Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Urmatorul examen pt consultanti fiscali... - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 9

Salt la continut


Urmatorul examen pt consultanti fiscali...


178 replies to this topic

#161 Jojo

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 213 Postari:

Postat 30 October 2007 - 01:17 PM

Vezi postareafrothalia, la Oct 30 2007, 01:37 PM, a spus:

sa ne zica si noua cineva care a mai dat examen cum este... organizare, seriozitate, strictetze, se poate oarecum colabora?!?!?!?!??!
merita sa le platim banii pt taxa de examen?!?!?!?

Eu l-am dat,l-am luat SI..................... Mi se pare o bataie de joc.M-a costat examenul 300 lei ,inscrierea in camera 1345 (inclusiv carnet ,parafa) si uite cum imediat mai plec si la curs,care e gratuit acum ,dar nu am facut nimic cu diploma.Nu am castigat nici un leu.Mi se pare ca-s neseriosi si ca aceste examene se tin doar pentru a se aduna niste fonduri din care sigur unii traiesc fff.bine.Baietii sunt pe adunat bani. Oricum organizarea a fost fff buna in iunie ,este totul ca la carte si fff.strict. Se dau rezultatele pe loc asa ca nu exista dubii. Ce sa zic ,una peste alta nu cred ca se merita doar daca vreti sa adunati diplome,sau daca totusi se aliniaza legislatia ca in UE si vom avea de lucru.
Oricum SUCCES !!!



#162 iulie012006

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 431 Postari:
  • Location:romania

Postat 30 October 2007 - 09:33 PM

Cam pe unde s-a dat in iunie examenul? Unde au fost salile? Pe ce strazi?
Pentru ca ma intereseaza pt a-mi gasi un hotel in apropiere, daca s-o da tot acolo.




#163 maneadn

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 192 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti

Postat 31 October 2007 - 01:25 PM

Vezi postareasem, la Oct 29 2007, 06:34 PM, a spus:

Vezi postareasem, la Oct 27 2007, 10:40 AM, a spus:

buna ziua
se pare ca nu am cei 5 ani vechime dupa licenta pentru a putea participa la examen

totusi, la Administratia financiara din localitatea noastra se invata de zor, chiar si cei care au 3 ani vechime dupa licenta
credeti ca pentru ei exista derogari, iar pentru restul lumii , nu???????????
totul se tine in mare secret

mia-as fi dorit foarte mult sa particip
sa incerc sa trimit dosarul, fara sa indeplinesc conditia cu 5 ani, DUPA LICENTA???


am si eu o cunostinta in ac situatie. a sunat la ccf si nu se poate sa dea examenul. suna si tu, poate primesti alt raspuns de la doamnele muraturi



#164 adrianan

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 57 Postari:
  • Location:Cluj Napoca

Postat 31 October 2007 - 07:01 PM

Dosarul de înscriere se depune sau se transmite prin servicii poștale cu confirmare de primire, la Camera Consultanților Fiscali, și va conține documentele :
...
d) carnetul de muncă, în copie certificată de angajator sau în copie legalizată, după caz, adeverință eliberată de angajator, adrese eliberate de asociațiile profesionale din care fac parte, în cazul profesiilor liberale;


Se depune si ''carnetul de muncă, în copie certificată de angajator sau în copie legalizată'' si adeverinta eliberată de angajator si adrese eliberate de asociațiile profesionale sau e suficient doar copia dupa cartea de munca?

A depus cineva numai cu copie certificata dupa cartea de munca?



#165 aura_campan

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 31 Postari:
  • Location:Cluj

Postat 02 November 2007 - 04:42 PM

Vezi postareaadrianan, la Oct 31 2007, 08:01 PM, a spus:

Dosarul de înscriere se depune sau se transmite prin servicii poștale cu confirmare de primire, la Camera Consultanților Fiscali, și va conține documentele :
...
d) carnetul de muncă, în copie certificată de angajator sau în copie legalizată, după caz, adeverință eliberată de angajator, adrese eliberate de asociațiile profesionale din care fac parte, în cazul profesiilor liberale;


Se depune si ''carnetul de muncă, în copie certificată de angajator sau în copie legalizată'' si adeverinta eliberată de angajator si adrese eliberate de asociațiile profesionale sau e suficient doar copia dupa cartea de munca?

A depus cineva numai cu copie certificata dupa cartea de munca?

Depun adeverinta cei care nu au carte de munca, e cazul functionarilor cu statut special i , economisti din politie, jandarmerie sau cadre din armata . Cine are carte de munca nu depune si adeverinta. :smile:



#166 Dexter11

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 46 Postari:

Postat 02 November 2007 - 07:35 PM

Vezi postareaaura_campan, la Nov 2 2007, 04:42 PM, a spus:

Depun adeverinta cei care nu au carte de munca, e cazul functionarilor cu statut special i , economisti din politie, jandarmerie sau cadre din armata . Cine are carte de munca nu depune si adeverinta. :smile:
esti sigura ca nu tb. si adeverinta? cineva care a fost in nov. 2006 mi-a zis ca a depus.
are cineva si un model sa posteze?



#167 miki111

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 29 Postari:
  • Location:ploiesti

Postat 03 November 2007 - 09:31 AM

Vezi postareaDexter11, la Nov 2 2007, 07:35 PM, a spus:

Vezi postareaaura_campan, la Nov 2 2007, 04:42 PM, a spus:

Depun adeverinta cei care nu au carte de munca, e cazul functionarilor cu statut special i , economisti din politie, jandarmerie sau cadre din armata . Cine are carte de munca nu depune si adeverinta. :smile:
esti sigura ca nu tb. si adeverinta? cineva care a fost in nov. 2006 mi-a zis ca a depus.
are cineva si un model sa posteze?



Vezi postareaDexter11, la Nov 2 2007, 07:35 PM, a spus:

Vezi postareaaura_campan, la Nov 2 2007, 04:42 PM, a spus:

Depun adeverinta cei care nu au carte de munca, e cazul functionarilor cu statut special i , economisti din politie, jandarmerie sau cadre din armata . Cine are carte de munca nu depune si adeverinta. :sad:
esti sigura ca nu tb. si adeverinta? cineva care a fost in nov. 2006 mi-a zis ca a depus.
are cineva si un model sa posteze?


In nov. 2006 m-am prezemtat doar cu copie a cartii de munca unde incadrarea era economist. Am avut nevoie si de adeverinta prin care sa se precizeze domeniul in care desfasor activitatea ( financiar-contabil). Asa ca.........fiti pregatiti sa nu faceti 2 drumuri.



#168 iulie012006

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 431 Postari:
  • Location:romania

Postat 03 November 2007 - 06:43 PM

Pentru cei care au aflat mai multe amanunte deja, daca stiti lamuriti-ma va rog si pe mine:
1. am lucrat pana in oct la o firma, iar in prezent lucrez la alta firma. Mi-am inregistrat carnetul de munca si la aceasta firma, doar ca ma intreb daca va trebui sa imi fac copie doar, dupa carnetul de munca asa cum zic ei, vizat de angajator, cum o sa pun eu angajatorul actual sa imi vizeze cartea de munca cu cele scrise pt locul de munca anterior? Ar fi mai bine oare sa o duc la legalizat? Ma gandesc ca asa ma stiu intr-o parte si sigur e bine. A mai avut cineva asemenea situatie?
2. Adeverinta trebuie si de la angajatorul vechi si de la cel nou?(am inteles ca impreuna trebuie sa depaseasca 5 ani vechime; oricum depasesc 5 ani, doar cu vechimea de la angajatorul anterior, asa ca... Si ce trebuie sa scrie pe adeverinta? Am vazut ma isus ca spunea cineva ca trebuie sa scrie ca a funcionat in comp fin- contabil. E de-ajuns oare? Pe adeverintele voastre ce scrie?)
3. Cum trimiteti plicul cu actele daca sunteti din alta localitate? Cu confirmare de primire si cu valoare declarata? Sau cum?
4. CV-ul cand il completati ce scrieti in el ca sa adevereasca faptul ca ati fi buni pt consultant fiscal? Ca eu fac cam de toate, de la conta primara la bilant, declaratii ITM, etc si ma gandesc ca nu ii intereseaza pe ei tot ce fac eu, ci trebuie sa scrie acolo ceva ce ii intereseaza in mod special.
Mersi anticipat de raspunsuri.

Aceasta postare a fost editata de iulie012006: 03 November 2007 - 06:45 PM




#169 Jojo

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 213 Postari:

Postat 04 November 2007 - 10:10 AM

Examenul s-a dat la Politehnica.Un hotel mai pe aproape ar fi Orhideea ,este chiar in Complexul Orhideea ,sau la Ibis Nord si de acolo poti ajunge cu Metroul ,dar mergi cam 15 min pe jos pana in Politehnica,daca cobori la Grozavesti.Tb sa-ti faci rezervare din timp. SUCCES!



#170 iulie012006

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 431 Postari:
  • Location:romania

Postat 04 November 2007 - 05:29 PM

Voi cei care nu sunteti din Bucuresti si trimiteti prin posta dosarul, completati cererea de inscriere si v-o inregistrati si pe net asa cum scrie la ei pe site? Sau cum procedati? Am vazut ca tre sa iti creezi cont la ei pe site in acest scop. Oare e obligatoriu? Ma gandesc ca asa ar putea comunica cu noi, ca ne-ar stii adresele de mail si ar fi bine. Cum faceti voi?



#171 Ronaldo

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 587 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Fotbal, filme

Postat 05 November 2007 - 12:10 PM

Am sunat la ei si adeverinta trebuie doar daca din titulatura functiei nu rezulta clar ca s-a practicat o activitate in unul din domeniile alea acceptate de ei - de exemplu daca scrie economist pe cartea de munca atunci trebuie adeverinta, daca scrie contabil-sef evident ca nu trebuie.
"The saddest thing in life is wasted talent."
R. de Niro - A BRONX TALE



#172 velula

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 05 November 2007 - 12:13 PM

Vezi postareaLAURA75, la Oct 10 2007, 07:53 PM, a spus:

Sper sa fie cu folos!
Buna!
la Download da o eroare ...
imi poti trimite pe velulaaihan@yahoo.com ?
Multzumesc mult de tot!!!



#173 iulie012006

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 431 Postari:
  • Location:romania

Postat 07 November 2007 - 08:06 PM

V-ati inregistrat cererea si la ei pe site? Zice ca trebuie musai sa inregistram cererea si la ei. Am vorbit la telefon si mi-au zis treaba asta.
Altceva despre unde o sa se desfasoare sau in ce zile cine va da examen ati aflat?



#174 mariana07

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 256 Postari:

Postat 08 November 2007 - 07:43 AM

Ce-i cu hotararea asta din 01.11. publicata pe site-ul CCF -inscrierile se prelungesc pana pe 16 nov.? Si inscrierile se fac acum numai pe site ?



#175 Ronaldo

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 587 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Fotbal, filme

Postat 08 November 2007 - 08:20 AM

http://www.ccfiscali.ro/index.php?option=c...r&Itemid=17
In baza acestei hotarari se pare ca trebuie ca inscrierea sa se faca si pe site. De asemenea, tot aici este si tematica si bibliografia pt. examenul din dec 2007. Mult succes tuturor !
"The saddest thing in life is wasted talent."
R. de Niro - A BRONX TALE



#176 Ronaldo

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 587 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Fotbal, filme

Postat 08 November 2007 - 09:44 AM

Examinand bibliografia, au aparut 5 puncte noi fata de iunie 2007 :
nr. 26. . Ordinul ministrului economiei și finanțelor nr. 419/2007 pentru aprobarea procedurii de schimbare a sediului social, precum și pentru aprobarea formularului “Decizie de înregistrare a sediului social și a domiciliului fiscal”;
nr. 50. Ordinul ministrului economiei și finanțelor nr. 1692/2007 pentru aprobarea Normelor privind restuirea taxei pe valoarea adaugată cumpărătorilor, persoane fizice care nu sunt stabiliți în Comunitate.
nr. 52. Ordinul președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 1429/2007 pentru arobarea competenței de administrare a unor categorii de contribuabili de către Direcția generală a finanțelor publice a municipiului București;
nr. 54. Ordinul ministrului economiei și finanțelor nr. 420/2007 privind aprobarea Procedurii de restituire a accizelor plătite de către utilizatorii produselor supuse accizelor armonizate, pentru care se acordă scutire indirectă;
nr. 55. Ordinul ministrului economiei și finanțelor și ministrului justiției nr. 330/1357/C/2007 privind procedura de încasare și virare, precum și obligațiile declarative privind impozitul pe veniturile din transferul proprietăților imobiliare din patrimoniul personal;

De asemenea, 3 puncte au fot modificate :
- in loc de Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 35/2007 pentru aprobarea modelului și conținutului formularului (300) "Decont de taxă pe valoarea adăugată"; acum este nr. 27. Ordinul ministrului economiei și finanțelor nr. 273/2007 pentru aprobarea modelului și conținutului formularului (300) "Decont de taxă pe valoarea adăugată";
- in loc de Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 520/2005 pentru aprobarea Instrucțiunilor de corectare a erorilor materiale din deconturile de taxă pe valoarea adăugată, cu modificările ulterioare; acum este nr. 36. Ordinul ministrului economiei și finanțelor nr. 179/2007 pentru aprobarea Instrucțiunilor de corectare a erorilor materiale din deconturile de taxă pe valoarea adăugată;
- in loc de Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 2.215/2006 pentru aprobarea Normelor privind aplicarea scutirii de taxă pe valoarea adăugată pentru livrările de bunuri și prestările de servicii prevăzute la art. 143 alin. (1) lit. j) și k) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare; acum este nr. 37. Ordinul ministrului economiei și finanțelor nr.616/2007 pentru arobarea Normelor privind aplicarea scutirii de taxă pe valoarea adăugată prevăzute la art. 143 alin. (1) lit. j), k), l) și m) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare, și la art. X și XI din Acordul dintre România și Statele Unite ale Americii privind statutul forțelor Statelor Unite ale Americii în România, semnat la Washington la 30 octombrie 2001, ratificat prin Legea nr. 260/2003;

Alte modificari pot aparea doar la modificarile aparute la actele normative in perioada iunie - noiembrie 2007. Sper sa va fie de ajutor mica analiza facuta :biggrin:
"The saddest thing in life is wasted talent."
R. de Niro - A BRONX TALE



#177 cata23

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 08 November 2007 - 12:24 PM

Iti trbuie adeverinta in cazul in care in cartea de munca ai o functie precum "economist". In adeverinta sa se precizeze ca ai lucrat in departamentul financiar-contabil sau ceva in genul asta. Daca esti contabil, director economic, financiar si asa mai departe nu e nevoie de adeverinta.

Vezi postareamiki111, la Nov 3 2007, 09:31 AM, a spus:

Vezi postareaDexter11, la Nov 2 2007, 07:35 PM, a spus:

Vezi postareaaura_campan, la Nov 2 2007, 04:42 PM, a spus:

Depun adeverinta cei care nu au carte de munca, e cazul functionarilor cu statut special i , economisti din politie, jandarmerie sau cadre din armata . Cine are carte de munca nu depune si adeverinta. :smile:
esti sigura ca nu tb. si adeverinta? cineva care a fost in nov. 2006 mi-a zis ca a depus.
are cineva si un model sa posteze?



Vezi postareaDexter11, la Nov 2 2007, 07:35 PM, a spus:

Vezi postareaaura_campan, la Nov 2 2007, 04:42 PM, a spus:

Depun adeverinta cei care nu au carte de munca, e cazul functionarilor cu statut special i , economisti din politie, jandarmerie sau cadre din armata . Cine are carte de munca nu depune si adeverinta. :sad:
esti sigura ca nu tb. si adeverinta? cineva care a fost in nov. 2006 mi-a zis ca a depus.
are cineva si un model sa posteze?


In nov. 2006 m-am prezemtat doar cu copie a cartii de munca unde incadrarea era economist. Am avut nevoie si de adeverinta prin care sa se precizeze domeniul in care desfasor activitatea ( financiar-contabil). Asa ca.........fiti pregatiti sa nu faceti 2 drumuri.




#178 bmc

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 06 December 2007 - 05:54 PM

ma alaturi si eu adresa de corespondenta cristib89@yahoo.com



#179 almcomp

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 265 Postari:
  • Gender:Male

Postat 06 December 2007 - 07:32 PM

Vezi postareaJojo, la Nov 4 2007, 10:10 AM, a spus:

Examenul s-a dat la Politehnica.Un hotel mai pe aproape ar fi Orhideea ,este chiar in Complexul Orhideea ,sau la Ibis Nord si de acolo poti ajunge cu Metroul ,dar mergi cam 15 min pe jos pana in Politehnica,daca cobori la Grozavesti.Tb sa-ti faci rezervare din timp. SUCCES!

Draga Jojo,

Daca tu te gandesti doar la castigul imediat da-mi voie sa iti spun ca nu esti mai prejos decat cei care ne conduc acuma.
Daca insa vei gandi in perspectiva vei observa ca acest statut pe care tocmai l-ai obtinut te va ajuta sa fii cu un plus, cu un atu. De prisos sa iti mai explic ca in timp lucrurile se vor limpezi si in tarisoara asta a noastra.
Consultantul fiscal este foarte bine vazut in occident. Deocamdata la noi lucrurile trebuiesc insa luate incet. Nu repede pentru ca lumea nu este pregatita.
Vreau sa spun ca exista si acuma mentalitatea potrivit careia contabilul "nu face mare lucru". Foarte gresit.
Ea mai spune-i acestui individ ca trebuie sa isi ia si consultant fiscal.
Eu cred ca acei patroni cu deschidere, cu viziune vor putea apela la serviciile unui consultant fiscal in viitorul apropiat (sa zicem maxim 2 ani). Asa ca vei avea numai beneficii la un moment dat. Binenteles in masura in care esti un om serios care vei sti sa acorzi solutiile fiscale cele mai potrivite spetei.

Cu bine iti doresc in activitate,
Florin Croitoru






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL