Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
urgenta. multumesc - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


urgenta. multumesc


1 reply to this topic

#1 stomi

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 22 January 2009 - 11:20 AM

:frusty:
sunt nou in activitatea de audit si seful mi-a cerut sa fac lista obiectelor auditabile
va rog daca puteti sa ma ajutati cu o lista centralizatoare a obiectelor auditabile pt o misiune de audit privind activitatea administrativa (gestiune, arhiva, activitatea de transport, registratura)



#2 AuditIntern

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 29 January 2009 - 01:43 PM

In mod normal ar trebui sa te ajute, daca esti nou, atat seful cat mai ales supervizorul. Dar, conform experientei proprii deobicei sefii dau ordine pentru ca ei nu stiu, altfel ti-ar fi dat cateva idei ... In fine.
Subiectul e destul de amplu (dar e foarte bun pentru inceput) si tine de specificul fiecarei firme. Am fost intr-o situatie similara acum ceva ani si a trebuit sa ma descurc.
Ia-o la 'bunul simt' (ai sa constati ca functioneaza in 90% din cazuri) - te ajuti de logica si mergi pe firul operatiunilor. Daca ai audit de regularitate (cum banuiesc, daca ma gandesc la tema) nu e asa complicat.
Insista pe documentele implicate si fa rost de fisele de post, ROF, dispozitii, regulamente interioare, eventual audituri efectuate anterior etc. Ai dreptul sa le soliciti chiar daca nu ai tinut sedinta de deschidere, dar dupa ce ai ordinul de serviciu si ai trimis notificarea. E si normal, daca la sedinta de deschidere trebuie sa te prezinti cu Tematica (varianta Listei obiectelor auditabile, dupa analiza riscurilor).
E mult mai simplu decat crezi:
Solicita fisele de post, ROF-ul entitatilor auditate - si pe baza operatiunilor descrise acolo intocmesti Lista obiectelor auditabile (ai model in Norme).
De exemplu, la partea de registratura -mergi pe firul operatiunii:
1. Fisele de post -exista? sunt actualizate? semnate? reflecta corect operatiunile auditate?
2. Registrul - Exista registrul in care sunt inregistrate documentele primite? Este corect completat? sunt semnaturi de primire? Etc.
Asta in cazul in care nu faci rost de un model (repet -ai in Norme, da google 'Lista obiectelor auditabile' - chiar daca ai alta tema, poti gasi cateva idei). Incearca sa te obisnuiesti sa-ti gandesti singur lucrarile, inca de la inceput. Copy / Paste ajuta ...dar mai mult incurca. Succes!







Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL