Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
casa de marcat la pct de lucru - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


casa de marcat la pct de lucru


26 replies to this topic

#1 mona moldovan

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 26 March 2008 - 12:59 PM

Buna,
Imi spune si mie cineva ce se intampla cu casa de marcat, ce trebuie sa fac cu ea in situatia in care vreau sa desfiintez punctul de lucru, sa ma opresc cu activitatea si sa suspent activitatea firmei.
Multumesc mult

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 16 May 2010 - 12:09 PM




#2 b_m_c

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 17 Postari:
  • Gender:Male

Postat 26 March 2008 - 03:07 PM

Tocmai am inchis un punct de lucru si implicit a trebuit sa inchid si casa de marcat. Trebuie sa faci o adresa la Amninistratia Financiara prin care sa soliciti anularea numarului fiscal al casei de marcat cu seria ... si nr. ...., marca ...., din punctul de lucru sau sediul secundar aferent inchiderii activitatii. Mergi la AFP de sector cu dosarul casei de marcat care trebuie sa cuprinda:
1. Declaratia de instalare;
2. Adresa de la Agentia Nationala de Administrare Fisacal:
3. Cererea de care ti-am spus mai sus:
4. Cartea de interventii"
5. Registrul special al casei de marcat:

Dupa ce inregistrezi cererea la registratura, o depui la serviciul " Case de Marcat " din incinta AFP de sector, impreuna cu memoria casei de marcat, dupa care ti-i se elibereaza un proces - verbal. Memoria casei de marcat ar trebui sa o scoata firma de la care ai achizitionat casa de marcat.

Este OK? :pullhair:




#3 mona moldovan

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 26 March 2008 - 09:13 PM

Merci tare mult b m c, chiar nu ma asteptam sa primesc raspuns asa de repede. Acum mi-e clar ce trebuie sa fac. Casa de marcat pot sa o vand apoi, nu?

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 30 September 2008 - 09:39 PM




#4 tora

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 31 Postari:
  • Location:bucuresti

Postat 08 July 2008 - 08:20 AM

Am uitat sa scot zetul pe 30.06.2008 , de fapt nu eu, fetele, l-au scos doar pe 01.07.2008, exista vreo optiune la casa de marcat, sa il scot acum pe 30.06.2008?
Va rog mult de tot, cine s-a mai intalnit cu aceasta situatie. :frusty:



#5 catalina tgv

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 7 Postari:

Postat 25 August 2008 - 02:24 PM

Vezi postareamadalinab, la Aug 25 2008, 01:22 PM, a spus:

post 181066
Multumesc pentru raspuns!

Iar cealalta problema, (daca sunt nevoita sa dechid casa de marcat zilnic, chiar daca, asa cum am precizat mai sus avem o frecventa redusa in a vinde persoanelor fizice) cum o pot rezolva? Multumesc anticipat!

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 25 August 2008 - 06:52 PM
mesaj mutat in sectiunea potrivita




#6 rentz2000

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 117 Postari:

Postat 12 September 2009 - 05:35 PM

Buna ziua,

Pentru 2 puncte de lucru ale aceiasi societati dar cu domenii de activitate diferite trebuies 2 case de marcat ?
Sau se poate folosi aceiasi casa ?

Multumesc,



#7 butelie

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 188 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Slatina
  • Interests:timpul liber

Postat 12 September 2009 - 06:37 PM

Obligatoriu 2 case de marcat si 2 registre unice de control !



#8 mirela felicia

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 5 Postari:

Postat 14 October 2009 - 09:59 AM

Vezi postareabutelie, la Sep 12 2009, 07:37 PM, a spus:

Obligatoriu 2 case de marcat si 2 registre unice de control !
CARE COD FISCAL SE TRECE PE BONUL DE CASA ?



#9 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 October 2009 - 06:28 PM

Codul fiscal al firmei.
daca aveti cod fiscal separat pentru punctele de lucru atunci se trece codul fiscal al punctului de lucru.
si va rog sa nu mai scrieti integral cu majuscule ( e ca si cum a-ti tipa la noi )



#10 Black Daniel

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 16 October 2009 - 10:47 PM

Buna tuturor,
Am un PFA cu domeniul de activitate comert cu amanuntul, inregistrat cu punct de lucru la sediul social. Am si casa de marcat fiscalizata pe punctul de lucru.
As vrea sa imi deschid un al doilea punct de lucru si sa inchid activitatea pe primul, aici ramanand numai sediul social. Motivul este vadul comercial.
Cum ar trebui sa procedez in acest caz pentru a nu fi nevoit sa imi cumpar o a doua casa de marcat ?
Ce proceduri administrative trebuie indeplinite pentru a refiscaliza casa de marcat pe al doilea punct ?

Va multumesc anticipat pentru informatii.



#11 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 October 2009 - 08:18 AM

Se merge la Administratia Financiara se defiscalizeaza casa de marcat de pe primul punct de lucru si se fiscalizeaza pe al doilea punct de lucru.



#12 genegene

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 6 Postari:

Postat 19 October 2009 - 01:41 PM

Intr-un spatiu comercial intentionam functionarea prin asociere in participatiune o SC si o PFA (prestari servicii frizerie/coafura). Cum ar fi corect sa procedam cu casa de marcat :
1. o casa de marcat, apartinand SC, in care se inregistreaza toate incasarile din punctul de lucru
2. cate o casa de marcat , atat pt SC cat si pt PFA, iar fiecare isi inregistreaza veniturile separat ? Spatiul comercial poate fi inchiriat ori numai de SC, ori amandoua la un loc. Cum ar fi mai potrivit ( si legal) ?



#13 DENISA GRIGORITA

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 641 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:GALATI
  • Interests:INFORMARE

Postat 22 October 2009 - 10:22 PM

Intai de toate studiaza ,,asocierea in participatiune" si apoi... mai intrebi.
%%%




***



#14 avdia

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 194 Postari:
  • Gender:Female

Postat 21 September 2010 - 08:33 AM

Vezi postareaFlorin_76, la Oct 17 2009, 09:18 AM, a spus:

Se merge la Administratia Financiara se defiscalizeaza casa de marcat de pe primul punct de lucru si se fiscalizeaza pe al doilea punct de lucru.


Buna ziua!

Observ ca raspunsul este din 2009, de aceea va rog sa-mi spuneti daca este inca valabil. Am urmatoarea situatie: am avut casa de marcat pt sediu social (acolo mi-am desfasurat activitatea trei ani) si acum am si punct de lucru(nu mai am activitate la sediu social , ci doar la punctul de lucru) , trebuie schimbata memoria?
Dupa raspunsul de sus cred ca da, dar as vrea o confirmare ca este valabil si acum in 2010.

Multumesc anticipat!



#15 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 September 2010 - 01:15 PM

Pt. Avdia

Da, procedura a ramas aceeasi ca anul trecut.



#16 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 01 August 2011 - 04:04 PM

in per. cat casa de marcat este in proceduri de refiscalizare ca urmare a schimbarii punctului de lucru, pot emite chit. si factura pers. fizice pt. serviciile prestate la pct. nou de lucru ??
e vb de cateva zile :smile:



#17 Lexiroxi

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2080 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Timisoara

Postat 01 August 2011 - 10:09 PM

Inregistreaza tranzactiile din aceasta perioada in Registrul special mentionat de Norma metodologica nr. (r1) din 18/04/2003, republicata in MO 348 din 25/04/2005 pentru aplicarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 28/1999 privind obligatia agentilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale
Art. 6. (2) Pana la repunerea in functiune a aparatului defect, utilizatorii, cu exceptia taximetristilor, inregistreaza tranzactiile efectuate in aceasta perioada intr-un registru, denumit in continuare registru special, care se completeaza fara stersaturi sau fara spatii neutilizate.
Art. 7. - (1) Pana la repunerea in functiune a aparatului defect, utilizatorii, cu exceptia caselor de schimb valutar, elibereaza clientilor, la cererea acestora, facturi fiscale, in conditiile prevazute de Legea nr. 571/2003, cu modificarile si completarile ulterioare.

Aceasta postare a fost editata de Lexiroxi: 01 August 2011 - 10:11 PM




#18 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 02 August 2011 - 09:55 AM

multumesc mult, Lexiroxi !!

in afara de factura, va trebui sa le eliberez si chitanta, clientul va solicita acest document fara nici o discutie fiindca il intereseaza mai mult documentul de plata decat factura.
spun asta pt. ca sunt relativ putine cazurile in care pers. fizice solicita factura, BF fiindu-le de ajuns tocmai pt ca dovedeste si plata serviciului primit.

deci, eu m-am gandit sa emita, fiecarui client, fact. + chit. in toata aceasta per. (e vb de o clinica medicala, estimam in jur de 70 clienti in aceasta saptamana).
in reg. respectiv vom trece tranzactiile efectuate zilnic, ele se vor regasi si in documentele emise clientului - pe acestea le voi contabiliza (adica fact. + ch.)
le-am conceput fact. + ch. pe o singura coala A4, se va genera in 2 ex. (cu antet/logo)si gata !

ma intreb ce se intampla la un magazin daca li se defecteaza casa de marcat, acolo ar fi jale sa emita fact si chit. pt fiecare client :sad: , chiar si scrisul in registrul special e f dificil intr-un flux continuu de clienti ... ce D-zeu faci in sit. asta ?? :smile: inchizi magazinul ??



#19 Gregor Samsa

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 10 Postari:

Postat 04 January 2012 - 10:40 AM

Buna ziua,

Am cumparat o casa de marcat pentru intreprinderea mea individuala si firma vanzatoare mi-a fiscalizat-o la Finante. I-am dat omului toate actele întreprinderii, emise de Registrul Comertului, sa isi aleaga, ca pentru mine erau oricum in pasareasca. Omul a gasit un certificat constatator, cu ala a rezolvat totul, trecand pe casa de marcat, pe baza certificatului constatator, pe care scrie ca activitatile se desfasoara "la beneficiar și/sau in afara sediilor proprii" că am "punct de lucru mobil". Ca urmare, pe bonurile emise de casa scrie "P L MOBIL".
Acum am frunzarit iar actele si am vazut ca de fapt am doua certificate constatatoare, unul pe care scrie ca activitatile se desfasoara "la beneficiar și/sau in afara sediilor proprii" si altul pe care scrie ca se desfasoara "la sediul profesional, adresa cutare si cutare". Pe al doilea omul de la firma de case de marcat nu l-a vazut si nu l-a luat in considerare.
Intrebarea e daca e ok sa ramana casa de marcat asa, cu punct de lucru mobil, sau trebuie modificata, avand in vedere cele doua certificate constatatoare. Daca trebuie modificata, ce ar trebui trecut, si pl mobil si sediu sau doar sediu? Poate, totusi, sa ramana asa cum e?
Mentionez ca deja am emis niste bonuri pe care scrie P L MOBIL.
Multumesc anticipat pentru raspunsuri.



#20 cory1980

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 88 Postari:

Postat 01 March 2012 - 10:18 AM

Buna ziua
La un punct de lucru, unde pana acum se desfasura doar activitatea de vanzare tamplarie (avand si casa de marcat), acum patronul a organizat un spatiu pentru vanzare papetarie. Este ok daca foloseste aceeasi casa de marcat pentru ambele activitati, dar isi organizeaza doua gestiuni distincte (una papetarie, una tamplarie)? Ca sa fiu mai clara, sa aiba un singur registru de casa, dar rapoarte zilnice de gestiune diferite, pentru fiecare activitate (si binenteles, analitice distincte pentru marfurile ce trec prin fiecare dintre cele doua gestiuni)?
Va multumesc






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL