Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
modificarile salariale in 2008 - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


- - - - -

modificarile salariale in 2008

5 replies to this topic

#1 criss2007

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 38 Postari:

Postat 20 November 2007 - 01:51 PM

ati auzit de un proiect de lege privind modificarile salariale ale functionarilor publici in 2008?
astept un raspuns urgent



#2 zuzuc

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 18 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Turda

Postat 21 November 2007 - 08:11 PM

am vazut proiectul de lege privind cresterile salariale la cultura si am avut un shoc. nu credeam ca voi calcula - fie si informativ - salarii la nivelul acesta. daca se aplica nici nu mai trebuie sa plec dincolo!!!:thumbup:
daca cresterile salariale si in celelalte sectoare vor fi la fel de spectaculoase ar fi minunat :smile:
dar nu indraznesc sa visez ca sa nu fie trezirea prea dura. stept publicarea in MO




#3 newEra

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 27 November 2007 - 03:24 AM

Vezi postareazuzuc, la Nov 21 2007, 08:11 PM, a spus:

am vazut proiectul de lege privind cresterile salariale la cultura si am avut un shoc. nu credeam ca voi calcula - fie si informativ - salarii la nivelul acesta. daca se aplica nici nu mai trebuie sa plec dincolo!!!:thumbup:
daca cresterile salariale si in celelalte sectoare vor fi la fel de spectaculoase ar fi minunat :smile:
dar nu indraznesc sa visez ca sa nu fie trezirea prea dura. stept publicarea in MO


unde putem gasi proiectul respectiv? Asteptam un link ceva ca am cautat peste tot.... :(

Multumesc



#4 zuzuc

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 18 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Turda

Postat 05 December 2007 - 11:56 AM

acest proiect circula doar prin directorii de teatre. eu l-am vazut, ci citit partial, la directorul meu de institutie. dar oricat am incercat sa-l gasesc pe net nu am reusit nici eu. am promisiuni ca mi-l va trimite cineva in dormat electronic si atunci il voi posta.



#5 zuzuc

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 18 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Turda

Postat 08 January 2008 - 07:22 PM

am postat noua lege a teatrelor aprobata

LEGE Nr. 353 din 3 decembrie 2007
pentru aprobarea Ordonanței Guvernului nr. 21/2007 privind instituțiile și companiile de spectacole sau concerte, precum și desfășurarea activității de impresariat artistic
EMITENT: PARLAMENTUL ROMÂNIEI
PUBLICATĂ ÎN: MONITORUL OFICIAL NR. 860 din 17 decembrie 2007

Parlamentul României adoptă prezenta lege.

ART. I
Se aprobă Ordonanța Guvernului nr. 21 din 31 ianuarie 2007 privind instituțiile și companiile de spectacole sau concerte, precum și desfășurarea activității de impresariat artistic, adoptată în temeiul art. 1 pct. V.1 din Legea nr. 502/2006 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonanțe și publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 82 din 2 februarie 2007, cu următoarele modificări și completări:
1. La articolul 3, literele a) și b) se modifică și vor avea următorul cuprins:
"a) producțiile artistice sunt spectacole sau concerte înfățișate direct publicului de către artiști interpreți și/sau executanți și pot fi: spectacole dramatice, coregrafice, de operă, operetă, folclorice, de revistă, cabaret, de circ, de păpuși și/sau marionete, de teatru instrumental, respectiv concerte de muzică academică, simfonică, vocal-simfonică, camerală, corală, folclorică, electronică;
b) instituțiile de spectacole sau concerte sunt persoane juridice de drept public care realizează și prezintă producții artistice;".
2. La articolul 8, alineatele (1) și (5) se modifică și vor avea următorul cuprins:
"ART. 8
(1) Instituțiile de spectacole sau concerte existente la data intrării în vigoare a legii de aprobare a prezentei ordonanțe, precum și cele nou-înființate vor fi înscrise în Registrul artelor spectacolului, denumit în continuare Registru, la solicitarea autorităților administrației publice centrale și locale în subordinea cărora funcționează.
..........................................................................
(5) Hotărârile consiliilor locale sau județene prevăzute la alin. (2) - (4) se adoptă cu votul a două treimi din numărul total de consilieri."
3. La articolul 9, alineatul (2) se modifică și va avea următorul cuprins:
"(2) Companiile de spectacole sau concerte existente la data intrării în vigoare a legii de aprobare a prezentei ordonanțe, precum și cele nou-înființate vor fi înscrise în Registru."
4. Articolul 10 se modifică și va avea următorul cuprins:
"ART. 10
(1) Activitatea instituțiilor de spectacole sau concerte poate fi concesionată, în baza prevederilor legale în vigoare, pe o perioadă de maximum 10 ani.
(2) Caietul de sarcini al concesiunii, în completarea cerințelor prevăzute de lege, va cuprinde cel puțin următoarele:
a) condițiile privind experiența concesionarului în domeniul artelor spectacolului;
b) obligația de a păstra obiectul specific de activitate al instituției, cu specificarea numărului minim anual de producții artistice și reprezentații;
c) clauzele privind angajații, precum și condițiile de accesibilitate a publicului la spectacole sau concerte."
5. După articolul 11 se introduc două noi articole, articolele 11^1 și 11^2, cu următorul cuprins:
"ART. 11^1
(1) Pentru a răspunde cerințelor nou-identificate ale comunității, autoritățile administrației publice centrale și locale pot concesiona companiilor de spectacole sau concerte servicii artistice, în condițiile legii.
(2) Inițiativa concesionării poate aparține:
a) autorității publice centrale sau locale;
b) oricărei persoane fizice sau juridice interesate.
(3) În situația prevăzută la alin. (2) lit. b), autoritatea are obligația de a analiza cerințele identificate, raportat la programele instituțiilor și companiilor de spectacole sau concerte din comunitatea respectivă.
(4) Compania de spectacole sau concerte, în calitate de concesionar, primește din partea autorității publice, în calitate de concedent, dreptul de a exploata serviciul artistic identificat, pe o perioadă determinată, însoțit de plata unei sume de bani prestabilite.
(5) Procedurile de concesionare a serviciilor artistice sunt reglementate prin norme metodologice aprobate prin hotărâre a Guvernului.
ART. 11^2
Pentru stimularea înființării de noi companii de spectacole sau concerte, persoanele fizice și persoanele juridice de drept privat sunt scutite de plata impozitului pe clădirile în care se desfășoară activități de spectacole sau concerte, precum și de plata impozitului pe terenurile aferente respectivelor imobile, pe durata desfășurării acestor activități."
6. Articolul 12 se modifică și va avea următorul cuprins:
"ART. 12
(1) Funcționarea instituțiilor de spectacole sau concerte se asigură de către personalul artistic, tehnic și de către personalul administrativ care, de regulă, își desfășoară activitatea în baza contractelor individuale de muncă.
(2) Personalul artistic, tehnic și administrativ de specialitate din instituțiile de spectacole sau concerte, angajat, în condițiile legii, cu contract individual de muncă, se încadrează în funcțiile prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezenta ordonanță.
(3) Pentru realizarea producțiilor artistice, instituțiile de spectacole sau concerte pot utiliza personal artistic remunerat în baza unor contracte încheiate conform prevederilor legale privind dreptul de autor și drepturile conexe, precum și personal tehnic și administrativ remunerat pe baza unor convenții civile de prestări de servicii, potrivit dispozițiilor Codului civil.
(4) Pe durata stagiunii, personalul artistic de specialitate angajat în instituții de spectacole sau concerte poate încheia contracte conform prevederilor legale privind dreptul de autor și drepturile conexe sau, după caz, poate cumula funcții în cadrul altor instituții sau companii de spectacole sau concerte, numai cu acordul consiliului administrativ.
(5) Cumulul de funcții se poate face și în cadrul aceleiași instituții sau companii de spectacole sau concerte, cu respectarea prevederilor legale în vigoare."
7. Articolul 13 se modifică și va avea următorul cuprins:
"ART. 13
(1) Pentru personalul instituțiilor de spectacole sau concerte, contractele individuale de muncă se pot încheia, de regulă, pe durată nedeterminată sau, datorită specificului activității, în conformitate cu prevederile art. 80 alin. (1), respectiv art. 81 lit. e) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, cu modificările și completările ulterioare, pe durată determinată, inclusiv pe stagiune ori pe producție artistică.
(2) Încadrarea personalului din instituțiile de spectacole sau concerte potrivit alin. (1) se face pe bază de concurs ori de examen, organizat în condițiile legii.
(3) În cazul contractelor individuale de muncă încheiate pe durată determinată, angajarea se poate face și în mod direct, prin acordul părților.
(4) Datorită specificului activității, încheierea contractelor individuale de muncă pe durată determinată se poate face și prin derogare de la prevederile art. 80 alin. (3) și (4), respectiv ale art. 82 alin. (1) și art. 84 alin. (1) din Legea nr. 53/2003, cu modificările și completările ulterioare.
(5) Contractele individuale de muncă încheiate pe durată nedeterminată înainte de intrarea în vigoare a prezentei ordonanțe pot fi modificate, prin acordul părților, în contracte pe durată determinată."
8. La articolul 15, alineatul (3) se modifică și va avea următorul cuprins:
"(3) Pentru personalul artistic și tehnic din instituțiile de spectacole sau concerte, zilele de sâmbătă, duminică și, după caz, zilele de sărbătoare legală sunt considerate zile lucrătoare, repausul legal putând fi acordat în alte zile ale săptămânii."
9. După articolul 15 se introduce un nou articol, articolul 15^1, cu următorul cuprins:
"ART. 15^1
(1) Salariile de bază și indemnizațiile de conducere pentru personalul artistic, tehnic și administrativ de specialitate, prin derogare de la prevederile Legii nr. 154/1998 privind sistemul de stabilire a salariilor de bază în sectorul bugetar și a indemnizațiilor pentru persoane care ocupă funcții de demnitate publică, cu modificările și completările ulterioare, se stabilesc între limitele din grila prevăzută în anexă.
(2) Evaluarea personalului artistic, tehnic și administrativ de specialitate în vederea stabilirii salariilor de bază se face conform normelor metodologice elaborate de Ministerul Culturii și Cultelor.
(3) La salariile de bază stabilite conform prevederilor alin. (1) se pot adăuga premii, stimulente, precum și sporuri prevăzute de lege sau în contractul colectiv de muncă pe ramură, în limitele bugetului aprobat."
10. Articolul 16 se modifică și va avea următorul cuprins:
"ART. 16
(1) Pentru asigurarea mobilității artiștilor, instituțiile de spectacole sau concerte pot să prevadă în bugetele lor fonduri destinate construirii/amenajării unor locuințe de serviciu.
(2) Personalul angajat în baza unor contracte individuale de muncă pe durată determinată, care nu are domiciliul în localitatea în care instituția își desfășoară activitatea și nu beneficiază de locuință de serviciu, poate primi din bugetul instituției o indemnizație lunară forfetară neimpozabilă, în cuantum de până la 50% din salariul mediu net pe economie, pentru a-și asigura cazarea."
11. Articolul 18 se modifică și va avea următorul cuprins:
"ART. 18
(1) Conducerea instituțiilor de spectacole sau concerte este asigurată de către un director general sau, după caz, de un director, persoană fizică, ori de către o persoană juridică de drept privat.
(2) Conducerea instituțiilor de spectacole sau concerte este încredințată în baza unui concurs de proiecte de management, organizat în conformitate cu prevederile legale în vigoare.
(3) Câștigătorul concursului prevăzut la alin. (2) încheie un contract de management cu ordonatorul principal de credite al autorității publice în subordinea căreia funcționează instituția respectivă.
(4) În cazul în care managementul este asigurat de o persoană juridică, aceasta va desemna o persoană fizică pentru a o reprezenta, cu aplicarea corespunzătoare a prevederilor alin. (3)."
12. La articolul 19, după alineatul (1) se introduce un nou alineat, alineatul (1^1), cu următorul cuprins:
"(1^1) Președintele consiliului administrativ stabilește datele de ședință și asigură pregătirea proiectelor de hotărâri, organizarea și derularea ședințelor."
13. Articolul 21 se modifică și va avea următorul cuprins:
"ART. 21
(1) Finanțarea cheltuielilor necesare funcționării instituțiilor de spectacole sau concerte se realizează astfel:
a) cheltuielile necesare realizării programului minimal anual prevăzut în contractul de management se acoperă integral din subvenții acordate de la bugetul de stat sau de la bugetele locale, după caz;
b) cheltuielile necesare realizării proiectelor, altele decât cele din programul minimal, se acoperă din venituri proprii, din subvenții acordate de la bugetul de stat sau de la bugetele locale, după caz, precum și din alte surse;
c) cheltuielile de personal se asigură din subvenții acordate de la bugetul de stat, respectiv de la bugetele locale, după caz, precum și din venituri proprii; pentru stimularea personalului pot fi utilizate fonduri din venituri proprii, în condițiile legii;
d) cheltuielile necesare pentru întreținerea, reabilitarea și dezvoltarea bazei materiale se acoperă din subvenții acordate de la bugetul de stat, respectiv de la bugetele locale, după caz, din venituri proprii și din alte surse;
e) cota de venituri proprii, rezultate din exploatarea unor bunuri aflate în administrare, se poate reține în procentul maxim prevăzut de lege; sumele astfel determinate se gestionează în regim extrabugetar pentru necesitățile instituției, cu aprobarea consiliului administrativ.
(2) Instituțiile de spectacole sau concerte pot beneficia de bunuri materiale și fonduri bănești primite sub formă de servicii, donații și sponsorizări, cu respectarea dispozițiilor legale; liberalitățile de orice fel pot fi acceptate numai dacă nu sunt grevate de condiții ori sarcini care ar afecta autonomia culturală a instituției."
14. Articolul 22 se modifică și va avea următorul cuprins:
"ART. 22
Obligațiile de plată ale instituțiilor de spectacole sau concerte, rezultate din contractele încheiate conform prevederilor art. 12 alin. (3), se consideră cheltuieli aferente producțiilor artistice și se prevăd în bugetul de venituri și cheltuieli al instituției."
15. Articolul 24 se abrogă.
16. La articolul 25, alineatul (3) se modifică și va avea următorul cuprins:
"(3) Instituțiile de spectacole sau concerte prevăzute la alin. (2) au obligația să prevadă distinct această activitate în propriile regulamente de organizare și funcționare și să se înscrie în Registru."
17. La articolul 26, alineatul (3) se modifică și va avea următorul cuprins:
"(3) Din Comisia pentru atestare și avizare în domeniul impresariatului artistic fac parte reprezentanți ai Ministerului Culturii și Cultelor, ai Ministerului Justiției, ai Ministerului Internelor și Reformei Administrative, ai Ministerului Afacerilor Externe, desemnați de conducătorii acestor autorități, precum și specialiști din domeniul artelor spectacolului, numiți prin ordin al ministrului culturii și cultelor."
18. La articolul 26, după alineatul (3) se introduce un nou alineat, alineatul (4), cu următorul cuprins:
"(4) Pentru activitatea depusă în cadrul Comisiei pentru atestare și avizare în domeniul impresariatului artistic, membrii acesteia primesc o indemnizație plătită din bugetul Centrului de Pregătire Profesională în Cultură."
19. Articolul 27 se modifică și va avea următorul cuprins:
"ART. 27
(1) Se înființează Registrul artelor spectacolului.
(2) Registrul constituie instrumentul unitar de evidență în care sunt înscrise instituțiile și companiile de spectacole sau concerte, precum și persoanele fizice titulare ale atestatului de impresar artistic și persoanele juridice de drept privat care au obținut avizul de impresariat artistic.
(3) Registrul este administrat de Ministerul Culturii și Cultelor, prin Centrul de Pregătire Profesională în Cultură.
(4) Modul de organizare și funcționare a Registrului este aprobat prin ordin al ministrului culturii și cultelor, în termen de 60 de zile de la intrarea în vigoare a legii de aprobare a prezentei ordonanțe.
(5) Pentru instituțiile de spectacole sau concerte deja existente, autoritățile administrației publice în subordinea cărora funcționează vor face demersurile necesare pentru înscrierea în Registru, în termen de 120 de zile de la data intrării în vigoare a ordinului ministrului culturii și cultelor prevăzut la alin. (4); pentru instituțiile de spectacole sau concerte nou-înființate, autoritățile administrației publice în subordinea cărora funcționează vor face demersurile necesare pentru înscrierea în Registru, în termen de 60 de zile de la data înființării.
(6) Companiile de spectacole sau concerte deja existente vor face demersurile necesare pentru înscrierea în Registru, în termen de 120 de zile de la data intrării în vigoare a ordinului ministrului culturii și cultelor prevăzut la alin. (4); companiile de spectacole sau concerte nou-înființate vor face demersurile necesare pentru înscrierea în Registru, în termen de 60 de zile de la data înființării.
(7) Persoanele fizice și persoanele juridice de drept privat care desfășoară în prezent activități de impresariat artistic, atestate, respectiv avizate ca atare, se reînscriu în Registru, în termen de 60 de zile de la data intrării în vigoare a ordinului ministrului culturii și cultelor prevăzut la alin. (4), în baza unei evaluări efectuate de Comisia pentru atestare și avizare în domeniul impresariatului artistic.
(8) Persoanele fizice și persoanele juridice de drept public sau de drept privat care vor fi atestate, respectiv avizate, potrivit prevederilor prezentei ordonanțe, se înscriu în Registru în termen de 30 de zile de la data atestării sau avizării."
20. Articolele 29, 30 și 31 se abrogă.
21. Articolul 32 se modifică și va avea următorul cuprins:
"ART. 32
Tarifele pentru acordarea atestatelor și avizelor în domeniul impresariatului artistic, precum și cele pentru înscrierea în Registru se aprobă prin ordin al ministrului culturii și cultelor, care se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, și se fac venit la bugetul Centrului de Pregătire Profesională în Cultură."
22. După articolul 32 se introduc două noi articole, articolele 32^1 și 32^2, cu următorul cuprins:
"ART. 32^1
Procedurile prevăzute la art. 11^1 alin. (5) sunt elaborate de Ministerul Culturii și Cultelor și se aprobă prin hotărâre a Guvernului, în termen de 90 de zile de la data intrării în vigoare a legii de aprobare a prezentei ordonanțe.
ART. 32^2
Normele metodologice prevăzute la art. 15^1 alin. (2) se elaborează de Ministerul Culturii și Cultelor și se aprobă prin hotărâre a Guvernului, în termen de 90 de zile de la data intrării în vigoare a legii de aprobare a prezentei ordonanțe."
23. La articolul 33, alineatele (1) și (2) se modifică și vor avea următorul cuprins:
"ART. 33
(1) Constituie contravenții următoarele fapte:
a) neîndeplinirea demersurilor pentru înscrierea în Registru în termenele prevăzute la art. 27 alin. (5) și (6) și se sancționează cu amendă de la 1.000 lei la 5.000 lei;
b) desfășurarea activităților de impresariat artistic de către persoane fizice sau persoane juridice de drept privat, fără obținerea atestatului sau, după caz, a avizului din domeniul impresariatului artistic, și se sancționează cu amendă de la 5.000 lei la 10.000 lei;
c) neînscrierea în Registru în termenele prevăzute la art. 27 alin. (7), respectiv (8), și se sancționează cu amendă de la 1.000 lei la 5.000 lei;
d) desfășurarea activităților de impresariat artistic de către persoane fizice sau persoane juridice de drept privat, fără înscrierea în Registru, și se sancționează cu amendă de la 1.000 lei la 5.000 lei.
(2) Constatarea și sancționarea contravențiilor prevăzute la alin. (1) se fac de către persoanele împuternicite prin ordin al ministrului culturii și cultelor."
24. După articolul 36 se introduce anexa care face parte integrantă din prezenta lege.
ART. II
(1) Dispozițiile art. 15^1 din Ordonanța Guvernului nr. 21/2007, cu modificările și completările aduse prin prezenta lege, intră în vigoare și se aplică începând cu data de 1 septembrie 2008, în mod eșalonat, în conformitate cu prevederile cuprinse în normele metodologice elaborate de Ministerul Culturii și Cultelor potrivit dispozițiilor art. 32^2 din Ordonanța Guvernului nr. 21/2007, cu modificările și completările aduse prin prezenta lege.
(2) La data intrării în vigoare a dispozițiilor art. 15^1 din Ordonanța Guvernului nr. 21/2007, cu modificările și completările aduse prin prezenta lege:
a) prevederile anexei nr. IV/2c la Ordonanța Guvernului nr. 10/2007 privind creșterile salariale ce se vor acorda în anul 2007 personalului bugetar salarizat potrivit Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 24/2000 privind sistemul de stabilire a salariilor de bază pentru personalul contractual din sectorul bugetar și personalului salarizat potrivit anexelor nr. II și III la Legea nr. 154/1998 privind sistemul de stabilire a salariilor de bază în sectorul bugetar și a indemnizațiilor pentru persoane care ocupă funcții de demnitate publică, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 80 din 1 februarie 2007, aprobată cu modificări prin Legea nr. 231/2007, se modifică în mod corespunzător;
b) Legea nr. 102/2004 privind majorarea unor drepturi salariale ale personalului de specialitate artistică din cadrul Filarmonicii "George Enescu" din București, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 321 din 14 aprilie 2004, se abrogă.

Această lege a fost adoptată de Parlamentul României, cu respectarea prevederilor art. 75 și ale art. 76 alin. (2) din Constituția României, republicată.

PREȘEDINTELE CAMEREI DEPUTAȚILOR
BOGDAN OLTEANU

PREȘEDINTELE SENATULUI
NICOLAE VĂCĂROIU

ANEXA 1
(Anexă la Ordonanța Guvernului nr. 21/2007)
A. Funcții artistice de specialitate

a) Funcții de execuție

______________________________________________________________________________
|Nr. | Funcția | Nivelul | Categoria | Coeficient de |
|crt.| | de | | multiplicare*)|
| | | studii | |_______________|
| | | | | minim | maxim |
|____|___________________________________|_________|___________|_______|_______|
| 1. | Artiști interpreți și asimilați: | S | I | 6,51 | 9,76 |
| | acompaniator; | | | | |
| | actor teatru/mânuitor | | | | |
| | păpuși-marionete; | | | | |
| | artist liric; | | | | |
| | balerin; | | | | |
| | dansator; dirijor; dirijor cor; | |___________|_______|_______|
| | concertmaistru; artist | | II | 3,26 | 6,51 |
| | instrumentist; | | | | |
| | maestru artist circ; | | | | |
| | solist vocal/balet/concertist/ | | | | |
| | instrumentist | | | | |
| | Artiști creatori și asimilați: | | | | |
| | artist plastic; | | | | |
| | asistent regie/scenografie; | | | | |
| | consultant artistic/muzical; | | | | |
| | coregraf; corepetitor; | |___________|_______|_______|
| | grafician; | | Debutant | 2,44 |
| | maestru balet/dans/cor/ | | | |
| | corepetitor; maestru de studii | | | |
| | balet/muzicale/canto; | | | |
| | regizor artistic teatru/operă/ | | | |
| | operetă/păpuși-marionete; | | | |
| | secretar literar/muzical/artistic;| | | |
| | scenograf; sculptor păpuși; | | | |
| | sufleor operă/operetă/teatru | | | |
|____|___________________________________|_________|___________|_______________|
| 2. | Artiști interpreți și asimilați: | M | I | 4,88 | 6,51 |
| | acompaniator; | | | | |
| | actor teatru/mânuitor | | | | |
| | păpuși-marionete; | | | | |
| | artist circ; | | | | |
| | balerin; | |___________|_______|_______|
| | corist; | | II | 2,27 | 4,88 |
| | dansator; dirijor cor; | | | | |
| | instrumentist; | | | | |
| | solist vocal/balet/concertist/ | | | | |
| | instrumentist | |___________|_______|_______|
| | Artiști creatori și asimilați: | | Debutant | 1,46 |
| | artist plastic; | | | |
| | asistent regie/scenografie | | | |
| | coregraf; corepetitor; | | | |
| | grafician; | | | |
| | maestru balet/dans/cor/ | | | |
| | corepetitor; maestru de studii | | | |
| | balet/canto; | | | |
| | referent literar/muzical/artistic;| | | |
| | sculptor păpuși; | | | |
| | sufleor teatru/operă/operetă | | | |
|____|___________________________________|_________|___________|_______________|
*) Valoarea de referință = 450 lei.

b) Indemnizații de conducere specifice, stabilite în procente din salariul de bază:
______________________________________________________________________________
| Funcții de specialitate pentru care se acordă indemnizație | Până la |
|____________________________________________________________________|_________|
| Regizor artistic, dirijor, coregraf, concertmaistru | 15% |
|____________________________________________________________________|_________|
| Dirijor cor, șef partidă, maestru de studii | 10% |
|____________________________________________________________________|_________|

c) Indemnizații pentru activitate solistică/rol principal, stabilite în procente din salariul de bază:
______________________________________________________________________________
| Funcții de specialitate pentru care se acordă indemnizație | Până la |
|____________________________________________________________________|_________|
| Artist liric/Actor | 15% |
|____________________________________________________________________|_________|
| Solist vocal/balet/concertist/instrumentist | 15% |
|____________________________________________________________________|_________|
| Corist | 10% |
|____________________________________________________________________|_________|

B. Funcții tehnice de specialitate

a) Funcții de execuție

______________________________________________________________________________
|Nr. | Funcția | Nivelul | Categoria | Coeficient de |
|crt.| | de | | multiplicare |
| | | studii | |_______________|
| | | | | minim | maxim |
|____|___________________________________|_________|___________|_______|_______|
| 1. | Servicii de scenă: | S | I | 4,88 | 6,51 |
| | editor imagine/sunet; | | | | |
| | operator lumini/sunet/imagine; | |___________|_______|_______|
| | recuziter orchestră; | | II | 2,27 | 4,88 |
| | regizor tehnic; regizor culise; | |___________|_______|_______|
| | secretar platou | | Debutant | 1,62 |
|____|___________________________________|_________|___________|_______________|
| 2. | Personal calificat - servicii de | M | I | 4,07 | 5,69 |
| | scenă și producție: | |___________|_______|_______|
| | brodeor; butafor; | | II | 1,62 | 4,07 |
| | cizmar-confecționer încălțăminte; | | | | |
| | confecționer-montator produse | | | | |
| | din lemn; | |___________|_______|_______|
| | costumier; croitor-confecționer | | Debutant | 1,46 |
| | îmbrăcăminte; | | | |
| | electrician iluminare scenă; | | | |
| | imprimeur textile; | | | |
| | machior; | | | |
| | mânuitor-montator decor; | | | |
| | maistru acordor/pian/clavecin; | | | |
| | maistru lutier; | | | |
| | maistru sunet/lumini; | | | |
| | montor imagine/sunet; | | | |
| | lăcătuș montator; | | | |
| | peruchier; | | | |
| | pictor executant; | | | |
| | recuziter; regizor culise; | | | |
| | electroacustician; | | | |
| | specialist orgă/instrumente de | | | |
| | suflat; | | | |
| | tapițer | | | |
|____|___________________________________|_________|___________|_______________|
| 3. | Personal necalificat: | M, G | I | 1,46 | 2,27 |
| | servicii de scenă și producție; | | |_______|_______|
| | servicii de primire a publicului | | Debutant | 1,20 |
| | (supraveghetor sală, controlor | | | |
| | bilete, garderobier, plasator) | | | |
|____|___________________________________|_________|___________|_______________|

b) Indemnizații de conducere specifice, stabilite în procente din salariul de bază:
______________________________________________________________________________
| Funcții de specialitate pentru care se acordă indemnizație | Până la |
|____________________________________________________________________|_________|
| Șef formație muncitori | 15% |
|____________________________________________________________________|_________|
| Regizor tehnic, regizor culise, secretar platou | 15% |
|____________________________________________________________________|_________|

C. Funcții administrative de specialitate

a) Funcții de execuție

______________________________________________________________________________
|Nr. | Funcția | Nivelul | Categoria | Coeficient de |
|crt.| | de | | multiplicare |
| | | studii | |_______________|
| | | | | minim | maxim |
|____|___________________________________|_________|___________|_______|_______|
| 1. | impresar artistic teatru/muzical; | S | I | 4,88 | 6,51 |
| | producător delegat; inginer | |___________|_______|_______|
| | producție; | | II | 2,27 | 4,88 |
| | specialist în relații publice; | |___________|_______|_______|
| | specialist marketing cultural | | Debutant | 1,46 |
|____|___________________________________|_________|___________|_______________|

b) Funcții de conducere

______________________________________________________________________________
|Nr. | Funcția | Nivelul | Coeficient de |
|crt.| | de | multiplicare |
| | | studii |___________________________|
| | | | minim | maxim |
|____|___________________________________|_________|______________|____________|
| 1. | Director general/director | S | 6,51 | 9,76 |
|____|___________________________________|_________|______________|____________|
| 2. | Director general adjunct/director | S | 6,51 | 8,14 |
| | adjunct (artistic/economic/tehnic/| | | |
| | marketing) | | | |
|____|___________________________________|_________|______________|____________|

c) Indemnizații de conducere, stabilite în procente din salariul de bază:

______________________________________________________________________________
| Funcții de specialitate pentru care se acordă indemnizație | Până la |
|____________________________________________________________________|_________|
| Director general | 55% |
|____________________________________________________________________|_________|
| Director general adjunct, director | 50% |
|____________________________________________________________________|_________|
| Director adjunct, contabil-șef | 40% |
|____________________________________________________________________|_________|
| Șef serviciu | 30% |
|____________________________________________________________________|_________|
| Șef atelier, șef birou | 25% |
|____________________________________________________________________|_________|

NOTĂ:
Încadrarea în funcțiile de specialitate artistică și tehnică înscrise în grila A și, respectiv, în grila B, pentru persoanele care au rezultate valoroase în activitate, se poate face, cu aprobarea nominală a ministrului culturii și cultelor, fără a avea nivelul de studii necesar postului.

---------------



#6 eliotys

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 118 Postari:
  • Gender:Female

Postat 28 February 2008 - 11:35 PM

Tic-tac tic tac..trec acusi cele 90 de zile si normele metodologice prevazute la art 15 al 2 nu apar. Daca e sa ma intrebi pe mine nici n-o sa apara in termenul de 90 de zile specificat (n-ar fi prima data). Oricum salariile acelea sunt pentru personalul de specialitate ONLY asa ca cei de la serviciul contabilitate nu se prea regasesc acolo.






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL