utilaj greu :smile:
Sa luam exemplul cafelei: se cumpara cafea boabe, zahar, lapte, paharele si lingurite.
Se vinde produsul cafea = 7 gr.cafea+2 plicuri zahar+lapte+pahar+lingurita, deci ar trebui facuta o "productie"de cafea
cu bon de consum pe componente si un bon de predare din productie pe rezultatul final.
OK o facem, dar parca e "nu stiu cum" sa lucram cu contul 345 ...
Pe de alta parte, am produse gen suc, bere, etc... pe care le receptionez la pret de vanzare cu tva (gestiune de amanunt).
Cum determin adaosul si descarcarea de gestiune?
Nu cred ca mai pot folosi Z-ul casei pentru ca pe el sunt si cafelele, inghetatele, coctailurile, etc...

Va trebui sa avem o gestiune la pret de cumparare (bucataria) din care sa scadem materiile prime si dupa aia sa incarcam
barul cu "finitele" ; cel mai mult m-ar interesa cum vedeti Dvs. inregistrarea contabila a acestei incarcari de bar.

Multumesc
Florin

P.S. Am vazut ca exista o postare intitulata Monografie bar dar nu am gasit in ea o solutie finalizata la problema
Multumesc

Aceasta postare a fost editata de dual: 12 July 2012 - 11:36 AM




#33 adriana2012

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 19 December 2012 - 08:16 PM

Buna ziua,
M-ar interesa o monografie numai pentru bar(neplatitoare de tva) si ce declaratii se depun?



#34 brenda_sv_ro

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 249 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Suceava
  • Interests:sa invat cat mai multe

Postat 20 December 2012 - 12:06 PM

Daca e vorba doar de bar, ai doua gestiuni si doua linii de contabilitate: pe de o parte comert pentru tot ce cumperi si vinzi ca atare, si pe de alta parte productie la cafele, cappucino, ceai, etc. Pentru fiecare din ele eu zic ca gasesti pe forum cum se tine evidenta.

Pe scurt, pentru partea de comert:
- receptie marfa --> atentie la bauturi alcoolice, unde cumperi la sticla, si vinzi la pahar de 50/100 gr, trebuie facuta transformarea unitatilor de masura.
- tot la receptie, pentru ca firma ta e neplatitoare de tva, se considera pret unitar de achizitie valoarea de pe factura + 24%.
- in rest contabilitatea pentru comert e la fel.

Pentru partea de productie cafele, capucino, ceai:
- ar trebui sa ai retetare, sa stii cam cat intra intr-un ceai sau o cafea: de exemplu, la 1 kg de cafea obtinuta poti obtine 140 de cafele, faci impartirea si iti iese cat gramaj de cafea ai la 1 bc cafea, sau la ceai sa zicem Ekoland: 20 gr ceai la 1 cana de ceai...asa e la mine, insa sigur difera la tine...
- eu zaharul, paletele, paharele de unica folosinta, etc. le trec pe consumabile. Depinde si de tine cum ti-e mai usor. Unii trec zaharul si laptele tot pe materii prime. Insa eu am zaharul la pliculete, laptele la cutiute mici, si unii vor zahar mai mult, altii mai putin.
- ca si note contabile:
301 = 401 achizitie materii prime (cafea, ceai). Referitor la tva la receptii, e la fel ca mai sus.
601 = 301 consum materii prime (cafea, ceai etc). Daca folosesti un program de contabilitate cu retetare, e mai simplu, si poti scoate zilnic o situatie cu consumurile
345 = 711 ar fi valoarea cafelelor obtinute --> printr-un raport de productie. Aceeasi observatie ca mai sus cu programul.
5311 = 701 pentru ce vinzi
711 = 345 descarcarea de cafele vandute.
Deoarece presupun ca nu ai cafele, ceaiuri, etc facute azi si care sa ramana pe maine, contul 345 ar trebui sa se inchida la sfarsitul fiecarei zile.

Problemele care se pun sunt urmatoarele:
- presupun ca folosesti o singura casa de marcat. La sfarsit de zi, cand scoti Z-ul ar trebui sa stii cat din vanzarile din ziua respectiva sunt din vanzari de marfa si cat din productie (cafele).
- pe langa asta, ar trebui sa stii ce si cat s-a produs. Daca la sfarsit de zi, poate casa de marcat sa iti scoata un raport cu informatiile astea, esti norocoasa.
Eu folosesc un program de gestiune conectat la casa de marcat. Asa pot lista din programul de gestiune ce s-a vandut, si cat si pot realiza un raport de productie zilnic (care teoretic ar trebui facut de gestionarul de la bar :).. si la fel si cu consumurile).

Referitor la declaratii, depui 112 lunar/trimestrial, si trimestrial declaratia 100. Daca cineva mai are completari, rog sa o faca, poate am omis ceva in graba.

Aceasta postare a fost editata de brenda_sv_ro: 20 December 2012 - 12:11 PM

sunt un mic invatacel, dar o sa cresc si eu mare ca voi



#35 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 21 December 2012 - 03:22 PM

multumim mult de tot, @brenda :wub:



#36 mihaci

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 493 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 28 March 2014 - 08:32 PM

Buna seara, va rog sa ma ajutati cu un sfat in legatura cu contabilitatea unui mic bar, am citit tot ce scrie aici pe forum si totusi nu ma descurc. E vorba de un mic bar care livreaza (nu se consuma in bar nimic, doar se vinde) cafea, capuccino preparate in bar si alte produse cumparate, adica marfuri. Cafeaua vanduta se obtine la espressor, la fel si capuccino, se obtine din cafea si spuma de lapte. Incerc sa fac retetar si raport de productie dar nu reusesc. Cafeaua este de diverse tipuri, deci si preturile de achizitie difera, iar paharele in care se vinde cafeaua au 3 marimi. Zaharul este la pliculete iar laptele la cutie de 1l, pe acestea m`am gandit sa le inregistrez ca materiale consumabile in 3028 si se dau in consum cu bon de consum, e bine? Nu stiu cum sa fac retetarul si raportul de productie, va rog sa imi dati o idee. Retetarul trebuie pe tipuri de cafea sau pe pahar? Pretul de vanzare al unui pahar de ex. pahar mic, este acelasi, indiferent de pretul de achizitie al cafelei. Multumesc.

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 29 March 2014 - 12:50 PM
eliminare adresa mail ! CITESTE REGULAMENTUL !







Similar Topics Collapse

  Topic Forum Deschis de Statistici Ultima postare

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL