Registrul nontransferuri intracomunitare
#1
Postat 13 May 2008 - 10:29 PM
#2
Postat 16 May 2008 - 12:19 PM
Vrei un model?
Vezi ca a aparut ORDIN Nr. 1372 din 6 mai 2008 in care s-a republicat
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 10 July 2008 - 08:11 PM
#3
Postat 26 May 2008 - 09:47 PM
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 10 July 2008 - 08:12 PM
#4
Postat 08 July 2008 - 11:22 PM
X SRL efectueaza o prestare de serviciu pentru Y SRL din alt stat membru UE, (vechiul lohn) . Eu conduc acest registru dar la ultimul control de TVA m-au bagat in ceata . Eu operez intrarile de bunuri in luna respeciva - pe pozitii 250-260/luna aproxumativ, din NIR-uri (10-30 la numar).
Cand se trimite produsul finit eu il trec in rubricatura aferenta din formular in luna in care au iesit , cei de la TVA mi-au zis ca produsele care ies trebuiesc trecute in registrul in care s-a inregistrat intrarile de materiile prime aferente acestora. practic e imposibil, lucrez in momentul de fata cu 30 de comenzi si de fiecare data cand am livrare ar trebui sa iau toate dosarele sa caut in ce luna a intrat materia prima + completarile aferente lipsei de material. Practic dupa o livrare la care ii fac si consumul specific de materiale ar trebui sa mai lucrez vreo 4-5 zile ca sa modific registrele din urma... nu mai stiu ce sa fac, va rog ajutati-ma
Aceasta postare a fost editata de cristisv: 08 July 2008 - 11:24 PM
Similar Topics
2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi