1
4 replies to this topic
#1
Postat 31 May 2009 - 11:27 PM
#2
Postat 01 June 2009 - 08:26 AM
Pentru prestari servicii legea cere sa ai contract incheiat. Nu conteaza continutul, decat sa fie in limitele legii. Contractele reflecta dorinta partilor asa ca fiecare contract poate fi unic. Continutul contractelor este propus de prestator dar poate fi modificat la cererea clientilor. Continutul contractelor poate sa difere de la client la client. De regula pentru un volum mai mare al prestarilor sau livrarilor se aplica tarife sau preturi mai mici. Se pot face reduceri si la clientii mai saraci sau la firme cu care ai relatii de mai mult timp.
Drumul catre fericire nu se afla in a face ceea ce iti place, ci in a-ti place ceea ce trebuie sa faci! (Sai Baba)
#3
#4
Postat 02 June 2009 - 01:11 PM
Disciplina contractuala: Lege nr. 469 din 09/07/2002 - cu actualizari
Despre contracte in general: Codul civil - Titlul III
Contractul prin definitie este un acord bilateral (deci negociabil), pe de alta parte daca se presteaza un serviciu standardizat eu zic ca trebuie sa existe o grila de preturi. Ar trebui vazuta si legislatia despre protectia consumatorului.
Despre contracte in general: Codul civil - Titlul III
Contractul prin definitie este un acord bilateral (deci negociabil), pe de alta parte daca se presteaza un serviciu standardizat eu zic ca trebuie sa existe o grila de preturi. Ar trebui vazuta si legislatia despre protectia consumatorului.
Dragos
Similar Topics
2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi