Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
studii necesare pt anumite functii - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


studii necesare pt anumite functii


25 replies to this topic

#1 NICOLETA p

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 282 Postari:
  • Location:bucuresti

Postat 30 July 2007 - 01:02 PM

Stie cineva unde scrie ce studii trebuie sa ai pentru a putea ocupa postul de director de vinzari?
De la ITM s-a refuzat inregistrarea unui contract pe motiv ca persoana nu avea studii superioare si ca de la 01.01.07 este obligatoriu sa ai facultate ca sa poti fi director. Nu au vrut sa dea baza legala.
Are cineva idee?



#2 liliana77

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 133 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Cluj Napoca

Postat 30 July 2007 - 01:10 PM

in COR 2007 apare astfel:

121018 Director vanzari

(Subgrupa majora 12, Grupa minora 121, Grupa de baza 1210)
Nivelul de instruire: - (nedefinit; superior dar nu neaparat)


eu am inregistrat director cu studii medii si nu a fost nici o problema




#3 NICOLETA p

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 282 Postari:
  • Location:bucuresti

Postat 02 August 2007 - 10:49 AM

multumesc mult



#4 gorge

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 11 Postari:

Postat 09 January 2008 - 05:44 PM

va rog imi zice si mie cineva ce hot guvernam este pentru decizile de majorare a salarilor din ian 2008



#5 bsimona

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 64 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Iasi

Postat 09 January 2008 - 08:27 PM

Vezi postareagorge, la Jan 9 2008, 07:44 PM, a spus:

va rog imi zice si mie cineva ce hot guvernam este pentru decizile de majorare a salarilor din ian 2008
hotararea 1507



#6 cremene

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 05 June 2008 - 10:22 AM

Vezi postareaNICOLETA p, la Jul 30 2007, 02:02 PM, a spus:

Stie cineva unde scrie ce studii trebuie sa ai pentru a putea ocupa postul de director de vinzari?
De la ITM s-a refuzat inregistrarea unui contract pe motiv ca persoana nu avea studii superioare si ca de la 01.01.07 este obligatoriu sa ai facultate ca sa poti fi director. Nu au vrut sa dea baza legala.
Are cineva idee?

Buna. Sunt in aceiasi situatie descrisa de tine mai sus si te rog daca ai reusit cu ITM bucuresti sa rezolvi si cum anume.
Peste tot in tara merge numai la Bucuresti nu.
Multumesc.



#7 MIKY2010

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 609 Postari:
  • Gender:Female

Postat 05 June 2008 - 01:58 PM

Codul COR, nu specifica nivelul de pregatire pentru functiile cuprinse in grupa 1. citez din COR
"În definiţiile celor două grupe majore denumite "Legislatori, înalţi funcţionari şi conducători " (grupa majoră 1) şi la "Forţele armate" (grupa majoră 0), nu se face referire la nivelul de calificare, întrucât în cadrul acestora intervin alte elemente, ţinând de natura muncii, considerate drept criterii de similaritate mai importante, cum ar fi decizia politică şi atribuţiile de conducere, respectiv obligaţiile militare." in concluzie, eu zic ca ar trebui sa-ti inregistreze contractul chiar daca salariatul are studii medii.

Aceasta postare a fost editata de MIKY2010: 05 June 2008 - 02:11 PM




#8 cremene

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 10 June 2008 - 09:07 AM

Vezi postareaMIKY2010, la Jun 5 2008, 02:58 PM, a spus:

Codul COR, nu specifica nivelul de pregatire pentru functiile cuprinse in grupa 1. citez din COR
"În definiţiile celor două grupe majore denumite "Legislatori, înalţi funcţionari şi conducători " (grupa majoră 1) şi la "Forţele armate" (grupa majoră 0), nu se face referire la nivelul de calificare, întrucât în cadrul acestora intervin alte elemente, ţinând de natura muncii, considerate drept criterii de similaritate mai importante, cum ar fi decizia politică şi atribuţiile de conducere, respectiv obligaţiile militare." in concluzie, eu zic ca ar trebui sa-ti inregistreze contractul chiar daca salariatul are studii medii.


Multumesc mult de informatie.
Voi incerca din nou.



#9 daniel.vaduva

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 04 October 2008 - 09:04 PM

Ca sa ocup postul de Specialist in relatii publice trebuie sa am studiile superioare finalizate?
Mentionez faptul ca sunt student in anul III la Facultatea de Teologie Ortodoxa, si in anul I la Facultatea de Jurnalism, Comunicare si Relatii Publice.
Se poate, pe baza unei adeverinte de la facultate, sau pe baza Certificatului de Competente Profesionale sa ma incadreze pe acest post?

Multumesc anticipat!

Daniel



#10 madalinab

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1733 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 04 October 2008 - 11:17 PM

Pentru functia de Specialist in relatii publice tb sa aveti studii superioare, deci finalizate.
Deocamdata puteti ocupa postul de Asistent in relatii publice si comunicare.
Madalina



#11 Loritza

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Timisoara

Postat 31 October 2008 - 09:36 PM

Sunt foarte noua in domeniu, astfel ca as avea neboie de putin ajutor..la inceput de drum.
In legatura cu incadrarea pe o anumita functie stiu ca incadrarea
pe un anumit post se face in baza unui act de calificare care califica persoana respectiva pentru
acel post. Colega mea insa, spune ca incadrarea se face pe o functie care sa fie identica cu ceea
ce scrie pe diploma viitorului angajat. Adica scrie economist, il facem economist. Ok, am inteles asta
insa ce facem cu un viitor angajat pe a carui diploma scrie ceva ce nu se regaseste intocmai in COR?
Il putem incadra pe un post care are conexiuni puternice cu studiile absolvite?
Imi pare rau ca nu imi aduc aminte de un exemplu concret...Sigur eram mai explicita.

Multumesc



#12 ANAIGROIG

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 13 February 2009 - 04:32 PM

Salutare...
Am si eu o intrebare...daca ma poate lamuri cineva...Avem un angajat care, pe langa activitatile de relatii clienti, desfasoara si activitati de r.u. . Ar trebui sa ii schimbam functia in inspector resurse umane ?
Multumesc anticipat



#13 euro1

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 39 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:formare profesionala,cursuri de calificare si specializare

Postat 13 February 2009 - 07:43 PM

Nu este obligatoriu,cum doriti,cert este ca in acest caz nivelul studiilor trebuie sa fie minim liceul.



#14 Kara2007

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 17 Postari:

Postat 14 February 2009 - 10:29 AM

Pentru inregistrare ca inspector resurse umane trebuie sa fie atestat de ITM, adica plateste o taxa de 150 lei (in Str.Radu Voda), apoi este programat pt. o testare la ITM. (Cel putin asa era afisat ieri, 13.02.2009, la ITM)

Aceasta postare a fost editata de MIKY2010: 18 February 2009 - 10:04 AM




#15 n_lili

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 5 Postari:

Postat 15 February 2009 - 08:14 PM

Anuntul este valabil pentru acei inspectori ce completeaza si tin evidenta carnetelor de munca la sediul unitatii.
Daca are studii de specialitate se poate.Depinde mai precis in ce consta activitatea propiu-zisa de R.U desfasurata de aceasta persoana.



#16 ANAIGROIG

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 18 February 2009 - 08:35 AM

Vezi postarean_lili, la Feb 15 2009, 10:14 PM, a spus:

Anuntul este valabil pentru acei inspectori ce completeaza si tin evidenta carnetelor de munca la sediul unitatii.
Daca are studii de specialitate se poate.Depinde mai precis in ce consta activitatea propiu-zisa de R.U desfasurata de aceasta persoana.
Aceasta persoana completeaza cartile de munca.



#17 VRANCEA MARIANA

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 101 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:CS
  • Interests:DISCUTII PE TEME LEGISLATIVE

Postat 11 September 2009 - 12:00 PM

Ce parere aveti daca administratorului unei societati care este si asociat unic angajat cu carte munca ca si director gen ii poate fi schimbata incadrarea in agent vanzari?Bineinteles pt a beneficia de deductibilitate combustibil.
Pe scurt firma are ob activit distributie,2 masini sub 3500,3 salariati dar toata munca de participare licitatii,parte din livrari,toate negocierile le face administratorul care este in permanenta pe drumuri intr-un suv .Nu putem deduce nici un gram de combustibil cf OG34.Mi-a sugerat cineva sa-i schimb incadrarea,stiti cumva o lege care sa nu-mi permita?Cf statutului este administrator,cf contract de munca este ag de vanzari pt ca practic cf fisei postului asta face ,el decide,el executa.?!



#18 butelie

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 188 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Slatina
  • Interests:timpul liber

Postat 11 September 2009 - 12:12 PM

Poate fi si agent de vanzari !
Ii faci fisa postului !



#19 sweet_al3xuk

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 11 Postari:

Postat 11 November 2009 - 11:38 PM

Buna seara..sunt noua pe acest site si daca poate sa ma ajute cineva cu un sfat as fi f recunoscatoare.
M-am angajat la o firma de turism pe postul de contabil inainte cu cateva luni de a-mi sustine examenul de licenta. anul trecut am terminat facultatea(3 ani) Finante-Banci si m-am inscris la master.
Am adus adeverinta ce atesta ca am studii superioare, iar d-soara de la Resurse mi'a spus ca nu exista un post specific de economist pentru turism si raman pe postul de contabil
ce as putea sa fac???

Multumesc frumos!



#20 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 November 2009 - 07:09 PM

Ramai pe postul de contabil, deoarece in C.O.R. nu exista contabil sau ecomonist grupat pe domeniul de activitate al firmei.






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL