Sunt un PFA care isi tine singur cele cateva hartoage.
Citind forumul am tras o concluzie care sper sa nu fie adevarata, de aceea va invit sa ma corectati.
In decembrie 2008 am prestat un serviciu pentru o firma platitoare de TVA, ca si mine de altfel. Am emis factura pe 22.12.2008 dar banii i-am primit abia in februarie 2009.
Trebuia inclusa valoarea facturii in decontul de TVA pe Trim. 4/2008? Eu asa am inteles din unele posturi de pe forum. Eu am plecat de la premisa ca inregistrez in Trim 1/2009, in decontul din aprilie, pentru ca atunci am incasat banii.
Daca era vorba in acea factura de un TVA mare, 2000 RON sa zicem iar beneficiarul ma lungea pana la vara cu viratul banilor, eu ar fi trebuit sa-i dau statului pana la 25 ianuarie 2009 (data limita a decontului pe Trim4/2008) acest TVA din buzunar, desi nu l-am incasat? Inseamna ca la un TVA de sute de milioane dai faliment daca trebuie dat dinaintea incasarii...
Puteti sa ma lamuriti putin cum trebuie procedat in general?
Merci mult!