Avem urmatoarea problema...
Noi am eliberat pe 12.11.2007 unui client o factura in valoare de 5300 lei.
Banii pentru serviciile prestate i-am primit asa:
- pe 20.12.2007 am dat o chitanta (am primit 1850 lei cash)
- pe 12.01.2008 ne-a platit 1600 lei prin banca (O.P.)
- pe 12.03.2008 am dat o chitanta (am primit 1850 lei cash)
-----------------------------------------------------------------------
Total incasat pe 2 chitante: 1850 lei + 1850 lei = 3700 lei
Total incasat prin banca: 1600 lei
-----------------------------------------------------------------------
Este ok? Contabila clientului nu vrea sa inregistreze factura.. spune ca a intrebat si la finante si nu este ok ca am incasat pe aceeasi factura bani cu 2 chitante si 1 OP si amenda e de 5000 lei ptr ambele firme.
Din cate stiu eu, legea spune ca pentru facturi mari mari de 5000 lei, e ilegal sa incasezi cash mai mult de 5000 lei (cu chitanta).. deci pana in 5000 lei, restul prin banca.
Trebuie sa-i argumentez maine f puternic contabilei clientului acest fapt... Cum procedez?
Merci.