Am nevoie de ajutorul d-voastra legat un magazin online. Doresc sa stiu daca magazinele online (comert prin corespondenta sau comert electronic) au nevoie de casa de marcat. Exista si o exceptie http://www.avocatnet.ro/content/articles/i..._3.09.2007.html, insa doresc sa stiu daca am acoperire la un eventual control. Se poate intampla ca o persoana fizica sa ridice produsul de la sediul firmei si atunci ma gandesc ca aceasta exceptie cade.
Deasemeni, mai sunt interesata si de inregistrarile contabile pentru urmatoarea situatie: se trimite coletul catre client, i se face factura si chitanta in ziua x, insa banii efectiv intra in casa cand sunt adusi de curier, in ziua y. Iar acest lucru poate fi verificat foarte usor la un control, pe baza AWB-urilor emise de curier ( unul pentru cand ridica coletul si altul cand aduce rambursul) si astfel se inregistreaza un decalaj de cateva zile. Ce inregistrare contabila trebuie facuta intr-o astfel de situatie ? Se foloseste contul 461 ?
Si inca ceva, un astfel de magazin isi poate desfasura activitatea intr-un apartament de bloc si daca nu, care este legea referitoare la acest aspect.
Le multumesc anticipat tuturor celor care ar putea sa-mi dea o mana de ajutor!
O zi buna va doresc!