Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Sediul social / domiciliu PFA - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Sediul social / domiciliu PFA


20 replies to this topic

#1 Lyvyoo

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 146 Postari:

Postat 23 September 2008 - 01:30 PM

Salut,
Apelez din nou la filantropia userilor de pe forum pentru ca, incercarea mea de a obtine niste informatii de la organele statului s-a lovit de vesnica plimbare de la o usa la alta!

Situatia mea se prezinta in felul urmator:
Sunt inregistrat ca PFA in Focsani din aprilie 2007, cu sediul la casa parinteasca. De curand mi-am cumparat un apartament in Bucuresti si as dori sa-mi mut aici PFA-ul. E mai comod, cred!

1.Daca a mai executat cineva aceasta manevra, cam care ar fi pasii?
2.Trebuie sa ma radiez cu totul din Focsani apoi sa ma reinfiintez in Bucuresti, cu alt CUI, CIF, F, platind iar toate acele taxe de constituire sau se face o simpla modificare de adresa pastrandu-mi datele de mai sus?
3. Contractele de colaborare in curs ce soarta vor avea? Trebuie incheiate, apoi deschise altele, cu aceiasi colaboratori, dar cu datele mele schimbate sau este de ajuns un simplu act aditional?
4. O sa am posibilitatea din nou de a opta pt platitor/neplatitor de TVA?
5. Cozile la ONRC si la "Finante" in Bucuresti sunt siruri indiene interminabile sau se merge repede fiind multe ghisee?

Tot ce stiu sigur este ca ordonanta 44 de anul acesta mai reduce din drumuri, fiind de ajuns doar lucrul cu Registrul Comertului nu si cu primaria.

Multumesc,



#2 Dan I.

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 353 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 September 2008 - 11:27 PM

Mergi la Reg. Com. Bucuresti, la biroul special ptr. PFA. Nu e coada mare, in special dimineata...
Acolo te vor lamuri ce si cum.
In principiu, nu faci decat sa-ti schimbi sediul si domiciliul fiscal.
Dupa ce rezolvi cu Reg. Com mergi la Admin. Fin. de sector si-ti cauti inspectorul de zona. Tot el iti va spune ce trebuie sa faci.
Cred ca va fi vorba tot de un transfer.
In nici un caz nu te apuci sa refaci PFA!
Daca n-ai facut schimbarea CAEN conf. v2 si denumirea din "Numele_Tau Persoana Fizica" in "Numele_Tau Persoana Fizica Autorizata", conf legii 44, vei avea ocazia sa rezolvi acum si asta la ONRC.

Succes!

PS. Contractele raman valabile, fara acte aditionale. Poti doar sa-i anunti ca ai alt sediu...

Dan



#3 Ada Dulea

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 24 September 2008 - 01:07 PM

Buna Lyvyoo,

Daca ajungi la Registrul Comertului te rog sa ne impartasesti si noua experienta ta de acolo: cam ce acte ti s-au cerut si cat a durat toata procedura. Si eu trebuie sa fac acelasi lucru si pe alte forumuri citisem ca trebuie sa suspend PFA-ul vechi si sa-mi fac altul nou... Dar daca se poate doar cu schimbarea sediului ar reduce din timp considerabil.

Succes,
Ada



#4 Lyvyoo

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 146 Postari:

Postat 25 September 2008 - 03:06 PM

Acum vin de la Registrul Comertului (Piata Muncii) cu un raspuns clar: PFA-ul din alta localitate trebuie radiat si apoi refacut in Bucuresti. Deci trebuie urmata o procedura noua de constituire, iarasi taxe de infiintare, acte completate, alegere intre platitor si neplatitor de TVA etc. + alergatuta de rigoare (de data aceasta doar la ONRC nu si la primarie). Ca o mica informatie, la ora 15 la "autorizare PFA" erau aprox. 15..20 de persoane la coada!

Acum reiau intrebarile de mai sus plus altele:
1. Ce se intampla cu contractele? Trebuie inchise si refacute altele cu noile date de identificare sau se face un act aditional?
2. Radierea PFA-ului presupune si control obligatoriu? Daca da, care ar fi procedura? Te controleaza apoi radiezi sau invers?



#5 Dan I.

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 353 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 September 2008 - 08:55 PM

Vezi postareaLyvyoo, la Sep 25 2008, 04:06 PM, a spus:

Acum vin de la Registrul Comertului (Piata Muncii) cu un raspuns clar: PFA-ul din alta localitate trebuie radiat si apoi refacut in Bucuresti. Deci trebuie urmata o procedura noua de constituire, iarasi taxe de infiintare, acte completate, alegere intre platitor si neplatitor de TVA etc. + alergatuta de rigoare (de data aceasta doar la ONRC nu si la primarie). Ca o mica informatie, la ora 15 la "autorizare PFA" erau aprox. 15..20 de persoane la coada!

Acum reiau intrebarile de mai sus plus altele:
1. Ce se intampla cu contractele? Trebuie inchise si refacute altele cu noile date de identificare sau se face un act aditional?
2. Radierea PFA-ului presupune si control obligatoriu? Daca da, care ar fi procedura? Te controleaza apoi radiezi sau invers?
E o aberatie sa inchizi PFA si sa deschizi altul in Buc... Dar ce, parca e prima (si ultima)?! Mie parca tot nu-mi vine sa cred...

Eu as inchide contractele si apoi as face altele noi, cu datele de identificare schimbate.

Inchizi PFA (mergi la fisc prima data si spui ca vrei sa te muti si sa desfiinteti PFA), urmeaza controlul si apoi radierea.

Sfatul meu e sa pastrezi totul asa cum e. Declaratiile poti sa le trimiti prin posta...
Dan



#6 Lyvyoo

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 146 Postari:

Postat 26 September 2008 - 12:23 PM

Pai cred ca e mai bine asa... Prea mare bataie de cap cu mutatul plus control..mmmm...
Singura dilema ar mai fi in privinta noilor date de identificare din buletin, oare trebuie comunicate cuiva intr-un termen anume?



#7 Lyvyoo

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 146 Postari:

Postat 03 January 2009 - 03:17 PM

Daca tot am inceput topicul hai sa postez si finalul...
Am fost la RC din Focsani si mi-au spus ca pot alege ca sediul sa ramana in Focsani. Asadar am completat 6 hartii (pt ca cerea si ordonanta din aprilie 2008) si mi-am trecut datele din buletin (de Bucuresti) la rubrica de date personale iar la sediu am pus adresa din Focsani. 130 ron taxe si asta e tot.
Decat sa faci atatea drumuri si sa dai atatea taxe pt radiere/reinfiintare, (la care ai bonus si un control) mai bine ramai cu sediul in provincie....

Aceasta postare a fost editata de Lyvyoo: 03 January 2009 - 03:18 PM




#8 ocoleanuionut

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 318 Postari:

Postat 06 January 2009 - 02:42 PM

Si la Administratia de la Focsani ce ai facut ?!
ocoleanui



#9 Lyvyoo

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 146 Postari:

Postat 06 January 2009 - 05:49 PM

Vezi postareaocoleanuionut, la Jan 6 2009, 03:42 PM, a spus:

Si la Administratia de la Focsani ce ai facut ?!

Daca te referi la Adm. Financiara, inca nu am ajuns pt ca zielle astea trebuie sa imi ridic certificatul de inmatriculare modificat. Din cate stiu, se va schimba denumirea din PF in PFA, lucru care ar trebui sa modifice si certificatul acela fiscal in scop de TVA, deci cred ca este nevoie de un drum la Finante... O sa ma interesez la Asistenta Contribuabili si postez aici. Sau poate ne spune cineva care a facut aceasta modificare cum se procedeaza!



#10 Lyvyoo

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 146 Postari:

Postat 13 January 2009 - 12:34 PM

Revin cu noutati!
Am depus la "Finante" (prin parintii mei) copii dupa actele reprimite de la Registrul Comertului, impreuna cu o copie de pe buletinul de B. Am sunat-o pe inspectoarea de care apartin sa ma lamureasca personal si mi-a spus ca va transmite in zilele urmatoare la Bucuresti dosarul meu iar de acum inainte sunt in urmatoarea situatie:
- am domiciliul in B dar sediul in Focsani;
- declaratiile pentru TVA trebuie depuse la Focsani;
- declaratia estimativa de inceput de an precum si cea de venit in legatura cu anul incheiat se depun in B;
- controlul il am de la Focsani;

Cam incurcate treburile insa nu am de ales!



#11 cgrosu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 50 Postari:

Postat 21 January 2009 - 03:01 PM

eu ar trebui sa-mi mut buletinul din sectorul 3 in sectorul 5
oare va fi la fel de complicat ca si in cazul mutarii dintr-o localitate in alta?



#12 Romina

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 31 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 21 January 2009 - 04:06 PM

Ma intereseaza si pe mine mutarea dintr-un sector in altul. Ce documente presupune?
Impozitul si sanatatea se platesc conform deciziei de impunere care tb primita in functie de declaratiile 220+200? Unde se platesc? La ce sector? Proportional cu zilele locuite in fiecare sector?

Sper ca m-am facut inteleasa....



#13 cgrosu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 50 Postari:

Postat 21 January 2009 - 04:56 PM

Vezi postareaRomina, la Jan 21 2009, 04:06 PM, a spus:

Ma intereseaza si pe mine mutarea dintr-un sector in altul. Ce documente presupune?
Impozitul si sanatatea se platesc conform deciziei de impunere care tb primita in functie de declaratiile 220+200? Unde se platesc? La ce sector? Proportional cu zilele locuite in fiecare sector?

Sper ca m-am facut inteleasa....

cred ca cel mai safe este sa faci astfel de mutari cu incepere de la 1 ian a fiecarui an...sau de la mijlocul anului
astfel incat sa le fie si lor usor sa se prinda de ceea ce trebuie sa faca in astfel de cazuri :frusty:



#14 Plaiesu Bogdan

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 5 Postari:

Postat 06 April 2009 - 03:13 PM

Daca imi schimb adresa din buletin in acelasi sector al Bucurestiului, dar am continuare acordul proprietarului de a avea sediul social la vechea adresa, sunt obligat sa schimb adresa sediului social ?

Multumesc,



#15 ariana.mara

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 12 Postari:
  • Location:gorj

Postat 09 April 2009 - 02:35 PM

050 Cerere de înregistrare a domiciliului fiscal al contribuabilului (OMFP 262/2007)
Formular 050

Cererea se depune în cazul în care domiciliul fiscal este diferit de domiciliul sau sediul social, ori în cazul în care contribuabilul își schimbă domiciliul fiscal declarat anterior. Se depune la organul fiscal în a cărui rază teritorială se află noul domiciliu fiscal și va fi însoțită de documente care să facă dovada deținerii sau ocupării legale a spațiului pentru noul domiciliu fiscal. Se completează într-un singur exemplar


Nu-i greu, decat sa alergi la vechea adresa sa-ti ridici corespondenta, pe site-ul Ministerului de Finante, ANAF, la persoane fizice, la "toate formularele cu explicatii" , poti sa descarci si formularul. Succes.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 11 April 2009 - 04:36 AM




#16 mirella12

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 27 September 2009 - 07:52 PM

Daca am Pfa cu sediul social pe Hunedoara si vreau sa-mi schimb buletinul cu domiciliul pe Timisoara, se poate ca Pfa-ul sa ramana in continuare pe Hunedoara si sa-mi platesc contributiile la pensii si impozitul pe Hunedoara, iar cele de la sanatate sa le platesc la CJAS Timis(avand in vedere ca beneficiez de serviciile medicale in Timisoara)?Este legal?sau ce trebuie sa fac?



#17 DRAGOS NEGOITESCU

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 999 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 September 2009 - 03:15 PM

Este legal. Trebuie sa depui declaratia pt sanatate si sa faci plata catre CJAS Timis.
Dragos



#18 iulie012006

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 431 Postari:
  • Location:romania

Postat 29 September 2009 - 07:39 PM

si la sfarsitul anului, cand se face regularizarea contributiei virate la sanatate, in concordanta cu profitul obtinut, cum se va proceda? se va depune declaratia de sanatate la timisoara pe baza declaratiei de venit de la hunedoara? accepta cei din timisoara?



#19 monyfgr

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 11 Postari:

Postat 06 October 2010 - 10:53 PM

EU SI SOTUL MEU, AMBII PROPRIETARI AI APARTAMENTULUI, VREM SA DESCHIDEM FIECARE PFA CU ACELASI SEDIU SOCIAL ( APARTAMENTUL LOCUINTA PERSONALA CU 2 CAMERE).
CUM PUTEM SA DEDUCEM CHELTUIELILE APARTAMENTULUI? CATE 25% FIECARE PFA? CUM PROCEDAM CU CHITANTELE, LA UNUL DIN PFA ATASAM COPII XEROX?



#20 dds

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 8 Postari:

Postat 06 October 2010 - 11:20 PM

Depinde de suprafata folosita exclusiv pentru activitatea PFA.

Normal asa este, 25% fiecare.






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL