Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Schimbari in firma - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 2

Salt la continut


- - - - -

Schimbari in firma

administrator transfer
34 replies to this topic

#21 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 08 June 2010 - 08:32 AM

E corect. Nu influenteaza faptul ca aveti 10 salariati incepand cu 01.05.2010. CA 2009<100.000euro si fara achizitii intracomunitare presupun.



#22 mamadana

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 186 Postari:
  • Location:galati

Postat 08 June 2010 - 09:24 AM

Vezi postareamihaela_cva, la Jun 8 2010, 09:32 AM, a spus:

E corect. Nu influenteaza faptul ca aveti 10 salariati incepand cu 01.05.2010. CA 2009<100.000euro si fara achizitii intracomunitare presupun.


da, si fara achiz intracomunitare; multumesc mihaela cva :frusty:

daniela



#23 _toni

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 7 Postari:

Postat 04 February 2011 - 02:36 PM

Buna ziua, am si eu o intrebare, cat costa schimbarea domeniului principal de activitate? Multumesc anticipat.



#24 aNgelica pop

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 716 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:BAIA MARE
  • Interests:temei legal

Postat 04 February 2011 - 06:10 PM

Cum toate se schimba din ora in ora,cred ca trebuia sa pui intrebarea la ONRC..incearca.

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 04 February 2011 - 10:07 PM

"o vorba BUNA ,nu costa!
un zambet ,nici atat!"



#25 marra_2000

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 508 Postari:

Postat 04 February 2011 - 09:35 PM

eu am avut o firma, care in febr2010 a schimbat codul caen principal plus 2 coduri adaugate = 350 ron



#26 laur332004

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 12 March 2012 - 09:58 AM

Cu respect,as avea si eu o nelamurire :am o societate cu sediul social in Iasi si punctul de lucru in Vaslui si as vrea,daca se poate,fara sa schimb sediul social,sa fac platile lunare si actele contabile aferente la trezoreria vaslui,mentionez ca as dori sa schimb si contabilul deoarece imi este mai usor asa eu locuind permanent in Vaslui.Va multumesc anticipat



#27 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Global Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 14207 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 13 March 2012 - 02:55 PM

Dupa stiinta mea in aceasta speta, se poate face ce vrei tu daca iti schimbi domiciliul fiscal in Vaslui, la punctul de lucru.
Pentru persoanele juridice, domiciliul fiscal inseamna sediul social sau locul unde se exercita gestiunea administrativa si conducerea efectiva a afacerilor, in cazul in care acestea nu se realizeaza la sediul social declarat.

Domiciliul fiscal se inregistreaza la organul fiscal in toate cazurile in care acesta este diferit de domiciliul sau de sediul social.
Persoanele juridice vor trebui sa depuna cererea de inregistrare (decl. 050) impreuna cu copii dupa documentele care fac dovada detinerii legale a spatiului pentru domiciliul fiscal.
Cererea se depune la organul fiscal in a carui raza teritoriala urmeaza a se stabili domiciliul fiscal, dupa care acesta o va transmite organului fiscal in raza caruia contribuabilul a avut ultimul domiciliu fiscal, pentru a intocmi formalitatile de transfer al dosarului fiscal.
Dosarul fiscal se transmite in termen de maxim 30 de zile de la primirea cererii va fi insotit de certificatul de atestare fiscala precum si de fisa de evidenta pe platitor.
Organul fiscal din raza aferenta noului domiciliu fiscal va emite o decizie de inregistrare a noului domiciul fiscal la primirea dosarului fiscal. Data comunicarii deciziei este :
• data la care se realizeaza inregistrarea in registrul contribuabililor de la noul organ fiscal si
• radierea de la vechiul organ fiscal


Declaratia 050 se completează într-un singur exemplar (dar eu as face si o copie pe care sa o pastrez la firma, cu nr. de inreg. al admin. financ.)

Pt. contabil in Vaslui, uita-te aici : http://www.conta.ro/...ntabilitate.php

:smile:



#28 Silvia5

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 46 Postari:

Postat 24 February 2014 - 09:46 AM

buna ziua ,
va rog sa ne lamuriti intr-o problema
a decedat seful firmei
firma va continua activitatea cu sotia dansului
ce acte trebuiesc schimbate
va rog un raspuns urgent
va multumim



#29 kmkz

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 389 Postari:
  • Gender:Not Telling

Postat 24 February 2014 - 11:07 AM

Modificarile se opereaza la Registrul Comertului, in baza certificatului de mostenitor, obtinut la notar.
Problema este ca daca se face succesiunea, pot aparea si alti mostenitori, de exemplu copii minori. Acestia vor figura in noua firma ca asociati, dar deciziile lor privind conducerea societatii se vor lua in prezenta unui curator numit in conditiile legii.



#30 dorutu71

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 17 November 2015 - 06:48 PM

Buna seara .
As dori daca ma poate ajuta cineva cu un model de decizie asociat unic pt cooptarea latui asociat in cadrul unui SRL.
Va multumesc!



#31 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Global Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 14207 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 18 November 2015 - 01:44 PM

cooptarea se face prin cu marirea capitalului social sau prin cesiune de parti sociale ? ... ca nu-i acelasi lucru !

edit :
pt majorare capital social, ti-am atasat un model.
ai un model si pt. cesiune de parti sociale.



#32 octavlascar

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 27 February 2016 - 11:32 AM

Buna ziua,
Am cautat pe forum sa gasesc raspunsul la aceasta intrebare dar nu am gasit un topic relevant.
Am ales sa incep o firma noua cu un prieten si pentru ca momentan nu pot prelua conducerea acelei firme, avand si alta pe care doresc sa o suspend, am decis ca pentru o perioada limitata sa fie el administratorul doar in acte, dar investitiile si marfa eu o achizitionez.

Pentru a preveni orice fel de neclaritate sau situatie neprevazuta care ar putea sa apara cum ar fi : parasirea tarii, imbolnavire, deces ( Doamne fereste ) vreau sa facem o un document care sa specifice ca intr-o perioada limitata eu voi prelua ca administrator drepturile depline ale acelei firme incluzand materiale, mijloace fixe, mobile si marfuri.
As vrea sa stiu ce fel de document legal as putea sa fac ?

Multumesc,
Octav

Aceasta postare a fost editata de octavlascar: 27 February 2016 - 11:41 AM




#33 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Global Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 14207 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 27 February 2016 - 08:02 PM

Vezi postareaoctavlascar, la 27 February 2016 - 11:32 AM, a spus:

Buna ziua,
Am cautat pe forum sa gasesc raspunsul la aceasta intrebare dar nu am gasit un topic relevant.
N-ai gasit un topic relevant fiindca noi suntem forum de contabilitate si fiscalitate, NU unul juridic.
Ne mai bagam si la partea juridica daca am avut spete identice sau asemanatoare sau daca avem dubla specializare (contabila si juridica), altfel e f bine sa respectam diviziunea sociala a muncii (adica fiecare cu meseria lui).

1. DPV juridic, pt. a vedea cum se poate schimba administratorul unei societati comerciale eu am dat un google si am gasit multe link-uri.
In esenta, treaba nu e chiar simpla; trebuie schimbat actul constitutiv al SRL, act prin care a fost numit administrator celalalt asociat. Se emite o hotarare AGA in acest sens + alte documente.

Pt. toate detaliile vezi aici : http://www.onrc.ro/i...e-si-de-control
sau aici : http://pro-legal.ro/...rul-unei-firme/
sau aici : http://www.observato...ului-unei-firme

2. DPV contabil, ulterior schimbarii juridice a administratorului, vizata este doar partea de evidenta in scopuri de TVA si anume daca esti platitor de tva trebuie sa depui formularul 088 + sa faci o cerere de actualizare a inscrierii in ROI (daca esti inscris deja in ROI).



#34 octavlascar

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 02 March 2016 - 08:19 AM

Multumesc pentru informatii.

O zi buna,
Octav



#35 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Global Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 14207 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 02 March 2016 - 01:55 PM

cu drag si alta data ! :smile: daca ne pricepem ....






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL