Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Contabilite la AF - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Contabilite la AF


15 replies to this topic

#1 dita36

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 57 Postari:

Postat 25 March 2008 - 09:08 AM

Incep prin a spune ca am folosit butonul cautare dar nu am gasit nimic legat de contabilitatea la un AF
Din cate stiu contabilitatea se conduce in partida simpla, trebuie folosit ceva registru in care se trec toate incasarile si platile.Acest registru se poate tine si pe calculator intru-un excel, nu trebuie completat manual sau exista ceva program prin care se poate realiza acest lucru?
Daca poate cineva sa-mi dea mai multe lamuriri legate de contabilitatea unui AF si mai ales de felul in care se impoziteaza, la ce se calculeaza impozitul si cand se plateste



#2 aNgelica pop

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 716 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:BAIA MARE
  • Interests:temei legal

Postat 25 March 2008 - 09:49 AM

Registru care se tine se numeste REGISTRUL DE INCASARI SI PLATI.Eu tin acest registru intr-un program de contabilitate care imi permite acest lucru.La controalele avute nimeni nu mi-a obiectat nimic ca le tin in forma electronica...ar fi si culmea..in acest secol ..

"o vorba BUNA ,nu costa!
un zambet ,nici atat!"



#3 dita36

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 57 Postari:

Postat 25 March 2008 - 11:03 AM

Dar poti sa-mi spui ceva legat de impozitarea venitului unuI AF



#4 sorynyk

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 08 July 2009 - 02:24 PM

:sad: Mi-am deschis un magazin si mi-am facut intrepindere individuala ca asa am fost sfatuita ca ar i mai bine si mai avantajos. Imi puteti spune care sunt actele necesare care trebuiesc depuse si ce inseamna de fapt acea contabilitate in partida simpla. E mai avantajos sa ma angajez singura sau sa-mi platesc darile la stat separat?

Multumesc anticipat!

Aceasta postare a fost editata de sorynyk: 08 July 2009 - 02:25 PM




#5 danyR

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 42 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Iasi

Postat 10 August 2009 - 10:53 AM

Din ce stiu eu la intreprinderea individuala tu ca titular al intreprinderii nu te poti angaja, dar poti avea alti angajati cu carte de munca inregistrati la ITM. legat de contabilitatea in partida simpla si eu sunt interesata cum se tine....se fac inregistrari contabile? sau doar se completeaza formularele necesare si atat? poate cineva care stie sa ne lamureasca va rugam....



#6 claudiaionela

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 319 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:PITESTI

Postat 10 August 2009 - 08:06 PM

Int.individuala fuctioneza din punct de vedere contabil ca si PF, singura deosebire este faptul ca poti angaja personal la I.I., iar la PF nu.



#7 fety

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 11 December 2009 - 10:10 PM

Buna ziua.La o intreprindere familiala unul dintre membri asociati a fost inlocuit in luna august.(cif -ul ramane la fel )
1. In registru de incasari si plati continui cu total sume obtinute pana in luna august sau incep de la zero ?
2. Trebuie sa depun doua declaratii 204 ( declaratie de venit pentru asociatii fara personalitate juridica )?- cate una pentru fiecare configuratie ?



#8 corpus

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 267 Postari:

Postat 13 December 2009 - 08:43 PM

Sunteti sigur ca trebuie sa depuneti 204 ? reprzentati o asociere intre persoane fizice sau pf si pers. juridicae si aveti si statut de microintreprindere ? ati mai depus vreodata de la debutul activitatii dvs, aceasta declaratie ? sau sunteti o Intr.familiala definita de OG 44 (transformata din Asociatie Familiala)

Aceasta postare a fost editata de corpus: 13 December 2009 - 08:50 PM




#9 darla2203

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 71 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Hunedoara

Postat 22 June 2010 - 07:33 AM

Buna ziua.As vrea sa preiau contabilitatea unei intreprinferi familiale cu act de comert cu amanuntul care are 2 puncte de lucru in acelasi oras.La unul dintre pct. de lucru sunt actionari fiiul si nora titularului care au domiciliul in alt judet.am citit legea 300/2004 si oug 44/2008 dar tot am niste lacune de genul
1, ce implica faptul ca ei au domiciliul in alt judet (trebuie sa depuna decl la finante in jud lor de domiciliu?)
2, am nevoie de 2 registre de incasari si plati (care mai trebuie obligatoriu duse la adm financiara pt snuruit) pt fiecare din pct de lucru sau centralizez toate incasarile intr-un singur registru?
3, am gasit in ord 1040/2004 modele de documente necesare dar avand in vedere specificul activitatii nu ar trebui sa am 2 rapoarte de gestiune zilnice pt fiecare pct de lucru?
4, declaratia de venit pt actionarii care sunt din alt judet se va duce al adm financiara din judetul lor?
V-as fi foarte recunoascatoare daca m-ati lumina in aceasta privinta.Va multumesc anticipat si astept cu nerabdare rasp. dvs.o zi buna tuturor!
DARLA2203



#10 darla2203

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 71 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Hunedoara

Postat 22 June 2010 - 11:07 AM

oare chiar nu e nimeni care s-a ivit cu situatiile astea si ma poate ajuta?va rog mult... multumesc!
DARLA2203



#11 alex paul

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 22 June 2010 - 05:26 PM

Declaratiile de venit ale actionarilor se depun in orasul unde este inregistrata intreprinderea individuala
daca este o singura intreprindere individuala ,va exista un singur rg.de incasari si plati,care va fi vizat de Adm.Fin. din orasul respectiv.
Vor exista 2 rapoarte de gestiune pentru fiecare punct de lucru in parte.
Oricum ,va sfatuiesc sa mergeti sa inregistrati reg.de incasari si plati si sa discutati cu inspectorul respectiv tot ce nu stiti.



#12 emiliacrstn

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 16 Postari:

Postat 26 June 2010 - 09:03 AM

2 puncte de lucru deci 2 rapoarte de gestiune zilnice cate unul pentru fiecare punct de lucru pentru ca sunt 2 gestiuni, un singur registru de incasari si plati, 2 registre de casa, 2 registre unice de control, 2 nir-uri, 2 case de marcat
Declaratiile se depun la finantele unde intreprinderea isi are sediu chiar daca sunt din alt judet membrii dar declaratiile la casa de sanatate se depun acolo de unde apartin ei



#13 Ig_Maria

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 7 Postari:

Postat 24 August 2010 - 01:50 PM

Buna ziua! Va rog sa ma ajutati cu o problema! Pentru intreprinderile familiale se depun declaratiile cf ONG 58/2010? Va multumesc!



#14 Ig_Maria

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 7 Postari:

Postat 26 August 2010 - 11:48 AM

Se pare ca nu ma poate ajuta nimeni....?



#15 TM

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 36 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Moreni
  • Interests:sa invatam, sa aflam noutati

Postat 27 August 2010 - 09:18 AM

Si eu am aceeasi problema . Ne incadram cu II conform noilor norme sau ramanem la vechile contracte cu casa de pensii si sanatate?
TM



#16 tomsavasile

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 27 August 2010 - 09:59 AM

Vezi postareaIg_Maria, la Aug 24 2010, 02:50 PM, a spus:

Buna ziua! Va rog sa ma ajutati cu o problema! Pentru intreprinderile familiale se depun declaratiile cf ONG 58/2010? Va multumesc!

M-am interesat si eu la casa de pensii si mi s-a spus ca da, chiar daca cineva este angajat al unei societati comerciale oarecare. Problema nu ar fi asa de grava, dar sunt foarte, foarte multe situatii particulare si toate trebuie vazute in particular.

Sunt cazuri ca unii au avut angajati pe itreprinderi individuale dupa care platesc contributii la fel ca o firma adica 31.5% si totusi li s-a spus ca vor plati si 10.5%.
Pe de alta parte daca nu ai relizat venituri depui o notificare semnata si scanata si ot trimiti pe mail la casa de pensii unde apartii. Cel mai adesea raspusurile au fost ca: da trebuiesc depuse declaratii, chiar daca nu ai avut venituri. Insa eu spun sa nu ne grabim ca termenul s/a prelungit pana in 25 septembrie pana se vor mai limpezi apele tulburi. Odata platiti niste bani, nu stiu daca ii mai primesti inapoi daca nu trebuia sa/i platesti.
Sa stiti ca mare lucru nu este numai ca nu este o informare clara a populatiei si este o mare confuzie. Odata stabilit totul nu va fi asa negru cum pare.






Similar Topics Collapse

  Topic Forum Deschis de Statistici Ultima postare

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL