Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
contul 231 - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


contul 231

3 replies to this topic

#1 ana crina

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 13 Postari:

Postat 08 May 2008 - 11:24 AM

Am o firma care isi construieste un sediu. Facturile de materiale le inregistrez in 231, dar am si o multime de bonulete cu val <100 ron. Pt acestea pot face nir si sa le inregistrez tot in 231 cu val. totala? Va multumesc!



#2 madalinab

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1733 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 08 May 2008 - 11:43 AM

eu sunt de parere ca da.
iti recomand ca, totusi, daca ai bonulete mai multe de la o firma sa ceri o factura la sfarsit de luna.

Madalina



#3 ileanab

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 59 Postari:

Postat 08 May 2008 - 12:44 PM

depinde de ce sunt bonuletele. Daca sunt de materiale, de ex: un sac de ciment sau o cutie de lavabila sau ...te miri ce tip de material de constructie..atunci parerea mea este ca trebuie sa le bagi in 231. Daca sunt unelte: un fierastrau, un burghiu etc..atunci in 603 pentru ca le consideri ob de inventar care se folosesc si cu alta ocazie, nu numai la constructia sediului.
de ce sa risti sa ti le scoata o "tanti" de la control si sa-ti recalculze imp/profit ?

Aha...si nu uita ca pentru investitia de la sediu tb sa faci un dosar separat cu tot ce ai bagat pe 231...pentru ca la Serv public finante publice locale, de cate ori vrei un certificat fiscal, te pune sa faci o situatie cu componenta contului 231. Este mult mai usor daca faci acest dosar de la inceput.Sau macar o situatie...



#4 ana crina

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 13 Postari:

Postat 08 May 2008 - 01:37 PM

Va multumesc! Apropo de situatia contului 231, oricum vreau sa fac o evaluare la sfarsit!






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL