Aceasta postare a fost editata de madalinab: 10 January 2009 - 11:53 AM
citare mesaje anterioare
#21
Postat 13 September 2007 - 10:01 AM
#22
Postat 02 November 2007 - 12:54 PM
Va multumesc pentru orice raspuns !
#23
Postat 11 November 2007 - 02:07 PM
lilianarodica, la Jun 22 2007, 06:55 PM, a spus:
#24
Postat 06 December 2007 - 10:21 AM
Este prima data cand postez is site , si as vrea sa stiu si eu daca se calculeaza amortizare la mijl. fixe luate cu chirie , daca este deductibila fiscal si ce inregistrari se fac . Mentionez ca respectivele m. f. sunt luate cu chirie de la o firma din Italia, care factureaza chiria . Totodata as vrea sa stiu daca se deduce TVA-ul .
#25
Postat 10 December 2007 - 04:13 PM
#26
Postat 10 December 2007 - 04:28 PM
#27
Postat 10 December 2007 - 04:33 PM
#28
Postat 10 December 2007 - 04:50 PM
initial m-am gandit sa nu fac nimic in conta, dar totusi nu e bine asa pt ca trebe sa ma scap de monitorul vechi. am cumparat altul si l-am pus pe obiecte de inventar. problema e ca in curand se vor schimba toate monitoarele cu altele noi si va trebui sa le casez.
#29
Postat 12 December 2007 - 09:37 PM
Luam exemplul la un autoturism, se mai strica o piesa, alta si se inlocuieste, fara a afecta valaorea de inregistrare a mijlocului fix sau durata sau amortizarea lunara. Se mai schimba un cauciuc, o bujie, bateria electrica, un far, un bec defect, etc., deci nu implica schimbarea valorii de inregistrare in evidente a respectivului autoturism
Pot chiar sa zic ca esti "norocos", deoarece ai inregistrat sistemul la valaorea sa totala si nu pe fiecare componenta in parte....
Aceasta postare a fost editata de Iaro: 12 December 2007 - 09:39 PM
#30
Postat 13 December 2007 - 01:12 PM
#31
Postat 14 December 2007 - 04:29 PM
#32
Postat 18 December 2007 - 05:12 PM
#33
Postat 18 December 2007 - 06:16 PM
#34
Postat 19 December 2007 - 08:20 PM
Este prima postare si habar nu am daca bine postez. Firma unde lucru a cesionat un leasing (statie topo). Cel care a a preluat leasingul nu imi da nimic. Eu cum ma scap de soldurile din 167, 1687, 471? Dar cu cele din 21 si 28? Merci mult
#35
Postat 29 December 2007 - 12:56 AM
emaharangus, la Dec 13 2007, 01:12 PM, a spus:
#36
Postat 29 December 2007 - 02:18 PM
Citeaza
Citeaza
Am si eu aceeasi situatie si nu stiu cum sa fac.
In contabiliatate am avut inreg un sistem format din calculator si monitor ( a fost inregistrat sistem pentru ca asa a fost facturat si nu au fost preturi pe fiecare componenta). Acum monitorul il vand si pastrez unitatea. Cum procedez? Sistemul este integral amortizat. La ce valoare pastrez unitatea si cum pot face inregistrarile contabile?
Acum legat de inregistrarea ca piesa de schimb este cu dus si intors. Un monitor il pui acum la un calculator (pe care l-ai avut intr-un sistem) si zici ca e piesa de schimb si peste 3 luni il poti muta la alt calculator care nu a facut parte dintr-un sistem si atunci ce faci?
Parerea mea este ca ar trebui evitat inregistrarea sistemelor (asta daca se poate si ai preturi separate pe calc si monitor) pentru ca in cele mai multe cazuri sistemul nu ramane asa, si e greu de urmarit care e piesa de schimb care nu.
#37
Postat 03 January 2008 - 02:48 PM
Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 16 December 2008 - 02:34 PM
#38
Postat 03 January 2008 - 05:13 PM
Alinutza
#39
Postat 03 January 2008 - 06:44 PM
Multumesc pentru raspuns. Problema mea este ca eu sunt gestionar, nu contabil si nu eu fac incadrarea contabila.
Am avut un control intern de la institutia la care lucrez, si in urma acestui control s-a propus ca eu sa devin debitor pentru valoarea acestui mijloc fix furat. Nu sunt de acord cu acesta propunere pentru ca exista si posibilitatea ca debitul sa nu fie niciodata recuperat de la hot (in conditiile in care aceasta nu dispune de nici o resursa financiara). De aceea m-ar interesa situatia contabila temporara a unui mijloc fix dovedit furat.
Eu nu am document in care hotul recunoaste ca a furat mijlocul fix, am insa un document de la Politie prin care sunt informat ca s-a identificat hotul mijlocului fix furat din gestiunea mea.
#40
Postat 15 January 2008 - 03:08 PM
Am o firma care in prezent nu are activitate, dar in viitorul apropiat intentionez sa-mi incep activitatea, motiv pentru care am inceput sa-mi achizionez din timp aparatura necesara (ex: cuptor pizza, malaxor, etc) problema e, ca toate acestea le-am cumparat dintr-o tara membra a Uniunii Europene,unde ma aflu acum, si nu stiu daca acesta mai trebuie trecute prin vama sau nu !? Va rog lamuriti-ma in aceasta chestiune . Multumesc.
Similar Topics
1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi