Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Inregistrari facturi diverse - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 2

Salt la continut


- - - - -

Inregistrari facturi diverse

33 replies to this topic

#21 marra_2000

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 508 Postari:

Postat 02 April 2009 - 08:20 PM

Ma puteti ajuta cu un sfat vis a vis de o factura, care contine un set format din:
Caseta luminoasa+autocolant woindos graphic in valoare de 1,680.67 lei(fara TVA) (autocolantul s-a folosit pentru a acoperi in totalitate geamurile unui magazin). In ce cont pot sa inregistrez acest “set”?….. :sad: macar daca erau facturate separat :smile:

Aceasta postare a fost editata de marra_2000: 02 April 2009 - 08:22 PM




#22 Dana42

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2187 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:RO

Postat 03 April 2009 - 10:10 AM

Eu zic in 303, tot setul.

Dana




#23 marra_2000

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 508 Postari:

Postat 03 April 2009 - 10:43 AM

multumesc mult, Dana42 :sad: ..in final tot la 303 m-am gandit si eu



#24 ziziana

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 21 Postari:

Postat 03 April 2009 - 10:48 AM

Pe langa 303 eu cred ca ar mai fi nevoie si de 8035 Stocuri de natura obiectelor de inventar date in folosinta.



#25 Bea

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 546 Postari:
  • Location:Timisoara

Postat 03 April 2009 - 02:08 PM

caseta luminoasa se mai poate folosi dupa prima utilizare(demonta si re-monta in alta parte), insa autocolantul???
nu contine factura separat preturile pentru cele doua elemente?
autocolantul nu l-as pune in 303, mai degraba intr-un cont unde ai acumulat si celelalte materiale pentru amenajarea spatiului...
Bea



#26 marra_2000

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 508 Postari:

Postat 03 April 2009 - 02:39 PM

sunt facturate impreuna, exact cum am scris mai sus..asta a fost si nedumerirea mea.... Au fost facturate catre producator de firma care le-a executat, iar producatorul la randul lui ne-a facturat noua care suntem distribuitori. Nici eu nu sunt prea multumita de 303 pt autocolant, dar asta e singura varianta pe care o vad in situatia de fata :sad: ..drept pt care am cerut si alte pareri.. :smile:

Aceasta postare a fost editata de marra_2000: 03 April 2009 - 02:46 PM




#27 a_curta

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 20 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:alba iulia

Postat 07 April 2009 - 02:59 PM

Se da urmatoarea situatie:
Un furnizor spaniol trimite marfa unei firme din Romania, urmand sa factureze doar marfa care se vinde. Nu a emis nici un document, decat un tabel facut in excel, cu pretul si cantitatea.
Cum trebuie inregistrata aceasta marfa? Ca o marfa in custodie? O prind in 408(facturi nesosite)? O autofacturez? Va rog mult de tot sa ma luminati cat mai urgent!



#28 Serban Alina

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 19 June 2009 - 12:06 PM

Salutare tuturor.
Va rog sa ma ajutati cu inregistrarea unei facturi privind actualizarea programului de contabilitate.Nu stiu in ce cont sa o bag.In 6028?Spalare masina in 604 sau 611?
Tin evidenta contabila la firma mea si ma chinui putin cu contarile.Este o firma mica neplatitoare de tva.
Va multumesc.



#29 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 19 June 2009 - 08:22 PM

actualizarea eu o inregistrez in 628
spalare masina in 628 sau 611



#30 ovidiu975

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 28 June 2009 - 07:49 AM

Vezi postareaa_curta, la Apr 7 2009, 03:59 PM, a spus:

Se da urmatoarea situatie:Un furnizor spaniol trimite marfa unei firme din Romania, urmand sa factureze doar marfa care se vinde. Nu a emis nici un document, decat un tabel facut in excel, cu pretul si cantitatea.
Cum trebuie inregistrata aceasta marfa? Ca o marfa in custodie? O prind in 408(facturi nesosite)? O autofacturez? Va rog mult de tot sa ma luminati cat mai urgent!
Nu am inteles...marfa oricum trebuie sa vina cu documente insotitoare, nu doar un tabel excel si in baza lor faci receptia marfii.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 23 August 2009 - 11:45 AM




#31 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 28 June 2009 - 12:18 PM

Banuiesc ca aveti contract, nu? Exista si un registru al non-transferurilor si explicatii clare in cod fiscal cand marfa nu se factureaza si se trimite in tara.
Art 155, 1 (4) În cazul livrărilor în vederea testării sau pentru verificarea conformității, a stocurilor în regim de consignație sau a stocurilor puse la dispoziție clientului, la data punerii la dispoziție sau a expedierii bunurilor, persoana impozabilă va emite către destinatarul bunurilor un document care cuprinde următoarele informații:
a) un număr de ordine secvențial și data emiterii documentului;
b) denumirea/numele și adresa părților;
c) data punerii la dispoziție sau a expedierii bunurilor;
d) denumirea și cantitatea bunurilor.
(5) În cazurile prevăzute la alin. (4), persoana impozabilă trebuie să emită un document către destinatarul bunurilor, în momentul returnării parțiale sau integrale a bunurilor de către acesta din urmă.
Acest document trebuie să cuprindă informațiile prevăzute la alin. (4), cu excepția datei punerii la dispoziție sau a expedierii bunurilor, care este înlocuită de data primirii bunurilor.
(6) Pentru operațiunile menționate la alin. (4), factura se emite în momentul în care destinatarul devine proprietarul bunurilor și cuprinde o referire la documentele emise conform alin. (4) și (5).
(7) Documentele prevăzute la alin. (4) și (5) nu trebuie emise în situația în care persoana impozabilă efectuează livrări de bunuri în regim de consignație sau livrează bunuri pentru stocuri puse la dispoziție clientului, din România în alt stat membru care nu aplică măsuri de simplificare, situație în care trebuie să autofactureze transferul de bunuri, conform art. 155 alin. (4).
(9) Persoana impozabilă care primește bunurile în România, în cazurile prevăzute la alin. (8), va emite, de asemenea, un document, în momentul returnării parțiale sau integrale a bunurilor.
Acest document cuprinde informațiile prevăzute la alin. (4), cu excepția datei punerii la dispoziție sau expedierii, care este înlocuită de data la care bunurile sunt returnate.
În plus, se va face o referință la acest document în factura primită, la momentul la care persoana impozabilă devine proprietara bunurilor sau la momentul la care se consideră că bunurile i-au fost livrate.

Aceasta postare a fost editata de mihaela_cva: 28 June 2009 - 12:20 PM




#32 Liliana

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 109 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 29 March 2011 - 05:12 PM

Am si eu o intrebare la capitolul asta:

Cum se inregistreaza pe 2010 cheltuiala cu intretinerea la asociatia de proprietari (sediul firmei este in bloc), chitanta si plata, fiind emise pe 2011 ? In mod normal fac 612=5311.

In cazul furnizorilor care ne emit facturi (telefon, energie el., internet), la sfarsitul anului am trecut 6xx = 408 (la data facturii am facut 408=401), dar in cazul cand nu se emite factura, se poate lucra tot cu acest 408?
Adica 612=408, iar la data chitantei de intretinere 408=5311. :thumbup:



#33 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 29 March 2011 - 09:30 PM

611, nu 612, iar de inreg in 2010 pt 2011 sau 611=401 sau 611=462.
achitare in 2011 401=5311 (sau 462=5311).
In expl.dvs e gresit 408=5311, faceti eventual 408=401 si 401=5311



#34 Liliana

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 109 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 30 March 2011 - 01:22 PM

Da, aveti dreptate, e vorba de 611 :(...oboseala, am bagat lumea in ceata...
Dar in schimb, nu stiu daca pot lucra cu 401, pentru ca nu am nicio factura...am doar o amarata de chitanta, de obicei o bag direct pe cheltuiala: 611=5311. Intretinerea nici macar nu se afiseaza la avizier. Nu se practica asta.

Eventual, mi-ati dat o idee buna cu 462... Asta o s-o folosesc, multumesc!






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL