Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fluxul documentelor in scoala - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


- - - - -

Fluxul documentelor in scoala

14 replies to this topic

#1 nastasacarmen

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 15 Postari:

Postat 28 September 2007 - 03:24 PM

Cine ma poate ajuta cu descrierea fluxului documentelor contabile intr-o scoala....lucrez de putin timp in scoala iar administratora are impresia despre contabilul sef ca este doar pentru a-i raporta cati bani mai are de cheltuit pe fiecare articol si pentru inregistrare in contabilitate
Eu cred ca ar tb sa vina mai intai cu referatele la mine si eu sa dispun impreuna cu directorul achiziitiile...
ma insel?
va multumesc anticipat



#2 georgi30

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 118 Postari:
  • Location:bucuresti

Postat 28 September 2007 - 04:03 PM

Se intocmeste referatul de necesitate, se aproba de catre contabilul sef, seful de compartiment, directorul unitatii, se depune la contabilitate, urmind sa primeasca banii care se scot pe cec - cheltuieli materiale. Persoanei in cauza i se acorda acesti bani prin avans decont, urmind sa-i deconteze in 3 zile. Citi bani ai si pe ce articole nu priveste pe nimeni in afara de tine si ordonatorul de credite...

georgi30



#3 nastasacarmen

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 15 Postari:

Postat 28 September 2007 - 04:13 PM

multumesc
asta e si parerea mea
aceasta dna administrator s=a obisnuit "s-a conduca " scoala



#4 Florian2005

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 392 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 September 2007 - 09:38 AM

Vezi postareanastasacarmen, la Sep 28 2007, 04:24 PM, a spus:

Cine ma poate ajuta cu descrierea fluxului documentelor contabile intr-o scoala....lucrez de putin timp in scoala iar administratora are impresia despre contabilul sef ca este doar pentru a-i raporta cati bani mai are de cheltuit pe fiecare articol si pentru inregistrare in contabilitate
Eu cred ca ar tb sa vina mai intai cu referatele la mine si eu sa dispun impreuna cu directorul achiziitiile...
ma insel?
va multumesc anticipat
Trebuie intocmit de catre contabilul sef(similar) circuitul documentelor cf. legii contabilitatii! Administatorul financiar este echivalentul Contabilului sef si are atributiile acestuia din legislatie; administatorul de patrimoniu este achivalentul administratorului si are atributii similare sefului de compartiment aprovizionare si gestionare materiale in privinta necesarului de materiale de procurat, pastrarea, darea pe cheltuieli cel mai bine pe baza de referat de necesitate aprobat de managerul institutiei! Nu trebuie uitat nici ALOP-ul (angajamente, lichidare, ordonantare si plata) cf. Legii Finantelor publice nr. 500 si a normelor de aplicare! Este necesar de stiut si aplicat toate normele in vigoare privind achizitiile si cele financiare care sunt nici putine, nici usor de aplicat avand in vedere personalul redus din scoli! Succes!



#5 nastasacarmen

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 15 Postari:

Postat 29 September 2007 - 02:40 PM

multumesc inca o data
aveti din intamplare o procedura scrisa privind circuitul documentelor?

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 10 November 2008 - 07:21 PM
citare mesaj anterior




#6 Lusi

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 13 Postari:
  • Location:ALBA IULIA
  • Interests:Perfectionare pregatire

Postat 04 October 2007 - 07:23 PM

DA, iti voi trimite eu Graficul de circulatie a documentelor

Imi dai o adresa de e-mail?
Cat priveste relatia cu administratorul respectiv, trebuie sa ai rabdare. Fa ce iti spun eu si in mai putin de doua saptamani nu va mai intreprinde nicio actiune pana ce nu te va consulta, in scris, adica iti va solicita preventiv viza de control financiar .

Astfel, trebuie sa ai in vedere:
1. nicio operatiune nu poate fi aprobata de directorul scolii daca nu are obtinuta inainte viza CFPP, iar daca nu ti se cere acordarea vizei, nu efectua plata respectiva, dar nici nu efectua refuz de viza, ci pur si simplu restituie-i, in scris, documentele respective cu motivarea restituirii; de exemplu: a efectuat o achizitie directa de furnituri de birou in suma de 100 lei, motiveaza-i ca nu ti-a prezentat Propunerea de angajare a unei cheltuieli inainte de a efectua achizitia si tot asa.

2. daca nu se conformeaza si merge sa-i raporteze directorului scolii, raspunde-i acestuia din urma daca te va intreba: de fapt, ce va intereseaza, banii publici sa fie cheltuiti judicios sau sa promoveze favoritismul anumitor persoane. Ai sa observi ca ti se va intoarce spatele, dar pana la urma vor asculta de tine.

3. va trebui sa mergi la o alta scoala pentru un schimb de experienta favorabil.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 10 November 2008 - 07:21 PM




#7 nastasacarmen

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 15 Postari:

Postat 04 October 2007 - 09:24 PM

iti multumesc
adresa mea este nastasacarmen@yahoo.com

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 10 November 2008 - 07:22 PM
citare mesaje anterioare




#8 Carla AA

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 11 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Cluj

Postat 07 November 2007 - 01:42 PM

Foarte interesante informatiile , multumesc Nusi , daca se poate as dori si eu Graficul de circulatie a documentelor ! adresa de mail este carladac2000@yahoo.com !



#9 mmb

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 24 October 2008 - 09:02 AM

Va rog, daca se poate, as dori si eu un model de grafic de circulatie a documentelor. Adresa mea este nelachiriac@yahoo.com.



#10 Costy-is

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 11 Postari:
  • Location:IASI

Postat 28 October 2008 - 10:27 PM

As dori si eu un grafic de circuit al documentelor daca se poate, adresa mea este patlagicaiasi@yahoo.com



#11 cata81

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 03 November 2008 - 02:28 PM

As dori si eu un grafic de circuit al documentelor daca se poate, adresa mea este catalin81vesa@yahoo.com.
Cu mii de multumiri!



#12 eliotys

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 118 Postari:
  • Gender:Female

Postat 04 November 2008 - 10:49 AM

In atasament un circuit al documentelor la o institutie publica.

Fisiere atasate





#13 trikule

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 150 Postari:
  • Gender:Male

Postat 10 November 2008 - 07:03 PM

Daca imi dati voie o sa intervin si eu cu cateva precizari.
1. Nu va mai dati proceduri de la unul la altul, procedurile trebuiesc adaptate la specificul activitatii, ele exista in legi doar trebuie adaptate,
2. Circuitul documentelor se regaseste in Ordinului ministrului finantelor publice nr. 1850/2004 privind registrele si formularele financiar-contabile, nu e nevoie decat sa luati de acolo tot ce va trebuie si sa formulati Circuitul documentelor
3. Institutiile publice sunt obligate sa faca plati prin Trezoreria statului, numai in cazuri bine motivate, cand anumite plati sunt de stricta necesitate si nu pot fi facute prin Ordin de plata e bine sa folositi cash, si numai in limita a 5000 lei pentru un furnizor, maxim 10000 in cazul magazinelor cash and carry
4. Achizitiile publice se fac in baza OG 34/2006, iar achizitiile directe se fac in baza Planului de achizitii, a Notei raport de necesitate, a Notei de prospectare a pietei, a Facturii, si a respectarii ALOP.



#14 eliotys

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 118 Postari:
  • Gender:Female

Postat 11 November 2008 - 12:08 PM

Trikule, eu sunt de parere ca e totusi util sa se posteze aici unele proceduri dar evident nu pt a fi copiate mot a mot ci pt a constitui un punct de plecare, o sursa de inspiratie in eleborarea procedurilor proprii, adaptate la specificul fiecarei institutii.



#15 trikule

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 150 Postari:
  • Gender:Male

Postat 11 November 2008 - 06:06 PM

Vezi postareaeliotys, la Nov 11 2008, 12:08 PM, a spus:

Trikule, eu sunt de parere ca e totusi util sa se posteze aici unele proceduri dar evident nu pt a fi copiate mot a mot ci pt a constitui un punct de plecare, o sursa de inspiratie in eleborarea procedurilor proprii, adaptate la specificul fiecarei institutii.

Model de procedura, evident necompletata, se gaseste in Ordinul ministrului finanțelor publice nr.1389/2006 privind modificarea și completarea Ordinului Ministrului Finanțelor Publice nr. 946/2005 pentru aprobarea Codului controlului intern






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL