Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
stagiu anul II - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 3

Salt la continut


- - - - -

stagiu anul II

contabilitate inventar evaluare contabiliate evaluare contabiliate
167 replies to this topic

#41 ancaligia

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 6 Postari:

Postat 29 June 2009 - 09:13 PM

Vezi postareamariana07, la May 27 2009, 02:19 PM, a spus:

Ma puteti ajuta cu cateva idei pt. intrebarile de control intern de mai jos?

1. Receptia presupune:
a) Asigurarea ca se primesc numai materiale comandate;
b) Asigurarea ca se primesc numai materiale de calitatea specificata in ordinele de achizitii;
c) Asigurarea ca toate materialele receptionate si transmise la alte departamente sunt correct inregistrate;
d) Protejarea materialelor primate;
e) Asigurarea ca informatiile privitoare la facturile de cumparare, stoc si dispozitiile de achizitie sunt consecvente;
f) Returnarea prompte a materialelor necorespunzatoare;
g) Documentarea completa si corecta a tuturor transferurilor catre deposit si de la deposit;
h) Existenta cererilor de transfer in productie si onorarea acestora la timp;
i) Conditii de munca sigure si depozitarea corespunzatoare a materialelor periculoase.

Identificati si enumerati riscurile posibile ce pot sa apara si definiti proceduri de control intern care pot diminua aparitia riscurilor respective.

2. Activitatea de vinzare , la nivelul unei entitati, presupune:
a) Implementarea strategiilor de marketing;
b) Atingerea sau depasirea vinzarilor intr-o maniera eficienta;
c) Predarea in timp util a comenzilor de la clienti departamentului care se ocupa cu prelucrarea lor.

Identificati si enumerati riscurile posibile ce pot sa apara si definiti proceduri de control intern care pot diminua aparitia riscurilor respective.

3. Activitatea de dezvoltare a tehnologiei in cadrul unei entitati presupune:
a) Identificarea tehnologiilor existente sau dezvoltarea unei noi tehnologii in vederea satisfacerii cererii reclamate de studiile de marketing;
b) Mentinerea unui nivel inalt al cunoasterii legate de dezvoltarea actuala a tehnologiilor care ar putea afecta entitatea;
c) Asigurarea ca dezvoltarea tehnologiilor este in spiritual sustinerii licentelor sau patentelor existente;
d) Repartizarea resurselor pentru cele mai eficiente proiecte.

Identificati si enumerati riscurile posibile ce pot sa apara si definiti proceduri de control intern care pot diminua aparitia riscurilor respective.




#42 danadrian74

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 7 Postari:

Postat 30 June 2009 - 02:09 PM

2. O întreprindere produce anual un număr de 100000 de produse la un preț unitar de 5 u.m. întreprinderea înregistrează cheltuieli cu materii prime și materiale în valoare de 200000 u.m., cheltuieli de personal de 100000 u.m. din care 85% reprezintă salariile personalului direct productiv, cheltuieli cu utilități și chirii în cuantum de 20000 u.m., cheltuieli cu amortizarea de 50000 u.m. și cheltuieli cu dobânzi de 40000 u.m. să se calculeze și să se interpreteze pragul de rentabilitate financiar și operațional exprimat în unități fizice și valorice.

3. O întreprindere produce anual un număr de 5000 de produse la un preț unitar de 40 u.m. întreprinderea înregistrează cheltuieli cu materii prime și materiale în valoare de 60000 u.m., cheltuieli de personal de 80000 u.m. din care 90% reprezintă salariile personalului direct productiv, cheltuieli cu utilități și chirii în cuantum de 5000 u.m., cheltuieli cu amortizarea de 4000 u.m. și cheltuieli cu dobânzi de 5000 u.m. să se calculeze și să se interpreteze pragul de rentabilitate financiar și operațional exprimat în unități fizice și valorice și nivelul rezultatului de exploatare și curent așteptat la o creștere la 5500 a numărului de produse vândute.
help me.....




#43 nicol77

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 8 Postari:

Postat 01 July 2009 - 10:40 PM

Vezi postareaCristina Tarus, la Jun 17 2009, 04:04 PM, a spus:

pentru nicol77:Buna,
eu ti-am postat la un moment data problema 9 dar imi psuneai ca nu o ai eu insa tot am impresia ca 12 si 13 le ai la fel ca mine
in enunt la problema 12 ai "analizati pozitia financiara a SC Amonil SA care prezinta urmatoarele informatii financiare (sursa BVB.ro)" iar la problema 13 trebuie analizat pragul de rentabilitate operational si financiar pt SC Santierul naval Orsova SA si evolutia acestor indicatori - aplicatia 15
daca te uiti mai atent la problema 12 ai defapt o problema copiata dintr-o carte cu tot cu numarul curent, iar acolo avea numarul 15 daca le ai la fel ca mine eu le-am rezolvat deja si ti le pot da. ciao
Buna,

Merci pentru raspunsuri dar cred ca astia fac misto de noi. Au pus tema in titlu si au schimbat intrebarile cum au avut ei chef. Nici pe astea nu le am . Dar am mai rezolvat cateva din ele. Mai am vreo trei la care nu am scris nimic. nu spun ca restul sunt perfecte. Dar nici nu vreau nota maxima. Referitor la tema mie mi-au spus 10-12 pag si atat am scris mai ales ca in codul fiscal scrie foarte putin la impozit micro.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 04 July 2009 - 09:50 AM




#44 gabisteluta

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 02 July 2009 - 10:30 PM

Vezi postarealaviniad, la Jun 25 2009, 11:07 AM, a spus:

Citeaza

eu am tema TVA-tipuri de operatiuni si cam 40 de probl. de rezolvat. Prima si a treia problema scrisa de mariana07 le am si eu. poate colaboram. gabrielasteluta@yahoo.com
de unde ne putem ghida in raspunsuri, in ce carti au aparut problemele, de unde le putem cumpara? multumesc.
Buna ,
Si eu tot tema cu TVA o am... am ramas cu ea pe ultima suta de metri. Ai reusit sa rezolvi problemele 17, 18 ,19 ?
Pentru problemele 13 si 16 am facut o rezolvare, nu sutn sigura ca este corecta 100% . Ai cumva rezultatul macar?
Multumesc!


Am verificat cu alta perosana care are tema legata tot de TVA si intrebarile sunt diferite. Mai am 17 probleme la care nu gasesc raspuns pe nicaieri. Am cautat in rezolvarile si raspunsurile din 2007,2008 si 2009. Doar cine a fost la vre-un curs poate are ceva. Nu am raspunsurile la problemele de conta din cartea verde/ nr 467,468,469,470,471/pag 440 sau cartea din 2009/aceleasi nr. 467,468,469,470,471/pag 442. Astept ajutor, poate are cineva rezolvarile. Daca vrei sa colaboram, scrie-mi pe mess sau mail. :sad:



#45 mortici

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 12 Postari:

Postat 03 July 2009 - 11:16 AM

Buna si eu am aceeasi tema Impozitul pe Veniturile Microintreprinderilor, ai rezolvat cumva pr.12 cu soldurile intermediare de gestiune?



#46 Cristina Tarus

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 18 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 03 July 2009 - 03:51 PM

Vezi postareanicol77, la Jul 1 2009, 11:40 PM, a spus:

Vezi postareaCristina Tarus, la Jun 17 2009, 04:04 PM, a spus:

pentru nicol77:Buna,
eu ti-am postat la un moment data problema 9 dar imi psuneai ca nu o ai eu insa tot am impresia ca 12 si 13 le ai la fel ca mine
in enunt la problema 12 ai "analizati pozitia financiara a SC Amonil SA care prezinta urmatoarele informatii financiare (sursa BVB.ro)" iar la problema 13 trebuie analizat pragul de rentabilitate operational si financiar pt SC Santierul naval Orsova SA si evolutia acestor indicatori??? - aplicatia 15
daca te uiti mai atent la problema 12 ai defapt o problema copiata dintr-o carte cu tot cu numarul curent, iar acolo avea numarul 15 daca le ai la fel ca mine eu le-am rezolvat deja si ti le pot da. ciao
Buna,
Merci pentru raspunsuri dar cred ca astia fac misto de noi. Au pus tema in titlu si au schimbat intrebarile cum au avut ei chef. Nici pe astea nu le am . Dar am mai rezolvat cateva din ele. Mai am vreo trei la care nu am scris nimic. nu spun ca restul sunt perfecte. Dar nici nu vreau nota maxima. Referitor la tema mie mi-au spus 10-12 pag si atat am scris mai ales ca in codul fiscal scrie foarte putin la impozit micro.
Buna,
mie nu mi-au spus absolut nimic despre ce spuneti voi, sa scriem si teorie despre tema care ne-a fost repartizata
asa ca n-am sa scriu absolut nimic despre tema in sine

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 04 July 2009 - 09:51 AM




#47 nicol77

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 8 Postari:

Postat 03 July 2009 - 09:31 PM

Buna,
Nici mie nu mi-au spus si m-am trezit dupa vreo trei saptamani ca scria pe acest forum despre tema si am zis ca exagereaza persoana respectiva. Eu deja rezolvasem mare parte din ele si mai cautam raspunsuri la cateva. Si m-am enervat initial pentru ca aveam alte planuri dar am sunat la ei si mi-au confirmat ca tb sa scriem cam 10-12 pag. Si a trebuit sa scriu si despre asta. Problema e ca acum nu putem preda lucrarea sa scapam odata de ea.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 04 July 2009 - 09:49 AM




#48 iliam

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 53 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti

Postat 07 July 2009 - 03:54 PM

buna tuturor.
are cineva problemele rezolvate la tema ,,T.V.A. TIPURI DE OPERATIUNI,,?

va rog, :sad:



#49 VeronicaElisabeta

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 08 July 2009 - 08:15 AM

Vezi postareacrissu77, la Jun 27 2009, 11:49 AM, a spus:

Buna,

Are cineva tema Impozitul pe profit in cazul lichidarilor cu problemele respective?
Incerc sa scanez si eu foile sa le pun pe site.

Mersi si spor. :sad:

Te rog poti sa imi dai si mie rezolvarile la tema aceasta?
Multumesc mult



#50 lup gabriela monica

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 27 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Baia Sprie

Postat 08 July 2009 - 08:16 PM

Vezi postareadanadrian74, la Jun 29 2009, 04:35 PM, a spus:

daca le are cineva pe astea rezolvate, e ok...
FISCALITATE
2. Care este diferența între impozitarea salariului la locul principal de muncă comparativ cu alt loc de muncă.
3. În cazul veniturilor din cedarea folosinței bunurilor, venitul brut se majorează cu cheltuielile de intră în sarcina proprietarului dar sunt efectuate de chiriaș, fără a-i fi rambursate de proprietar. Prezentați ce cheltuieli se pot încadra în această categorie.
ANALIZA DIAGNOSTIC A INTREPRINDERII
2. O întreprindere produce anual un număr de 100000 de produse la un pre? unitar de 5 u.m. întreprinderea înregistrează cheltuieli cu materii prime și materiale în valoare de 200000 u.m., cheltuieli de personal de 100000 u.m. din care 85% reprezintă salariile personalului direct productiv, cheltuieli cu utilită?i și chirii în cuantum de 20000 u.m., cheltuieli cu amortizarea de 50000 u.m. și cheltuieli cu dobânzi de 40000 u.m. să se calculeze și să se interpreteze pragul de rentabilitate financiar și opera?ional exprimat în unită?i fizice și valorice.
3. O întreprindere produce anual un număr de 5000 de produse la un pre? unitar de 40 u.m. întreprinderea înregistrează cheltuieli cu materii prime și materiale în valoare de 60000 u.m., cheltuieli de personal de 80000 u.m. din care 90% reprezintă salariile personalului direct productiv, cheltuieli cu utilită?i și chirii în cuantum de 5000 u.m., cheltuieli cu amortizarea de 4000 u.m. și cheltuieli cu dobânzi de 5000 u.m. să se calculeze și să se interpreteze pragul de rentabilitate financiar și opera?ional exprimat în unită?i fizice și valorice și nivelul rezultatului de exploatare și curent așteptat la o creștere la 5500 a numărului de produse vândute.
Administrarea și Lichidarea Întreprinderilor
2. Cum poate fi exclus un asociat din societatea în nume colectiv, în comandită simplă sau cu răspundere limitată?
3. Care sunt mijloacele prin care se pot dizolva societățile comerciale?
Organizarea auditului intern si controlul intern al intreprinderii
2. Activitatea Departamentului Resurse umane presupune:
a) Respectarea legislatiei si reglementarilor in vigoare precum si a politicilor companiei;
b) Mentinerea de inregistrari care demonstreaza respectarea legilor si reglementarilor ;
c) Asigurarea confidentialitatii din cadrul Departamentului Resurse umane;
d) Asigurarea productivitatii muncii la un nivel acceptabil;
e) Angajarea unui numar sufficient si adcvat calificat de personal;
f) Asigurarea ca personalul este pregatit adecvat in scopul indeplinirii responsabilitatilor corespunzatoare;
g) Asigurarea ca personalul primeste informatii cu privire la performantele lor si la dezvoltarea carierei.
Identificati si enumerati riscurile posibile ce pot sa apara si definiti proceduri de control intern care pot diminua aparitia riscurilor respective.
3. Receptia presupune:
a) Asigurarea ca se primesc numai materiale comandate;
b) Asigurarea ca se primesc numai materiale de calitatea specificata in ordinele de achizitii;
c) Asigurarea ca toate materialele receptionate si transmise la alte departamente sunt correct inregistrate;
d) Protejarea materialelor primate;
e) Asigurarea ca informatiile privitoare la facturile de cumparare, stoc si dispozitiile de achizitie sunt consecvente;
f) Returnarea prompte a materialelor necorespunzatoare;
g) Documentarea completa si corecta a tuturor transferurilor catre deposit si de la deposit;
h) Existenta cererilor de transfer in productie si onorarea acestora la timp;
i) Conditii de munca sigure si depozitarea corespunzatoare a materialelor periculoase.
Identificati si enumerati riscurile posibile ce pot sa apara si definiti proceduri de control intern care pot diminua aparitia riscurilor respective.
intrebarile 2 si 3 ma intereseaza si pe mine daca le are cineva, si e dragut sa le posteze, multumim anticipat

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 11 July 2009 - 09:37 AM




#51 floriserban

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 10 July 2009 - 02:52 PM

pana la urma care e termenul de depunere a lucrarii ?

aaa, ati fost la intalnirea lectorii ?



#52 crissu77

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 8 Postari:

Postat 13 July 2009 - 08:11 AM

Vezi postareafloriserban, la Jul 10 2009, 03:52 PM, a spus:

pana la urma care e termenul de depunere a lucrarii ?

aaa, ati fost la intalnirea lectorii ?


Termenul e 20 iulie la sediul CECCAR. La intalnire puneai intrebari din tema care o aveai.



#53 busu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 23 Postari:

Postat 14 July 2009 - 04:10 PM

Vezi postareaCristina Tarus, la Jun 19 2009, 03:52 PM, a spus:

Stefi,

ti-am atasat toate subiectele rezolvate de mine

n-am rezolvat pana acum pb 17, 18, 19 cele cu receptia, activ Dep. Resurse Umane si activitatea de dezvoltae a tehnologiei

daca nu te descuri poti sa-mi scrii pe mail sau pe mess...cred ca e mai usor


Buna Cristina , ai reusit sa rezolvi sau sa gasesti ceva legat de problemele de control ?
Si eu am printre cele trei probleme de control si problema cu "Receptia " si nu prea am idee cum sa o rezolv.
Am incercat sa citesc ceva legat de riscurile procedurilor de control intern dar nu am gasit nimic.



#54 Mitzurina

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 29 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 14 July 2009 - 05:36 PM

Ziua buna tuturor !

A rezolvat cineva problema urmatoare (si/sau altele in acelasi gen) ?

Activitatea de vanzare, la nivelul unei entitati, presupune:
a) implementarea strategiilor de marketing
;
b) atingerea sau depasirea vanzarilor intr-o maniera eficienta;
c) predarea in timp util a comenzilor de la clienti departamentului care se ocupa cu implementarea lor;
Identificati si enumerati riscurile posibile ce pot sa apara si definiti proceduri de control intern care pot diminua aparitia riscurilor respective.

Daca aveti macar idei despre cum ar trebui raspuns, va rog sa-mi spuneti si mie; adresa mail: mitzurina@yahoo.com

Multumesc.



#55 busu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 23 Postari:

Postat 15 July 2009 - 03:01 PM

Salutare, revin si eu cu doua probleme .

-problema de drept : Situatia unor acte judiciare ale debitorului
-problemele de control .....


Le-a rezolvat cineva ?



#56 iliam

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 53 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti

Postat 18 July 2009 - 09:51 AM

luni este ultima zi de depunere a lucrarii :thumbup:
mai poate careva sa posteze din problemele rezolvate?
please,help :lostit (13): :smile:



#57 MIRVEL

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 7 Postari:

Postat 19 July 2009 - 01:28 PM

Fisier atasat  attachments_2009_06_29.zip   99.82K   1130 downloads

Care lucrare?Poate ajuta cu ceva ce am eu .

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 03 August 2009 - 07:00 PM




#58 florina baicu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 41 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti

Postat 19 July 2009 - 04:40 PM

o sa le postez eu dar mai tarziu putin. mai am inca de scris

pe adresa asta: www.seasoft.ro gasiti cam 80% din problemele din cartea ceccar 2007 rezolvate

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 03 August 2009 - 07:01 PM




#59 stefania_irescu

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 19 July 2009 - 05:47 PM

are cineva tema "Impozitul pe profit - Provizioane"?

ati rezolvat din intrebarile aferente temei?
poate facem schimb



#60 florina baicu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 41 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti

Postat 19 July 2009 - 09:18 PM

Vezi postareastefania_irescu, la Jul 19 2009, 06:47 PM, a spus:

are cineva tema "Impozitul pe profit - Provizioane"?

ati rezolvat din intrebarile aferente temei?
poate facem schimb

mai am o problema de care ma apuc acum.

Fisiere atasate








Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL