Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Primele declaratii... - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Primele declaratii...


96 replies to this topic

#1 w4u

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 5 Postari:

Postat 24 September 2007 - 12:52 PM

Am infiintat o firma noua!
Certificatul de inregistrare a fost eliberat in 19.sept.2007!
Am fost azi la Finante sa vad daca pot sa functionez si daca trebuie sa mai face ceva!
M-am interesat de-asemenea si pt un Registru unic de control si domnu de acolo mi-a zis ca numa dupa 20 de zile de la infiintarea societatii!
Am vazut acolo ca trebuie sa depun declaraia 010 si alte cateva acte!
Doresc sa fac doua angajari cat mai repede!
Am vazut pe forum ca sunt unii tot in situatia asta dar ei nu au activitate si li s-a raspuns ca nu trebuie sa mai faca nimic!
Pe vectorul fiscal (cand s-a ocupat avocata de infiintare) am precizat neplatitor tva (deocamdata) si 2%pe venit!

Ce trebuie sa fac?
Trebuie sa mai depun 101 plus alte hartzoage? Daca da, care sunt celelalte?
Am vazut pe lista ca ar mai trebui 2copii certificat de inregistrare, 1 copie statut, o dovada de sediu (da-o dreq, iara tre sa fac un extras CF? nu am contract de inchiriere) si o copie inchiriere judec. delegat (asta ce e?)
Va multumesc!

Aceasta postare a fost editata de w4u: 24 September 2007 - 12:53 PM




#2 cristina5859

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1152 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 24 September 2007 - 01:26 PM

ce activitate desfasori ?

Imaginatia este mai importanta decat cunoasterea. Cunoasterea este limitata, imaginatia inconjoara lumea .



#3 w4u

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 5 Postari:

Postat 24 September 2007 - 01:31 PM

Activitatea principala: Consultanta si furnizare de alte produse software - 7222



#4 nopris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1575 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:A invata mai mult unii de la altii si a deveni mai priceputi si mai buni.

Postat 24 September 2007 - 01:32 PM

Ce-mi aduc aminte despre infiintare firma e ca trebuie:
- rezervare nume firma (ce cred ca ati facut);
- numar de la Registrul comertului: cel cu J../..../1997 (ce cred ca ati obtinut);
- actul constitutiv sau statut, dovada sediu etc. (fara de care nu le obtineati pe cele de mai sus);
- incheierea judecatorului delegat, adica hotararea judecatoreasca de infiintare firma, pe care cred ca o aveti, mai cautati-o;
- declaratia 010 in care se stabileste ce fel de firma sunteti, sediul, ce impozite platiti;
- sa obtineti un Certificat de inregistrare fiscala.
Daca le aveti astea cred ca puteti incepe activitatea. Conducatorul se angajeaza conform actului constitutiv, apoi conducatorul face contracte de munca pt.angajati, in formatul dat in Codul muncii. La maxim 20 zile de la angajare sa mergeti la ITM cu contractele, codul de inregistrare fiscala si inca nu stiu cate acte pentru a inregistra firma si angajatii.
Declaratia 101 se face la inceputiul anului urmator (dar nu cred ca e cazul la o microintreprindere cum e la dv).
Desigur ca trebuie tot felul de registre si formulare printre care si Registrul unic de control. O sa va spuna viitorul contabil-sef.
Domnu de acolo v-a spus o prostie. Ce daca iau registrul mai repede. Legea nu cred ca prevede asa ceva. Grav e sa nu-l ai cand vine controlul.
Drumul catre fericire nu se afla in a face ceea ce iti place, ci in a-ti place ceea ce trebuie sa faci! (Sai Baba)



#5 w4u

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 5 Postari:

Postat 24 September 2007 - 02:13 PM

Spune-mi Adi! :)
Multumesc mult!
O problema mai am!
Sa inteleg ca fac rost de actele astea (is copii xeorx defapt) si ma intorc la Finante! Nu?

Dovada de sediu mai trebuie din moment ce le-am folosit pentru infiintarea firmei?
Doar n-o sa ma pun sa mai fac acum un CF ca urlu! Dureaza ceva ...



#6 Cosma Violeta

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 96 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:braila

Postat 03 October 2007 - 09:28 PM

daca esti neplatitor tva nu trebuie sa "mai faci un CF".Sa nu uiti de declararea la finante a sediului secundar, (daca ai) , insotita de copie de cerificatul de la reg com, declararea contului bancar, declaratie taxa de firma la Primarie, si inainte de a face cele doua angajari situatia locurilor de munca vacante-la oficiul de somaj.
in 15 zile de la angajare depui declaratie pentru fd de risc si accidente la directia muncii, si ....010 pentru salariati , cu plata trimestriala a contributiilor

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 31 August 2008 - 01:31 PM

Contabilii nu fac audienţă. Ei trăiesc în anonimat, nu caută lumina
reflectoarelor.



#7 ligia1971

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 9 Postari:

Postat 11 February 2008 - 02:12 PM

Buna,

Ajutati va rog, mi-au iesit actele la firma astazi, care sunt urmatori pasi care trebuie sa ii fac. Contabilul il angajez de la 1 martie. Firma este neplatitoare de TVA si cu impozit pe profit.


Va multumesc.

Astept raspuns urgent.



#8 lumar

    Membru junior

  • Nou venit
  • Pip
  • 13 Postari:

Postat 08 March 2008 - 08:31 PM

depuneti in termen de 30 zile de la infiintare declaratia 010 la finante, in rest nu sunt alte declaratii de facut pana in aprilie (atunci se va ocupa contabilul pe care il veti angaja), cu conditia sa nu aveti alti salariati in firma pana la 1 marite.
eu consider ca este mai avantajos pt o firma de constructii sa fie platitoare de tva ...cum considerati

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 24 April 2009 - 09:21 AM




#9 noenoe

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 03 October 2008 - 09:31 AM

Buna ziua.

Am si eu o intrebare:

Dupa cum am mai spus si in alte posturi :thumbup: , doresc sa infiintez o firma care are ca activitate principala, administrarea imobilelor pe baza de contratc sau comision :tongue: .

4. Firma va fi macrointreprindere, si nu va avea niciun angajat (momentan)

Intrebare:

1. Din cate am citit pe aici, la 20 de zile trebuie sa depun declaratia 010. Aceasta declaratie o depun la 20 de zile sau in primele 20 de zile de la infiintare?
2. Apoi cam ce declaratii ar mai trebui sa depun? Am vazut pe site-ul www.mfinante.ro, declaratia 392 care spune ca se refera la:"Declaratia informativa 392 privind livrarile de bunuri si prestarile de servicii" conform cu OPANAF nr.1/03.01.2008.
3. Apoi ce declaratii ar mai fi de depus?

Stiu ca ar fi trebuit sa dau search, dar am zis..., totusi sa va intreb.



#10 PasareaPhoenix

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 181 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 03 October 2008 - 01:11 PM

Daca la inreg in reg. com. ai completat corect optiunea vectorului fiscal, adica micro si banuiesc ca FARA tva, atunci numai faci 010, ci angajezi pe cineva, chiar si pe tine, cu CIM timp partial(minim 1 ora), sau cum vrei, atentie in termen de 60 zile de la data eliberarii certificatului de inregistrare. Eu te sfatuiesc sa ramai micro pentru aceasta activitate, ptr. ca te avantajeaza la impozitul pe care-l platesti la stat.
Daca nu stii cum stai in momentul asta, spune-mi data eliberarii certif.de inreg. Verifica si vectorul fiscal la fisc.



#11 noenoe

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 04 October 2008 - 05:11 PM

Partea este ca saptamana asta ar trebui sa primesc actele de infiintare, deci sunt nou :thumbup: , si cand am ales, am ales sa fiu Macro Intreprindere si neplatitor de TVA (asta in fata avocatului)...dar bineinteles, ca inca nu am depus declaratia 010 (nici nu aveam cum)...dar cum adica sa ma angajez pe mine?

Daca ma angajez pe mine, nu trebuie sa platesc niste taxe catre stat?

Aceasta postare a fost editata de noenoe: 04 October 2008 - 05:12 PM




#12 PasareaPhoenix

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 181 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 06 October 2008 - 10:41 PM

Bineinteles ca trebuie sa platesti contributii si impozit la stat, ptr orice angajat, nu conteaza ca esti tu sau altul.
Fara suparare, iar la tine se accepta fiind incepator, dar am "observat" si la alti useri ca folosesc "termenul" macro ptr societatile platitoare de impozit pe profit. Sintagma se utilizeaza numai in contextul de macroeconomie care inseamna economie la nivel national(eu cel putin asa stiu, am invatat in primul an de facultate la o disciplina care-i spunea, parca!, economie politica). Deci, societatile, intreprinderile, entitatile, contribuabilii sau agentii economici(toate se refera la acelasi lucru) se impart in trei categorii:microintrep, intrep mici si mijlocii, si mari intrep(cel mai des intalnit->mari contribuabili). D.p.d.v. fiscal:2 categ.: intrep platitoare de impozit pe venit(micro) si intrep platitoare de impozit pe profit (IMM si mari contribuabili).
Mai gandestete la sfatul pe care ti l-am dat:ptr activitatea de prest servicii este mai avantajos sa fii platitor de imp pe venit. Si daca firma se inreg in reg pl de imp profit, cf legii de la 1 ian 2009 poti opta ptr plata imp pe venit.



#13 riquiqui

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 244 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti
  • Interests:editare filme

Postat 08 October 2008 - 07:14 AM

Si eu am avut o firma nou infiintata (1 oct. 2008). Am fost la Admin. Financiara, iar acolo o d-na draguta s-a uitat in computer si am constatat ca totul era declarat corect, nu a mai fost nevoie de vreo declaratie 010, care, apropos, se depune in termen de 30 zile de la infiintarea firmei! Sfatul meu este sa mergi la Adm. Fin. a sectorului de care apartine firma si sa intrebi acolo cum e trecuta firma in inregistrarile lor si iti va spune si ce trebuie sau nu trebuie sa mai aduci la Administratie. Succes!
Ah! Si sa nu uit, pt. cei care sunt platitori de tva, in schimbul unei cereri, copie cui, delegatie, copie CI, se elibereaza si RO-ul pe loc.

Aceasta postare a fost editata de riquiqui: 08 October 2008 - 07:15 AM




#14 ramonici

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 30 Postari:

Postat 29 October 2008 - 03:14 PM

Am si eu o intrebare de incepator. Sunt microintreprindere platitioare de impozit pe venit. Ce declaratii se depun lunar si care trimestrial si cu se fac platile lunar sau trimestrial. Multumesc.



#15 catalin29

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 31 October 2008 - 12:01 PM

Buna la toata lumea, sunt nou pe forum si am o problema in care cer AJUTORUL dvs, am deschis un SRL , 10/10/2007, nu desfasor activitate, nu am nici autorizatia de functionare, problema mea este ca trebuie sa depun la ANAF ;
-declaratie privind obligatile de plata la bugetul de stat,
-impozit pe veniturile microinteprinderilor,
Am fost la fisc si o doamna nu prea amabila mi-a cerut declaratia 100, si pe discheta, stampila, si sa duc un dosar cu copile dupa firma pe care o detin. Declaratia 100 am gasito pe internet dar nu stiu cum sa scot si pe discheta si sa completez corect . Va rog sa-mi dati o mana de ajutor sa scap de harababura asta;
-cum sa completez declaratia fiscala 100 cu venit zero,
-cum sa o completez pe disketa,
-ce fel de disketa am nevoie,
Va Multumesc tuturor!!



#16 eugen ursache

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 517 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:agricultura, lemne fiare si motoare

Postat 31 October 2008 - 12:09 PM

Ia legatura cu o firma de contabilitate sau cu un contabil, oricat ti-ar cere e infim fata de cat vei avea de platit la amenzi daca nu.
Ce credeai, ca SRL ul se deschide asa, sa fie, ca are toata lumea? Afacerile implica si cheltuieli... vorba aia: pierzi, castigi, negustor te numesti! :biggrin:
Vezi ca ai sus de tot un meniu cu firme de conta si contabili particulari, cu adrese si nr de telefon, structurate pe localitati. Alege-ti de acolo daca nu ai nici o cunostinta care lucreaza in domeniu.

Aceasta postare a fost editata de eugen ursache: 31 October 2008 - 12:12 PM

Motan m-as fi dorit sa fiu / cu gheare si mustete lungi, / cu coada-n sus, cu blana-n dungi, / c-un ochi verzui si-un ochi capriu. // Pisicile de prin vecini / sa le gonesc pe la pricini, / sa-mi fete fiecare-un fiu / c-un ochi verzui si-un ochi capriu (Nichita Stanescu)



#17 mihaelas_78

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 39 Postari:
  • Gender:Female

Postat 31 October 2008 - 12:17 PM

Declaratia 100 nu se mai depune pe discheta pentru ca are cod de bare , se listeaza din programul de declaratii fiscale 2008 , dar daca vrei neaparat sa salvezi pe discheta gasesti si aceasta optiune in acelasi program.

Cel mai bine este sa vb. cu un contabil deoarece aceste declaratii (pentru ca sunt mai multe) in functie de anumiti factori se pot depune lunar sau trimestrial.
Daca esti platitor de TVA spre exemplu trebuie sa depui si dec.300 lunar sau trimestrial , depinde cum ai ales prin dec.010. Sunt multe de povestit te sfatuiesc sa contactezi un contabil.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 31 October 2008 - 04:56 PM




#18 eugen ursache

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 517 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:agricultura, lemne fiare si motoare

Postat 31 October 2008 - 12:30 PM

firma e deschisa in 2007? sau e gresala de redactare? inainte de decl 100 trebuie sa verifici daca si cum a fost inregistrat vectorul fiscal (010). Ca sa fii micro trebuie sa ai minim un angajat, daca e inregistrata in 2007 si nu ai angajat, adio micro si ai deja nedepuse declaratiile 100 pe un an (asta daca nu te-ai declarat platitor de TVA, caz in care ai si 300 pe un an); te indoaie la amenzi! Daca e gresala si ai deschis firma in oct 2008, ok, nu ai inca amenzi de platit dar rezolva cu inregistrarea initiala corecta la fisc si cu declaratiile. Te va invata contabilul ce ai de facut, poate chiar sa iti rezolve el tot, inclusiv drumul la anaf, ca vb altfel cu tanti de la ghiseu.
Motan m-as fi dorit sa fiu / cu gheare si mustete lungi, / cu coada-n sus, cu blana-n dungi, / c-un ochi verzui si-un ochi capriu. // Pisicile de prin vecini / sa le gonesc pe la pricini, / sa-mi fete fiecare-un fiu / c-un ochi verzui si-un ochi capriu (Nichita Stanescu)



#19 tttanca

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 31 October 2008 - 03:15 PM

Va rog ma poate ajuta si pe mine cineva ?
Am o firma nou infiintata , neplatitoare de TVA si nu as vrea sa omit vreo declaratie care trebuie depusa .
:thumbup:



#20 catalin29

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 31 October 2008 - 03:36 PM

Vezi postareaeugen ursache, la Oct 31 2008, 12:30 PM, a spus:

firma e deschisa in 2007? sau e gresala de redactare? [...]

Firma este deschica 10/10/2007, nu am autorizatie de funcionare, firma nu a avut activitate, este prima somatie de acest gen pe care o primesc.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 31 October 2008 - 04:58 PM







Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL