Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
ajutor - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


ajutor

12 replies to this topic

#1 John A

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 38 Postari:

Postat 07 August 2007 - 09:00 PM

Imi cer scuze daca nu e locul potrivit in care sa postez.
Mi-am facut o firma acum 4 luni sau ceva de genul, iar inca nu am avut activitate (doar cheltuielile constitutive).
Azi mi-a venit o scrisoare de la administratia financiara prin care mi se aduce la cunostiinta ca pana in data de 25.07 trebuia sa depun declaratia privind obligatiile de plata la bugetul de stat impozitul pe profit si decontul privind taxa pe valoare adaugata taxa pe valoare adaugata.
Cum procedez daca n-am activitate?E vreun formular anume pentru cererile respective?



#2 popescuc

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 45 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 07 August 2007 - 10:29 PM

Chiar daca nu ai activitate, tot trebuia sa completezi si sa depui dec. 100 si decontul de tva.
Eu zic sa le faci si sa te duci la admini9stratie cu ele ca poate primesti avertisment si nu amenda.
Intra pe site la mfinante.ro,ANAF,asistenta contribuacili,persoane juridice si apoi programe utile
si descarca de acolo programul de declaratii.




#3 Mary_Teo

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 07 August 2007 - 10:34 PM

Chiar daca nu aveti activitate pe firma, la fiecare trimestru trebuie sa depuneti declaratia 100 (daca nu aveti salariati, aceasta va cuprinde doar impozitul pe profit la care veti declara 0) si declaratia 300 privind taxa pe valoarea adaugata (daca ati avut tva aferent chelutielilor de constituire veti trece baza impozabila si tva-ul aferent, daca nu, veti completa cu 0). Aceste declaratii se depun pana la 25 ale lunii urmatoare incheierii trimestrului.
O seara buna!



#4 John A

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 38 Postari:

Postat 09 August 2007 - 08:01 AM

Multumesc mult, deci completez cu 0 declaratia 100 si 300 (caci cheltuieli am avut doar cele constitutive, stampila, si mi-am facut firma printr-o firma care se ocupa cu asa ceva), dupa care duc cele 2 declaratii la fisc. Multumesc.



#5 John A

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 38 Postari:

Postat 03 September 2007 - 05:56 PM

Cea de TVA am reusit sa o completez, cealalta n-am idee pentru ca nu stiu cum trebuie sa fac cu accize si asa mai departe. Am fost acum 2 saptamani la finante si mi-au spus ca nu ma amendeaza, dar sa incerc sa aduc declaratiile. Daca ma poate ajuta cineva sa completez si declaratiile pentru impozit, contracost, n-am avut nici o activitate, trebuie completat cu 0, ii dau toate datele si tot. Multumesc!



#6 jps2007

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 7 Postari:

Postat 04 September 2007 - 09:06 AM

Nu trebuie ca completezi nimic la accize ci doar la imp pe profit. Alegi din soft "declaratii fiscale 2007" platitor existent (cel pe care l-ai folosit la decont 300) apoi de la declaratii fiscale selectezi -100 "decl privind obligatii de plata la bug consolidat" -declaratie noua anul 2007 luna 06 -incarcare/actualizare si alegi de la obligatii de plata 02.(20010101XX-103)Imp.pe profit datorat de PJ romane#1T -pui 0 la suma datorata si 250707 la scadenta platii. Asta-i tot



#7 irina_coma

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 12 Postari:

Postat 04 September 2007 - 03:50 PM

Salut

Daca ai declarat ca ai si salariati si in declaratia 010 care ti-a depus - o firma care s-a ocupat la finante a bifat si ca esti platitor de obligatii sociale...etc..tb sa completezi declaratia 100 cu "0" si pentru obligatii aferente salariilor: - impozit salarii, contributie pentru asigurari sociale de stat..etc. Programul genereaza automat obligatiille aferente salariilor daca la inceput cd selectezi Declaratia 100 si perioda, raspunzi afirmativ l ainrebarea "Sunteti platitor de impozit pe venitul din slaarii?" ==> "Doriti s agenerze automat cu valori zero cele 10 oblig legate de salarii?" ii dai Yes si gata. Mai adaugi tu obligatia cu impozitul pe profit.

Deci vezi ce ti- adeclarat in Declaratia 010 la infiintare.

Bafta



#8 John A

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 38 Postari:

Postat 22 October 2007 - 12:44 PM

Am rezolvat-o atunci, am pus si pe Septembrie, dar azi am primit alt plic...

Citeaza

Prin prezenta, va aducem la cunostinta ca, potrivit evidentei noastre, nu ati depus situatiile financiare semestriale la 30.06.2007
Pentru clarificarea sitiatiei dvs, vaa invitam in termen de 15 zile de la primirea prezentei sa depundeti la sediul unitatii...bla bla bla, situatiile financiare nedepuse, chiar daca nu ati avut activitate
Bla bla bla bla bla bla

Asta ce mai e?Ce hartii mai trebuie sa duc?N-au fost de ajuns alea din a 6-a?Mai trebuie altele?
Puteti sa-mi ziceti va rog ce hartii mai trebuie sa duc pana la sfarsitul anului si cam cand?Ca pana la urma m-or si amenta....
Deci firma a fost infiintata anul asta, prin mai, pana acum am dus declaratiile 100 si 300 pe iunie si pe septembrie, ce altceva mai trebuie sa duc, scriisoarea asta ce-mi mai cere?
Va multumesc mult mult de tot
PS: Deci nu am avut nici o activitate, nimic, sunt pe 0, doar trebuie sa depun hartogaraile astea, dar nu stiu ce si cum si cand, iar contabil pentru activitate 0 nu prea cred ca merita...

Aceasta postare a fost editata de John A: 22 October 2007 - 12:45 PM




#9 micha

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 100 Postari:

Postat 22 October 2007 - 02:36 PM

Vezi postareaJohn A, la Oct 22 2007, 10:44 AM, a spus:

Am rezolvat-o atunci, am pus si pe Septembrie, dar azi am primit alt plic...

Citeaza

Prin prezenta, va aducem la cunostinta ca, potrivit evidentei noastre, nu ati depus situatiile financiare semestriale la 30.06.2007
Pentru clarificarea sitiatiei dvs, vaa invitam in termen de 15 zile de la primirea prezentei sa depundeti la sediul unitatii...bla bla bla, situatiile financiare nedepuse, chiar daca nu ati avut activitate
Bla bla bla bla bla bla

Asta ce mai e?Ce hartii mai trebuie sa duc?N-au fost de ajuns alea din a 6-a?Mai trebuie altele?
Puteti sa-mi ziceti va rog ce hartii mai trebuie sa duc pana la sfarsitul anului si cam cand?Ca pana la urma m-or si amenta....
Deci firma a fost infiintata anul asta, prin mai, pana acum am dus declaratiile 100 si 300 pe iunie si pe septembrie, ce altceva mai trebuie sa duc, scriisoarea asta ce-mi mai cere?
Va multumesc mult mult de tot
PS: Deci nu am avut nici o activitate, nimic, sunt pe 0, doar trebuie sa depun hartogaraile astea, dar nu stiu ce si cum si cand, iar contabil pentru activitate 0 nu prea cred ca merita...
Daca firma a fost infiintata in luna mai 2007 inseamna ca ai cheltuieli de constituire. Ori cum trebuia sa depui situatiile financiare (bilant, cont de profit si pierdere, date explicative ) la 30.06.2007. Deci iti trebuie si o balanta chiar daca are rulaje 0. Eu zic totusi sa te duci la un contabil sa iti faca bilantul, ca amenda e foarte mare. Va trebui sa depui bilant si la 31.12.2007. Pe langa declaratiile 100 si 300 pe care le depui trimestrial. Nu inteleg de ce te revolti : cei de la finante de unde sa stie ca nu ai avut activitate? Numai din bilant si balanta. Nu e mare lucru de facut daca te pricepi cat de cat. Si pana la urma chiar t-or amenda cum ai spus si nu merita.



#10 John A

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 38 Postari:

Postat 22 October 2007 - 03:22 PM

Ok, cam cat ia un contabil pentru bilant?
Mai e o problema, ca declaratiile 100 si 300 le-am dat cu 0, nu pot baga cheltuielile constitutive acum pe bilant.
Bilantul asta se poate face si prin Internet, sau trebuie sa merg la un contabil din orasul meu?



#11 micha

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 100 Postari:

Postat 22 October 2007 - 04:03 PM

Vezi postareaJohn A, la Oct 22 2007, 01:22 PM, a spus:

Ok, cam cat ia un contabil pentru bilant?
Mai e o problema, ca declaratiile 100 si 300 le-am dat cu 0, nu pot baga cheltuielile constitutive acum pe bilant.
Bilantul asta se poate face si prin Internet, sau trebuie sa merg la un contabil din orasul meu?

nu are legatura faptul ca tu ai cheltuieli de constutire cu declaratiile 100 si 300 pe 0. Trebuie sa bagi cheltuielile de constituire in situatiile financiare la 30.06.2007.
Eu te sfatuiesc sa apelezi la un contabil din orasul tau. De ce nu "faci o strigare " pe forum poate se gaseste unul binevoitor chiar de acolo. Cam greu sa faci balanta si bilant fara sa vezi actele.
succes, dar nu mai amana ca amenda nu asteapta.



#12 John A

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 38 Postari:

Postat 17 January 2008 - 11:24 AM

vad ca acum e schimbat programul....
la declaratia 100 nu mai e la fel de simplu...si nu pot trece data 25/01.2008....



#13 antofel

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 11 Postari:

Postat 20 January 2008 - 12:43 AM

descarca gratuit SAGA din sagasoft.ro e n prog. f.usor si complex.. poti incerca singur face si declaratiile toate..., bilant, fise fiscale,daca-ti place i-a un abonament






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL