Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
stagiu anul II - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


- - - - -

stagiu anul II

contabilitate inventar evaluare contabiliate evaluare contabiliate
167 replies to this topic

#1 floriserban

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 20 May 2009 - 03:01 PM

Hello stagiari din Bucuresti :)

ati rezolvat problemele pentru tema de la anul 2 care trebuie predata pana la sfarsitul lunii mai ?



#2 floriss

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 29 Postari:

Postat 20 May 2009 - 05:59 PM

Va rog mult de tot mai are cineva problema asta?

Din contul de profit si pierdere al unei societati se cunosc:Cheltuieli de exploatare platibile = 1200;amortizare 200 lei;chelt.cu dobanzile=160;impozit pe profit=140 lei sa se calculeze si sa se interpreteze ratele
de solvabilitate si de rentabilitate ale intreprinderii.
Multumesc




#3 nicol77

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 8 Postari:

Postat 21 May 2009 - 02:37 PM

Vezi postareafloriserban, la May 20 2009, 04:01 PM, a spus:

Hello stagiari din Bucuresti :)

ati rezolvat problemele pentru tema de la anul 2 care trebuie predata pana la sfarsitul lunii mai ?

Cine v-a dat tema?Mie mi s-a spus sa revin saptamana viitoare. De fapt de la inceputul lunii tot ma amana.

Dupa care avem 30 zile sa le rezolvam.



#4 Cristina Tarus

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 18 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 27 May 2009 - 01:05 PM

Buna,

eu sunt in stagiu an II Bucuresti la experti

am tema "Impozitul pe venitul microintreprinderilor"

mai are cineva tema asta?

am reusit sa rezolv doar 22 de aplicatii din 39

poate colaboram:))

Multam.

Aceasta postare a fost editata de MIKY2010: 28 May 2009 - 07:45 AM




#5 mariana07

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 256 Postari:

Postat 27 May 2009 - 01:19 PM

Ma puteti ajuta cu cateva idei pt. intrebarile de control intern de mai jos?

1. Receptia presupune:
a) Asigurarea ca se primesc numai materiale comandate;
b) Asigurarea ca se primesc numai materiale de calitatea specificata in ordinele de achizitii;
c) Asigurarea ca toate materialele receptionate si transmise la alte departamente sunt correct inregistrate;
d) Protejarea materialelor primate;
e) Asigurarea ca informatiile privitoare la facturile de cumparare, stoc si dispozitiile de achizitie sunt consecvente;
f) Returnarea prompte a materialelor necorespunzatoare;
g) Documentarea completa si corecta a tuturor transferurilor catre deposit si de la deposit;
h) Existenta cererilor de transfer in productie si onorarea acestora la timp;
i) Conditii de munca sigure si depozitarea corespunzatoare a materialelor periculoase.

Identificati si enumerati riscurile posibile ce pot sa apara si definiti proceduri de control intern care pot diminua aparitia riscurilor respective.

2. Activitatea de vinzare , la nivelul unei entitati, presupune:
a) Implementarea strategiilor de marketing;
b) Atingerea sau depasirea vinzarilor intr-o maniera eficienta;
c) Predarea in timp util a comenzilor de la clienti departamentului care se ocupa cu prelucrarea lor.

Identificati si enumerati riscurile posibile ce pot sa apara si definiti proceduri de control intern care pot diminua aparitia riscurilor respective.

3. Activitatea de dezvoltare a tehnologiei in cadrul unei entitati presupune:
a) Identificarea tehnologiilor existente sau dezvoltarea unei noi tehnologii in vederea satisfacerii cererii reclamate de studiile de marketing;
b) Mentinerea unui nivel inalt al cunoasterii legate de dezvoltarea actuala a tehnologiilor care ar putea afecta entitatea;
c) Asigurarea ca dezvoltarea tehnologiilor este in spiritual sustinerii licentelor sau patentelor existente;
d) Repartizarea resurselor pentru cele mai eficiente proiecte.

Identificati si enumerati riscurile posibile ce pot sa apara si definiti proceduri de control intern care pot diminua aparitia riscurilor respective.



#6 maryd

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 15 Postari:
  • Location:bucuresti

Postat 27 May 2009 - 04:03 PM

[quote name='mariana07' date='May 27 2009, 02:19 PM' post='202711']

Buna mariana07. Intrebarile astea le am si eu dar inca nu am reusit sa le dau de cap. Daca reusesc sa le rezolv o sa postez aici.



#7 ancune

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 6 Postari:

Postat 28 May 2009 - 01:21 PM

Eu am ca tema Impozitul pe profit-facilitati, mai are cineva tema asta?
Ceea ce nu inteleg eu insa este daca proiectul in sine consta doar in rezolvarea problemelor sau trebuie sa mai scriem si vreo teorie ceva legata de tema noastra?



#8 pytea

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 7 Postari:

Postat 30 May 2009 - 10:31 PM

Ma poate ajuta cineva cu rezolvarea la problema urmatoare, va rog

Societatea „X” nu mai face față datoriilor sale exigibile. Societatea intră în faliment având la bază cererea introdusă la tribunal de către unul dintre creditori. Situația patrimoniului conform bilanțului contabil de începere a lichidării se prezintă astfel:
Echipamente tehnologice 30.000 lei
Amortizarea echipamentelor tehnologice 15.000 lei
Mărfuri 900 lei
Ajustări pentru deprecierea mărfurilor 100 lei
Conturi la bănci în lei 2.000 lei
Cheltuieli în avans 1.000 lei
Furnizori 12.000 lei
Venituri în avans 1.250 lei
Capital subscris vărsat 2.500 lei
Rezerve legale 200 lei
Alte rezerve 4.000 lei
Rezultatul reportat 1.150 lei

Aportul asociaților la capitalul social în baza statutului și contractului de societate se prezintă dupa cum urmează:
- asociatul A :1.750 lei (70% din capitalul social)
- asociatul B: 750 lei (30% din capitalul social)
Operațiile de lichidare efectuate de lichidator au fost:
a) Vânzarea echipamentelor tehnologice la prețul de 7.000 lei, TVA 19%;
b) Vânzarea mărfurilor la prețul de 1.200 lei, TVA 19%;
c) Încasarea chiriei plătite în avans în sumă de 1.000 lei;
d) Restituirea chiriei încasate anticipat în sumă de 1.250 lei;
e) Stabilirea sumelor de acoperit de către cei doi asociați pentru plata datoriei față de furnizori;
f) Achitarea datoriei față de furnizori.
Se cere:
a) Înregistrările contabile aferente operațiilor de lichidare.
b) Întocmirea bilanțului înainte de partaj.
c) Înregistrările contabile aferente operațiilor de partaj la asociați.



#9 nicol77

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 8 Postari:

Postat 31 May 2009 - 11:03 PM

Vezi postareapytea, la May 30 2009, 11:31 PM, a spus:

Ma poate ajuta cineva cu rezolvarea la problema urmatoare, va rog
Buna! Eu am tema cu impozitul pe veniturile microintreprinderilor dar nu am rezolvat inca problema asta. si multe altele. Cea cu fluxurile de trezorerie nici atat. Si mai am unele de teorie la control si la evaluare . trebuie sa mai caut .

Aceasta postare a fost editata de MIKY2010: 04 June 2009 - 08:22 AM




#10 Cristina Tarus

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 18 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 01 June 2009 - 11:46 AM

Vezi postareapytea, la May 30 2009, 11:31 PM, a spus:

Ma poate ajuta cineva cu rezolvarea la problema urmatoare, va rog

Buna si eu am tema cu "impozitul pe venitul microintreprinderilor"
le-am rezolvat pe toate in afara de: subiectul 12, 13, 15, 16, 17, 18, 19

asta in cazul in care subiectele si ordinea lor sunt aceleasi

daca te pot ajuta cu ceva spune-mi

Aceasta postare a fost editata de MIKY2010: 04 June 2009 - 08:23 AM




#11 nicol77

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 8 Postari:

Postat 01 June 2009 - 05:02 PM

Buna,
Eu mai am de cautat ultimele intrebari dar nu am reusit nici eu sa o fac pe cea cu fluxurile ( nr.12). 13 nu tb rezolvata daca nu ai problema nr 15 de care se spune in enunt. Eu ma gandeam sa scriu doar cum se calculeaza ratele acelea , din cartea de conta. La 15 am luat art. 192 din codul fiscal , la 16 tot incerc sa-mi dau seama din normele la codul fiscal care procent sa-l iau , iar cele 17,18 si 19 le-am mai vazut la cineva si poate le gaseste ea si imi zice de unde sa le iau. nu am scris nimic nici la 9 dar nu prea am avut timp sa caut. Am facut repede ce am stiut si acum o sa mai caut din celelalte.

Aceasta postare a fost editata de MIKY2010: 04 June 2009 - 08:24 AM




#12 maryd

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 15 Postari:
  • Location:bucuresti

Postat 02 June 2009 - 04:12 PM

Buna,
Eu am tema "Veniturile salariale obtinute din strainatate".

Am rezolvat pana acum 21 probleme din cele 39. Daca mai are cineva aceeasi tema, poate colaboram.



#13 Cristina Tarus

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 18 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 02 June 2009 - 06:13 PM

Vezi postareanicol77, la Jun 1 2009, 06:02 PM, a spus:

nu am scris nimic nici la 9 dar nu prea am avut timp sa caut. Am facut repede ce am stiut si acum o sa mai caut din celelalte.





uite rezolvarea la problema 9:
9. Rezolvare:

Fa = CF/Pe = (27.000.000 - lei)/Pe = 30 %, deci Pe = 90.000.000 lei
Specificare Total % din Cifra de afaceri
l Cifra de afaceri 8.000 buc Ś pvu 100 %
- Cheltuieli variabile 8.000 buc Ś 2.800 lei/buc = 22.400.000 lei 70 %
= Marja asupra costurilor variabile 8.000 buc Ś pvu ? 22.400.000 lei 30 %

(8.000 buc Ś pvu ? 22.400.000 lei) / 8.000 buc Ś pvu = 30 %
1 ? 22.400.000 lei / 8.000 buc Ś pvu = 0,3
8.000 buc Ś pvu ? 22.400.000 lei = 2.400 buc Ś pvu
5.600 buc Ś pvu = 22.400.000 lei
pvu = 4.000 lei/buc

Aceasta postare a fost editata de MIKY2010: 04 June 2009 - 08:25 AM




#14 nicol77

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 8 Postari:

Postat 02 June 2009 - 09:17 PM

Buna Cristina,

Multumesc de raspuns dar eu am la intrebarea nr. 9 particularitatile bilantului contabil conform OMFP 1752 /2005. Nu stiu ce problema ai pus acolo, nu am asa ceva . Am problema cu firma care intra in faliment cu cei doi asociati despre care intreaba Pytea. Am crezut ca ai la fel ca mine. Merci oricum ! :sad:



#15 Redeventa

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 5 Postari:

Postat 05 June 2009 - 07:35 PM

Vezi postareaancune, la May 28 2009, 02:21 PM, a spus:

Eu am ca tema Impozitul pe profit-facilitati, mai are cineva tema asta?
Ceea ce nu inteleg eu insa este daca proiectul in sine consta doar in rezolvarea problemelor sau trebuie sa mai scriem si vreo teorie ceva legata de tema noastra?
Buna,

Si eu am aceeasi nelemurire. Mie la CECCAR nu mi s-a spus ca trebuie sa dezvolt si tema din titlu intr-o lucrare. Alti colegi au inteles ca ar trebui.
Voi ce stiti? Va rog sa imi spuneti pentru ca nu as vrea sa fac o lucrare ca apoi sa aflu ca nu era necesar sa o fac. Si asa rezolvatul problemelor ia o groaza de timp.

Multumesc :sad:



#16 miha999

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 8 Postari:

Postat 10 June 2009 - 07:16 AM

Trebuie facut un proiect de 10-15 pagini pentru tema de fiscalitate din titlu.

A depus cineva lucrarea? Ce presupune depunerea lucrarii? Au aparut ceva indrumatori de proiect? Cine stie mai multe?

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 26 June 2009 - 11:39 AM




#17 gabisteluta

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 10 June 2009 - 07:07 PM

Vezi postareamariana07, la May 27 2009, 02:19 PM, a spus:

Ma puteti ajuta cu cateva idei pt. intrebarile de control intern de mai jos?

1. Receptia presupune:
[...]
eu am tema TVA-tipuri de operatiuni si cam 40 de probl. de rezolvat. Prima si a treia problema scrisa de mariana07 le am si eu. poate colaboram. gabrielasteluta@yahoo.com

de unde ne putem ghida in raspunsuri, in ce carti au aparut problemele, de unde le putem cumpara? multumesc.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 26 June 2009 - 11:39 AM




#18 nicol77

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 8 Postari:

Postat 10 June 2009 - 10:00 PM

Vezi postareamiha999, la Jun 10 2009, 08:16 AM, a spus:

Trebuie facut un proiect de 10-15 pagini pentru tema de fiscalitate din titlu.
A depus cineva lucrarea? Ce presupune depunerea lucrarii? Au aparut ceva indrumatori de proiect? Cine stie mai multe?
Cine ti-a spus sa scrii 10-15 pagini ?????
Dupa ce am dat 7 milioane pentru nici macar un curs, nici macar o carte nu am vazut ca chipurile s-au terminat, ne-au dat 39 de probleme tocmai acum cand sa pleci si tu ca omul in concediu, acum mai vor si 15-20 de pagini de scris pentru tema? Si despre ce proiect vorbesti acolo? Poate vor si studiu de caz ...si cine stie ce mai vor...poate inca o taxa.
Mie nu mi-au spus sa scriu la teme nimic dar o sa sun sa intreb , si am sa dau 'copy' si 'paste' din codul fiscal daca asta vor. Dar e pacat de foile pe care le folosesti mai ales acum cu incalzirea globala. :sad:

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 26 June 2009 - 11:40 AM




#19 blanka

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 1 Postari:
  • Location:Cluj Napoca
  • Interests:Finante, economie, contabilitate

Postat 14 June 2009 - 08:25 AM

Vezi postareamariana07, la May 27 2009, 02:19 PM, a spus:

Ma puteti ajuta cu cateva idei pt. intrebarile de control intern de mai jos?
1. Receptia presupune:
[...]
Ai reusit sa rezolvi probelemele? Am si eu aceleasi intrebari, am cautat in mai multr carti si nu gasesc nimic.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 26 June 2009 - 11:40 AM




#20 ggk

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 33 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 15 June 2009 - 10:16 PM

Eu am sunat la Ceccar Buc. si mi-au spus ca tema din antet trebuie dazbatuta in 15-20 pagini.






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL