Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
program conta publica alop - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


- - - - -

program conta publica alop

15 replies to this topic

#1 mana

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 22 November 2007 - 10:48 AM

imi poate recomanda cineva un program de conta publica care sa faca alop-ul



#2 iulica.56

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 78 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:DIOSTI-JUD.DOLJ
  • Interests:PROBLEME CONTABILITATE DE ORICE FEL.

Postat 22 November 2007 - 01:42 PM

Vezi postareamana, la Nov 22 2007, 12:48 PM, a spus:

imi poate recomanda cineva un program de conta publica care sa faca alop-ul


De unde esti? Din ce zona?

nimeni nu le stie pe toate si niciodata nu este prea tirziu pentru a invata.



#3 CORINA39

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 79 Postari:

Postat 12 March 2008 - 08:32 PM

un program conta pt restaurant imi puteti recomanda???am nevoie de tot ce este posibil pt a tine evidenta cit mai corecta!



#4 BIBI

    Membru activ

  • Validating
  • PipPipPip
  • 1336 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti
  • Interests:contabilitate, fiscalitate, legislatie

Postat 12 March 2008 - 08:41 PM

Pentru "mana"
http://www.conta.ro/...showtopic=24779



#5 trikule

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 150 Postari:
  • Gender:Male

Postat 14 April 2011 - 08:18 PM

Ultimele controale pe care le-am avut mi-au gasit disfunctii legate de cronologitatea fazelor executiei bugetare, despre ce e vorba:
Eu faceam angajarea bugetara si legala precum si ordonantarea si plata achizitiilor directe in aceeasi zi, iar controloul a spus ca Nota de necesitate privind achizitia este angajament bugetar, prospectarea pietei ese angajament legal iar factura este ordoanatare. Toate bune si frumoase pana aici, dar daca aceste faze au loc dispersat in timp ce fac? daca, sa presupunem, necesitatea achizitiei se materializeaza in forma scrisa pe 1 ale lunii cu o valoare de 1000 de lei, prospectarea pietei are loc si se decide ca achizitie necesita un efort bugetar de 900 de lei, iar achizitia propriuzisa ajunge la valoarea de 800 de lei datorita renuntarii la unele produse ? Si mai poate fi cazul cand estimez ca achizitia poate fi de 1000 de lei si ea de fapt va fi de 1200 de lei, ce fac ?
pana acum am tratat aceste faze asa cum sunt de fapt, chestii formale, dar se pare ca directia este ca aceste faze sunt lucruri indispensabile in activitatea contabililor bugetari si trebuie riguros urmarite.

Nu vreau sa intru in detalii privind angajamentul bugetar individual si legal.



#6 Nedelcu Gabriela

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 97 Postari:

Postat 25 May 2011 - 10:20 PM

Vezi postareatrikule, la 14 April 2011 - 08:18 PM, a spus:

Ultimele controale pe care le-am avut mi-au gasit disfunctii legate de cronologitatea fazelor executiei bugetare, despre ce e vorba:
Eu faceam angajarea bugetara si legala precum si ordonantarea si plata achizitiilor directe in aceeasi zi, iar controloul a spus ca Nota de necesitate privind achizitia este angajament bugetar, prospectarea pietei ese angajament legal iar factura este ordoanatare. Toate bune si frumoase pana aici, dar daca aceste faze au loc dispersat in timp ce fac? daca, sa presupunem, necesitatea achizitiei se materializeaza in forma scrisa pe 1 ale lunii cu o valoare de 1000 de lei, prospectarea pietei are loc si se decide ca achizitie necesita un efort bugetar de 900 de lei, iar achizitia propriuzisa ajunge la valoarea de 800 de lei datorita renuntarii la unele produse ? Si mai poate fi cazul cand estimez ca achizitia poate fi de 1000 de lei si ea de fapt va fi de 1200 de lei, ce fac ?
pana acum am tratat aceste faze asa cum sunt de fapt, chestii formale, dar se pare ca directia este ca aceste faze sunt lucruri indispensabile in activitatea contabililor bugetari si trebuie riguros urmarite.

Nu vreau sa intru in detalii privind angajamentul bugetar individual si legal.
Gandit bine,dar neaplicabil;in aceeasi situatie sunt toti bugetare;toate fazele se fac in aceeasi zi;



#7 azamantes

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 13 Postari:

Postat 26 June 2011 - 10:55 AM

se gasesc multe programe care fac alopuri....intrebarea este cati bani ai pentru asta ?



#8 cfr

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 56 Postari:

Postat 01 July 2011 - 04:59 AM

Vezi postareaazamantes, la 26 June 2011 - 10:55 AM, a spus:

se gasesc multe programe care fac alopuri....intrebarea este cati bani ai pentru asta ?
In toate programele alop,poti lucra de la inceputul anului,numai daca ai bugetul aprobat.Si cum la noi se aproba prin martie...



#9 trikule

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 150 Postari:
  • Gender:Male

Postat 01 July 2011 - 04:47 PM

Nu de programe duc eu lipsa, si nu cred ca programele fac altceva decat inregistrarea documentelor justificative elaborate, si eu tocmai despre elaborarea acestor documente si inregistrarea lor cronologica si sistematic vorbesc.



#10 cfr

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 56 Postari:

Postat 05 July 2011 - 05:54 AM

Vezi postareatrikule, la 01 July 2011 - 04:47 PM, a spus:

Nu de programe duc eu lipsa, si nu cred ca programele fac altceva decat inregistrarea documentelor justificative elaborate, si eu tocmai despre elaborarea acestor documente si inregistrarea lor cronologica si sistematic vorbesc.
Pana acum ,nici un control nu a pus problema mai serios in legatura cu cu aceste angajamente si ordonantari.Acuma am inteles ca se apleaca mult asupra lor.Noi facem angajamentul la data inregistrarii facturii,iar cand platim,ordonantarea.Este bine?Este rau?



#11 vali77

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:
  • Gender:Not Telling

Postat 24 July 2011 - 11:07 AM

Ne-am indepartat de la topic: software pentru alop
dar ne doare cealalta parte mai tare
:smile:


Vezi postareaNedelcu Gabriela, la 25 May 2011 - 10:20 PM, a spus:

Gandit bine,dar neaplicabil;in aceeasi situatie sunt toti bugetare;toate fazele se fac in aceeasi zi;

Vezi postareacfr, la 05 July 2011 - 05:54 AM, a spus:

Noi facem angajamentul la data inregistrarii facturii,iar cand platim,ordonantarea.Este bine?Este rau?



Alta varianta practicata:

Pentru contracte: angajament bugetar inainte de inceperea licitatiei, angajament bugetar de regularizare pana la nivelul contractului incheiat la terminarea licitatiei si ordonantarea la ordinul de plata.

Pentru achizitii directe pe baza de cerere de necesitate: angajament bugetar la intocmirea cererii, ordonantare la ordinul de plata.



Nici la noi nu se stie daca e bine sau nu. Interpretarea legilor in Romania naste amenzi si se pare ca ne putem feri doar cu ajutorul norocului.



#12 cfr

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 56 Postari:

Postat 30 July 2011 - 07:24 PM

Are cineva program alop de la Attosoft?



#13 Nedelcu Gabriela

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 97 Postari:

Postat 03 August 2011 - 08:34 PM

Vezi postareacfr, la 05 July 2011 - 05:54 AM, a spus:

Vezi postareatrikule, la 01 July 2011 - 04:47 PM, a spus:

Nu de programe duc eu lipsa, si nu cred ca programele fac altceva decat inregistrarea documentelor justificative elaborate, si eu tocmai despre elaborarea acestor documente si inregistrarea lor cronologica si sistematic vorbesc.
Pana acum ,nici un control nu a pus problema mai serios in legatura cu cu aceste angajamente si ordonantari.Acuma am inteles ca se apleaca mult asupra lor.Noi facem angajamentul la data inregistrarii facturii,iar cand platim,ordonantarea.Este bine?Este rau?

Dupa parerea mea,nu este bine;ordonantarea de plata se face atunci cand ord de cr/cond unitatii aproba plata prin aplicarea vizei"Bun de plata";nu are leg cu momentul platii.
Ideal ar trebui sa lucram astfel:
1.Propunere de angajare a unei ch - se intocmeste in baza:program anual de achiz publice/rapoarte de necesitate/comenzi,etc.
2.Angajament bugetar global/indiv-se intocmeste in baza contractului/acord,raportul justificativ de testare a pietei;in ac faza se stie care este suma necesara si se pun in rezerva,se angajeaza creditele bugetare ptr ac natura de ch;
3.Ordonantarea de plata - se intocmeste in baza facturii sau a altui document care certifica ca bunurile au fost livrate sau serv prestate si ord de credite,prin viza "Bun de plata" dispune efectuarea platii.
Dupa cum se vede,cele 3 docum ar trebui intocmite la momente diferite.In cazul meu si a multor bugetari nu se poate.
3.



#14 vali77

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:
  • Gender:Not Telling

Postat 05 March 2012 - 08:33 PM

Citeaza

Dupa cum se vede,cele 3 docum ar trebui intocmite la momente diferite.

Cum se completeaza pe propunere?
Atat timp cat nu inregistrezi angajamente, suma din contul 8066 nu se modifica, iar propunerea nu este angajament care se inregistreaza in ct. 8066.
Sa inteleg ca pe propuneri se vor scrie aceleasi cifre de zeci de ori?

ex.
Am 5000 de propuneri de 5 lei la acelasi articol, propuneri care inclusiv pe total (5000x5=25000) se incadreaza in bugetul de 30.000, in planul de 30.000 si in ce mai doriti. Nu am nici un angajament, pentru ca... nu a venit vremea pentru angajamente.

Deci completez 5000 de propuneri de 5 lei cu sumele, pe coloane:
col. 1 = ct. 8060 = 30.000
col. 2 = ct. 8066 = 0.
Eu raspund de completarea acestor coloane.
Din ce contabilitate vreti sa pun alte sume daca nu am angajamente?

La ce ajuta existenta propunerilor daca eu completez aceleasi sume in acele coloane?

Am exagerat numarul de propuneri din cauza durerii de cap pe care mi-o provoaca ALOP-ul.



#15 bogdanv

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 45 Postari:

Postat 23 January 2013 - 12:33 PM

Pana la urma nici un raspuns concret....
Si eu sunt intr-o mare nedumerire cu alop-ul.
Eu am preluat practica de la vechea contabila de a face prop.,angaj., ordonantare in data platii.
Acum, la inceput de an as vrea sa merg pe o directie buna.

Daca e cineva care a avut control sa ne spuna ce si cum a cerut............



#16 cinela

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 27 January 2013 - 08:27 PM

Vezi postareaNedelcu Gabriela, la 25 May 2011 - 10:20 PM, a spus:

Vezi postareatrikule, la 14 April 2011 - 08:18 PM, a spus:

Ultimele controale pe care le-am avut mi-au gasit disfunctii legate de cronologitatea fazelor executiei bugetare, despre ce e vorba:
Eu faceam angajarea bugetara si legala precum si ordonantarea si plata achizitiilor directe in aceeasi zi, iar controloul a spus ca Nota de necesitate privind achizitia este angajament bugetar, prospectarea pietei ese angajament legal iar factura este ordoanatare. Toate bune si frumoase pana aici, dar daca aceste faze au loc dispersat in timp ce fac? daca, sa presupunem, necesitatea achizitiei se materializeaza in forma scrisa pe 1 ale lunii cu o valoare de 1000 de lei, prospectarea pietei are loc si se decide ca achizitie necesita un efort bugetar de 900 de lei, iar achizitia propriuzisa ajunge la valoarea de 800 de lei datorita renuntarii la unele produse ? Si mai poate fi cazul cand estimez ca achizitia poate fi de 1000 de lei si ea de fapt va fi de 1200 de lei, ce fac ?
pana acum am tratat aceste faze asa cum sunt de fapt, chestii formale, dar se pare ca directia este ca aceste faze sunt lucruri indispensabile in activitatea contabililor bugetari si trebuie riguros urmarite.

Nu vreau sa intru in detalii privind angajamentul bugetar individual si legal.
Gandit bine,dar neaplicabil;in aceeasi situatie sunt toti bugetare;toate fazele se fac in aceeasi zi;


si eu am in programul de contabilitate efectuarea alopului,iar acesta imi genereaza in momentul inregistrarii platii toate(angajament,ordonantare,propunere si plata), dupa parerea mea este o mare porcarie aceasta procedura,pana acum s-au efectuat plati de ani de zile si nu au mai fost necesara aceasta procedura si platile au decurs normal.






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL