Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
model structura caiet de practica - anul II - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


model structura caiet de practica - anul II


  • Nu puteti replica pe acest topic
No replies to this topic

#1 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 06 March 2012 - 02:54 PM

:biggrin: va propun urmatoarea structura a caietului de practica anul II si va AVERTIZEZ ca voi sanctiona, in continuare, cu blocarea contului (chiar a IP-ului) orice cerere de copiere/vanzare a acestor caiete gata completate, adica va mananc cu fulgi cu tot daca practicati "livrarea" lor de-a gata prin portalul conta.ro, in loc sa vi le faceti prin efort propriu.

dragilor,
pe acesta structura se poate intocmi un bun caiet de practica + ca ramaneti si cu ceva cunostinte contabile teoretice si practice - cu conditia sa faceti efectiv acesta practica la vreo firma / sa fie cineva dispus sa va arate / invete / predea cele necesare.

CAIET DE PRACTICA ANUL II

PRACTICA EFECTUATA LA FIRMA SC X SRL, IN PERIOADA ........
INDRUMATOR : DL. / D-NA CONTABIL (SEF) / DIRECTOR ECONOMIC / .....

1. Prezentarea generala a activitatii ce se desfasoara in biroul de contabilitate al SC X SRL
2. Dotarea materiala a biroului : aparatura, mobilier, birotica
3. Personalul existent si atributiile sale de serviciu (prezentare succinta)
4. Documente contabile comune pe economie folosite (baza legala + un set minim necompletat – adica modele de documente, cum ar fi factura, chitanta, registru de casa, dispozitie de plata/incasare, ordin de plata bancar, fisa cont, balanta de verificare, stat de plata salarii, fisa de magazie …)
5. Prezentarea modului de completare a acestor documente, personalizat pt firma SC X SRL (elementele obligatorii pe care trebuie sa le contina), cu evidentierea diferentelor fata de modelul dat in legislatie (daca este cazul).
6. Prezentarea cotelor de impozite, taxe si contributii de baza : impozit profit / impozit venituri microintreprinderi, impozit salarii, deduceri personale salariale, contributii salariale, TVA …
7. Prezentarea inregistrarilor contabile cele mai uzitate in SC X SRL, cu explicarea conturilor contabile folosite, ca de exemplu : achizitii marfa si /sau servicii, vanzare marfa si / sau servicii, salarii, inchideri TVA, inchideri venituri si cheltuieli, calcul impozit profit …
8. Inregistrarea efectiva a fiecarei operatiuni contabile prezentate anterior, utilizand programul de contabilitate ... (ce program folosesc ei), cu generarea documentelor contabile aferente.


Toate aceste prezentari teoretice si documente contabile, indosariate frumos, reprezinta caietul vostru de practica !
Mult succes ! :biggrin:



  • Nu puteti replica pe acest topic




Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL