#21
Postat 24 January 2011 - 08:56 AM
#22
Postat 24 January 2011 - 01:31 PM
#23
Postat 13 February 2012 - 08:10 PM
va rog sa ma sfatuiti cum ar fi cel mai ok ,un pontaj pentru soferii de tir ? avand in vedere ca sunt incluse si ore de noapte , si week-end-uri , si sarbatori legale ,... .
multumesc anticipat.
#24
Postat 27 February 2012 - 10:08 PM
As fi avut nevoie sa stiu cum se completeaza un pontaj in care angajatii lucreaza 12 cu 24. Codul muncii l-am invartit pe toate partile dar practica ne omoara.
Daca se poate sa ma ajutati cu niste raspunsuri concrete care chiar sa ajute si alti nestiutori v-as ramane recunoscatoare.
Multumesc,
Roxana
#25
Postat 28 February 2012 - 08:15 AM
Numai ca trebuie respectate contractul individul de munca, contractul colectiv de munca (unde exista) si Codul muncii. Dupa Codul muncii, trebuie sa ai 2 zile alaturate pe saptamana ca zile libere de tip weekend, iar media orelor pe saptamana sa fie 40 ore. Ce se depaseste sunt ore suplimentare, iar numarul orelor suplimentare este si el limitat si temporar si trebuie recuperate in urmatoarele 3 luni sau platite cu un spor suplimentar. Iar daca contractul individual nu are trecut 12/24 ci 8 ore/zi, nu ar fi legal sa se treaca in pontaj 12,0,2,0,... ci 8,8,8,8. Pana la urma si la 12,0,12,... si la 8,8.8... numarul orelor pe 4 saptamani ar trebui sa fie 40 ore/sapt. x 4 saptamani = 160 ore (pe o luna e in jur de 168). Ceea ce depaseste suma aceasta trebuie sa fie considerate ore suplimentare si trebuie recuperate sau platite suplimentar.
Similar Topics
2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi