#41
Postat 29 July 2009 - 10:22 PM
***
#43
Postat 12 September 2009 - 11:57 AM
Dupa parerea mea, doar in acest caz sunt obligatorii informatiile privind codul de identificare fiscala, numarul de inregistrare la oficiul registrului comertului, judetul persoanei juridice.
#44
Postat 12 November 2009 - 11:46 AM
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 19 February 2010 - 12:35 AM
#45
Postat 17 February 2010 - 08:21 PM
Eu am o factura emisa catre o persoana fizica neautorizata cu prestari servicii desi nu am voie sa fac asa ceva. Nu detin casa de marcat, societatea este de prestari servicii. Seful meu a incasat banii de doua ori in aceeasi luna,respectiv cate 5000 lei. factura este de 16500 lei. Stiu ca nu trebuia facuta factura, dar intrebarea mea este, trebuia sa incasez numai o data 5000 lei si restul prin banca, ca si la persoane juridice? Va multumesc pentru sugestii!
#46
Postat 17 February 2010 - 08:47 PM
#47
Postat 18 February 2010 - 11:45 AM
Deci poti sa incasezi sau sa platesti de la sau la persoane fizice orice suma.
#48
Postat 18 February 2010 - 07:48 PM
Multumesc Leu50. Multumesc tuturor!
#49
Postat 20 February 2010 - 11:03 AM
Legat de OMFP 3055/2009, Art.176. - (1) Sumele în numerar, puse la dispoziția personalului sau a terților, în
vederea efectuării unor plăți în favoarea entității, se înregistrează distinct în contabilitate (contul 542 „Avansuri de trezorerie”).
Intrebare:
Voi ce intelegeti?
Incepand din ian.2010, toate platile efectuate de asociati, tot teancul de BF pe care le aduc sa le contabilizam trebuie sa le trecem prin contul 542?
Care trebuie inchis in 3 zile stiam eu.... (conf. Decret 209/05.07.1976).
Multumesc frumos pentru raspunsuri.
Codruta
#50
Postat 09 November 2010 - 09:41 PM
#51
Postat 09 November 2010 - 10:04 PM
Doina2, la Nov 9 2010, 10:41 PM, a spus:
Nu râdeți. Soldul casei ... nu mai este limitat!
Sunt limitate valoarea facturilor care pot fi plătite/încasate în numerar la 5000 lei. Facturile de valoare mai mare trebuie obligatoriu plătite fără numerar, prin bancă. În aceeași zi nu puteți face două sau mai multe facturi aceluiași client și care să totalizeze o sumă de peste 5000 lei. Adică fracționarea livrărilor pentru a se încadra în plafonul de 5000 lei este interzisă.
Din bancă puteți ridica pentru diverse plăți, inclusiv furnizori cel mult 10.000 lei.
Pentru plata salariilor puteți ridica suma necesară plății. Integral.
Iar dacă aveți încasări în numerar , nimeni,adică cu excepția șefilor ierarhici superiori dvs, , respectiv nici un act normativ nu vă obligă să depuneți sumele încasate integral sau ceea ce ar depăși "plafonul de casă" la bancă!
Deci ... dacă nu aveți ... plăți de făcut din incasări pe bază de documente legal întocmite și aprobate, semnate de cei în drept, ... atunci soldul casei poate crește ... nelimitat.
Doar că ...mă gândesc ... eu ... implicit ori explici casierul trebuie să fiți tot dvs.
Pentru că dacă există , aveți un alt casier , atunci pe lângă dvs. ca administrator ori "patron" și casierul răspunde și pentru faptul că caseria nu a fost asigurată, închisă, zăbrelită, sigilată, prevăzută cu alarmă ori alarma nu a funcționat , etc și prin urmare un jaf a fost ... o floare la ureche pentru niște profesioniști! Dacă au fost ?!
După cum nici practica unora că registrul de casă este la (condusă de) secretată-casieră ori contabilă , iar numerarul se păstrează în dulapul sau sertarul ori mapa diplomat al patronului eu nu recomand nimănui!
Pentru că nimic nu este mai jenant când sosește GF sau inspectorul fiscal inopinat și vrea să facă inventar la caserie, și ... perrsoana care ține registrul de casă atunci poate chiar în fața lui primește actele, le trece în registru, , adună, scade și spune rezultatul patronului ... și anume cât trebuie să fie în caserie! Și acesta ... leșină!
Aceasta postare a fost editata de Mares Stefan: 09 November 2010 - 10:12 PM
Similar Topics
1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi