Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
fisa postului - CONTROLOR DE CALITATE, DIRECTOR DE PRODUCTIE - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


- - - - -

fisa postului - CONTROLOR DE CALITATE, DIRECTOR DE PRODUCTIE

1 reply to this topic

#1 kinder pingu

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 25 January 2008 - 01:17 PM

Vezi postareavtudose, la Jan 18 2008, 11:25 PM, a spus:

SUNT IN CAUTAREA A 2 FISE DE POST:
1. DIRECTOR DE PRODUCTIE
2. CONTROLOR DE CALITATE

ARE CINEVA?

MULTUMESC ANTICIPAT

Poate te ajuta, eu pe asta o am.



Am uitat!
Am si de Director de Productie

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de MIKY2010: 17 June 2008 - 08:38 AM




#2 (anisoara bobi)

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 73 Postari:

Postat 04 February 2008 - 10:05 AM

Vezi postareavtudose, la Jan 19 2008, 01:25 AM, a spus:

SUNT IN CAUTAREA A 2 FISE DE POST:
1. DIRECTOR DE PRODUCTIE
2. CONTROLOR DE CALITATE

ARE CINEVA?

MULTUMESC ANTICIPAT

Denumirea postului: Controlor de calitate
Relații ierarhice: se subordonează șefului de departament
Relații funcționale: cu personalul de conducere și execuție din secțiile/departamentele: tehnic,
producție, resurse umane, aprovizionare, proiectare - pentru identificarea și
remedierea deficiențelor privind calitatea proceselor și produselor
Scopul postului: monitorizarea conformității produselor cu cerințele de calitate, asigurându-se că acestea îndeplinesc standardele de calitate și siguranță.
Atribuțiile principale și sarcinile specifice:
? Efectuarea controlului calității proiectării
- verificarea documentației specifice acestei etape (schițe de produse, fișe de mostrare, fișe tehnice de produs, fișe tehnologice de produs)
? Realizarea controlului calității procesului tehnologic:
- verificarea nivelul tehnic al utilajelor, modului de organizare, gradului de calificare și competență profesională a personalului implicat;
- supravegherea atentă a proceselor de fabricație în vederea depistării defectelor și ținerii sub control a procentului de produse cu neconformități.
? Controlul calității produselor (analiza calității materiilor prime, materiilor auxiliare, semifabricatelor și produselor finite în laborator)
- efectuează determinările de laborator interfazice și finale
- interpretează rezultatelor obținute
- analizarea valorilor obținute
- întocmirea fișei de constatare a defectelor
? Întocmirea rapoartelor privind calitatea procesului și produsului
- evidențiază tipurile de defecte, cauzele acestora, remedierile și personalul responsabil
? Cooperează pentru îmbunătățirea calității:
- propunerea măsurilor de remediere
- alocarea de sarcini personalului responsabil;
- urmărirea modului de remediere a deficiențelor.
? Realizează controlul statistic al calității:
- înregistrarea rezultatelor controlului de calitate;
- centralizarea valorilor determinate
- aplicarea diferitelor tehnici pentru identificarea fazelor și locurilor de muncă la care se realizează neconformități și defecte( calcularea abaterilor cu frecvență mare - urmărirea defectelor pe tipuri de produs și prezentarea acestora sub formă grafică)

Atribuții privind respectarea normelor de sănătate și securitate în muncă, de prevenire și stingere a incendiilor:
- însușirea și aplicarea corectă a legislației, normelor generale și specifice de sănătate și securitate în muncă și a diferitelor proceduri în conformitate cu specificul locului de muncă;
- participarea la instruirea periodică privind sănătatea și securitatea în muncă, prevenirea și stingerea incendiilor;
- desfășurarea activității la locul de muncă respectând normele de sănătate și securitate în muncă, normele P.S.I, regulile de sănătate și igienă individuală la locul de muncă;
- utilizarea utilajelor de lucru cu respectarea instrucțiunilor de folosire și a normelor specifice de securitate a muncii;
- utilizarea, întreținerea, păstrarea și depozitarea echipamentului de protecție în conformitate cu procedurile specifice locului de muncă;
- cunoașterea factorilor de risc și a bolilor profesionale specifice locului de muncă;
- identificarea pericolelor care apar la locul de muncă și raportarea acestor pericole persoanei competente să ia măsuri, conform procedurilor specifice locului de muncă;
- acordarea primului ajutor rapid și corect în conformitate cu tipul accidentului produs;
- respectă procedurile de urgență și de evacuare: semnalează eventualele accidente prin contactarea cu promptitudine a persoanelor din serviciile abilitate, conform procedurilor specifice; contactează serviciile de urgență corespunzătoare în cazul unui accident
semnalat; cunoaște și aplică procedurile de urgență și evacuare, atunci când este nevoie; utilizează echipamentul de intervenție conform normelor de securitate și sănătate în muncă și a normelor P.S.I.; respectă întocmai planul de evacuare a fabricii în caz de urgență.
Responsabilitățile postului:
Legat de activitățile specifice, răspunde de:
- verificarea nivelurilor caracteristicilor de calitate și a corespondenței acestora cu standardele stabilite;
- identificarea deficiențelor de calitate și a măsurilor de remediere a acestora;
- corectitudinea datelor raportate.
Legat de disciplina muncii, răspunde de :
- îmbunătățirea permanentă a pregătirii sale profesionale și de specialitate;
- păstrarea confidențialității informațiilor și a documentelor legate de firmă;
- păstrarea în bune condiții a echipamentelor alocate și utilizarea resurselor existente exclusiv în interesul firmei;
- respectă prevederile normativelor interne și procedurile de lucru privitoare la postul său;
- respectă normele de sănătate, securitate și igienă în muncă, normele de prevenire și stingere a incendiilor și acțiune în caz de urgență, normele de protecție a mediului înconjurător;
- utilizarea, păstrarea și întreținerea echipamentelor de protecție și a echipamentelor de
intervenție în caz de urgență.

Autoritatea postului:
- întocmește rapoarte de calitate, propune măsuri de remediere și alocă sarcini personalului;
- utilizează materiale și instrumente specifice puse la dispoziție de firmă: (aparate de laborator- ex. : dinamometru, torsiometru, balanță electronică, etc)

Condițiile de muncă:
Munca se desfășoară în ateliere de croitorie/ în fabrici de confecții.
Munca se desfășoară în ture.
Manevrele se execută manual și / sau automatizat, individual/ în echipă.
Mediul de lucru este poluat fonic.

Specificațiile postului:
? Nivel de studii: medii sau superioare de specialitate
? Cursuri de pregătire: standarde de calitate ISO
? Experiență
- în specialitate: 1 an
- pe post: minim 1 an pe post asemănător
? Cunoștințe necesare:
a) specifice domeniului de lucru:
- Cunoașterea tehnicilor și metodelor de măsurare și control specifice pentru determinarea caracteristicilor produselor textile și proceselor tehnologice: determinarea torsiunii firelor, densității de lungime, rezistenței la tracțiune, masei, greutății, grosimii materialelor textile, rezistenței la frecare, calcularea abaterilor cu frecvență mare, etc.
- Cunoașterea standardelor naționale/internaționale privind calitatea, adoptate de modelul de management al calității în organizație.
b) în domeniul sănătății și securității în muncă:
- legislația generală și specifică privind: sănătatea și securitatea în muncă, prevenirea și stingerea incendiilor, regulile de sănătate și igienă specifice locului de muncă;
- simbolurile de avertizare a pericolelor la locul de muncă;
- echipamentul de protecție specific;
- echipamentul de stingere a incendiilor;
- planul de evacuare al atelierului, fabricii;
- procedurile de urgență, de prim ajutor și de evacuare.

? Aptitudini și deprinderi necesare :
- îndemânare, precizie și rigurozitate în efectuarea operațiilor specifice;
- capacitate de analiză și sinteză;
- atenție deosebită în analizarea detaliilor;
- comunicare interactivă la locul de muncă;
- planificare și organizare a operațiilor și activităților;
- capacitate de a evalua și de a lua decizii;
- redactarea documentelor specifice

? Cerințe pentru exercitare:
- inteligență de nivel superior;
- capacitate de a lucra cu oamenii;
- rezistență la stres

Prezentul document se constituie în anexa la contractul individual de muncă și a fost întocmit în 3 (trei) exemplare originale, unul pentru salariat, unul pentru dosarul său de personal și unul pentru Inspectoratul Teritorial de Muncă al Mun./Jud. ..............................

Aprobat,
Director General Titular de post DRU Director Departament
Data Data Data Data

Aceasta postare a fost editata de MIKY2010: 17 June 2008 - 08:38 AM







Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL