Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
ajutor utilizare case marcat - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


ajutor utilizare case marcat

6 replies to this topic

#1 miti

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 172 Postari:
  • Location:bacau

Postat 30 September 2007 - 08:25 AM

Nu am mai lucrat cu case de marcat pana acum , si daca tot ma incadrez acum in og47, va rog sa ma invatati ce trebuie sa fac :
-pana acum taiam chitante si facturi; inregistram in casa chit si totul era simplu ;
-acum ce tb sa fac?

-solicit patronului raportul zilnic ? care tb inregsitrat siin registrul de casa ?
-completarea zilnica a faimosului registru de evidenta a intrarilor de nr a salariatilor ?
- se depune vreo decl pe undeva ? tot am vazut discutii pe forum privind raportul z ???? nu stiu ce este asta si cu ce se mananca :notworthy:


va rog scoteti-ma din deruta in care ma aflu !


Andrei ( incepator in ale caselor de marcat... :pullhair: )



#2 crengus

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 33 Postari:

Postat 30 September 2007 - 10:02 AM

Noi avem contract de service cu firma care ne-a vandut casa de marcat, vin ei lunar si genereaza Z fiscal in 2 exemplare, pentru fiecare casa de marcat.
Se face o adresa de inaintare in 2 exemplare si se depune acest z la finante (1 exemplar), 1 exemplar ramane la firma si finantele semneaza de primire pe adresa.
Z-ul zilnic trebuie sa coincida cu monetarul zilnic si se ataseaza registrului de casa.

Acel registru nu l-am gasit inca de cumparat, trebuie trecut numerarul din buzunarul casierului la intrarea in tura, intrari (daca de ex. vine sotul si ii lasa o suma de bani), iesiri (daca isi ia un covrig peste zi), respectiv suma finala.




#3 GeForce

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 137 Postari:
  • Gender:Male

Postat 30 September 2007 - 10:33 AM

Conform ultimelor modificari legislative in domeniul caselor de marcat fiscale, nu se mai depune RFZ lunar la Fisc.
Deasemenea nu mai este obligatorie intocmirea monetarului, de vreo 2 ani, ci doar existenta RFZ zilnic, pe baza caruia se inregistreaza incasarile in registrul de casa. RFZ zilnic reprezinta centralizatorul incasarilor bunurilor livrate pe baza de bon fiscal catre clienti.



#4 miti

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 172 Postari:
  • Location:bacau

Postat 30 September 2007 - 02:05 PM

va multumesc frumos "crengus" si "salsa "
sper sa ma descurc cu ceea ce m-ati invatat
o duminica placuta in continuare !


Andrei



#5 krina03

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 152 Postari:

Postat 01 October 2007 - 11:54 AM

Va rog frumos explicati-mi si mie cum e cu casa de marcat.
Deci maine o achizitionez, o pun in functiune, imi iau acel registru pt. evidenta bani angajati. Unde , ce si cand se anunta acest lucru? Cand si ce se depune?



#6 uiliv

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 97 Postari:
  • Location:Pascani

Postat 01 October 2007 - 06:57 PM

Vezi postareamiti, la Sep 30 2007, 03:05 PM, a spus:

va multumesc frumos "crengus" si "salsa "
sper sa ma descurc cu ceea ce m-ati invatat
o duminica placuta in continuare !


Andrei




#7 uiliv

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 97 Postari:
  • Location:Pascani

Postat 01 October 2007 - 07:05 PM

Nu stiu daca este un registru special,intr-un caiet numerotat si stampilat treci banii care ii au angajatii la intrarea in serviciu in buzunar.Banii pentru rest daca exista ii introduci dimineata in casa de marcat si ii scoti inainte de a face raportul zilnic.Caietul tb sa-l prezinti organelor de control (garda sau fiscul) cand iti verifica banii.Nu trebuie sa predai nimic decat z-tul la contabilitate.






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL