Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
facturi de anul trecut - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


facturi de anul trecut


5 replies to this topic

#1 sofia1975

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 143 Postari:

Postat 22 May 2008 - 01:46 PM

am luat o societate de la ian 2008.Pana sa incep sa lucrez la ea a durat ceva timp pt ca nu primeam balanta si celelalte acte de la fostul.....in fine!Am primit o parte din acte ca sa pot sa dau si eu declaratiile la timp.Nu am primit fisele la furnizori...nu stiu cum sta la amortizari ...am salarii neridicate pe 2 luni....desi administratorul nu stie de acest lucru...Oricum am spus asta ca sa intelegeti in ce situatie ma aflu.Problema care m-a zapacit de tot este ca administratorul a facut la sfarsitul anului 2007 -decembrie-ceva investitii insemnate si fosta persoana nu a prins cheltuielile la luna decembrie.Sunt la el..inca ca cica mai are de lucrat....nu stiu ce mama naibii?Mie mi-a predat balanta la dec 2007 ca sa pot continua pana la urma.Eu am scos balanta la martie...lucrez pe aprilie acum si nu stiu cand voi primii respectivele facturi....Intrebarea e ce sa fac?Pot sa le prind in urmatoarea luna cand banuiesc ca le voi primi? La ce sa fiu atenta si cum sa procedez in situatia asta?



#2 daniela pirvulescu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 139 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Craiova

Postat 22 May 2008 - 05:12 PM

Am avut ceva asemanator, dar alta conjunctura, facturile se introduc in luna in care vin. Daca sunt din anul trecut, in niciun caz nu se baga atunci pentru ca va modifica bilantul. Mi-au zis ca mai bine calculeaza penalizari decat sa fie implicatii mai mari. Baga-le cand iti vin, fa o nota explicativa la facturi, ideal ar fi sa-ti semneze de predare acel contabil. Si ar fi in interesul tau sa-i spui patronului sitatia, sa nu ai probleme mai tarziu.




#3 sofia1975

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 143 Postari:

Postat 23 May 2008 - 09:22 AM

Vezi postareadaniela pirvulescu, la May 22 2008, 06:12 PM, a spus:

Am avut ceva asemanator, dar alta conjunctura, facturile se introduc in luna in care vin. Daca sunt din anul trecut, in niciun caz nu se baga atunci pentru ca va modifica bilantul. Mi-au zis ca mai bine calculeaza penalizari decat sa fie implicatii mai mari. Baga-le cand iti vin, fa o nota explicativa la facturi, ideal ar fi sa-ti semneze de predare acel contabil. Si ar fi in interesul tau sa-i spui patronului sitatia, sa nu ai probleme mai tarziu.


si? contabilizez normal si tva si celelalte ca si cum ar fi din luna curenta?
eu am vazut pe alt topic ca tb bagate la luna respectiva si facute rectificarii....ar fi vai si amar de mine
ce parere ai?



#4 madalinab

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1733 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 23 May 2008 - 09:53 AM

tva deduci in luna in care inregistrezi facturile, cheltuiala insa(daca nu sunt mijloace fixe) se inreg in 1174, rectificativa la 101.
Madalina



#5 sofia1975

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 143 Postari:

Postat 23 May 2008 - 12:18 PM

Vezi postareamadalinab, la May 23 2008, 10:53 AM, a spus:

tva deduci in luna in care inregistrezi facturile, cheltuiala insa(daca nu sunt mijloace fixe) se inreg in 1174, rectificativa la 101.



multumesc de raspuns dar nu am dat toate datele.Este micro si fiindca imp pe venit se aplica la venituri ,cheltuieli la greu fara sa tin cont de ele,oare nu as putea sa inregistrez normal in luna in care am primit toate operatiile care se impun fara nici o rectificare?



#6 nopris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1575 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:A invata mai mult unii de la altii si a deveni mai priceputi si mai buni.

Postat 23 May 2008 - 12:57 PM

Vezi postareasofia1975, la May 23 2008, 12:18 PM, a spus:

Este micro si fiindca imp pe venit se aplica la venituri ,cheltuieli la greu fara sa tin cont de ele,oare nu as putea sa inregistrez normal in luna in care am primit toate operatiile care se impun fara nici o rectificare?
In OMFP 1752 din 2005 se zice:
"45. - Principiul independentei exercitiului. Trebuie sa se tina cont de veniturile si cheltuielile aferente exercitiului financiar, indiferent de data incasarii sau platii acestor venituri si cheltuieli."
Deci, teoretic, veniturile si cheltuielile aferente exercitiilor anterioare se pun in 1174. Practic poti sa le pui in conturi de venituri si cheltuieli daca iti asuma riscul unei amenzi si a corectiilor ulterioare. Riscul controlarii cheltuielilor la o platitoare de impozit e venit cred ca este totusi mic. Asta ne poate spune o firma platitoare de impozit pe venit care a avut control. Eu nu cunosc. Ele se iau in calcul doar pentru stabilirea profitului, a dividendelor si a impozitului pe dividende, deci conteaza totusi (si trebuie sa se tina cont si de deductibilitatea lor).
Drumul catre fericire nu se afla in a face ceea ce iti place, ci in a-ti place ceea ce trebuie sa faci! (Sai Baba)






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL