Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
bilant la 31.12.2007 - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 17

Salt la continut


bilant la 31.12.2007

339 replies to this topic

#321 kamath

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 26 Postari:

Postat 19 May 2008 - 01:07 PM

Sunt tanar, sunt expert contabil stagiar, chiar daca nu postez urmaresc acest forum, si ceea ce m-a facut sa scriu acum este indignarea si umilinta pe care o simt acum cand vad cum asemenea 'individe descurcarete' isi bat joc de profesia contabila si de noi, ceilalti care ne batem capul sa castigam o paine cinstit.
Madam jojoro, afla ca experti contabili ar trebui sa fie de 100 de ori mai buni decat contabili autorizati.Chiar daca de multe ori nu e asa, asta e alta poveste si vina apartine celor de la Ceccar care au permis tot prin mite si spagi sa se ajunga la situatia in care de multe s-a ajuns.Si tot spagarii sunt acele persoane "experti contabili" care incaseaza comisioane grase fara sa verifice si fara sa isi faca meseria cum trebuie. De fapt ei sunt la fel de groaznici ca si tine , madam jojoro, sunt 'oamenii descurcareti' care profita de orice oportunitate ca sa castige.
Iar eu ca si altii, care am invatat enorm si am meritat sa ne numim experti si care iti putem da lectii de contabiliate si la 3 noaptea dupa o noapte de betie (dar sa lasam asta ..stiu ca nu ma crezi) sunt 'minimalizati' de oameni ca tine care strica si tarifele si reputatia si importanta muncii si tot.
Sincer, pot spune ca cei mai multi experti sunt mai indreptatii chiar si dpdv obiectiv sa semneze bilantul si alte situatii mult mai mult decat altii.E greu sa ai in vedere un criteriu subiectiv ("daca sunt f bun, mai bun decat un expert, de ce eu ca,, contabil, nu as semna bilantul?!")..Trebuin sa exista un criteriu obiectiv, legea a hotarat ce a hotarat, si indiferent ca va place sau nu, indiferent daca e corect sau nu, indiferent de alte consideratii, asta e legea.
Cer anchetarea acestui caz de FRAUDA SI CORUPTIE, persoanelor compentente si am informez presa ca poate cei 'competenti' dorm..Exista posibilitatea aflarii IP-ului dvs jojoro si normal nu ar trebuie sa dormiti prea bine.

PS Am precizat ca sunt tanar, cred ca a sosit timpul sa nu mai fie un astfel de demers tineresc, naiv si prostesc.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 11 November 2008 - 12:30 AM




#322 vhd

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 20 Postari:

Postat 19 May 2008 - 03:46 PM

Citeaza

Sunt tanar, sunt expert contabil stagiar, chiar daca nu postez urmaresc acest forum, si ceea ce m-a facut sa scriu acum este indignarea si umilinta pe care o simt acum cand vad cum asemenea 'individe descurcarete' isi bat joc de profesia contabila si de noi, ceilalti care ne batem capul sa castigam o paine cinstit.

PS Am precizat ca sunt tanar, cred ca a sosit timpul sa nu mai fie un astfel de demers tineresc, naiv si prostesc.

Nu fii asa suparat, pentru 95% din firmele din Romania nu e nevoie de un expert ca sa le faca contabilitate si bilantul, fiind simplu si la indemana contabililor calificati/autorizati, considerati de voi, expertii "amatori". Chiar cu cel 1% din valoare voastra :cool: .De exemplu, la firma mea de servicii am doar 1 pagina de conturi, solduri doar la obligatiile de buget si cateva de active corporale si necorporale. Nu vad pentru ce sa am nevoie de un expert sa-mi faca bilantul.

Doar se forteaza acest lucru, din pacate, prin practici ciudate, descrise in acest topic.




#323 criogenia

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 60 Postari:

Postat 20 May 2008 - 06:00 PM

Acesta este doar inceputul. La cum se misca lucrurile pe acilisea pe la noi vom avea in urmatorii 5 ani, cam asa:
- expert contabil pentru semnarea situatiilor financiare;
- auditor financiar pentru auditarea acestor situatii;
- consultant fiscal pentru declaratiile de impozit pe profit.

In afara se pare ca asa se practica, insa diferenta de calitate este ca de la cer la pamant.
In primul rand ca sa accezi la aceste organisme nu trebuie sa dai examen din 7 materii, dupa care daca ai nocrocul sa iei nu trebuie sa astepti 3 ani stagiatura si la urma urmei raspunderea finala pentru orice se intampla intr-o firma o poarta administratorul.
Parerea mea este ca prentru firmele cu o cifra relativ mica de afaceri trebuia lasata raspunderea administratorului.
Pentru firmele mai mari, este ok.

Un roman care profeseaza meseria de contabil in Canada nu a trebuit sa dea atatea examene ca sa asjunga sa poata tine contabilitatea A-Z la o firma.
Pe urma mai este si aberatia asta cu contabil autorizat si expert contabil. Asa cum spune numele expertul contabil ar trebui sa supervizeze expertize contabile si punct. Or la noi expertul contabil face si contabilitate si fiscalitate si audit si reusrse umane. Si ce dracu sa mai faca.

Ma rog... Traim in Romania...



#324 mihavesa

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1623 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 22 May 2008 - 08:07 AM

Vezi postareajojoro, la May 19 2008, 09:09 AM, a spus:

Eu tot credca va este ciuda!
:sad: :pullhair: :lnr (51): :lnr (51): :sml (1):

Vezi postareacriogenia, la May 20 2008, 07:00 PM, a spus:

Or la noi expertul contabil face si contabilitate si fiscalitate si audit si reusrse umane. Si ce dracu sa mai faca.
sa mai faca si protectia muncii :thumbup: :smile:



#325 Nemesis

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 158 Postari:

Postat 22 May 2008 - 12:30 PM

Saptamana trecuta am fost la CECCAR si mi-au spus ,sa ne pregatim ptr.bilantul din iunie care se va semna tot de un expert.Pe 29 mai ma duc la sedinta si am sa revin cu amanunte .Nu vreau sa fie expertii suparati pe noi ct.autorizati dar,noi ne sustinem ,,problema,,daca pot sa o numesc asa si o sa vedem...........................



#326 mihast1

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 36 Postari:
  • Location:piatra neamt
  • Interests:info

Postat 24 May 2008 - 09:14 AM

firma infiintata in decembrie 2006
cheltuieli de constituire 500 ron
nu desfasoara activitate pana la 31.12.2006
declaratie 101 depusa unde se reflecta pierderea de 500 ron
depun declaratie de inactivitate ca sa nu mai depun bilant
la 30.06.2007 se depune bilant
la 31.12.2007 nu accepta bilantul pt ca in bilant apar la solduri initiale si pe rulaje cheltuieli sume diferite de zero , (operatiunile de constituire a societatii)
cica daca nu am avut activitate pe ct de cheltuieli nu trebuie sa apara nimic
cica daca nu a desfasurat activitate toate cheltuielile din 2006 trebuiau inregistrate in 2007

vi se pare corect ? eu am mai avut doua situatii de genul asta anul trecut si nu am avut probleme la depunerea bilANTULUI



#327 mihavesa

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1623 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 25 May 2008 - 04:04 PM

eu am avut urmatorul caz : la 31 dec 2006 ca sa nu depun declaratia de inactivitate cu penalitati (am uitat sa o depun) am facut bilantul, doar capitalul social l-am trecut. Anul asta am facut in termen declaratia de inactivitate si am depus-o. A fost Ok ......

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 11 November 2008 - 12:30 AM
citare mesaj anterior




#328 andreea

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 580 Postari:
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Literatura, muzica, computere, masini....toate in egala masura.

Postat 25 May 2008 - 04:38 PM

Da, mi se pare normal sa se ajunga "ca afara". Eu, Expert nu ar trebui sa fac conta de la A la Z, nici sa stau sa calculez taxe si impozite, nici sa fac recrutari se personal, dosare de personal, etc.
Problema majora este faptul ca traim in Romania si legile se vor "mula" pe acest fapt. Zilele astea am vb cu un roman care traieste de vreo 20 de ani in Belgia si omul imi povestea cum isi tine singur contabilitatea firmei (am inteles ca e ceva de genul american: cheltuieli si venituri.....ceea ce e la mintea cocosului), dar are acces la inspector de FISC, care sta cu el cat e nevoie si de cate ori e nevoie, care ii calculeaza taxele si care-l ajuta sa nu se lase pacalit de nimeni. in romania nu se ofera nici o informatie celui ce-si infiinteaza o firma si toata lumea sare pe pers respectiva cu toptanul de amenzi ptr nedepunerea celor njpe mii de declaratii despre care nu stiu decat contabilii.
normal ca nu accept sa semnez un bilant daca nu ii verifioc contabilitatea din spate. citisem pe aici pe forum ca raspund 30 de ani pt orice hartie pe care o semnez. dupa cum am mai spus-o, fac TOTUL, ca sa-mi traiesc viata asa cum vreau eu, nu in spatele gratiilor. DA, mi-e frica. Si frica este un instrument bun ca sa ne ferim de prostii. Orice greseala am facut este remediabila prin corectarea unor inregistrari contabile sau prin depunerea unor rectificative. Nu poti sa nu gresesti deloc, ptr ca esti om, dar totul depinde de NATURA si MARIMEA greselii. Este o aberatie si un afront adus noua tuturor si meseriei noastre sa fim "descurcareti". prefer sa fac parte dintre "prosti" pentru ca iubesc soarele prea mult.



#329 sara49

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 17 Postari:

Postat 25 May 2008 - 09:35 PM

Fara suparare si cu tot respectul, ai inteles gresit termenul "descurcaret" folosit aici. crezi ca doreste cineva sa nu mai vada soarele? sau crezi ca daca un contabil este doar contabil si nu expert, inseamna ca nu stie contabilitate? sa fim seriosi,eu invat de la un contabil care nu este expert dar care este la zi cu legislatia,conturile,etc.. crezi ca daca acest domn contabil, care are o experienta vasta in domeniu dar nu este expert, nu face bilantul cum trebuie? mai mult ca sigur ca il face deoarece are experienta dar legislatia il obliga sa se "descurce" sa isi depuna bilanturile. daca dv. nu ati afi expert dar ati sti sa tineti o contabilitate foarte bine si vedeti ca statul roman va impune sa mergeti la un expert ptr. viza, expert care nu tine cont de experienta dv. si profita de faptul ca legea tine cu el si va cere si pa "mama" si pe "tata" ptr. o viza, cum v-ati simti? nu sunteti de vina nici dv. expertii si nici restul contabililor, de vina este sistemul. pacat ca ati format doua tabere care se cearta intre ele cand de fapt ar trebui sa fie unite. Stiti foarte bine ca patronii nu platesc cum trebuie si au pretentii mai mari decat trebuie si cu siguranta ca sunt experti care cer de la contabili o suma imensa ptr. viza iar de la patroni cer mult mai putin. ce sa intelegem de aici? va las pe dv. sa trageti concluzia.
fara suparare dar...acesta este realitatea in Romania! si cine are de castigat din aceasta dezbinare? tot pe dv. va las sa raspundeti.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 11 November 2008 - 12:31 AM
citare mesaj anterior




#330 monicuta11

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 26 May 2008 - 03:51 PM

Vezi postareamihast1, la May 24 2008, 09:14 AM, a spus:

firma infiintata in decembrie 2006
cheltuieli de constituire 500 ron
nu desfasoara activitate pana la 31.12.2006
declaratie 101 depusa unde se reflecta pierderea de 500 ron
depun declaratie de inactivitate ca sa nu mai depun bilant
la 30.06.2007 se depune bilant
la 31.12.2007 nu accepta bilantul pt ca in bilant apar la solduri initiale si pe rulaje cheltuieli sume diferite de zero , (operatiunile de constituire a societatii)
cica daca nu am avut activitate pe ct de cheltuieli nu trebuie sa apara nimic
cica daca nu a desfasurat activitate toate cheltuielile din 2006 trebuiau inregistrate in 2007

vi se pare corect ? eu am mai avut doua situatii de genul asta anul trecut si nu am avut probleme la depunerea bilANTULUI


Daca nu ai avut activitate trebuia toate cheltuielile pe 471 si veniturile pe 472 si atunci nu mai ai nici pierdere,in momentul in care ai activitate le transferi din 471 pe cheltuieli si 472 pe venituri. Eu asa am facut la firmele la care nu am avut activitate si am depus si bilantul fara probleme.



#331 Joy

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 44 Postari:

Postat 27 May 2008 - 08:36 AM

Buna, pe langa bilant(form 10.20.30.40) mai trebuie depus ceva la finante sau la registrul comertului? Am inteles ca mai trebuie raportul administratorului si hotararea AGA de acoperire a pierderii(firma are pierdere). Aveti cumva un model pentru cele 2 documente? multumesc.



#332 angelabiris

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 118 Postari:

Postat 27 May 2008 - 09:35 AM

note explicative,la registru si discheta
S.C. ………………. S.R.L. – …………
STR. ……………………….., NR. …..
JUDETUL ………., ROMANIA
NR. ….. / 01.01.2008



PROCES VERBAL AL ADUNARII GENERALE A ACTIONARILOR
Incheiat azi 01.01.2008




Adunarea Generala a Actionarilor S.C. “………………………” S.R.L., intrunita azi 01.01.2008, are pe ordinea de zi urmatoarele:
1. Hotararea modului de repartizare a profitului net pe anul 2007;
2. Aprobarea bilantului contabil si a contului de profit si pierdere pe anul 2007.
Asociatii:
- ………………………………
- ………………………………
- ……………………………….
au hotarat ca profitul inregistrat de societate pe anul 2007, in suma de ………………. lei sa fie repartizat pentru:
- alte rezerve – …………………
- ………………………………………
- ………………………………………

Adunarea Generala a Actionarilor a aprobat bilantul contabil si contul de profit si pierdere pe anul 2007.

In conformitate cu legislatia in vigoare si cu regulamentul de ordine interioara contabila al societatii, am procedat la inventarierea bunurilor ce fac parte din patrimonial societatii si am constatat ca acestea nu au fost instrainate pe parcursul anului financiar 2007. Odata cu aceste constatari s-a efectuat si inventarierea marfurilor aflate pe stoc, reiesind din aceasta ca datele scriptice inregistrate in contabilitatea societatii corespund cu constatarile faptice efectuate pe teren.
Avand in vedere aceasta analiza, consemnam faptul ca societatea comerciala isi va axa activitatea pe aceleasi domenii ca in trecut, din considerentul ca pe aceste domenii s-a inregistrat cea mai mare rata a profitului.




Asociati,
………………
S.C. ………………….S.R.L.
Adresa ......................
Nr.____ din __________







RAPORTUL ADMINISTRATORULUI




S.C. …………….. S.R.L., cu sediul in loc……………str. …………..nr……….judetul …………, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. ……………., avand cod unic de inregistrare …………….., a desfasurat in anul 2007 activitate de ……………….in domeniul ………….., realizand urmatorii indicatori:

- venituri totale …………………….
- cheltuieli totale …………………….
- profit brut/pierdere bruta …………………….
- impozit pe profit …………………….
- profit net/pierdere neta …………………….

Profitul net in suma de …………………, s-a propus sa fie repartizat pentru urmatoarele destinatii:

- rezerve legale ……………………..
- acoperirea pierderii contabile ……………………..
- dividende ……………………..
- alte reserve ……………………..

Pierderea contabila se propune a fi acoperita din urmatoarele surse:

- daca este cazul, daca nu scri, nu este cazul

La intocmirea situatiilor financiare anuale au fost respectate prevederile Legii contabilitatii nr.82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale O.M.F.P. nr.1752/2005, pentru aprobarea reglementarilor contabile conforme cu directivele europene, cu modificarile si completarile ulterioare.





ADMINISTRATOR,



#333 nopris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1575 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:A invata mai mult unii de la altii si a deveni mai priceputi si mai buni.

Postat 27 May 2008 - 09:40 AM

Vezi postareamonicuta11, la May 26 2008, 03:51 PM, a spus:

Vezi postareamihast1, la May 24 2008, 09:14 AM, a spus:

firma infiintata in decembrie 2006
cheltuieli de constituire 500 ron
nu desfasoara activitate pana la 31.12.2006
cica daca nu a desfasurat activitate toate cheltuielile din 2006 trebuiau inregistrate in 2007
Daca nu ai avut activitate trebuia toate cheltuielile pe 471 si veniturile pe 472 si atunci nu mai ai nici pierdere,in momentul in care ai activitate le transferi din 471 pe cheltuieli si 472 pe venituri. Eu asa am facut la firmele la care nu am avut activitate si am depus si bilantul fara probleme.
Cheltuielile de constituire se trec pe contul 201 (cheltuieli de constituire) pana in momentul inceperii activitatii. Venituri nu pot fi daca nu ai activitate decat eventual dobanda bancara. Eu as fi preluat extrasul din decembrie in ianuarie.
(Conform OMFP 1752/2005, actualizat, contul 471 se foloseste pentru "evidenta cheltuielilor efectuate in avans care urmeaza a se suporta esalonat pe cheltuieli, pe baza unui scadentar, in perioadele/exercitiile viitoare.")
Drumul catre fericire nu se afla in a face ceea ce iti place, ci in a-ti place ceea ce trebuie sa faci! (Sai Baba)



#334 Joy

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 44 Postari:

Postat 27 May 2008 - 11:27 AM

Daca am un singur asociat care e plecat din tara la Procesul verbal al asociatilor scriu in loc de adunarea...etc, subsemnatul...cutare? si pot semna in locul lui? Avand pierdere pot sa scriu ca se va acoperi din profitul urmatorilor 5 ani? sau nu scriu nimic? Iti multumesc mult Angela!



#335 angelabiris

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 118 Postari:

Postat 27 May 2008 - 07:53 PM

cu multa placere
la pierdere ar fi indicat sa spui ca se va recupera din profitul anilor urmatori.
e bine daca e asociat unic, sa scri cum spui tu.



#336 Joy

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 44 Postari:

Postat 27 May 2008 - 08:05 PM

:thumbup: Pot sa ii dau nr de inregistrare din luna mai? ca practic aproba bilantul dupa ce este gata, nu? I ti multumesc inca o data. Nu am mai facut hotararile astea niciodata si vreau sa fie bine.

Am facut asa. E ok?


PROCES VERBAL AL ASOCIATULUI UNIC
Incheiat azi .............




Subsemnatul___________, asociat unic al S.C. ____________S.R.L., cu sediul in ____________, am procedat la analizarea balantei de verificare si a bilantului contabil intocmite la 31 decembrie 2007. Din analiza facuta rezulta ca datele inscrise in acestea sunt corecte, drept pentru care am decis acoperirea pierderii contabile conform legislatiei in vigoare, din profitul anilor urmatori si aprobarea bilantului contabil si contul de profit si pierdere pe anul 2007.

Asociat,...

Aceasta postare a fost editata de Joy: 27 May 2008 - 08:06 PM




#337 angelabiris

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 118 Postari:

Postat 27 May 2008 - 08:36 PM

cred ca suna mai romaneste asa!

drept pentru care am decis ca, pierderea contabila se va recupera din profitul anilor urmatori.

numar da, chiar e indicat(mai), fi atent/atenta de cand e numarul, ca in termen de 15 zile de la aprobarea situatiilor, trebuiesc depuse la registru comertului.

bafta!!!



#338 Joy

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 44 Postari:

Postat 27 May 2008 - 08:39 PM

Sa fie!
Multumesc! :thumbup:



#339 marian_c

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 7 Postari:

Postat 09 June 2008 - 07:52 PM

Multe ineptii pe aici....Legea spune ca cei de la finante sunt obligati sa-ti preia bilantul chiar daca nu-i vizat de expert,urmand dupa termenul de depunere legal,sa te notifice ca nu-i certificat,dar nici pentru asta nu exista nici o sanctiune...Asa cum zicea si un coleg mai inainte, a aparut fenomenul parazitar care traieste pe sinarea noastra...Asta ar fi cecar,care stabileste taxe pt nimic , doar bilantul e generat de programul oficial al ministerului de finante,pe baza unei balante,care oricum nu-i intocmita de acel expert...Si programul nu permite listare daca nu-s corelatiile bune , asa ca pt ce vor astia bani ?



#340 mihast1

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 36 Postari:
  • Location:piatra neamt
  • Interests:info

Postat 02 August 2008 - 02:03 PM

Vezi postareamihast1, la May 24 2008, 10:14 AM, a spus:

firma infiintata in decembrie 2006
cheltuieli de constituire 500 ron
nu desfasoara activitate pana la 31.12.2006
declaratie 101 depusa unde se reflecta pierderea de 500 ron
depun declaratie de inactivitate ca sa nu mai depun bilant
la 30.06.2007 se depune bilant
la 31.12.2007 nu accepta bilantul pt ca in bilant apar la solduri initiale si pe rulaje cheltuieli sume diferite de zero , (operatiunile de constituire a societatii)
cica daca nu am avut activitate pe ct de cheltuieli nu trebuie sa apara nimic
cica daca nu a desfasurat activitate toate cheltuielile din 2006 trebuiau inregistrate in 2007

vi se pare corect ? eu am mai avut doua situatii de genul asta anul trecut si nu am avut probleme la depunerea bilANTULUI

pana la urma s-a rezolvat in felul urmator .

PENTRU FAPTUL CA ANTERIOR BILANTULUI LA 31.12.2007 ,FINANTELE IL PRIMISERA PE CEL LA DATA DE 30.06.2007 PRIN CARE SE DECLARAU NISTE SOLDURI INITIALE LA 2007 , NU PUTEAM SA MAI DEPUN BILANT CU SOLDURI INITIALE CORECTATE PT 2007 PENTRU CA NU MAI EXISTAU CORELATII IN BAZA LOR DE DATE . ASFEL MI-AU PRIMIT BILANTUL CU OBSERVATIA ''ALTA DATA SA NU SE MAI INTAMPLE'' . DECI DEPINDEM DE BUNAVOINTA LOR






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL