Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
ordin de plata - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


- - - - -

ordin de plata

6 replies to this topic

#1 allexandru

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 17 Postari:
  • Location:piatra neamt

Postat 20 May 2009 - 07:41 PM

bunza ziua, am auzit ca pentru a plati datoriile catre pensie (cas) prin banca, trebuie sa folosesc un ordin de plata care se completeaza intr-un anumit fell. Am cautat pe internet dar nu am gasit, daca cineva are habar poate sa trimita un raspuns.



#2 a.d.n.

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 537 Postari:
  • Gender:Female

Postat 20 May 2009 - 07:48 PM

Programul pentru emiterea acestor ordine de plata se gaseste pe site-ul Ministerului de Finante.




#3 allexandru

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 17 Postari:
  • Location:piatra neamt

Postat 20 May 2009 - 08:11 PM

site fara search :(...... stiu ca e mura in gura:) dar nu imi pui linkul...ca eu nu am gasit! acesta este forumualrul?

Ordin de plată pentru Trezoreria Statului (OMFP 2235/2007) Formular

Ordinul de plată pentru Trezoreria Statului (OPT) se utilizează de către persoanele juridice și fizice pentru achitarea obligațiilor datorate bugetului de stat, bugetului asigurărilor sociale de stat, etc., pentru achitarea în contul instituțiilor publice a sumelor reprezentând contravaloarea serviciilor prestate sau a bunurilor livrate, precum și pentru transferul în conturile proprii al sumelor încasate în conturi deschise la Trezoreria Statului. Detalii complete găsiți în formularul de față. Formularul se completează cu ajutorul programului de asistență pus la dispoziție de Ministerul Economiei și Finanțelor. Program

Aceasta postare a fost editata de allexandru: 20 May 2009 - 08:13 PM




#4 DRAGOS NEGOITESCU

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 999 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 May 2009 - 08:29 AM

http://www.anaf.ro/public/wps/portal/ANAF/...i/ProgrameUtile
Dragos



#5 simoneero

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 37 Postari:

Postat 21 May 2009 - 03:27 PM

Buna ,

Spuneti-mi si mie va rog cum este corect sa procedez in urmatoarea situatie:
Am preluat o firma care avea in furnizori multe solduri de la companii care ulterior s-a dovedit ca erau platiti, dar se pierdusera chitantele.Cum as putea sa fac sa inchid acesti furnizori, avand in vedere ca s-au pierdut chitantele?
Am inteles de la cineva ca ar fi o varianta sa dea o declaratie pe proprie raspundere administratorul ca aceste chitante s-au pierdut.
Voi ce parere aveti?

Aceasta postare a fost editata de MIKY2010: 22 May 2009 - 11:03 AM




#6 nopris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1575 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:A invata mai mult unii de la altii si a deveni mai priceputi si mai buni.

Postat 21 May 2009 - 03:54 PM

Declaratia administratorului nu e document justificativ. Documentele pierdute trebuie reconstituite in termen de o luna. Se face si un dosar cu ce s-a pierdut, de ce, din vina cui. Trebuie facute copii dupa originalelele de la furnizori, certificate de furnizori.
Drumul catre fericire nu se afla in a face ceea ce iti place, ci in a-ti place ceea ce trebuie sa faci! (Sai Baba)



#7 iuli73

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 148 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Pitesti

Postat 21 May 2009 - 04:05 PM

O alta ar fi sa suni la furnizorii respectivi sa faci rost de copii ale chitantelor pierdute,ei le au inregistrate in contabilitatea lor,nu?Sau cere o fisa de la ei sau trimite-le tu pe fax o confirmare de sold,daca ei iti dau raspunsul ca soldul e zero,atunci poti trece pe registru de casa,chitantele platite si pierdute cu un document semnat in spate de patron






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL