Aveti dreptate, nu am acceptat sa inregistrez documentele legate de acele utilaje, tocmai din motiv ca nu au existat documentele care faceau dovada platii....exista doar un extras de cont-si acela din Italia si pe numele unuia dintre asociati,nu pe firma; repet doar un extras de cont...
Administratorii au platit utilajele second-hand si au venit foarte multumiti din Italia ca li s-au dat macar facturi pe ele (cele mai multe dintre ele sunt pe firma,iar cateva pe numele unuia dintre asociati) ,ca de chitante nici nu s-a pus problema!!!! Nu stiu daca doar persoanele despre care vorbesc eu aici sunt astfel, dar ele credeau ca facturile, sunt suficiente pt inregistrarea utilajelor secod-hand in contabilitate,chiar daca nu exista ordine de plata sau chitante care sa faca dovada platii; si mi-au mai zis ca trebuie sa ma descurc sa gasesc eu o solutie pt problema asta ca doar "nu o fi asa de mare"!
Asa ca eu sunt in standby cu actele si nu stiu cum sa procedez si ce ar trebui sa fac....
Deci,LEXIROXI,ar fi o iesire cu bine din toata treaba asta? cand ati vorbit despre contractul de imprumut va refereati oare la utilizarea contului 455 pt plata facturilor? Dar tot trebuiesc documente justificative de plata,nu?(ordine de plata,chitante..)
Va rog sa va rupeti putin din timpul dumneavoastra si sa imi mai scrieti parerea pe care o aveti legata de acest subiect. Va multumesc!