Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
vanzare auto - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


vanzare auto


207 replies to this topic

#1 CATALIN75

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 2 Postari:
  • Location:RM. VALCEA

Postat 21 April 2006 - 04:19 PM

AM VANDUT UN MIJLOC FIX (AUTO) PE BAZA UNUI CONTRACT DE VANZARE CUMPARARE (DE LA SC LA SC) CU PLATA IN RATE(IN EUR). AM EMIS DOUA FACTURI LA CURSUL BNR DIN ZIUA STIPULATA IN CONTRACT PENTRU RATA. TRANSFERUL DE PROPRIETATE S-A EFECTUAT PE BAZA CONTRACTULUI SI A SI FOST RADIAT.
IMI PUTETI SPUNE DACA AM PROCEDAT CORECT SI CE ARTICOLE CONTABILE TREBUIESC EFECTUATE?



#2 lilianarodica

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1548 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti

Postat 21 April 2006 - 09:38 PM

Imi pare nespus de rau pentru ca trebuie sa te atentionez sa citesti cu atentie regulamentul Forumului.
Mij fix pe care l-ai vandut este amortizat partial sau integral. Avand raspunsul la aceasta intrebare , incerc sa te ajut.
Paste fericit !




#3 CATALIN75

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 2 Postari:
  • Location:RM. VALCEA

Postat 27 April 2006 - 04:58 PM

CATALIN75 a spus:

AM VANDUT UN MIJLOC FIX (AUTO) PE BAZA UNUI CONTRACT DE VANZARE CUMPARARE (DE LA SC LA SC) CU PLATA IN RATE(IN EUR). AM EMIS DOUA FACTURI LA CURSUL BNR DIN ZIUA STIPULATA IN CONTRACT PENTRU RATA. TRANSFERUL DE PROPRIETATE S-A EFECTUAT PE BAZA CONTRACTULUI SI A SI FOST RADIAT.
IMI PUTETI SPUNE DACA AM PROCEDAT CORECT SI CE ARTICOLE CONTABILE TREBUIESC EFECTUATE?
MIJLOCUL FIX ESTE AMORTIZAT PARTIAL



#4 floris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1376 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti

Postat 27 April 2006 - 08:35 PM

vrei raspunsuri, dar tot nu ai citit regulamentul.

nu mai scrie cu caps lock. da senzatia ca te rastesti la noi.



#5 lilianarodica

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1548 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti

Postat 27 April 2006 - 08:52 PM

Scoaterea din evidenta a mij fix (autoturism) .neamortizat integral


2133
%

658
281

Vanzare mij fix
461=758



#6 marixxx564

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 22 Postari:

Postat 31 May 2006 - 09:35 AM

as dori sa intreb si eu in ce cont de venituri se inregistreaza un autoturism vindut el fiind mijloc fix. va multumesc



#7 madi1205

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 44 Postari:
  • Location:Constanta

Postat 31 May 2006 - 09:46 AM

75830 - venituri din vanzare active



#8 delikata

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 11 Postari:
  • Location:bucuresti
  • Interests:sa fiu la curent cu noutatiile

Postat 14 June 2006 - 10:31 AM

buna. am si eu o intrebare:
am vandut o masina care nu era amortizata integral, val ramasa de amoretizat 230 mil, val de vanzare 100mil, stiu ca nu e deductibila diferenta dar ce fac cu tva-ul?stie cineva articolul din codul fiscal?eu am gasit referiri dar la mij fixe distruse sau furate....
multumesc



#9 Dr_Atlantis

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 22 June 2006 - 04:56 PM

Dar daca o vand cu un leu ce TVA platesc? Ca la cumparare am dedus TVA calculat la valoarea de intrare.



#10 tase

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 55 Postari:
  • Location:bucuresti

Postat 14 December 2006 - 09:08 AM

Salutare, natiune.As dori ,daca puteti sa-mi spune-ti daca pot vinde o masina(Logan) cu o valoare cit mai mica(pt ca e micro-firma si trebe sa platim impozit la venit),deci daca exista un plafon minim la valoarea de vinzare?Logic ar trebui sa nu fie dar..... eu stiu daca, o vinde la 100mil lei e cam batator la ochi?va rog sa-mi raspundeti pt ca ma cam preseaza timpul(daca puteti,bineinteles)Multumesc anticipat.



#11 Cristina Rauta

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 6 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 19 December 2006 - 08:22 PM

Vezi postareaDr_Atlantis, la Jun 22 2006, 04:56 PM, a spus:

Dar daca o vand cu un leu ce TVA platesc? Ca la cumparare am dedus TVA calculat la valoarea de intrare.
Si eu as vrea sa stiu raspunsul la intrebrea asta!
Am vandut anul asta niste mijloace fixe sub valoarea ramasa. Prin urmare diferenta am inregistrat-o cheltuiala nedeductibila, dar fara sa colectez si tva. Nu stiu daca e corect. As vrea trare mult sa aflu pana la sfarsitul anului. Are cineva vreo idee? Multumesc anticipat!!!



#12 dlupescu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 32 Postari:

Postat 07 September 2007 - 09:59 PM

AM SI EU O INTREBARE
LA VINZAREA UNUI MIJLOC FIX FARA LICITAIE MAI E OBLIGATORIE EVALUAREA MIJLOCULUI FIX DE CATRE UN EVALUATOR PT A -MI PUTEA DEDUCE CHELTUIELILE?
SAU NU MAI E DE ACTUALITATE INCEPIND CU LUNA IANUARIE 2007?

AM PIERDUT SIRUL

URGENT
VREAU SA VIND O MASINA SI NUSTIU DACA TREBE SA O EVALUEZ SAU NU
MERCI ANTICIPAT



#13 dana T

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 15 Postari:

Postat 09 September 2007 - 02:24 PM

Va rog,ajutati-ma.Sunt noua in contabilitate.Societatea vinde un autoturism.A fost cumparat in leasing in 2004 si a terminat ratele in iunie 2007.In iulie l-a vandut la un pret mai mic decat l-a cumparat.Ce inregistrari trebuie sa fac in contabilitate?Rata de amortizare este de 474,59 ron. :notworthy:

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 04 September 2008 - 03:59 PM




#14 dana_cz

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 218 Postari:
  • Gender:Female

Postat 09 September 2007 - 04:18 PM

Vanzarea: 461 = % 7583, 4427
Scoaterea din gestiune:
2813, 6583 = 2131
(2813 = amortizarea, 6583 = valoarea contabila - valoarea amortizata)
Viata este suma tuturor alegerilor tale



#15 dana T

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 15 Postari:

Postat 10 September 2007 - 07:15 PM

Multumesc Dana cz!!!!!! :notworthy:



#16 mirelavasile

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 55 Postari:

Postat 21 September 2007 - 02:38 PM

Buna,

as vrea sa stiu daca cineva a avut anul acesta control si situatie de vanzare a unui mijloc fix sub valoarea ramasa neamortizata.

Concret, am vandut o autoutilitara cu val ramasa 39.600 cu 36.000 lei. Din codul fiscal s-a eliminat prevederea cu deductibilitatea valorii ramase nemortizata in cazul in care se vinde prin unitati specializate sau licitatie.

Mai ramane art24-(15), din care rezulta doar castigurile sau pierderile fiscale=valoare fiscala-amortizare fiscala. Adica daca eu am amortizat-o liniar, valoarea ramasa in conta.

Parerile sunt impartite, unii spun ca diferenta ramasa amortizata e nedeductibila, altii ca e deductibila.

Cum cf art 24-(6)-c autoturismele se pot amortiza liniar sau degresiv, sau cf 24(11) f) in functie de nr de kilometri, ar insemna ca in functie de metoda aleasa, o societate poate avea sau nu valoare ramasa neamortizata in momentul vanzarii, plecand de la aceeasi valoare fiscala. Deci nu ar fi echitabil daca ar fi nedeductibila. Drept e ca n-ar fi singura anomalie.

Am incercat sa pun o intrebare la ANAF consultanta, si mi-au dat sistemul peste cap. Dupa ce m-a privit lung, dl consultant mi-a spus ca am intrat prea in miezul problemei, trebuie sa-i mai dau informatii. De ce vand autotutilitara? sunt in lichidare? n-am facut studiu de fezabilitate cand am cumparat-o? si de fapt, am in obiectul de activitate vanzare de asa ceva? Probabil ca faceam ochii din ce in ce mai mari, iar el imi spunea convins ca imi da si in scris ca nu am dreptul s-o vand. Cred ca daca ii mai spuneam si ca o vand la o persoana fizica, cu factura binenteles, mi-ar fi spus ca eu avand comert cu ridicata nu am voie sa vand la persoane fizice :notworthy:

Astept pareri,



#17 Jojo

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 213 Postari:

Postat 21 September 2007 - 04:32 PM

HOTĂRÎRE Nr. 841 din 23 octombrie 1995
privind procedurile de transmitere fără plata și de valorificare a bunurilor aparținînd instituțiilor publice
EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL NR. 253 din 7 noiembrie 1995

DAR CAUTA ACTUALIZAREA HG.966/1998 referitoare la regimul de valorificare a bunurilor scoase din functiune , apartinand institutiilor publice


În temeiul art. III din Ordonanta Guvernului nr. 19/1995 privind unele măsuri de perfecționare a regimului achizițiilor publice, precum și a regimului de valorificare a bunurilor scoase din funcțiune, aparținînd instituțiilor publice,

Guvernul României hotărăște:

ART. 1
Transmiterea, fără plata, de la instituția publica deținătoare la o alta instituție publica a bunurilor care nu mai sînt necesare instituției care le are în administrare, dar care pot fi folosite în continuare, se realizează cu respectarea condițiilor și a procedurilor prevăzute în anexa nr. 1.
ART. 2
Valorificarea bunurilor scoase din funcțiune în starea fizica în care se afla, a materialelor sau, după caz, a pieselor rezultate în urma demolarii sau dezmembrarii acestora se realizează potrivit regulamentului prevăzut în anexa nr. 2.
ART. 3
(1) Instituțiile publice pot valorifica bunurile de natura mijloacelor fixe fără organizare de licitații, prin schimbarea acestora cu alte bunuri noi de același fel, avînd cel puțin aceiași parametri.
(2) În cazul în care la schimbarea bunurilor se solicita diferențe de preț, plata se aproba în prealabil de către ordonatorul principal de credite bugetare, cu avizul Ministerului Finanțelor.
ART. 4
Prezenta hotărîre nu se aplica în cazul bunurilor care implica apărarea tarii, ordinea publica și siguranta nationala, pentru care procedurile de valorificare vor fi aprobate în mod distinct de către Guvern.
ART. 5
Anexele nr. 1 și 2 fac parte integrantă din prezenta hotărîre.
ART. 6
Ministerul Finanțelor poate emite norme metodologice în aplicarea prevederilor prezentei hotărîri.

PRIM-MINISTRU
NICOLAE VACAROIU

Contrasemnează:
---------------
Ministru de stat,
ministrul finanțelor,
Florin Georgescu

ANEXA 1

CONDIȚIILE ȘI PROCEDURILE
de transmitere, fără plata, de la o instituție publica la alta instituție publica a unor bunuri aflate în stare de funcționare

1. Pot fi transmise, fără plata, către alte instituții publice orice fel de bunuri, aflate în stare de funcționare, indiferent de durata de folosinta, dacă acestea nu mai sînt necesare instituției publice care le are în administrare sau dacă, potrivit reglementărilor în vigoare, instituția nu mai are dreptul sa utilizeze bunul respectiv.
2. În vederea disponibilizarii lor, compartimentul de specialitate va întocmi un referat de disponibilizare în care descrie bunul ce urmează a fi disponibilizat, menționînd toate caracteristicile tehnice ale acestuia (marca, anul fabricației, data dării în folosinta, durata de folosinta, valoarea de inventar etc.).
Referatul astfel întocmit va fi aprobat de către conducătorul instituției publice.
3. Instituția publica care disponibilizeaza bunuri va informa în scris alte instituții publice pe care le considera ca ar avea nevoie de bunurile disponibilizate.
4. În cazul în care, după 30 de zile, bunurile disponibilizate nu au fost solicitate de alte instituții publice în vederea valorificării, se va utiliza procedura prevăzută în Regulamentul privind valorificarea bunurilor scoase din funcțiune aparținînd instituțiilor publice, cuprins în anexa nr. 2 la prezenta hotărîre.
5. Instituțiile publice interesate în obținerea unor bunuri pot solicita transmiterea, fără plata, a acestora și după publicarea anunțului de vînzare prin licitație, dar nu mai tirziu de 5 zile anterioare datei stabilite pentru ținerea licitației de vînzare.
6. Transmiterea, fără plata, de la o instituție publica la o alta instituție publica se va face, pe baza de proces-verbal de predare-primire, cu avizul ordonatorului principal de credite al instituției publice care a disponibilizat bunul, precum și cu avizul ordonatorului principal de credite al instituției publice care a solicitat transmiterea bunului.
7. La predarea-primirea, fără plata, a bunurilor, conducătorii instituțiilor publice împreună cu conducătorii compartimentelor financiar-contabile răspund de înregistrarea în evidentele contabile a operațiunilor privind ieșirea, respectiv intrarea în gestiune a bunurilor.

ANEXA 2

REGULAMENT
privind valorificarea bunurilor scoase din funcțiune aparținînd instituțiilor publice

CAP. 1
Dispoziții generale
1.1. Pot fi valorificate, prin vînzare la licitație, bunurile scoase din funcțiune, după îndeplinirea procedurilor prevăzute în anexa nr. 1 la prezenta hotărîre.
1.2. Valorificarea prin vînzare a bunurilor scoase din funcțiune sau, după caz, a materialelor sau pieselor rezultate în urma demolarii sau dezmembrarii acestora, potrivit legii, aflate în administrarea exclusiva a instituției publice se face prin organizarea de licitație publica deschisă cu strigare.
1.3. În acest scop, conducătorul instituției publice va numi, prin decizie, o comisie de evaluare compusa din 3-5 membri, din care, în mod obligatoriu, fac parte: conducătorul compartimentului economic al instituției publice și cîte un reprezentant din compartimentele administrativ și financiar-contabile, precum și alți specialiști, după caz.
1.4. Comisia de evaluare astfel constituită va întocmi un raport de evaluare a bunurilor scoase din funcțiune, a materialelor sau a pieselor rezultate în urma demolarii sau dezmembrarii acestora, ce urmează a fi vîndute.
În raportul întocmit de comisia de evaluare se va stabili prețul inițial de vînzare. Raportul va fi aprobat de ordonatorul de credite bugetare al instituției publice respective.
La evaluarea bunurilor se va avea în vedere prețul pieței la bunuri de același fel, precum și perioada de folosinta a lor și gradul de uzura.
1.5. În cazul în care comisia de evaluare apreciază ca operațiunea de demolare sau de dezmembrare a bunurilor scoase din funcțiune se face cu costuri mai ridicate decît sumele care s-ar obține prin valorificarea acestora ca materiale sau piese rezultate în urma demolarii sau dezmembrarii, aceasta poate propune conducatorului instituției publice organizarea licitației pentru valorificarea bunurilor scoase din funcțiune nedemolate sau nedezmembrate.

CAP. 2
Publicitatea
2.1. Pentru bunurile scoase din funcțiune, propuse a fi valorificate nedemolate sau nedezmembrate, cît și pentru materialele sau piesele rezultate în urma demolarii sau dezmembrarii, al căror preț inițial de vînzare este de peste 1.000.000 lei, instituțiile publice vor publica anunțul de vînzare în cotidianul Guvernului "Vocea României" sau, după caz, într-o publicație de raspindire locală, cu cel puțin 30 de zile înainte de data stabilită pentru licitație.
La aceeași data, instituțiile publice afișează anunțul de vînzare la sediul propriu, iar în cazul instituțiilor publice care funcționează pe raza comunelor îl vor afișa și la sediul consiliului local.
Pentru bunurile scoase din funcțiune propuse a fi valorificate nedemolate sau nedezmembrate, cît și pentru materialele sau piesele rezultate în urma demolarii sau dezmembrarii, al căror preț inițial de vînzare este sub 1.000.000 lei, publicitatea se va face numai prin afișare la sediul instituției publice, iar instituțiile publice care funcționează pe raza comunelor vor afișa anunțul și la sediul consiliului local cu cel puțin 30 de zile înainte de ținerea licitației.
2.2. Anunțul de vînzare se prezintă comisiei de licitație spre avizare înainte de data publicării.

CAP. 3
Conținutul anunțului de vînzare prin licitație
3.1. Anunțul privind vînzarea prin licitație va conține următoarele informații:
a) denumirea și adresa instituției publice, precum și locul unde pot fi vazute bunurile scoase din funcțiune sau, după caz, materialele sau piesele care fac obiectul licitației;
b) data pînă la care pot fi trimise adresele instituțiilor publice în vederea transmiterii fără plata în condițiile prevăzute în anexa nr. 1 la prezenta hotărîre;
c) adresa, data și ora ținerii licitației de vînzare a bunurilor;
d) numărul de telefon sau de fax unde se pot obține relații despre bunul sau bunurile scoase din funcțiune, materialele sau piesele rezultate în urma demolarii sau dezmembrarii acestora, scoase la vînzare, și condițiile pe care trebuie sa le îndeplinească potentialii achizitori spre a fi admiși la licitație;
e) prețul de pornire a licitației;
f) cota de cheltuieli de participare.
3.2. Documentele de participare la licitația de vînzare a bunurilor se primesc cu cel mult 5 zile înaintea datei stabilite pentru ținerea licitației de vînzare a bunurilor.

CAP. 4
Condiții de participare la licitație
4.1. La licitațiile de vînzare a bunurilor scoase din funcțiune sau, după caz, a materialelor sau pieselor rezultate în urma demolarii sau dezmembrarii acestora, poate participa orice persoana fizica sau juridică potențial cumparatoare, care prezintă, pînă la data ținerii ședinței de licitație, următoarele documente:
a) chitanța de achitare a cotei de cheltuieli de participare la licitație, eliberata de casieria instituției publice;
b) copie de pe certificatul de înmatriculare la Registrul comerțului și codul fiscal, pentru persoanele juridice romane, sau actul de identitate pentru persoanele fizice.

CAP. 5
Organizarea procedurii de licitație
5.1. Comisia de licitație se va numi prin decizie a conducatorului instituției publice și va fi formată din minimum trei persoane:
- președintele și secretarul comisiei, din partea instituției publice care organizează vînzarea prin licitație;
- alți reprezentanți, ca membri în comisia de licitație, care trebuie sa fie specialiști cu experienta profesională în domeniu și cu probitate morala.
Nu pot face parte din comisie membrii comisiei de evaluare.
Ordonatorii principali de credite bugetare pot stabili ca din comisiile de licitație organizate de instituțiile publice din subordine sa facă parte și un reprezentant al lor.
5.2. Nu pot participa la licitație, în calitate de cumpărători, membrii comisiei de evaluare, membrii comisiei de licitație și nici soțul (sotia), frații, copiii și părinții acestor membri.
5.3. Comisia de licitație va analiza documentele prezentate și va întocmi lista cu ofertanții acceptați, excluzind de la participare pe cei care nu au prezentat în totalitate, pînă la începerea licitației, documentele de participare.
5.4. Ședința de licitație este condusă de președintele comisiei de licitație.
În ziua și la ora stabilite pentru începerea licitației, în cazul în care sînt minimum doi participanți la licitație, președintele comisiei de licitație anunta obiectul licitației, face prezenta participanților la licitație și constata dacă sînt îndeplinite condițiile legale pentru desfășurarea acesteia, inclusiv cele de publicitate. Președintele anunta prețul inițial de vînzare de la care se pornește strigarea, cu precizarea salturilor de supralicitare stabilite de comisie.
5.5. În cazul în care nu s-au prezentat minimum doi participanți la licitație sau în care nici un ofertant nu a oferit cel puțin prețul de pornire, licitația nu va avea loc, încheindu-se proces-verbal de constatare.
5.6. Repetarea licitației se va face numai după expirarea a cel puțin 15 zile de la data repetarii anunțului publicitar.
În cazul cînd nici de aceasta data nu se prezintă cel puțin doi participanți la licitație sau nu se oferă cel puțin prețul de pornire, licitația se va relua după 5 zile.
Dacă și de aceasta data se prezintă un singur participant la licitație, acesta este examinat și dacă îndeplinește condițiile de participare la licitație și accepta prețul inițial de vînzare, va fi declarat cîștigător.
În cazul în care nici de aceasta data nu s-a oferit cel puțin prețul de pornire a licitației, comisia de evaluare poate propune conducatorului instituției publice diminuarea prețului de pornire și organizarea unei noi licitații.
5.7. Participanții la licitație vor prezenta oferta de preț prin strigări, oferta care trebuie sa respecte condițiile de salt precizate la deschiderea licitației. Președintele comisiei de licitație anunta tare și clar suma oferită de licitant.
5.8. Dacă la a treia strigare a ultimei oferte nu se striga o suma mai mare, președintele comisiei de licitație anunta adjudecarea licitației în favoarea participantului la licitație care a oferit ultima suma.
5.9. După anunțarea cistigatorului de către președintele comisiei de licitație, se declara închisă licitația, în urma căreia se întocmește procesul-verbal care se semnează de către comisia de licitație și de către participanții la licitație.
5.10. Procesul-verbal împreună cu documentele privind organizarea și desfășurarea licitației se arhiveaza la sediul instituției publice vinzatoare.
5.11. Participanții la licitație pot formula contestații în cazul în care considera ca nu s-au respectat dispozițiile legale referitoare la organizarea și desfășurarea licitației.
Contestațiile se depun la sediul instituției publice care a organizat licitația, în termen de 24 de ore de la încheierea acesteia.
5.12. Instituția publica este obligată sa soluționeze contestația în termen de 5 zile de la depunerea acesteia.
5.13. Cistigatorul licitației este obligat sa semneze contractul de vînzare-cumpărare și sa achite integral prețul adjudecat al bunului în termen de 10 zile de la data licitației.
5.14. Materialele sau piesele rezultate în urma demolarii sau dezmembrarii acestora, care nu au putut fi valorificate prin licitație din lipsa de cumpărători sau pentru care ordonatorul de credite a decis pe propria răspundere ca nu se justifica economic organizarea de licitații, vor fi valorificate prin unitățile care au ca obiect de activitate achiziționarea de asemenea materiale sau piese prin oferte de preț negociabile; în cazul în care s-au desfășurat negocierile de preț, acestea se vor consemna într-un proces-verbal de negociere.
5.15. Bunurile, materialele sau piesele care nu au putut fi valorificate cu respectarea prevederilor prezentului regulament pot fi declasate și casate în condițiile legii, ordonatorul de credite bugetare fiind direct răspunzător pentru organizarea operațiunilor respective, astfel încît sa nu existe posibilitatea sustragerii sau înlocuirii unor bunuri noi cu bunuri vechi.

CAP. 6
Dispoziții finale
6.1. Dispozițiile prezentului regulament nu se aplica pentru bunurile aflate la misiunile diplomatice din străinătate.
Modul de valorificare a acestor bunuri se va stabili prin norme elaborate de Ministerul Afacerilor Externe, cu avizul Ministerului Finanțelor.
6.2. Sumele rezultate din vînzarea mijloacelor fixe scoase din funcțiune sau, după caz, a materialelor sau pieselor rezultate în urma demolarii sau dezmembrarii acestora constituie, potrivit legii, venituri ale bugetului de stat sau ale bugetelor locale, după caz. Instituțiile publice finanțate integral din venituri extrabugetare își vor retine veniturile respective.
6.3. Cota de cheltuieli de participare la licitație se va determina astfel încît sa nu depășească cheltuielile ocazionate de organizarea și desfășurarea licitației.

-----------------------



#18 mirelavasile

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 55 Postari:

Postat 21 September 2007 - 04:48 PM

Buna, Jojo

Multumesc pentru informatii dar... eu sunt SRL. Ma insel daca spun ca nu mi se aplica respecitva Hotarare? Mai sunt cazuri in care activitatea la privat e legata de legislatia pentru bugetari ( vezi diurne). Dar nu cred ca e cazul



#19 marian.apetre

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 939 Postari:
  • Gender:Male

Postat 22 September 2007 - 09:38 AM

Sigur ca nu se aplica.
Toate sumele sunt deductibile.

Iar personajul de la fisc ... din pacate nu este singurul ramas cu ce stia din anii '70.
Poate ca nu era rau sa-l lasi sa dea in scris. Aveam ce ne amuza.



#20 Doina P

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1143 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 22 September 2007 - 12:29 PM

Eu nu am stiut ca s-a scos prevederea cu dif. neamortizata... Pe mine ma intreaba patronii cu cat pot vinde autoturismele si eu fac calculul amortizarii si le dau suma minima.
Mirela, sfatuieste patronul sa-si activeze codul CAEN la Reg. Com. cu vanzare active, ca sa evite la un eventual control confiscarea sumei din vanzare autoutilitarei(in caz ca nu esti comerciant ,sau nu ai facut licitatie)






Similar Topics Collapse

  Topic Forum Deschis de Statistici Ultima postare

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL