Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
factura...nu ma ocolita, va rog! - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


factura...nu ma ocolita, va rog!


6 replies to this topic

#1 corina.m.

    Membru junior

  • Nou venit
  • Pip
  • 12 Postari:

Postat 11 February 2008 - 10:30 PM

O societate cu domeniul de activitate comert cu ridicata primeste de la un furnizor o factura de marfa cu urmatoarele inscrisuri:
corpuri de iluminat, um-palet, buc-1, val- 2000 lei. Paletul respectiv continea lampi, candelabre, aplici. Intrebarea mea este cum inregistrez eu aceasta factura tinanad cont de faptul ca urmeaza sa vand acele produse .Nu imi dau seama cum o sa descarc gestiunea daca eu nu am pretul exact al produselor. Poate ma lamureste cineva. Mii de multumiri



#2 mioara.m

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 121 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 11 February 2008 - 11:30 PM

Parerea mea este sa iei legatura cu furnizorul pt. ca factura nu este corect intocmita.




#3 mari.a

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 68 Postari:

Postat 16 February 2008 - 11:31 PM

Vezi postareacorina.m., la Feb 11 2008, 10:30 PM, a spus:

O societate cu domeniul de activitate comert cu ridicata primeste de la un furnizor o factura de marfa cu urmatoarele inscrisuri:
corpuri de iluminat, um-palet, buc-1, val- 2000 lei. Paletul respectiv continea lampi, candelabre, aplici. Intrebarea mea este cum inregistrez eu aceasta factura tinanad cont de faptul ca urmeaza sa vand acele produse .Nu imi dau seama cum o sa descarc gestiunea daca eu nu am pretul exact al produselor. Poate ma lamureste cineva. Mii de multumiri

Factura trebuie refacuta, daca nu ai pretul exact al produsului, cum stabilesti adaosul? Pentru ca nu le vei vinde "in bloc" asa cum le-ai primit, nu?
Every thing happens for a reason.



#4 Iaro

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 423 Postari:

Postat 18 February 2008 - 08:32 PM

Daca le-ai cumparat "la Pachet", "vrac" trebuie sa le numeri, masori, cantaresti, etc. si apoi sa le stabilesti pretul de achizitie in functie de modalitatea in care doresti sa le comercializezi. Astfel daca un palet are valoarea de 2000 lei si contine produsele enumerate de tine sa spunem 20 de bucati atunci imparti 2000 lei la 20 de bucati si afli un pret mediu pe bucata! In functie de pretul mediu faci receptia produselor (pe bucati, ca asa doresti sa le vinzi) si stabilesti pretul de vanzare al acestora.
E cam acelasi lucru ca si Produsele Second-hnd, care vin pe factura la Kilogram si se vand la Bucata in magazinele respective. :cool:



#5 corina.m.

    Membru junior

  • Nou venit
  • Pip
  • 12 Postari:

Postat 21 February 2008 - 11:08 PM

Multumesc foarte mult pentru raspunsuri.



#6 nicoletacristi2007

    Membru junior

  • Nou venit
  • Pip
  • 10 Postari:

Postat 25 February 2008 - 08:22 PM

Am intalnit aceeasi situatie am avut 5000 bucati produse diferite o singura suma pe factura si le-am impartit pe categorii cu pret de achizitie aproximativ si preturi de vanzare diferite.
Vroiam sa intreb si eu in cazul in care primesti facturi pe seturi de produse si tu le vinzi la bucata si intr-un set sunt sa zicem 100 de bucati dar in acte nu este specificat nicaieri, este corect sa faci intrarea pe bucati. Cum justific cantitatea reala.



#7 GeForce

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 137 Postari:
  • Gender:Male

Postat 26 February 2008 - 12:52 PM

Receptia o poti face per total valoare asa cum rezulta din factura furnizorului sau pe unitatea de masura pe care le comercializezi. Atentie insa ca si pretul de intrare trebuie sa il faci tot pe unitatea de masura, iar in final sa iti corespunda cu valoarea de intrare a facturii!
Ex:
Deci daca ai un bax de polistiren, spre exemplu, la pretul de aprovizionare de 35 lei, iar in bax ai 10 bucati de placi de polisitren, atunci pretul de intrare al unei placi este de 3.5 lei. Si daca vinzi la bucata atunci faci NIR pe 10 bucati la pret unitar de 3.5 lei, rezultand in final 35 lei , exact asa cum a inscris furnizorul tau pe factura. :tongue:






Similar Topics Collapse

  Topic Forum Deschis de Statistici Ultima postare

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL