Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fonduri inceput firma - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Fonduri inceput firma


4 replies to this topic

#1 ancalorelei

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 39 Postari:
  • Location:bucuresti

Postat 10 January 2008 - 10:25 PM

Dupa infiintarea unei societati comerciale, cum se inregistreaza fondurile monetare care vor fi folosite pentru cheltuielile firmei (plati diversi furnizori inainte ca firma sa aiba vreun venit)?
Initial aportul de capitalul e stabilit la o suma anume, dar apoi voi dispune de sume de bani primite pentru functionarea firmei (echivalentul unui buget pentru cateva luni). Cum se inregistreaza aceste intrari de numerar - pe baza caror documente?



#2 (anisoara bobi)

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 73 Postari:

Postat 10 January 2008 - 10:37 PM

Vezi postareaancalorelei, la Jan 11 2008, 12:25 AM, a spus:

Dupa infiintarea unei societati comerciale, cum se inregistreaza fondurile monetare care vor fi folosite pentru cheltuielile firmei (plati diversi furnizori inainte ca firma sa aiba vreun venit)?
Initial aportul de capitalul e stabilit la o suma anume, dar apoi voi dispune de sume de bani primite pentru functionarea firmei (echivalentul unui buget pentru cateva luni). Cum se inregistreaza aceste intrari de numerar - pe baza caror documente?


intrarile de numerar in casierie - pe baza de chitanta reprezentand aport 5311=455 analitic asociat daca cumva ai mai multi asociati




#3 ancalorelei

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 39 Postari:
  • Location:bucuresti

Postat 10 January 2008 - 10:44 PM

Multumesc pentru raspunsul prompt!



#4 ancalorelei

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 39 Postari:
  • Location:bucuresti

Postat 11 January 2008 - 09:39 AM

Dar daca vor fi sume uriase, asociatii ar trebui sa le vireze prin banca, adica : 5121/5124=455. In acest caz exista nevoie de contract de imprumut (pentru sume mai mari de 10.000 eur) sau alte documente in baza carora imi vireaza acesti bani? Sau pur si simplu ii vireaza in cont?



#5 madalinab

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1733 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 31 March 2008 - 02:07 PM

Contract de imprumut ar fi bine sa existe indiferent de suma imprumutata. Cat despre sume mai mari de 10000euro sau echivalent in ron vezi discutiile pe marginea legii 656
Madalina






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL