Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
cum se acorda tichetele de masa? - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


cum se acorda tichetele de masa?


3 replies to this topic

#1 alexutzaP

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 20 Postari:

Postat 06 May 2008 - 06:27 PM

Buna,
Am si eu o intrebare:
La firma care am lucrat tichetele le dadeam cu o luna inainte,expertul contabil mi-a spus ca asa cere legea,e drept ca nu am verificat,acum la noul loc de munca se da pe luna trecuta.Exista vreo lege care sa spuna cum trebuiesc date?
Multumesc mult! :thumbup:



#2 DRAGOS NEGOITESCU

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 999 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 May 2008 - 08:24 AM

Art. 5. - (1) Angajatorul distribuie salariaților tichetele de masă, lunar, în ultima decadă a fiecărei luni, pentru luna următoare.
Lege nr. 142 din 09/07/1998

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 31 October 2008 - 10:20 PM
citare mesaj anterior

Dragos



#3 mirela 0702

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 920 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Iasi

Postat 07 May 2008 - 10:43 AM

...foarte interesant...o sa citesc si eu legea asta....habar nu aveam...eu le dau pe luna curenta..

Nu e cam absurd sa se impuna distribuirea tichetelor ptr luna urmatoare?? Daca salariatul respectiv nu va mai fi luna urmatoare angajat la mine?? Cum recuperez acele tichete?? Le trec la cheltuieli nedeductibile ptr ca asa ma obliga legea? (ele sunt deductibile doar pentru zilele in care omul lucreaza, asa e?) Si la mine e cam dificil luna pe luna, ptr ca pot interveni modificari dupa data cand am dat tichetele pana la sfarsitul lunii....

o zi frumoasa! :thumbup:



#4 DRAGOS NEGOITESCU

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 999 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 May 2008 - 11:16 AM

La fel ca tine procedeaza majoritatea firmelor, daca procedezi cum spune legea te doare mana cate imbarligaturi contabile si hartogarie trebuie sa faci. Sunt de acord ca legea e tampita, si mai mult nu prevede sanctiuni daca nu se respecta articolul respectiv, asa ca face fiecare ce vrea... Dar asta spune legea...

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 31 October 2008 - 10:20 PM
citare mesaj anterior

Dragos






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL