Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
acte necesare inregistrarilor fiscale / termene de depunere - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 2

Salt la continut


acte necesare inregistrarilor fiscale / termene de depunere


32 replies to this topic

#21 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 24 May 2008 - 12:02 PM

nu conteaza ca le-au vandut mai departe ... odata ce ai cesionat drepturile de autor, ei pot face orice cu articolele respective.

bine ca macar ti-au platit impoz. complet ... nu prea se practica asta :thumbup:

te asteptam cu noutati, numai bine.



#22 CORINA39

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 79 Postari:

Postat 24 May 2008 - 02:09 PM

am nevoie de ajutor,firma la care lucrez a achizitionat un teren si o constructie demolabila,pt a pune pe rol la administratia financiar ce fel de acte am nevoie?con vanz-cum,imputernicire,cui,altceva?noi contabilii le facem pe toate,,offf
inca o mica nelamarurie declaratia comision ITM pot trimite prin posta?va multumesc mult pt raspuns




#23 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 25 May 2008 - 11:42 AM

Vezi postareaCORINA39, la May 24 2008, 03:09 PM, a spus:

am nevoie de ajutor,firma la care lucrez a achizitionat un teren si o constructie demolabila,pt a pune pe rol la administratia financiar ce fel de acte am nevoie?con vanz-cum,imputernicire,cui,altceva?noi contabilii le facem pe toate,offf
la intrebarea asta chiar nu stiu sa-ti raspund, iarta-ma ... :smile: , INSA :

Vezi postareaCORINA39, la May 24 2008, 03:09 PM, a spus:

inca o mica nelamarurie declaratia comision ITM pot trimite prin posta?va multumesc mult pt raspuns
la asta ti-am rasp. intr-un topic separat, deschis de mine tot la aceasta sectiune. daca dadeai o cautare sigur gaseai raspunsul pana acum.

CORINA :thumbup: , te rog sa nu mai amesteci temele intrebarilor fiindca riscam sa nu se mai respecte profilul topicului la care postezi si asta nu e regulamentar.

o zi frumoasa.



#24 claudia_ceoaca

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 2 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 29 August 2009 - 11:36 AM

:lostit (13): salutare ...membrilor
am si o intrebare legata de aceste pfa-uri...(am o prietena inregistrata la adtia financiara ca agent de marketing la [reclama]...i s-a retinut 10% impozit la sursa..e inregistrata din 2007) iar acum vrea sa iasa de la administratia financiara...sa se radieze...parerea mea este ca trebuie sa depuna formularul 020....dar intrebarea mea este are vreo importanta data...cand o depuna? si ce anume ar mai trebui sa ataseze? vreo adeverinta de la [reclama] cu ce venituri a realizat si ce impozit i s-a retinut si virat? :smile: multam anticipat

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 31 August 2009 - 12:44 PM




#25 pav

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 173 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti

Postat 22 September 2009 - 12:43 PM

[quote name='ALUPEI OTILIA' date='Nov 6 2007, 03:44 PM' post='149925']
[url="http://discutii.mfinante.ro/static/10/Mures/acte_necesare.htm"]<a href="http://discutii.mfinante.ro/static/10/Mure...te_necesare.htm" target="_blank"><a


Buna ziua,


Am cautat pe forum (sigur este plasat undeva, pentru ca odata am dat peste acest articol), dar acum nu-l gasesc
cine poate sa ma ajute cu descifrarea unei fise de debit ( fisa pe platitor- de la administratia financiara)?
cum se traduc urmatoarele prescurtari: SCS, DRA, M, OI,SCAD, COMPM D, dobanda calculata si instituita si rubrica de diferente , ce se ia in seama ? rubrica unde scrie obligatia de plata neachitata + dobanda calculata si neinstituita sau de la rubrica de diferente?
multumesc



#26 pav

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 173 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti

Postat 24 September 2009 - 08:34 AM

am gasit fisierul cu "semnificatii fisa platitor"

se gaseste in "fisele de la finanteeeee" explicata de madalinab



#27 Inacarmen

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 21 October 2009 - 11:26 PM

buna ziua ! sunt noua pe forum si as vrea sa va adresez o serie de intrebari, poate ma lamureste cineva cu mai multa experienta decat am eu.

urmeaza sa tin contabilitatea unei firme de prestari servicii care s-a infiintat pe 11 august 2009. firma are sediul social in targu frumos (jud iasi) in care nu desfasoara activitate si 3 puncte de lucru in iasi, suceava si focsani, fiecare punct de lucru avnd peste 5 angajati.

1. abia ieri (21.10.2009) s-a depus declaratia 010 la finantele din targu frumos si as vrea sa stiu daca trebuie sa depun declaratia 010 si pentru fiecare din punctele de lucru bifand in declaratie doar impozitul pe salarii.

2. de asemenea as dori sa stiu care din declaratii le depun si la ce sediu al administratiei finantelor. dupa mintea mea, depun declaratia 102 la targu frumos cu contributiile sociale pentru toti angajatii de la toate punctele de lucru. iar declaratia 100 o depun cu 0 la targu frumos si cu suma corecta pentru impozitul pe salarii la finante la iasi, suceva, focsani, adica unde e fiecare punct de lucru in care angajatii isi desfasoara activitatea.

3.mentionez ca am depus decl. 010 atat de tarziu pentru ca firma nu a avut activitate in lunile august si septembrie 2009, activitatea incepand-o de la 1 oct 2009 si in plus mi-a spus un alt contabil, cu mai multi ani de experienta in spate, (iar eu l-am ascultat - cred ca am gresit) mi-a spus ca nu pot depune d 010 pana nu inregistrez angajatii la ITM pentru ca impreuna cu declaratia si actele firmei, trebuie duse in copie si cateva contracte de munca inregistrate la ITM. E posibil sa primesc o amenda nu? pentru ca am depasit termenul de 30 de zile de la infiintarea firmei.

va multumesc anticipat pentru ca ati citit problema mea si pentru eventualele raspunsuri.

o zi buna va doresc !

irinaandry



#28 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 October 2009 - 12:02 AM

Depinde din ce data aveti salariatii la punctele de lucru si decand ati luat codurile fiscale pentru puctele de lucru.
1. da
2. corect cum a-ti spus.
3. nu a-ti gresit , deoarece nu puteti depune 010 cu salariati fara a avea salariati.
e 30 de zile de la modificare nu de la infiintare, adica decand aveti salariati.
Si presupun ca la punctele de lucru , avand peste 5 salariati, ati luat si coduri fiscale pentru acele puncte de lucru.



#29 Inacarmen

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 22 October 2009 - 11:32 PM

Buna seara!

Multumesc frumos , Florin_76 pentru rasounsul prompt si la obiect.

Da am luat si coduri fiscale pentru fiecare punct de lucru.

Acum trebuie sa vad daca mai e si altceva de declarat in afara de ceea ce s-a facut pana acum.

Multumesc inca o data!



#30 Rissa

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 29 October 2009 - 10:31 AM

Buna,
Va rog sa ma ajutati si pe mine cu rspunsuri la urmatoarea problema. Am momentat punct de lucru stabil pe care am 5 angajati....automat am si CIF distinct. Acum vreau sa raman cu doar 1 angajat pe punctul de lucru si impozitul pe salariu sa il platesc de la sediu (alta localitate). In urma depunerii declaratiei 060 de scoatere din evidenta cu impozit salarii imi mai pot pastra CIF-ul?
Multumesc mult.



#31 ISA

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 369 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Constanta

Postat 29 October 2009 - 11:01 AM

Nu se mai pastreaza CIF-ul daca ai mai putin de 5 angajati pe punctul de lucru.
" Sansa favorizeaza o minte pregatita "



#32 teofilia

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 214 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:timisoara

Postat 09 December 2009 - 10:47 AM

buna ziua! am deschis un punct de lucru in acelasi judet cu sediul social si vreau sa-l inregistrez la finante. In acest moment nu am nici un angajat, estimez ca voi avea 4 deci nu am nevoie de cod fiscal distinct. Am completat declaratia pentru sedii secundare fara cod fiscal dar in lista cu ce trebuie sa contina dosarul mai am: declaratie cu numarul de angajati la punctul de lucru. Stie cineva daca este formular tip sau fac o declaratie pe proprie raspundere in care estimez ca voi avea 4? Are cineva un model?

Aceasta postare a fost editata de teofilia: 09 December 2009 - 10:48 AM




#33 teofilia

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 214 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:timisoara

Postat 10 December 2009 - 02:31 PM

am aflat deja cum se face; poate fi de mana sau la calculator, declaratie pe proprie raspundere cu cati angajati estimezi ca vei avea; nu e formular tip.






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL