Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Model decizie pentru reluarea activitatii dupa CIC - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Model decizie pentru reluarea activitatii dupa CIC

6 replies to this topic

#1 dicos

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 52 Postari:
  • Gender:Male

Postat 14 January 2008 - 10:51 AM

Am nevoie de un model de decizie pentru reluarea activitatii de catre salariata care a fost in concediu pentru crestere copil pana la 2 ani.
Multumesc.



#2 Otravitza

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 7 Postari:

Postat 20 January 2008 - 10:26 PM

Este identica cu decizia de incetare a unui contract, doar ca vei scrie reluarea activitatii incepand cu data de (cand a facut copilul 2 ani). Si din cate stiu eu trebuie si o decizie prin care inceteaza perioada de crestere a copilului.




#3 eliotys

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 118 Postari:
  • Gender:Female

Postat 29 July 2009 - 09:16 AM

Pun eu 2 modele de decizii daca iti mai sunt de ajutor:






Decizia

nr. ..... din .........................


......................, directorul institutiei.........................

- Văzând prevederile Hotărârii Guvernului României nr. 281/1993, ale Legii nr. 154/16 iulie 1998, a Metodologiei de aplicare a acesteia, aprobate prin Hotărârea Guvernului României nr. 749/ 23 oct. 1998 precum și prevederile Hotărârii Guvernului României nr. 125/ 1 martie 1999 (privind aplicarea Legii 154/'98 în instituțiile de cultură) și ale Codului Muncii (Legea nr. 53 /2003);

- Văzând prevederile Ordonantei nr 10/1.02.2008 privind nivelul salariilor de baza si al altor drepturi ale personalului bugetar salarizat potrivit prevederilor OUG 24/2000

- Văzând statul de funcții și organigrama aprobată pentru anul ...... prin Hotărârea Consiliului Județean nr. ...................;

- Văzând procesul verbal al comisiei de examinare - numita prin decizia directorială nr. .......... - având numarul de înregistrare .......

- În baza Hotărârii Consiliului Județean nr. ......./........- art. 2 privind numirea ca director;

decide:

ART. 1 Incepand cu data de ........ inceteaza suspendarea contractului de munca nr ......incheiat in data de .... al d-nei ..... si decizia nr ......... prin care s-a dispus suspendarea isi inceteaza valabilitatea; Incepand cu data de .............d-na .............. isi reia activitatea pe postul de ....... ocupat anterior

ART. 2 Salariul de bază fixat în urma evaluării candidatei de către comisia de examinare, corespunzătoare gradului/treptei profesionale și punctajului obținut, este de ....., la care se adauga urmatoarele:
[indent][indent]- indemnizatie de conducere ...............
- Spor CFP .......................................
- Spor vechime .................................
[/indent][/indent]
ART. 4 Prezenta poate fi contestată de cel vizat în termen de 30 de zile de la emiterea ei, contestația urmând a fi făcută în formă scrisă și înregistrată în registrul special al unității;

ART. 5 Prezenta dispoziție va fi dusă la îndeplinire de serviciul personal resurse umane, verificată de compartimentul financiar contabil al instituției și va fi urmărită de către director;

ART. 6 Un exemplar al prezentei va fi anexat la dosarul personal al d-nei ...........un exemplar va fi înmânat - sub semnătură – salariatei, iar un exemplar va rămâne la dosarul directorial.



Director,

si:

Decizia numărul ..... / ...- ...............-2009





.............................. directorul .................................


- Văzând prevederile Ordonantei Guvernului nr. 10/1 febr 2008 si ale Codului Muncii aprobat prin Legea 53/2003 cu modificările și completările ulterioare;
- Văzând cererea d-nei ................... având atribuit numărul de înregistrare ..../......................;
- În baza regulamentului de organizare și funcționare a institutiei, aprobat prin Hotărârea Consiliului Județean nr. ..../............;
- În baza Hotărârii Consiliului Județean nr. .................. privind numirea ca director;

DECIDE:

ART. 1 Se numeste comisia privind testarea cunostintelor profesionale ale d-nei ...... in scopul stabilirii salariului de baza in conformitate cu prevederile art 9, al1 din OG nr 10/1.02.2008 in urmatoarea componenta:

............................ presedinte

............................., membru

............................., membru

ART. 2 Se numeste d-na ........................ in functia de secretar al comisiei de examinare.

ART. 3 Comisia sus numita se va intruni in data de .............in vederea sustinerii examenului de testare a cunostintelor profesionale ale d-nei ............. si are urmatoarele atributii principale: consemneaza intr-un proces verbal modul de desfasurare al examinarii conf HG 125/1999, completeaza fisa de evaluare a performantelor profesionale individuale a d-nei ................ce sta la baza stabilirii salariului de baza al d-nei .....................; raspunde de buna desfasurare a examenului de testare a cunostintelor profesionale ale angajatului.

ART. 4 Compartimentul resurse umane salarizare va aduce la cunostinta membrilor comisiei sus numite si salariatei supuse examinarii prevederile prezentei decizii.



Director,


Precizez ca sunt decizii folosite intr-o institutie publica dar pot fi adaptate si pt o SC


Aceasta postare a fost editata de eliotys: 29 July 2009 - 09:19 AM




#4 ga8ri3la

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 14 September 2009 - 04:01 PM

Vezi postareaOtravitza, la Jan 20 2008, 11:26 PM, a spus:

Este identica cu decizia de incetare a unui contract, doar ca vei scrie reluarea activitatii incepand cu data de (cand a facut copilul 2 ani). Si din cate stiu eu trebuie si o decizie prin care inceteaza perioada de crestere a copilului.
Buna! Am si eu o intrebare.Sper sa ma ajutati. Daca o firma cu 20 de angajati sa spunem, se hotaraste sa faca o majorare salariala pt toti angajatii, este nevoie de act aditional.Si daca da, act aditional la ce?La contractele individuale?Pt ca nu exista un contract colectiv.Sau se face o decizie, in urma procesului verbal in care se mentioneaza negocierea.Si de cizia se trimite la ITM. Aveti cumva un model de genul?Multumesc mult



#5 ioana.d

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 175 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Alba Iulia

Postat 17 September 2009 - 10:03 AM

se poate face cate un act aditional pentru fiecare contr individual de munca sau o decizie cu lista de angajati si cu noul salariul.

Aceasta postare a fost editata de a.d.n.: 17 September 2009 - 10:06 AM




#6 MIKY2010

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 609 Postari:
  • Gender:Female

Postat 23 September 2009 - 08:39 AM

eu stiu asa: modificarea salariului se face printr-un act aditional la contractul individual de munca.
decizie de majorare a salariului folosesti doar atunci cand salariul se modifica printr-o HG.



#7 a.d.n.

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 537 Postari:
  • Gender:Female

Postat 23 September 2009 - 12:29 PM

E corect cum a spus MIKY.






Similar Topics Collapse

  Topic Forum Deschis de Statistici Ultima postare

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL